kilka pytan

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pn lip 31, 2006 8:38 pm

właśnie, Jeep i Diesel - to od razu mi nie pasowało, zwłaszcza że to takie małe diesel'e
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
sebasan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn maja 23, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Pruszkow

Post autor: sebasan » śr sie 09, 2006 8:00 pm

slyszalem kiedys ze silniki diesla w pipach to okolo 100 tys km

nie ryzykowalbym

wiekszosc znajomych co jezdi td pakuje kupe kasy w silnik

pzdr
SebaSan
Pruszków/Warszawa
gg25706

nie masz nic do napisania - nie pisz !!
(crby Pietrasik)

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » czw sie 10, 2006 6:30 pm

A ideał to 2.7 CRD (nie licząc nowego 3.0),
i tu musze wyjasnic kilka spraw VM to nazwa fabryki a nie typ silnika
2,5 TD 3,1 TDI 2,7 CRD 3,0 CRD sa fabrykowane przez firme VM
TAK WLOSKA i jeszcze raz powtazam wszyztkie dyzle w JEEPIE
za wyjatkiem 2,1 reno to VM
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw sie 10, 2006 7:26 pm

2.7 i 3.0 są Mercedesa. Nie wiem czy nie produkuje ich faktycznie VM, nie wnikałem w to, ale nawet jeśli, to nie ważne kto produkuje- ważne kto zaprojektował :lol:
A i tak te diesle są o kant dup rozczaś...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » czw sie 10, 2006 8:15 pm

mendelmax pisze:2.7 i 3.0 są Mercedesa. Nie wiem czy nie produkuje ich faktycznie VM, nie wnikałem w to, ale nawet jeśli, to nie ważne kto produkuje- ważne kto zaprojektował :lol:
A i tak te diesle są o kant dup rozczaś...
to ze montuja je w Mercedesach nie znaczy ze to ich projekt
Crd do jeepa to wloska produkcjia a czy do plaskatych meroli
to nie wiem bo plackacze mnie nie interesuja widzac budowe pieca
jest to raczej projekt VM mam na mysli tunelowa bydowe bloku
patent makaroniarzy
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw sie 10, 2006 8:26 pm

Śmiem twierdzić, że raczej to ich projekt, zwłaszcza, że każda informacja o nich zawiera zwrot "Mercedes engine". Owszem, są zaczerpnięte wprost z plaskaczy. Co do budowy tych silników to nie mam pojęcia- strasznie mało jest informacji o nich.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » czw sie 10, 2006 10:02 pm

to ci podpowiem zgadnij kto kupil fabryke VM
i dowiesz sie dlaczego pisze mercedes na wloskim wynalazku
2,7 i 2,5 maja ten sam blok wiec chyba zmusza do myslenia
tylko glowice pokleiji tak jakos :lol:
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
sebasan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn maja 23, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Pruszkow

Post autor: sebasan » pt sie 11, 2006 8:54 am

moim skromnym zdaniem problem jest bardziej w skrzyni.
Eujaszek jezdzi chryslerem voyagerem, ktory ma natrzaskane prawie 400 tys.
ciaga duza przyczepe wiec samochod dostaje w kosc.
silnik jak marzenie
chyba 2,8 albo 2,5 tdi nie pamietam.
wiem ze jak sprawdzalem to takie same silniki sa w pipach i padaja jak muchy...

wiec cos nie tak
firma ta sama, silnik ten ino skrzynia inna

pzdr
SebaSan
Pruszków/Warszawa
gg25706

nie masz nic do napisania - nie pisz !!
(crby Pietrasik)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt sie 11, 2006 10:07 am

taa, od skrzyni silnik pada :o

Kaczorek07
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lut 01, 2006 10:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: Kaczorek07 » pt sie 11, 2006 10:27 am

prawda jest taka ze jak kupisz samochod z dobrym silnikiem i bedziesz o niego dbal to posluzy dlugo nie wazne co to by bylo czy 4.0 czy 2.5 dizelek a jak kupisz zajezdzonego i dalej bedziesz olewal to padnie prosta sprawa co do turbin to regenerowalem ostatnio garetta T28 czyli juz spora turbine i zaplacilem za to 900 pln wiec nie znowu taki majatek w dieslach turbiny sa sporo mniejsze nie wiem jak w 2.5 ale u mnie jest t15 wiec cena tez powinna byc nizsza takze akurat turbina zatarta to nie znowu taki wielki problem wracajac jeszcze do 2.5 VM to na moim osiedlu od jakiegos czasu pojawia sie XJ z tym wynalazkiem zawsze z duuuza przyczepa zagadnalem kiedys goscia jak mu sie toto sprawuje i nie mial zadnych uwag wszystko hula az milo na liczniku mial ponad 300 tys z silnikiem nie robil nic poza wymianami oleju i regulacja pompy taki sam silnik jest w ducato mojego kumpla i rzeczywiscie glowice padly w zasadzie jedna ale po ponad 380 tys i to jazdy po miescie z ostrym katingiem bo pracuje jako kurier wydaje mi sie ze te opinie o 2.5 vm sa mocno zdemonizowane tak naprawde chyba nie wielu z was mialo cos takiego u siebie a wiekszosc opinni o tym jest zaslyszana czy od znajomych nikogo tu nie oskazam zeby nie bylo :) nie twierdze tez ze 2.5 to jakas super rewelacja ale wydaje mi sie ze z odrobina uwagi i dbaloscia o kondycje 2.5 tez da rade pojezdzic wiecej niz 20 tys bez naprawy :) ale sie rozpisalem... :) :)
Jeep XJ '94 jamboree 2.1 td (trabex 1.3 po tuningu w rezerwie :] )

Awatar użytkownika
sebasan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn maja 23, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Pruszkow

Post autor: sebasan » pt sie 11, 2006 1:40 pm

Mroczny pisze:taa, od skrzyni silnik pada :o
No a co
ja tam znawcza i specem od mechaniki nie jestem, ale jak to wytlumaczysz.
Silnik taki sam
waga podobna
jedyna roznica to skrzynia
jeden silnik jezdzi a drugi pada...

pzdr
SebaSan
Pruszków/Warszawa
gg25706

nie masz nic do napisania - nie pisz !!
(crby Pietrasik)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt sie 11, 2006 2:26 pm

inne relingi i inne oświetlenie :wink:

odpowiem tak - mało reprezentatywna próba i nierpawidłowo określony sposób doboru próby losowej (zła metoda reprezentacyjna) uniemozliwjając właściwą korelację zdeterminowały złą estymację oraz weryfikację hipotez statystycznych

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pt sie 11, 2006 2:38 pm

blondi...opary z TIGa ci zaszkodziły? :)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt sie 11, 2006 4:54 pm

wszystko ma swoje wady i zalety
diesle mają duży moment obrotowy już przy małych obrotach i dlatego świetnie nadają się do pracy (np. ciąganie przyczep) natomiast nie znosza długotrwałej eksploatacji przy maksymalnych obrotach
to komu nadaje się diesel zależy od stylu jazdy
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn sie 14, 2006 9:22 am

ja juz wybralem , bedzie benzynka :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pn sie 14, 2006 2:04 pm

jeden plus tego wyboru to to ze trafisz do grupy kolesi wzajemnego uwielbienia ktorzy popelnili zyciowy blad i sami sie oklamuja :)22



ps wiem ze to plagiat ale pasuje tu jak nic :)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn sie 14, 2006 5:01 pm

a ja mam 4.3 i gaz i jakbym mial wybrac to chyba w nowym aucie widzial bym smierdziucha...zawsze to jednak orginal a nie jakas wloska parszywa domota

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn sie 14, 2006 8:03 pm

lesio jeep pisze:jeden plus tego wyboru to to ze trafisz do grupy kolesi wzajemnego uwielbienia ktorzy popelnili zyciowy blad i sami sie oklamuja
Jakoś nie czuje się taki strasznie zgnojony, i nie muszę co krok udowadniać wszystkim na siłę, że mój silnik jest lepszy. Każdy ma wady i zalety. Mój jest droższy w eksploatacji od twojego ale daje wiecej frajdy. Jeśli potrzebuję bardziej frajdy niż ekonomii, a ty a odwrót, to koniecznie znaczy, że któryś z nas jest zakompleksionym kretynem, czy po prostu każdy ma to co mu pasuje?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pn sie 14, 2006 9:33 pm

ale to ty i kolesie twego pokroju wyskakuja pierwsi ze VM to
BE a CRD :)2 to jakby powiedziec FSO :)3 duzy FAT lub Poldolot :)2
i inne historie o kosmicznych cenach napraw i itp itd
najczesciej wypowiadaja sie kolesie w stylu muj znajomy ma zone ktora zna kolezanke zony ciecia ktory pracuje kolo sklepu gdzie chodzi Krystyna z gazowni a jej maz ma kochanke ktorej sasiad mial VM
i mu glowice wybuchly jeszcze zanim auto z fabryki nie wyjechalo
a muj tesz daje mi duzo frajdy szczegulnie jak objezdzam nim 4 L
na gazie czy to w terenie czy na autostradzie we Wrzesniu jeste w poludniowej Polsce jesli ktos chetny to mozemy przymierzyc
oba modele w realu i bedzie placz i zgzytanie zebow :)21
ps
klub wzajemnego uwielbienia ma jusz 2 czlakow :lol:
w tym jeden z autem udajacym terenowe :)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn sie 14, 2006 9:39 pm

No niestety, prawda taka, że CRD jest lepszy od VM, bo tak. Bo tak być musi i kropka :wink:
Może to jakieś moje zboczenie, ale do jeepa po prostu mi te dieselki nie pasują i dlatego staram się zgodnie ze swoim sumieniem odpowiadać ludziom co o tym myślę. Ty też możesz, ale skończ pieprzyć o leczeniu kompleksów itd, bardzo cię proszę.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pn sie 14, 2006 9:40 pm

Ale CRD to tesz VM :lol:
VM to nazwa fabryki a nie model silnika
i dlatego twierdze ze nigdy nawet jeepa na dizel nie widziales poza fotoo
a katowice blisko to moze przetestujemy nasze XJ
muj to ten stary i ma ponad 200 tys zebys sie nie bal
Ostatnio zmieniony pn sie 14, 2006 9:44 pm przez lesio jeep, łącznie zmieniany 2 razy.
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn sie 14, 2006 9:41 pm

Dobrze, ok, ale to jest już czepianie się szczegółów. Chodzi o stary design VM, pasuje? :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn sie 14, 2006 9:45 pm

Jeszcze jedno- szukałem na stronie VM, nie znalazłem wzmianki o produkcji 2.7 CRD. Jest 2.8, taki jak w Liberty, ale tego nie ma.
Nawet w dziale "vehicles" nie ma wzmianki o Grandzie i jego CRD, jedynie Liberty.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn sie 14, 2006 10:01 pm

Lesio, Lesio- jestem z poludnia i chetnie sie zmierze!! :)21 jestem ciekaw w jakich okolicznosciach dasz rade 4-o litrowce? Albo inaczej- pokazesz mi teren gdzie dyzel wjedzie, a benzynowiec nie wjedzie! O'k?
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn sie 14, 2006 10:14 pm

Panowie, ja to chętnie przyjadę zobaczyć :D Bo nie ma co robić zawodów moim WJ-tem z racji na to, że to inne auta, ale pojedynek dwóch czirokezów to jest to :wink:
edit: jeszcze trzeciego potrzeba- 4.0 automat :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość