że tak się wyrażę , świniak ale o co kaman z tym JK (j. kenedy edition czy coś) , bo nie wiem , a na tym waszym forum jakoś rejestrować mi się nie chce. Zakłócić mi może proporcje pomiędzy realnym off i klawiaturowym ekstremem. Oświeć nieświadomego , co tam jeep za wielką zajebiozę oferujeŚwiniak pisze:9mm, chcesz mieć mocniejsze mosty to kup JK w Rubiconie.
rubicon-opinie użytkownika
Moderator: Mroczny
Sprawa jest prosta -
- wrangler z prostokątnymi światłami miał fabryczne oznaczenie YJ
- wrangler z okrągłymi światłąmi 1997-2006 (chyba) miał oznaczenie TJ
- aktualnie produkowany (z prostą maską i nieco inną atrapą chłodnicy) ma oznaczenie JK
Natomiast RUBICON to niejako opcja wyposarzenia, różniąca się w poszczególnych wersjach wranglera elementami składowymi i ponoć JK RUBICON ma najmocniejsze podzespoły...
- wrangler z prostokątnymi światłami miał fabryczne oznaczenie YJ
- wrangler z okrągłymi światłąmi 1997-2006 (chyba) miał oznaczenie TJ
- aktualnie produkowany (z prostą maską i nieco inną atrapą chłodnicy) ma oznaczenie JK
Natomiast RUBICON to niejako opcja wyposarzenia, różniąca się w poszczególnych wersjach wranglera elementami składowymi i ponoć JK RUBICON ma najmocniejsze podzespoły...
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
Dzięki, ale oglądałem tego nowego i mam nieodparte wrażenie ,że zaczął wielkością patrola przypominać. Entuzjazmu nie wzbudził też brak opcji 4l , tylko jakieś v6 i diesel z włoch. Wczoraj pan z autotrapera , przekonywał mnie że ma sporta zrobionego na rubicona , ale jak go przycisnąłem , to się okazało, że to taki rubicon na słabszych mostach wałach itp. Potem oświadczył że sporty (czy tam jak je zwał) jeżdżą po ich torze i to strasznie mocne sprzęty są i rubikona nie nada. Poprosiłem go jednak grzecznie , żeby dalej poszukał. Generalnie kolejny raz nikt nie słucha , męczące to jest bardzo.Plush pisze:Sprawa jest prosta -
- wrangler z prostokątnymi światłami miał fabryczne oznaczenie YJ
- wrangler z okrągłymi światłąmi 1997-2006 (chyba) miał oznaczenie TJ
- aktualnie produkowany (z prostą maską i nieco inną atrapą chłodnicy) ma oznaczenie JK
Natomiast RUBICON to niejako opcja wyposarzenia, różniąca się w poszczególnych wersjach wranglera elementami składowymi i ponoć JK RUBICON ma najmocniejsze podzespoły...
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Mam daleko gdzies rozmowy na temat "Ale mój JK/WJ/ZJ/XJ/TJ jest swietny !" Zupełnie mnie to nie interesuje, za to jedyna powazną zaletą jeep.org jest to, ze jak zadam pytanie w jakiejs kwestii technicznej, wiem ze jest grupa osób która mi pomoze. Na rajdach najczesciej jest tak, ze z jakims ciezkim problemem odysłają własnie na jeep.org. Nie bronie zadnego z for, bo lubie obaSławekXJ pisze:Wydaje Ci się że lepiej jest tak jak na orgu?? Towarzystwo Wzajemnej Adoracji brnie coraz bardziej w swym samouwielbieniu??Przemekslaw pisze:a najlepiej zeby wszyscy byli zadowoleni, zwłaszcza zwolennicy nissanówto kup sobie superPATROLAsuper

@seba , w sumie to juz nie pamietam o czym było w temacie (

Cholera, rozpisałem sie a sam nie wiem czy wnosi to cos nowego

..ziew.. nie chce mi sie wiecej pisac bo i tak zostane posądzony o subiektywizm i jeepoholictwo

W JK zmienili motory na 3.8 V6 i diesla VM. Jak 4.0 to tylko TJ lub opcja wydłużona LJ Unlimited (zwany LJ) - kilka sztuk tego w kraju jeździ - to mój9mm pisze: Dzięki, ale oglądałem tego nowego i mam nieodparte wrażenie ,że zaczął wielkością patrola przypominać. Entuzjazmu nie wzbudził też brak opcji 4l , tylko jakieś v6 i diesel z włoch. Wczoraj pan z autotrapera , przekonywał mnie że ma sporta zrobionego na rubicona , ale jak go przycisnąłem , to się okazało, że to taki rubicon na słabszych mostach wałach itp. Potem oświadczył że sporty (czy tam jak je zwał) jeżdżą po ich torze i to strasznie mocne sprzęty są i rubikona nie nada. Poprosiłem go jednak grzecznie , żeby dalej poszukał. Generalnie kolejny raz nikt nie słucha , męczące to jest bardzo.
Co do porównania wersji Sport i Rubicona to ciekawa teza.

W rubiconie masz mosty Dana 44 (przedni jak wcześniej ktoś napisał niewiele mocniejszy od Dany 30 standardowo montowanej w innych wersjach), blokady pneumatyczne przód i tył, reduktor ma przełożenie 4:1 - zaczyna się posuwać do przodu na 3,4 biegu.
Od 2004 lub 2005 do wszystkich Wranglerów jak wsadzali skrzynie manualne to NSG370 (mercedesowa jakaś) - 6biegowe - można sobie powachlować przy ruszaniu, ale czy jeździe to w zasadzie zakres biegów 4-6
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
Takdarkman pisze:czy przedłużona wersja oznacza zwiększenie rozstawu osi o 10 cali ?,
- rozstaw osi większy o 10cali
- długość całości większa o 15" z czego 5" dodatkowe miejsce dla pasażera z tyłu, a 10" to bagażnik
Parametry długości:
2000-03: 155.4 in (3947 mm)
2004-06: 154.9 in (3934 mm)
2004-06 długi: 171 in (4343 mm)
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
roznice miedzy sport i rubiconem to glownie mosty dana 44 - z blokadami nawet motana z 30 poki co mi robi z 33 fedimami bez problemow, co do skrzyn to automat sprawuje sie calkiem dobrze co nie zmienia faktu ze 3 razy go robilem (po dorobieniu chlodnicy problem jest mniejszy) skrzynia ta ma tylko 2 lamele na wstecznym biegu i trzeba uwazac by bez reduktora na wstecznym czegos nie ciagnac za mocno(kiedys jeep dawal 3 biegowe japonskie i byly lepsze), poza tym wachacze maja dospawana od spodu blaszke jest oslona reduktora, inne hamulce(sa super), troche slabe sa galki ukladu kierowniczego
- Altegradius
- Posty: 420
- Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
mam Pipa: http://www.wyprawa4x4.pl/photo/_gallery ... 084942.jpg
Rubicon z 2005r 4.0 manual. Na 35" przelozenia idealne, na mniejszych w warunkach PL trzeba ruszac z 2biegu na reduktorze
ale inni maja raczej wieksze problemy.
Auto w standardzie daje bardzo duzo. Wystarczy zeby sie pobawic w terenie.
Ale zeby pozapier..ć trzeba doinwestowac.
Ja zrobilem duzo przy nim, ale to juz wg potrzeb.
Za oceanem jest wszystko.. zeby wzmocnic, podniesc, poprawic itp, itd..
Mialem Patrola w teren.. zmotanego. Teraz jest Rubicon i tak zostanie.
waga, wykrzyze, blokady, przelozenia... hm...
Y61 mam jako dupowoz i do lawety ;|
co do jeep.org jak sie poszuka to sie znajdzie.. podobnie jak na rajdy4x4.. lamerow i pazdzierzy jest tu ostatnio tak wiele, ze czasem sie nie chce klawiatury dotykac...
Rubicon z 2005r 4.0 manual. Na 35" przelozenia idealne, na mniejszych w warunkach PL trzeba ruszac z 2biegu na reduktorze

Auto w standardzie daje bardzo duzo. Wystarczy zeby sie pobawic w terenie.
Ale zeby pozapier..ć trzeba doinwestowac.
Ja zrobilem duzo przy nim, ale to juz wg potrzeb.
Za oceanem jest wszystko.. zeby wzmocnic, podniesc, poprawic itp, itd..
Mialem Patrola w teren.. zmotanego. Teraz jest Rubicon i tak zostanie.
waga, wykrzyze, blokady, przelozenia... hm...
Y61 mam jako dupowoz i do lawety ;|
co do jeep.org jak sie poszuka to sie znajdzie.. podobnie jak na rajdy4x4.. lamerow i pazdzierzy jest tu ostatnio tak wiele, ze czasem sie nie chce klawiatury dotykac...
Ostatnio zmieniony sob lis 22, 2008 6:21 pm przez Altegradius, łącznie zmieniany 1 raz.
- Altegradius
- Posty: 420
- Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość