MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Piasecznik
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Piasecznik » pt wrz 22, 2006 8:39 am
Coś mi się obiło o uszy że Bolek ma ochotę taki przeszczep zrobić

Mosty i koła od Kraza (to już moja fantazja) i ogień

-
Zakr
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 9:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Zakr » pt wrz 22, 2006 2:59 pm
froterka pisze:marzenie zycia sie spełniło- mam wranglera
To jeszcze sprawdź go dobrze. Jak kupowałem swojego XJ, to po dokładnej kontroli i wyliczeniu co (i za ile) trzeba zrobić zapłaciłem kilka tysięcy mniej niż miałem. W sumie żadna to różnica, bo oszczędności i tak poszły na naprawy, ale warto było.
Pozdrawiam
Zakr
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » sob wrz 23, 2006 4:44 pm
mendelmax pisze:A no owszem, chodziło mi o opcje fabryczne

Bo tak se po cichu myślę, że 6.1 HEMI przebija 5.7 itd

no zgadzam się że 6,1 przebija 5,7 ale jak zaczynałem robić swojego to o 6,1 można było tylko pomarzyć. Ale ja jeszcze nie skończyłem... pojemność silnika zwiększa się stosunkowo łatwo

do 6,5 powinno pójść bez większych problemów

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob wrz 23, 2006 4:48 pm
No tak właśnie zrobili z HEMI. Ale nie tylko, sporo pozmieniali. Niestety pozmieniali w kierunku osiągów drogowych, więc mimo wszystko bałbym 5.7

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość