
Stałem się pół szczesliwym włascielem Wrangler'a
Moderator: Mroczny
Nie bierz wolnossącego diesla - każdy będzie anemiczny jak diabli!
Weź albo 2,1 td renault takiego jak był montowany w cherokee /będzie łatwo włożyć/ albo 1,9 td volkswagena - tego powinno być dużo i w dodatku części w każdej stodole, a osiągi pewnie niewiele gorsze od 2,1
Weź albo 2,1 td renault takiego jak był montowany w cherokee /będzie łatwo włożyć/ albo 1,9 td volkswagena - tego powinno być dużo i w dodatku części w każdej stodole, a osiągi pewnie niewiele gorsze od 2,1
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
Pewnie trzeba będzie przerabiać. Ale poszukaj kompletnego naboju (skrzyna+motor) z XJ-ta i po problemie. Zostanie pewnie tylko przeróbka belki pod skrzynię i jakiś drobiazgów. Jakbym miał przerabiać skrzynię, to wolałbym już wstawić coś lepszego od 2.1 z Reno - np coś ze Sprintera, albo innej tylnonapędowej furgonetki - łatwo wśród nich znaleść jeszcze jakiegoś w miarę nieelektrycznego turbodiesla ze sporym momentem i mocąPepo pisze:to 2.1td z reno wejdzie czy bede musial przerbiac kielich ?
F150 302 V8
A czy naprawdę nie prościej, taniej i efektywniej wstawić 4.0 ze skrzynią? To auto jest do tego fabrycznie przystosowane, więc roboty nie będzie za wiele. Zyska się trwałość i prostotę. Bo wszystkie zlepki i wynalazki szybko się weryfikują.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
I co tu dodawać, prawda stara jak świat, a 4.0 z skrzynką zanabedziesz po dobrej cenie.mendelmax pisze:A czy naprawdę nie prościej, taniej i efektywniej wstawić 4.0 ze skrzynią? To auto jest do tego fabrycznie przystosowane, więc roboty nie będzie za wiele. Zyska się trwałość i prostotę. Bo wszystkie zlepki i wynalazki szybko się weryfikują.

Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621
- Mechatronik
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
A znajdziemy takowego diesla w podobnej cenie
?
Czyste dywagacje - szczególnie, że kolega pepo daje do zrozumienia, że liczy każdą złotówkę, a z drugiej strony pakuje się w wymianę motoru na totalną zmotę - wychodząc z założenia, że taki pomysł będzie najbardziej ekonomiczny i najtańszy. Będzie pod warukiem, że sam umiesz to zrobić i masz doświadczenie przy przeszczepach. W przeciwnym razie pomysł na tego diesla może się okazać najdroższym hobby w rodzinie.
Już nie będę pisał o 4 literach i szkle. Ale jak się na tym znasz to motaj - mocowania, osprzęt, całą elektrykę czy nawet elektronikę, układ chłodzenia etc i jak lubisz gnojówkę - wstaw diesla, jak nie 4 litry od pipa, albo nawet 4,7, a jak nie masz kasy wróć do oryginału czyli 2,5 literka.
pzdr


Czyste dywagacje - szczególnie, że kolega pepo daje do zrozumienia, że liczy każdą złotówkę, a z drugiej strony pakuje się w wymianę motoru na totalną zmotę - wychodząc z założenia, że taki pomysł będzie najbardziej ekonomiczny i najtańszy. Będzie pod warukiem, że sam umiesz to zrobić i masz doświadczenie przy przeszczepach. W przeciwnym razie pomysł na tego diesla może się okazać najdroższym hobby w rodzinie.
Już nie będę pisał o 4 literach i szkle. Ale jak się na tym znasz to motaj - mocowania, osprzęt, całą elektrykę czy nawet elektronikę, układ chłodzenia etc i jak lubisz gnojówkę - wstaw diesla, jak nie 4 litry od pipa, albo nawet 4,7, a jak nie masz kasy wróć do oryginału czyli 2,5 literka.
pzdr
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
bez zastanowienia postawił bym na benzynę 4,0.mendelmax pisze:definicja "każdy diesel to muł" jest conajmniej nieścisła
Wystawiłbyś 4.0 naprzeciw ośmiolitrowemu dieslowi robiącemu jakieś 1000Nm?
moment jest wystarczający do zabawy w rajdy przeprawowe a jak będzie trzeba więcej mocy to będziesz miał z czego skorzystać.
dlaczego cała polska czołówka przeprawowa jeździ na silnikach benzynowych?
Hmm, nigdy nie miałem styczności z mechaniką Wranglera.
U mnie 2.1 TD w XJ sprawuje się bardzo dobrze, szczególnie jak ktoś ma czas żeby się pobawić w jakieś przeróbki, ale mimo to uważam że oryginalny silnik to oryginalny silnik i nic go nie zastąpi, po prostu do niego został przystosowany cały samochód.
Polecam wymianę na fabryczny silnik, ew. jeśli chcesz zaoszczędzić na "zupie" to mniejszą pojemność niż 4.0, np 2.5 ;]
U mnie 2.1 TD w XJ sprawuje się bardzo dobrze, szczególnie jak ktoś ma czas żeby się pobawić w jakieś przeróbki, ale mimo to uważam że oryginalny silnik to oryginalny silnik i nic go nie zastąpi, po prostu do niego został przystosowany cały samochód.
Polecam wymianę na fabryczny silnik, ew. jeśli chcesz zaoszczędzić na "zupie" to mniejszą pojemność niż 4.0, np 2.5 ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość