Stałem się pół szczesliwym włascielem Wrangler'a

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » ndz maja 06, 2007 9:52 am

Roznica w mocy jest minimalna nie warto :)3
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Pepo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm

Post autor: Pepo » ndz maja 06, 2007 10:45 am

wszedł by zamiast tego ? 2.0d ?

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » ndz maja 06, 2007 11:51 am

Nie bierz wolnossącego diesla - każdy będzie anemiczny jak diabli!
Weź albo 2,1 td renault takiego jak był montowany w cherokee /będzie łatwo włożyć/ albo 1,9 td volkswagena - tego powinno być dużo i w dodatku części w każdej stodole, a osiągi pewnie niewiele gorsze od 2,1
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Pepo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm

Post autor: Pepo » ndz maja 06, 2007 1:50 pm

to 2.1td z reno wejdzie czy bede musial przerbiac kielich ?

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » ndz maja 06, 2007 3:44 pm

Pepo pisze:to 2.1td z reno wejdzie czy bede musial przerbiac kielich ?
Pewnie trzeba będzie przerabiać. Ale poszukaj kompletnego naboju (skrzyna+motor) z XJ-ta i po problemie. Zostanie pewnie tylko przeróbka belki pod skrzynię i jakiś drobiazgów. Jakbym miał przerabiać skrzynię, to wolałbym już wstawić coś lepszego od 2.1 z Reno - np coś ze Sprintera, albo innej tylnonapędowej furgonetki - łatwo wśród nich znaleść jeszcze jakiegoś w miarę nieelektrycznego turbodiesla ze sporym momentem i mocą
F150 302 V8

Pepo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm

Post autor: Pepo » ndz maja 06, 2007 4:55 pm

a 2.2d wejdzie bezproblemu ?

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » ndz maja 06, 2007 7:01 pm

Pepo pisze:a 2.2d wejdzie bezproblemu ?
Podejrzewam, że bez problemu to wejdzie tylko taki motor z jakim auto z fabryki wyjechało :wink:
F150 302 V8

Pepo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm

Post autor: Pepo » ndz maja 06, 2007 8:13 pm

wyjechalo z 2.5b

Awatar użytkownika
QBS
Posty: 382
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Piła

Post autor: QBS » pn maja 07, 2007 11:27 am

Na reduktorze po mieście lepiej nie jeździj...
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn maja 07, 2007 1:32 pm

A czy naprawdę nie prościej, taniej i efektywniej wstawić 4.0 ze skrzynią? To auto jest do tego fabrycznie przystosowane, więc roboty nie będzie za wiele. Zyska się trwałość i prostotę. Bo wszystkie zlepki i wynalazki szybko się weryfikują.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Teder
Posty: 354
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 7:54 am
Lokalizacja: Sopot
Kontaktowanie:

Post autor: Teder » pn maja 07, 2007 7:29 pm

mendelmax pisze:A czy naprawdę nie prościej, taniej i efektywniej wstawić 4.0 ze skrzynią? To auto jest do tego fabrycznie przystosowane, więc roboty nie będzie za wiele. Zyska się trwałość i prostotę. Bo wszystkie zlepki i wynalazki szybko się weryfikują.
I co tu dodawać, prawda stara jak świat, a 4.0 z skrzynką zanabedziesz po dobrej cenie. :)2
Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621

Awatar użytkownika
Mechatronik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mechatronik » śr maja 16, 2007 11:26 am

Witam.
Polecam 2,5 TDS z BMW lub ten sam z Opla Omegi :wink:
Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » śr maja 16, 2007 4:05 pm

Mechatronik pisze:Witam.
Polecam 2,5 TDS z BMW lub ten sam z Opla Omegi :wink:
Ale te motorki to chiba mało odporne na przegrzanie są, więc do terenówki to ja nie wiem czy takie fajne :-?
F150 302 V8

jaco1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 9:57 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: jaco1983 » ndz cze 17, 2007 10:11 pm

Diesel do Jeepa, jak dla mnie to profanacja auta :x 4.0 jest najlepszy

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz cze 17, 2007 10:13 pm

Wręcz przeciwnie, diesel do jeepa byłby super, tylko właściwy diesel ;) A takiego nie było i nigdy nie będzie :cry:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Widomski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 08, 2004 7:01 pm
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: Widomski » pn cze 18, 2007 11:14 am

mendelmax pisze:Wręcz przeciwnie, diesel do jeepa byłby super, tylko właściwy diesel ;) A takiego nie było i nigdy nie będzie :cry:
Jak chcesz miec mocnego diezla to wstaw od Patrola razem z mostami :lol:

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » pn cze 18, 2007 7:14 pm

każdy diesel to muł (zwłaszcza 2,8 z patrola) i jeżeli chcesz jeździć w terenie to wstaw silnik benzynowy i to najlepiej jak najmocniejszy.

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn cze 18, 2007 10:38 pm

definicja "każdy diesel to muł" jest conajmniej nieścisła ;)

Wystawiłbyś 4.0 naprzeciw ośmiolitrowemu dieslowi robiącemu jakieś 1000Nm? :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » wt cze 19, 2007 12:08 am

A znajdziemy takowego diesla w podobnej cenie :wink: :)21 ?

Czyste dywagacje - szczególnie, że kolega pepo daje do zrozumienia, że liczy każdą złotówkę, a z drugiej strony pakuje się w wymianę motoru na totalną zmotę - wychodząc z założenia, że taki pomysł będzie najbardziej ekonomiczny i najtańszy. Będzie pod warukiem, że sam umiesz to zrobić i masz doświadczenie przy przeszczepach. W przeciwnym razie pomysł na tego diesla może się okazać najdroższym hobby w rodzinie.

Już nie będę pisał o 4 literach i szkle. Ale jak się na tym znasz to motaj - mocowania, osprzęt, całą elektrykę czy nawet elektronikę, układ chłodzenia etc i jak lubisz gnojówkę - wstaw diesla, jak nie 4 litry od pipa, albo nawet 4,7, a jak nie masz kasy wróć do oryginału czyli 2,5 literka.

pzdr
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » wt cze 19, 2007 8:08 am

mendelmax pisze:definicja "każdy diesel to muł" jest conajmniej nieścisła ;)

Wystawiłbyś 4.0 naprzeciw ośmiolitrowemu dieslowi robiącemu jakieś 1000Nm? :wink:
bez zastanowienia postawił bym na benzynę 4,0.
moment jest wystarczający do zabawy w rajdy przeprawowe a jak będzie trzeba więcej mocy to będziesz miał z czego skorzystać.
dlaczego cała polska czołówka przeprawowa jeździ na silnikach benzynowych?

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt cze 19, 2007 1:34 pm

Myślę, że taki diesel to i mocą by 4.0 położył na łopaty ;) Jedya wada, to że ważyłby pewnie ze 3 razy tyle :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ziołek » wt cze 26, 2007 9:46 pm

Hmm, nigdy nie miałem styczności z mechaniką Wranglera.
U mnie 2.1 TD w XJ sprawuje się bardzo dobrze, szczególnie jak ktoś ma czas żeby się pobawić w jakieś przeróbki, ale mimo to uważam że oryginalny silnik to oryginalny silnik i nic go nie zastąpi, po prostu do niego został przystosowany cały samochód.
Polecam wymianę na fabryczny silnik, ew. jeśli chcesz zaoszczędzić na "zupie" to mniejszą pojemność niż 4.0, np 2.5 ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość