Wycięcie katalizatora w Grandzie ZJ V8 ...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » czw cze 29, 2006 8:35 am

co do tego camaro to jeszcze go nawet nie zacząłem "dorabiać", stoi w garażu i czeka na swoją kolej. Tyle co ja nim jechałem to był wjazd na lawetę i zjazd. Nawet się nie zdążyłem jeszcze zakręcić wokół części.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » pt cze 30, 2006 8:54 am

Dokladnie tak jak napisane wczesniej - jest jeden tlumik po srodku - dalej juz tylko rura. Ja nieco przerabialem temat wydechu, bo majac nalecialosci posttuningowe i przerdzewialy wydech dalem sie namowic na wersje basowa... czyli wstawilem zamiast obecnego wydechu rure, a na koncu pod zderzakiem basowy... buczal bardzo milo, ale... w terenie co rusz nim zawadzalem, jak juz upierdzielilem na krotko koncowki to co prawda nie zawadzal przy zjazdach, ale na wybojach tak latal, ze namiernie mi sie urywalo laczenie miedzy tlumikiem, a rura. Do tego caly czas gromadzil bloto i w koncu caly sie rozlecial po krotkim czasie - no wiec go OUT i zostawilem bez wydechu... ale tu zaczal tak huczec jak amerykanski dragster, ze sie jezdzic nie dalo i zalozylem normalny tlumik tyle, ze od jakiegos dostawczaka (taki mi dopasowali). Wydech w porownaniu do seryjnego jest pol-przelotowy, co nieco odelzylo my ujscie spalin i dostal nieco przyjemniejszego gulgotania w porownaniu do serii - i taki wariant mi bardzo pasuje.

O moich bojach - w krotkim wywowdzie: http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic. ... t=historia
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pt cze 30, 2006 11:05 am

no tak, a więc co trza żeby ten samochód miał gulgot prawdziewj jednostki V8?? Planuję ten jedyny tłumik jaki mam zamienić na strumienicę?? Co z tego wyjdzie??
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pt cze 30, 2006 11:10 am

dodam że nie chcę by ryczał jak tandetne pierdzikółka które wyją, ryczą, a robie je ze świateł na półgazie.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pt cze 30, 2006 11:39 am

no tak, a więc co trza żeby ten samochód miał gulgot prawdziewj jednostki V8??
Dla posiadaczy wysokich aut z V8 sprawa jest banalna - cutout. To rozgalezia Ci wydech - jak masz zatkany spaliny leca przez normalny wydech, masz cicho w trasie, slyszysz pasazerow. Ale jak odetkasz - masz po prostu wolny wydech, co w polaczeniu z V8 daje najslodszy dzwiek na swiecie (aczkolwiek powyzej 3000 rpm trzeba porozumiewac sie na migi). Mialem u siebie w Camaro (tu fotki oraz na dole pliki dzwiekowe), ale bylo za nisko i zawadzalem na prograch zwalniajacych, u Ciebie nie ma tego problemu. Uzytkownik 'Kosa' ma u siebie z ZJcie i efekt jest super. Jak Ci sie znudzi reczne otwieranie mozna zamontowac silniczek, ale to koszty (okolice 200$).
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » pt cze 30, 2006 2:10 pm

Kosa ma cutout'a? Nigdy nie slyszalem go z otwartym wylotem...
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pt cze 30, 2006 2:43 pm

a gdzie moge taki kit i za ile do cutouta dostac?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pt cze 30, 2006 4:02 pm

Summit, Jegs - po 30-40$.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt cze 30, 2006 7:36 pm

a PO NAS CHODZBY POTOP
skad tylu frajerow ma kase na terenowe auta jesli jest kataliztor
to poto zeby twoje dzieci nie musialy chodzic z aparatem tlenowym po
miescie lub na wsi widzac poziom odpowiedzi
tylko tyle na ten temat wielu tu obecnych na forum nie rozumie ze of road to nie walka z przyroda lub innymi bobrami
samochod pozwalajacy pojechac do lasu czy na pustynie nie powinien
miec niszczycielskiego wplywu na te srodowiska bo to my jesesmy tam
GOSCMI jeszcze nigdy nie wyzucilem smiecia w lesie czy innym terenie
ale widzac niektorych palantow sam mam ochote zabraniac wjazdu
samochodom 4X4 w takiej Szwajcari auto z wymontowanym katalizatorem
nawet na twoim prywatnym terenie bylo by zezlomowane w ciagu 48h i to
na twoj koszt
(uprzejmi sasiedzi)
:lol: :lol: :lol:
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pt cze 30, 2006 7:55 pm

zgadzam się z tobą w pełni. wycinanie katalizatora to przegięcie bo przecież żadko kiedy daje to jakąś wyraźną poprawę osiągów samochodu. Dlatego też ja chcę wyciąć tłumik żeby mieć kozacki dźwięk. bo na koniach mechanicznych mi nie zależy bo mam już ich aż nadto. :D
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pt cze 30, 2006 9:44 pm

lesio jeep pisze:a PO NAS CHODZBY POTOP
skad tylu frajerow ma kase na terenowe auta jesli jest kataliztor
to poto zeby twoje dzieci nie musialy chodzic z aparatem tlenowym po
miescie lub na wsi widzac poziom odpowiedzi
tylko tyle na ten temat wielu tu obecnych na forum nie rozumie ze of road to nie walka z przyroda lub innymi bobrami
samochod pozwalajacy pojechac do lasu czy na pustynie nie powinien
miec niszczycielskiego wplywu na te srodowiska bo to my jesesmy tam
GOSCMI jeszcze nigdy nie wyzucilem smiecia w lesie czy innym terenie
ale widzac niektorych palantow sam mam ochote zabraniac wjazdu
samochodom 4X4 w takiej Szwajcari auto z wymontowanym katalizatorem
nawet na twoim prywatnym terenie bylo by zezlomowane w ciagu 48h i to
na twoj koszt
(uprzejmi sasiedzi)
:lol: :lol: :lol:
Większość z nas i tak jeździ na LPG. Poczytaj sobie conieco (o ile nie sprawi Ci to zbyt wielkiej trudności) o składzie tych paliw i pochodnych procesów spalania tychże. Katalizator w przypadku LPG to i tak właściwie psu na budę, i na dodatek niszczy się wskutek większej ilości pary wodnej zawartej w spalinach. Sławetne rdzewienie wydechów.
Jesteśmy zajebiście ekologiczni, jesteśmy ekologiczni jak jasna cholera.
Odsyłam również do lektury na temat zawartości spalin dyzla. Zwłaszcza takiego dwudziestotonowego śmierdziucha, alias "detektor wzniesień".
Dowaliłeś nam z tą ekologią, nie ma co. Do teraz nie umiem się pozbierać... ;)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pt cze 30, 2006 9:48 pm

alias "detektor wzniesień" :)20
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt cze 30, 2006 9:53 pm

wlasnie dzisiaj przeszlem kontrole techniczna do 2008
muj dyzel spelnia normy euro 4 wiec spoko i w dodatku jezdze na bio
czyli energi odnawialnej w 100% bez dodatkowego efektu cieplarnanego
ecologicznie poprawnie a wycinanie kataizatora przy 200 Km
to wiejski tuning i zbedne trucie srodowiska bez wachania bym cie podjebal gdybys byl moim sasiadem bo uwazam ze moje dzieci tesz maja prawo do natury
wez pod uwage zanieczyszczenia powstale w procesie rafinacji LPG
a ze ci ruda pochlania wydech to zameldowac koniowi ma duza glowe
i wyslucha :)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » sob lip 01, 2006 2:44 am

Proponuję zamontować kompletny wydech z kwasówki. Jeżdżę już na takim od 1998r i jest nadal jak nowy. Niestety nie moge powiedzieć nic na jego temat bo sprowadziłem cały samochód podrasowany na el. Edelbrock'a i nawet nie wiem co ja w nim mam (LOL) ale fakt, faktem że wydech nie rdzewieje i chyba ten układ jeszcze przeżyje cały ten samochód. Warto zainwestować!!
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » sob lip 01, 2006 6:51 am

Zauważam jedynie, że sławetne rdzewienie wydechu podałem tu jako przykład, nie jest to wylanie żali, że mój śmietnik dotknięty jest tą przypadłością (chociaż w pewnym stopniu na pewno, dawno tam nie zaglądałem :)21 ). Apeluję o dokładniejsze czytanie i przynajmniej podejmowanie prób zrozumienia tego, co się czyta.
Dedykowane zwłaszcza dla lesiojeep ;)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » sob lip 01, 2006 1:59 pm

jeszcze raz zameldowac konu
ma duza glowe to cie wyslucha
a to ze ci ruda pozera jusz cale auto to poprostu AutoRecycling sie ci
wlaczyl i rowniesz polecam czytanie postow ze zrozumieniem
dotyczy to zwlaszcza kolegi :)21
a wycinanie katalizatora jest bardzo pacholim tuningiem
zeby miec lepsze wrazenia z odsluchu V8 to najlepiej wydech prosto do kabiny ACH TA MUZA !
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob lip 01, 2006 2:56 pm

:lol: :)2

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » sob lip 01, 2006 7:57 pm

lesio jeep pisze:jeszcze raz zameldowac konu
ma duza glowe to cie wyslucha
a to ze ci ruda pozera jusz cale auto to poprostu AutoRecycling sie ci
wlaczyl i rowniesz polecam czytanie postow ze zrozumieniem
dotyczy to zwlaszcza kolegi :)21
a wycinanie katalizatora jest bardzo pacholim tuningiem
zeby miec lepsze wrazenia z odsluchu V8 to najlepiej wydech prosto do kabiny ACH TA MUZA !
Ty rzeczywiście nie tylko pisać, ale i czytać nie potrafisz. Do tej pory podejrzewałem, ale teram mam pewność, nieu..pardon - dyslektyku.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » sob lip 01, 2006 9:10 pm

NO ale przeciesz LPG to takie czyste spalanie ze chyba mozna do kabiny
:lol: i przestan bo ogladam mecz mojej ekipy wlasnie wygywaja MS
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob lip 01, 2006 9:21 pm

lesio jeep pisze:
tylko tyle na ten temat wielu tu obecnych na forum nie rozumie ze of road to nie walka z przyroda lub innymi bobrami
No coment spdobało ci się widze :lol:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Trojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 10:41 am
Lokalizacja: WOŁOMIN, ZĄBKI

Katalizator

Post autor: Trojan » wt lip 04, 2006 2:47 pm

Ja w swoim Grandzie wyciełem katalizator przy 140 tys. wstawiłem ładny przelotowy tłumik z kwasówki i założyłem sekwencje gaz.
Na benzynie i na gazie przykleiłem magnetyzery. Przeglądy spalin ok, spalanie ok. W tej chiwli na liczniku mam 350 tys. i wszystko OK.

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: Katalizator

Post autor: misman » wt lip 04, 2006 3:00 pm

Trojan pisze: Na benzynie i na gazie przykleiłem magnetyzery.
Khem... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

KACPERO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: pn cze 19, 2006 5:04 pm
Lokalizacja: Zgierz

Re: Katalizator

Post autor: KACPERO » wt lip 04, 2006 3:07 pm

Na benzynie i na gazie przykleiłem magnetyzery.

:oops: w takim aucie ???
po co ?? :)3

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » wt lip 04, 2006 5:24 pm

Trojan: jaki masz silnik?? 5.2 czy 4.0?? Z którego on jest roku??
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Trojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 10:41 am
Lokalizacja: WOŁOMIN, ZĄBKI

Post autor: Trojan » ndz lip 09, 2006 7:15 pm

5.2 `95 limited canada

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość