jeszcze kilka pytań o XJ:
1. Co oznacza PERMANENTNE świecenie się napisu "Part Time"?
auto jest z 90 roku, silnik 4.0, reduktor z napisami Full Time. Owa lampka świeci się cały czas (tzn. podczas jazdy na dowlnym ustawieniu reduktora), nie pomaga dodanie gazu.
2. Czy wajha reduktora powinna chodzić ciężko?
Wszystkie zmiany były na postoju, z 2H na 4Part Time jeszcze jakoś, ale im bardziej w dół, tym większy dramat. Poza tym zgrzyt przy przechodzeniu przez "ząbek" (ale tylko jeśli skrzynia na D, na P było OK). W końcu udało się przejść na 4Lo, ale nie bardzo daliśmy chciało wrócić na położenia szosowe (fajnie wyglądała mina sprzedającej

, zwłaszcza, że byliśmy jakieś 5km od komisu). Czy ten typ tak ma, czy moża ja coś nie tegez zmieniałem (automat był na pozycjach P i D).
3. Czy jazda Cherokee do jedna, wielka walka o życie?
Tzn. w porównaniu do płaskacza, Cherokee (ten konkretny model, którym jeździłem) nie wykazuje żadnych cech stabilności. Miałem wrażenie, że na każdym zakręcie wpadnę w poślizg (sucho było) i jakoś tak cholernie miękki jest (kołysze się na wszystkie strony). Może meritum: czy zdrowy Cherokee na czarnym znacząco odbiega stylem jazdy od zdrowego autka segmentu B.
PS. przeczytałem FAQ (bardzo fajne, muszę je sobie wydrukować), nie chcę tam śmiecić, więc pytanka umieszczam tutaj
