10-15 tys zl na przerobke zawieszenia

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » wt lis 21, 2006 11:13 pm

tapewarm raz cie Tomek suką przewiózł
i już świrujesz
nawet w suke by jeżdziła trzeba troche :roll: szelestów wpompować 8)
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr lis 22, 2006 12:17 am

mendelmax pisze:
Michał_1989 pisze:Kup sobie 2X Dana 60 i do tego zwolnice z Usa i bedzie działać jak należy....
Na jaką cholerę do D60 zwolnice? :o Przecież to pociągnie spokojnie 40"
Nie chodzi tutaj o zmiane przełorzenia tylko o prześwit pomiędzy gruszka mostu a ziemią .... no niepowiesz mi że samochód na mostach patrola(przykład) przejedzie po tak samo głębokich koleinach jak na zwolnicach... przy takich samych kołach i reszcie parametrów jak przełorzenia silnik ect.
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lis 22, 2006 1:04 pm

No owszem, ale zwolnice przy tak dużych kołach mogą być już problematyczne (dłuuuga dźwignia się robi i może przy lekkim pierdut o glebę popękać), a myślę, że tak z 16" prześwitu pod gruchą mostu w zupełności wystarczy ;)
Do kółek w stylu 31" czy 33" napewno ma to sens (tzn. da przewagę względem zwykłego mostu, bo z kolei pakowanie zwolnic do 31" też jest trochę dziwne ;) ), ale jak się pakować w takie monstery to jest już dyskusyjne ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » śr lis 22, 2006 2:01 pm

@suzus - cos w temacie zwolnic do suzuki ktore to na Eurotrophy Wegrzy mieli ? Rozpracowywales temat ?

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr lis 22, 2006 3:41 pm

tez bym byl zainteresowany :)2

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr lis 22, 2006 10:44 pm

Ja zaczynalem od gazika zwyklego z zukieta a teraz jestem na etapie mostow k-160 reduktora od roburaca i silnik od scorpio i to na pewno nie koniec i na pewno jak bym mial 15 tysiecy to bym tez pomyslal nad lepszym sprzetem ale do 15 tys to ja widze tylko osty GR i jakies duze kola bo nawet jak za 15 dostaniesz laplandery to co z kolami calym zawiesiem itp?? Jest jeszcze inna opcja ale to juz niby bylo i niby nie dziala chociaz nie wiem w czym problem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw lis 23, 2006 10:07 am

Ja tak tylko z ciekawosci zapytam, przy okazji postu o wkladaniu mostow od patrola i reduktora robura.
Czy wszyscy ktorzy wkladaja inne mosty, reduktor, skrzynie, silnik i duze kola przeliczaja jak im to wszystko bedzie wspolpracowac czy tak wkladaja i mysla ze "jakos to bedzie dzialac" ?? :D
Bo takie mam wrazenie obserwujac co poniektore przerobki...
(@tiger - nie bierz tego do siebie :D)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw lis 23, 2006 12:17 pm

Ja nad tm myslalem i wyszlo mi ze moze byc to troche za szybkie ale ciezko powiedziec. Mam u siebie najszybsze mosty patrolowskie wiec nie wiem do konca jak to bedzie ale jaks cos to bede kombinowac inne dyfry do parcha.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lis 23, 2006 12:58 pm

AdAm pisze:Ja tak tylko z ciekawosci zapytam, przy okazji postu o wkladaniu mostow od patrola i reduktora robura.
Czy wszyscy ktorzy wkladaja inne mosty, reduktor, skrzynie, silnik i duze kola przeliczaja jak im to wszystko bedzie wspolpracowac czy tak wkladaja i mysla ze "jakos to bedzie dzialac" ?? :D
Bo takie mam wrazenie obserwujac co poniektore przerobki...
(@tiger - nie bierz tego do siebie :D)
raczej wersja "jakoś to będzie" przecierz piec duży wsadziłem jechać musi :)21

przykład pawła i rafała niby jedzie tylko jak :roll:

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw lis 23, 2006 1:56 pm

Najwyzej sie sprzeglo ze spiekow wsadzi ;-)

Nie lepiej sie uczyc na bledach innych ? Taniej bedzie :D

Przeciez wszystko mozna ładnie policzyc i porownac do jakiegos oryginalu.
Pozniej wychodzi ze te 250 KM to jakos tak jechac nie chce i na 1 biegu na reduktorze 60 km/h jedzie...
Na drugim koncu zabawy sa tacy ktorym 60 km/h na ostatnim biegu drogowych wyszlo :D

Standardem sa widac u nas mosty od diesla, silnik z benzyny i reduktor robura. Pozniej prawie seryjna suzuka taki pomnik objezdza i sie wlasciciele ciesza ze quadem taaaakie wypasione bryki objezdzaja :D

@Leszek daj na priva jakies info o tym Bielsku w przyszly week. To jakas zamknieta impreza ?

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lis 23, 2006 2:04 pm

no się cieszy :)21
mi tyle idzie na 5 co pawłowi na 1 na reduktorach a i tak mi się za szybkie wydaje.

impra u bierwy to zwyczajne plackowanie ale jest cała "elyta" :)21
niestety tym razem nie dam rady wpaść kolizyjny termin.

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw lis 23, 2006 3:14 pm

AdAm pisze:Na drugim koncu zabawy sa tacy ktorym 60 km/h na ostatnim biegu drogowych wyszlo :D
i to fachowiec "profesjonalnego " warsztatu :)21 :wink:

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw lis 23, 2006 4:15 pm

Drako pisze:
AdAm pisze:Na drugim koncu zabawy sa tacy ktorym 60 km/h na ostatnim biegu drogowych wyszlo :D
i to fachowiec "profesjonalnego " warsztatu :)21 :wink:
:D :D ;-)
Najwazniejsze zeby klient uwiezyl ze sam tak chcal miec ;-)

andrewasdee
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 09, 2006 12:35 pm

Post autor: andrewasdee » czw lis 23, 2006 4:21 pm

O kim mowa?

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lis 23, 2006 6:47 pm

andrewasdee pisze:O kim mowa?
o początkujących :)21

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » czw lis 23, 2006 8:13 pm

jakoś sie do austrii wybrać nie moge
landwarsztat
" i tak warto żyć"

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw lis 23, 2006 10:08 pm

andrewasdee pisze:O kim mowa?
Tak tylko z Drakiem teoretyzujemy i wszelkie podobienstwo do zyjacych osob jest jedynie przypadkowe ;-)

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » czw lis 23, 2006 10:30 pm

tiger pisze:Ja nad tm myslalem i wyszlo mi ze moze byc to troche za szybkie ale ciezko powiedziec. Mam u siebie najszybsze mosty patrolowskie wiec nie wiem do konca jak to bedzie ale jaks cos to bede kombinowac inne dyfry do parcha.
mialem takie cos motac tojest w takiej konfiguracji, ale to jest stanowczo za szybkie, to tak jakby do standardowej suzy wstawic 33cala,
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » wt lis 28, 2006 3:00 pm

no te d44 to poezja aż sie "zaśliniłem" nie ma co się oszukiwać jak ktoś ma kasę to nie pcha się w taczkę typu suka
Ostatnio zmieniony wt lis 28, 2006 3:49 pm przez Kaktus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lis 28, 2006 3:16 pm

mendelmax pisze:
Michał_1989 pisze:Kup sobie 2X Dana 60 i do tego zwolnice z Usa i bedzie działać jak należy....
Na jaką cholerę do D60 zwolnice? :o Przecież to pociągnie spokojnie 40", dla niedowiarków polecam: http://www.jeepsunlimited.com/forums/sh ... p?t=776478

I panowie, czemu tak na człowieka wsiedliście? Może sprawia mu przyjemność motanie akurat tego auta, nie innego? Jakbym miał kasę na zbyciu to też bym se kupił wrangla i go zrobił na D60... Tak dla czystej uciechy z motania...
Ot dobrze kolega mówi ma niech się bawi i nic nam do tego, a skoro możemy pomóc to czemu nie :)2 jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma, a kolega lubi i ma tak trzymać powodzenia w motaniu myślę że na początek mosty gr-a będą ok choć to moje subiektywne zdanie poprostu.
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

andrewasdee
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 09, 2006 12:35 pm

Post autor: andrewasdee » czw lis 30, 2006 8:02 pm

Dzieki bardzo... skorzystam... i pozdrawiam zyczliwych :)2

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » wt gru 26, 2006 2:37 am

polecam jeśli jeszcze nie miałeś okazji natknąć się na ten temat:

http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic. ... 55&start=0
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości