rubicon-opinie użytkownika

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
9mm
Posty: 791
Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: 9mm » czw lis 20, 2008 1:04 am

Świniak pisze:9mm, chcesz mieć mocniejsze mosty to kup JK w Rubiconie.
że tak się wyrażę , świniak ale o co kaman z tym JK (j. kenedy edition czy coś) , bo nie wiem , a na tym waszym forum jakoś rejestrować mi się nie chce. Zakłócić mi może proporcje pomiędzy realnym off i klawiaturowym ekstremem. Oświeć nieświadomego , co tam jeep za wielką zajebiozę oferuje

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » czw lis 20, 2008 8:00 am

Sprawa jest prosta -
- wrangler z prostokątnymi światłami miał fabryczne oznaczenie YJ
- wrangler z okrągłymi światłąmi 1997-2006 (chyba) miał oznaczenie TJ
- aktualnie produkowany (z prostą maską i nieco inną atrapą chłodnicy) ma oznaczenie JK
Natomiast RUBICON to niejako opcja wyposarzenia, różniąca się w poszczególnych wersjach wranglera elementami składowymi i ponoć JK RUBICON ma najmocniejsze podzespoły...
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » czw lis 20, 2008 8:59 am

Przemekslaw pisze:a najlepiej zeby wszyscy byli zadowoleni, zwłaszcza zwolennicy nissanów 8) to kup sobie superPATROLAsuper :)21
Wydaje Ci się że lepiej jest tak jak na orgu?? Towarzystwo Wzajemnej Adoracji brnie coraz bardziej w swym samouwielbieniu?? :roll:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lis 20, 2008 10:42 am

Przemekslaw pisze:a najlepiej zeby wszyscy byli zadowoleni, zwłaszcza zwolennicy nissanów 8) to kup sobie superPATROLAsuper :)21
ziew... ma jedno i drugie - a to daje mi odrobinę większą szansę na obiektywizm niż w Twoim przypadku, nie sądzisz ? :wink:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
9mm
Posty: 791
Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: 9mm » czw lis 20, 2008 10:54 am

Plush pisze:Sprawa jest prosta -
- wrangler z prostokątnymi światłami miał fabryczne oznaczenie YJ
- wrangler z okrągłymi światłąmi 1997-2006 (chyba) miał oznaczenie TJ
- aktualnie produkowany (z prostą maską i nieco inną atrapą chłodnicy) ma oznaczenie JK
Natomiast RUBICON to niejako opcja wyposarzenia, różniąca się w poszczególnych wersjach wranglera elementami składowymi i ponoć JK RUBICON ma najmocniejsze podzespoły...
Dzięki, ale oglądałem tego nowego i mam nieodparte wrażenie ,że zaczął wielkością patrola przypominać. Entuzjazmu nie wzbudził też brak opcji 4l , tylko jakieś v6 i diesel z włoch. Wczoraj pan z autotrapera , przekonywał mnie że ma sporta zrobionego na rubicona , ale jak go przycisnąłem , to się okazało, że to taki rubicon na słabszych mostach wałach itp. Potem oświadczył że sporty (czy tam jak je zwał) jeżdżą po ich torze i to strasznie mocne sprzęty są i rubikona nie nada. Poprosiłem go jednak grzecznie , żeby dalej poszukał. Generalnie kolejny raz nikt nie słucha , męczące to jest bardzo.

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » czw lis 20, 2008 12:30 pm

Ostatnio to więcej rubiconów widzę niż zwykłych. Pewnie gdzieś zestawy naklejek rzucili.
GG 2626465

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw lis 20, 2008 7:19 pm

SławekXJ pisze:
Przemekslaw pisze:a najlepiej zeby wszyscy byli zadowoleni, zwłaszcza zwolennicy nissanów 8) to kup sobie superPATROLAsuper :)21
Wydaje Ci się że lepiej jest tak jak na orgu?? Towarzystwo Wzajemnej Adoracji brnie coraz bardziej w swym samouwielbieniu?? :roll:
Mam daleko gdzies rozmowy na temat "Ale mój JK/WJ/ZJ/XJ/TJ jest swietny !" Zupełnie mnie to nie interesuje, za to jedyna powazną zaletą jeep.org jest to, ze jak zadam pytanie w jakiejs kwestii technicznej, wiem ze jest grupa osób która mi pomoze. Na rajdach najczesciej jest tak, ze z jakims ciezkim problemem odysłają własnie na jeep.org. Nie bronie zadnego z for, bo lubie oba :)21
@seba , w sumie to juz nie pamietam o czym było w temacie ( :)21 ), Patrol nie jest zły, Gelenda nie jest zła itp. itd. a jesli chłopak chce jeepa, to kupi jeepa - chyba proste i logiczne. Nie bede się kłócił ze jeepy sa najlepsze, a reszta sucks bo chyba wszyscy wiedza ze nie ma jednoznacznie okreslonej najlepszej "terenófki".
Cholera, rozpisałem sie a sam nie wiem czy wnosi to cos nowego :)21
..ziew.. nie chce mi sie wiecej pisac bo i tak zostane posądzony o subiektywizm i jeepoholictwo 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » pt lis 21, 2008 12:29 pm

9mm pisze: Dzięki, ale oglądałem tego nowego i mam nieodparte wrażenie ,że zaczął wielkością patrola przypominać. Entuzjazmu nie wzbudził też brak opcji 4l , tylko jakieś v6 i diesel z włoch. Wczoraj pan z autotrapera , przekonywał mnie że ma sporta zrobionego na rubicona , ale jak go przycisnąłem , to się okazało, że to taki rubicon na słabszych mostach wałach itp. Potem oświadczył że sporty (czy tam jak je zwał) jeżdżą po ich torze i to strasznie mocne sprzęty są i rubikona nie nada. Poprosiłem go jednak grzecznie , żeby dalej poszukał. Generalnie kolejny raz nikt nie słucha , męczące to jest bardzo.
W JK zmienili motory na 3.8 V6 i diesla VM. Jak 4.0 to tylko TJ lub opcja wydłużona LJ Unlimited (zwany LJ) - kilka sztuk tego w kraju jeździ - to mój
Co do porównania wersji Sport i Rubicona to ciekawa teza. :roll:
W rubiconie masz mosty Dana 44 (przedni jak wcześniej ktoś napisał niewiele mocniejszy od Dany 30 standardowo montowanej w innych wersjach), blokady pneumatyczne przód i tył, reduktor ma przełożenie 4:1 - zaczyna się posuwać do przodu na 3,4 biegu.
Od 2004 lub 2005 do wszystkich Wranglerów jak wsadzali skrzynie manualne to NSG370 (mercedesowa jakaś) - 6biegowe - można sobie powachlować przy ruszaniu, ale czy jeździe to w zasadzie zakres biegów 4-6
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt lis 21, 2008 1:02 pm

czy przedłużona wersja oznacza zwiększenie rozstawu osi o 10 cali ?,
o ile to wydłuża nadwozie, bo że do 167" to wiem, nie wiem jaka jest długość nadwozia klasycznego.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » pt lis 21, 2008 1:08 pm

darkman pisze:czy przedłużona wersja oznacza zwiększenie rozstawu osi o 10 cali ?,
Tak
- rozstaw osi większy o 10cali
- długość całości większa o 15" z czego 5" dodatkowe miejsce dla pasażera z tyłu, a 10" to bagażnik
Parametry długości:
2000-03: 155.4 in (3947 mm)
2004-06: 154.9 in (3934 mm)
2004-06 długi: 171 in (4343 mm)
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Post autor: krism » pt lis 21, 2008 2:26 pm

roznice miedzy sport i rubiconem to glownie mosty dana 44 - z blokadami nawet motana z 30 poki co mi robi z 33 fedimami bez problemow, co do skrzyn to automat sprawuje sie calkiem dobrze co nie zmienia faktu ze 3 razy go robilem (po dorobieniu chlodnicy problem jest mniejszy) skrzynia ta ma tylko 2 lamele na wstecznym biegu i trzeba uwazac by bez reduktora na wstecznym czegos nie ciagnac za mocno(kiedys jeep dawal 3 biegowe japonskie i byly lepsze), poza tym wachacze maja dospawana od spodu blaszke jest oslona reduktora, inne hamulce(sa super), troche slabe sa galki ukladu kierowniczego

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pt lis 21, 2008 5:14 pm

krism pisze:...(kiedys jeep dawal 3 biegowe japonskie i byly lepsze), ...
Dawał, dawał, ale nie trzy, a czterobiegowe i nigdy we Wranglerach. Japońskie skrzynie były tylko w XJ-tach 4.0 (wszystkie), i niektórych ZJ-tach 4.0, tych z pierwszych roczników :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » sob lis 22, 2008 5:33 pm

mam Pipa: http://www.wyprawa4x4.pl/photo/_gallery ... 084942.jpg

Rubicon z 2005r 4.0 manual. Na 35" przelozenia idealne, na mniejszych w warunkach PL trzeba ruszac z 2biegu na reduktorze ;) ale inni maja raczej wieksze problemy.

Auto w standardzie daje bardzo duzo. Wystarczy zeby sie pobawic w terenie.
Ale zeby pozapier..ć trzeba doinwestowac.

Ja zrobilem duzo przy nim, ale to juz wg potrzeb.

Za oceanem jest wszystko.. zeby wzmocnic, podniesc, poprawic itp, itd..


Mialem Patrola w teren.. zmotanego. Teraz jest Rubicon i tak zostanie.

waga, wykrzyze, blokady, przelozenia... hm...

Y61 mam jako dupowoz i do lawety ;|

co do jeep.org jak sie poszuka to sie znajdzie.. podobnie jak na rajdy4x4.. lamerow i pazdzierzy jest tu ostatnio tak wiele, ze czasem sie nie chce klawiatury dotykac...
Ostatnio zmieniony sob lis 22, 2008 6:21 pm przez Altegradius, łącznie zmieniany 1 raz.

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » sob lis 22, 2008 5:37 pm

acha..
oryginalne wahacze sa do dupy...
tylny wal lepiej zmienic mimo, ze jest mocniejszy niz przy zwyklym wranglu, ale przy lifcie i tak najlepiej doubleCardan
poszerzenia odpadaja, ale sie latwo je klei ;)

powodzenia w zakupach

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
9mm
Posty: 791
Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: 9mm » pn lis 24, 2008 11:12 am

właśnie wróciłem z tater , muszę delikatnie nyskę odświeżyć po zimowym borowaniu w gorcach 8) i lecim na zakupy. Dzięki za info ,obraz mam , teraz tylko jakiś zdrowy egzemplarz muszę nabyć.Miejsca w garażu zostało już tylko na nową zmotę , więc jeep psuć się nie może.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość