Nawet jakby sonda padla na cyc to bedzie jechal. Nawet jakby kable mialy przebicie a swiece byly z uszu shreka to musi chodzic, lepiej lub gorzej ale musi oddawac moc.
Stawiam na parownik. Padlo z dnia na dzien nagle np. po nocy?
Jak masz przelaczanie na LPG full automat czyli po uzyskaniu odpowiedniej temp. parownika i obrotach?
Czy wogole wkreca sie na obroty? Czy brak mu mocy po prostu?
Jedz do gazownikow i przypiecz im piety.
pytanko-ile Jeep Cherokie 4l pali wam gazu na 100km ???
Moderator: Mroczny
witam
witam
przyznam ze to sie stalo po nocy.godz 11 w poludnie juz sie spieprzylo.
mam full automat ,sam sie przelacza.
wogole nie mial mocy ,biegi nie przezucaly ,max jechal do 60.
na benzynie latal pieknie.
zostawilem auto macherom ,cos tam mowili ze to moze parownik.
jest na gwarancji wiec niech robia,tylko najgorsze ,ze do zakladu mam 100km i wczoraj lecialem na benzynie .
dzisiaj jade zamowic kable i swiece bo nie zamontowalem do lpg nowych.
faktem jest tez to ze latalem na koncowce lpg bo chcialem sprawdzic ile pali na miescie.
pozdrawiam
przyznam ze to sie stalo po nocy.godz 11 w poludnie juz sie spieprzylo.
mam full automat ,sam sie przelacza.
wogole nie mial mocy ,biegi nie przezucaly ,max jechal do 60.
na benzynie latal pieknie.
zostawilem auto macherom ,cos tam mowili ze to moze parownik.
jest na gwarancji wiec niech robia,tylko najgorsze ,ze do zakladu mam 100km i wczoraj lecialem na benzynie .
dzisiaj jade zamowic kable i swiece bo nie zamontowalem do lpg nowych.
faktem jest tez to ze latalem na koncowce lpg bo chcialem sprawdzic ile pali na miescie.
pozdrawiam
KUBA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość