Zun pisze:damianowi wydaje się , że jest dowcipny i dlatego takie dyrdymały tu wypisujeTrzeba nad tym przejść do porządku dziennego i po prostu nie czytać


więcej dystansu panowie, do siebie i własnych aut
Moderator: Mroczny
Damian, ale sam przyznasz że zdarza Ci się terapia w stylu "2,4td daje radę w LC, no a 3,0 td to już fruwa"Damian pisze:mówcie co chcecie, ale tylko na forum Jeepa istnieją tematy typu "Cherokee - to fajne auto"
taka terapia grupowa zapewniająca wsparcie psychiczne
He he he - jeśli pijesz do mnie to nie mam jeepaDamian pisze:Zun pisze:damianowi wydaje się , że jest dowcipny i dlatego takie dyrdymały tu wypisujeTrzeba nad tym przejść do porządku dziennego i po prostu nie czytać
![]()
więcej dystansu panowie, do siebie i własnych aut
Jak już tak na poważnie gadamyZun pisze:Natomiast jeep ma coś w sobie , czego inne terenówki nie mają .
musze Cie zmartwic , mialem kilka smietnikow ale toyka byla bezawaryjna a jeepasek ... zadne autko mnie tak niepodkurwilo jak on , ale i tak lubie bestjeZun pisze:
Daj spokój .... to taki sport toyociarzy , próbują się pocieszać na innych forach , żeby utwierdzić się w przekonaniu , że inne auta psują się bardziej ...
Wow - gdybym byl mniej wyluzowany i gorzej trzymal cisnienie to stwierdzilbym ze to tekst frustrata , ktory zreszta nie ma za duzo sensu. I oczywiscie nie ma nic wspolnego z tematem,gosc pisze:musze Cie zmartwic , mialem kilka smietnikow ale toyka byla bezawaryjna a jeepasek ... zadne autko mnie tak niepodkurwilo jak on , ale i tak lubie bestjeZun pisze:
Daj spokój .... to taki sport toyociarzy , próbują się pocieszać na innych forach , żeby utwierdzić się w przekonaniu , że inne auta psują się bardziej ...
Kazdy ma to co lubiMroczny pisze:Damian : reszta świata
0:1
to jak, dobre te dzipy czy nie nie?
Nie ma znaczenia czy auto ma ramę czy nie tylko sztywność nadwozia. Jak do auta bez ramy zrobisz sensowną klatkę , to uzyskasz większą sztywność niż przy zastosowaniu ramyPrzemekslaw pisze: Do "hardkor madafaka terenu" nadają sie auta z ramą ! a bez to najwyzej adventure... ale chyba nie musze tego tłumaczyc, bo wszyscy to wiemy
Podpisuje sie pod tym - przy budowie auta w poważnym projekcie da się zrobić wszystkoAdamo pisze:Nie ma znaczenia czy auto ma ramę czy nie tylko sztywność nadwozia. Jak do auta bez ramy zrobisz sensowną klatkę , to uzyskasz większą sztywność niż przy zastosowaniu ramyPrzemekslaw pisze: Do "hardkor madafaka terenu" nadają sie auta z ramą ! a bez to najwyzej adventure... ale chyba nie musze tego tłumaczyc, bo wszyscy to wiemy
Rama jedynie ułatwia montaż osprzętu (np. wyciągarki).
Moim zdaniem cheerok to sie nadaje do dojazdu na dzialkę. Po sobotnim Bobku mam o nim jak najgorsza opinię. Cięzka nie sterowna locha siada w byle kałuzy, gówniane wykonanie wałów krzyżak skrecany na blaszkiKarol STW pisze:oooo Mroczny![]()
koledzy na orgu cie szukaja![]()
heheh a jeepy są jak najbardziej ok![]()
Jak ktoś nie potrafi jeździć to każdym sprzętem wtopi w każdej kałużyStachu-80 pisze:Moim zdaniem cheerok to sie nadaje do dojazdu na dzialkę. Po sobotnim Bobku mam o nim jak najgorsza opinię. Cięzka nie sterowna locha siada w byle kałuzy, gówniane wykonanie wałów krzyżak skrecany na blaszkiKoszmar senny no ale jak kazdy koszmar ma tez swoim zwolenników. Po ostatnim wypadzie bardzo goraco namawiamy kolege aby sie pozbył tego smietnika.
Jak każde auto ma swoje wady , jak każdym autem trzeba nauczyć sie jeździć , jak każde auto ma swoje nie zaprzeczalne zalety. Jak chce sie na poważnie poupalać jak w każdym aucie trzeba poczynić poważne zmiany. Tyle IMHOStachu-80 pisze:Moim zdaniem cheerok to sie nadaje do dojazdu na dzialkę. Po sobotnim Bobku mam o nim jak najgorsza opinię. Cięzka nie sterowna locha siada w byle kałuzy, gówniane wykonanie wałów krzyżak skrecany na blaszkiKarol STW pisze:oooo Mroczny![]()
koledzy na orgu cie szukaja![]()
heheh a jeepy są jak najbardziej ok![]()
Koszmar senny no ale jak kazdy koszmar ma tez swoim zwolenników. Po ostatnim wypadzie bardzo goraco namawiamy kolege aby sie pozbył tego smietnika.
Ale koszty takiego projektu sa o wiele wyższe niz przy aucie z ramą...Adamo pisze:Nie ma znaczenia czy auto ma ramę czy nie tylko sztywność nadwozia. Jak do auta bez ramy zrobisz sensowną klatkę , to uzyskasz większą sztywność niż przy zastosowaniu ramyPrzemekslaw pisze: Do "hardkor madafaka terenu" nadają sie auta z ramą ! a bez to najwyzej adventure... ale chyba nie musze tego tłumaczyc, bo wszyscy to wiemy
Rama jedynie ułatwia montaż osprzętu (np. wyciągarki).
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości