Oto skutki dziury w oponie

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:18 pm

:oops: :oops:

widzialem kiedys cos takiego na ruskiej stroncde avtograd !!

wiem tez ze Manczak z autotrapera ma jakis fajny zestaw do pompowania oponek, przetestowal go na dakarze i ponoc bylo OK !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:35 pm

manczak maial kompresor ARB !! tyle wyczytalem :lol:

http://www.autotraper4x4.pl/more.php?PH ... typ=towary
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr sie 25, 2004 8:35 pm

XJeep pisze::oops: :oops:

widzialem kiedys cos takiego na ruskiej stroncde avtograd !!

wiem tez ze Manczak z autotrapera ma jakis fajny zestaw do pompowania oponek, przetestowal go na dakarze i ponoc bylo OK !!
Sa rozne inne rozwiazania ale sa albo drogie albo wolne albo zajmuja duzo miejsca.
1. Butla ze sprezonym gazem. Bardzo wydajne, bardzo ciche i szybkie. Mozna nawet narzedzia pneumatyczne uzywac ale..... zajmuje duzo miejsca i jak sie wykorzysta i nie nabije to klapa.
2. Wysokoprezne (?) elektryczne sprezarki. Strasznie drogie i glosne (taka porzadna okolo $500)
3. elektryczne sprezarki ogolno dostepne. Niezbyt drogie ($100+) ale niestety zeby napompowac 33x1250x15 zajmuje bardzo dlugo no i przegrzewaja sie po drugiej oponie.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:38 pm

faktiko !!

1800 pln to twoje 500 $$ :( :oops:

ale ta ARB to pompuje 4 kola 31" na raz, wspolpracuje z systemem sterowania cisnieniem i kontrola tegoz cisnienia - zreszta o tym juz bylo powyzej!!

chyba lepiej i taniej faktiko bedzie zmotanie ramy do dodatkjowej sprezarki :)2

juz sobie daje spokoj z pomyslami z krypty hehe
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr sie 25, 2004 8:44 pm

XJeep pisze:faktiko !!

1800 pln to twoje 500 $$ :( :oops:

ale ta ARB to pompuje 4 kola 31" na raz, wspolpracuje z systemem sterowania cisnieniem i kontrola tegoz cisnienia - zreszta o tym juz bylo powyzej!!

chyba lepiej i taniej faktiko bedzie zmotanie ramy do dodatkjowej sprezarki :)2

juz sobie daje spokoj z pomyslami z krypty hehe
hahahha pomysly nie sa zle. Gdybym mial wiecej $$ to bym moze i nawet zainwestowal ale........ coz.... zawsze z forsa krucho :)
Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 a Currie kosztuje okolo $500.
http://www.fourwheeler.com/techarticles/62758/
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:51 pm

no to ladne roznice!!

no to zapodam z innej flanki : za ile mozna zanabyc w hameryce owiewke maski do xj'a tzw "bug deflector" ??

szukam tego ustrojstwa u nas w kraju i wolaja najtaniej jak znalazlem ok 500 pln o zgrozooo :(
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr sie 25, 2004 9:07 pm

XJeep pisze:no to ladne roznice!!

no to zapodam z innej flanki : za ile mozna zanabyc w hameryce owiewke maski do xj'a tzw "bug deflector" ??

szukam tego ustrojstwa u nas w kraju i wolaja najtaniej jak znalazlem ok 500 pln o zgrozooo :(
To chyba mniej wiecej tyle co u nas bo kosztuja okolo $100. Ale tak w ogole to edlug mnie nie zdaja one zbytnio egzaminu (mialem truck z czyms takim) i jak muchy sie rozbijaly na szybie przedtem to i tak samo pozniej :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 25, 2004 10:51 pm

:)21

no tak!! ale umieraja o maske wczaesniej hehe :evil:

pozdrawiam :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr sie 25, 2004 11:04 pm

kejtar pisze:...Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 ...
gdzies ty ten kompresor znalazl :o i czy jest on napedzany mechanicznie czy elektrycznie??

Czy to jest ten kompresor o ktorym mowisz i czy wiesz jakie sa jego parametry ?? ??


http://www.rocky-road.com/airlocker.html

Kolejna sprawa to czy oni wogole nie robia blokad do mercedesa G :roll:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pt sie 27, 2004 4:58 am

ELektryczny: http://www.tellico4x4.com/catalog/produ ... offroad/28
MOC pisze:
kejtar pisze:...Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 ...
gdzies ty ten kompresor znalazl :o i czy jest on napedzany mechanicznie czy elektrycznie??

Czy to jest ten kompresor o ktorym mowisz i czy wiesz jakie sa jego parametry ?? ??


http://www.rocky-road.com/airlocker.html

Kolejna sprawa to czy oni wogole nie robia blokad do mercedesa G :roll:
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn sie 30, 2004 4:22 pm

Pare fotek z budowy nowego :
http://home.socal.rr.com/remi/pics/caption.jpg
http://home.socal.rr.com/remi/pics/progress/IMG014.JPG
http://home.socal.rr.com/remi/pics/progress/IMG015.JPG
http://home.socal.rr.com/remi/pics/progress/IMG016.JPG
http://home.socal.rr.com/remi/pics/progress/IMG019.JPG
kejtar pisze:ELektryczny: http://www.tellico4x4.com/catalog/produ ... offroad/28
MOC pisze:
kejtar pisze:...Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 ...
gdzies ty ten kompresor znalazl :o i czy jest on napedzany mechanicznie czy elektrycznie??

Czy to jest ten kompresor o ktorym mowisz i czy wiesz jakie sa jego parametry ?? ??


http://www.rocky-road.com/airlocker.html

Kolejna sprawa to czy oni wogole nie robia blokad do mercedesa G :roll:
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr wrz 01, 2004 8:42 pm

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr wrz 01, 2004 8:53 pm

Super. Jak mozesz to podsyłaj następne.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr wrz 01, 2004 8:58 pm

PKi pisze:Super. Jak mozesz to podsyłaj następne.
:D Powinienem go ukonczyc do konca miesiaca, tzn musze bo jade na tydzien go "przetestowac" na poczatpu pazdziernika.
Pozostalo mi przyciac blache w nadkolu z przodu i zamocowac plastiki z wranglera (flare? nie wiem jak to sie nazywa po polsku). Rownierz musze uporzadkowac tylne nadkola (poprzedni wlasciciel je zchrzanil). Rownierz musze wykonczyc srodek (zamontuje z tylu zamiast lawy 2 przednie siedzenia bo mam ze starego), wykonczyc elektryke (zainstalowac kable i czujke do pilota na otwieranie drzwi), no i musze oszukac komputer (PCM) ze istnieje taka jedna czujka (system od emisji powoduje u mnie bole glow y bo komp jest z 98 rocznika a elektryka z 97).
No i duzo malych drobiazgow :)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

no tak Hameryka - kraj mlekiem i miodem :)

Post autor: Blady78 » śr wrz 01, 2004 9:39 pm

U mnie po rozwalce swojego Xj'ta z 90 r marne by byly szanse na zakup drugiego :) (tego bym prostowal)

Tymczasem patrze jak powstaje ten czerwony "krasnal" i ciesze sie wraz z Toba.

Juz pal licho zarobki - ale po kiego grzyba u nas paliwko tyle kosztuje (ale odglos tego silnika jest warty kazdej ceny).

Na weekend szykuję sie na odwiedzenie Zagórza i Walimia (średniowieczne zamczysko + poniemieckie olbrzymie sztolnie - "podziemne miasto") oj oczka sie cieszyc beda. Pozdrawiam



Pozdrowienia

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Re: no tak Hameryka - kraj mlekiem i miodem :)

Post autor: kejtar » pt wrz 03, 2004 7:37 pm

No mnie sie upieklo ze ubezpieczenie mnie niezle wyplacilo. Mojego prostowac nie mozna bylo bo cala "podrama" byla schrzaniona i zgieta (czesc od wypadku czesc od kamieni na szlakach). A gora... no ... gora to by byla do sciecia i tylko klatke wrzucic i jezdzic bez dachu :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 311
Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE

Post autor: Wiktor » sob wrz 04, 2004 3:22 pm

dawaj go do mnie na czesci :)21
TYLKO C*PY MAJA DŻIPY
XJ
askow@op.pl

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » sob wrz 04, 2004 3:53 pm

Wiktor pisze:dawaj go do mnie na czesci :)21
hahahah jak ja z nim skoncze to bedzie tylko pusta skorupa :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn paź 18, 2004 9:53 pm

ok... koniec z bialym.... zabrany juz na zlom, ale do konca go oskubalem :D Pod spodem sa fotki jak go zabierali, i jak widac... poza blacha i 4 metalowymi kolkami podspodem (takie od szaf garazowych) to nic nie pozostalo
stary jeep
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

belfer
Posty: 349
Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: belfer » wt paź 19, 2004 8:00 am

kejtar pisze:Nastepnych pare fotek nowego:
http://www.ofoto.com/I.jsp?c=te2xbqn.c1 ... 0&y=4s1kn4
ile waży ta rama ?? Nie lubisz białych napisów :lol: na oponach
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt paź 19, 2004 4:08 pm

belfer pisze:
kejtar pisze:Nastepnych pare fotek nowego:
http://www.ofoto.com/I.jsp?c=te2xbqn.c1 ... 0&y=4s1kn4
ile waży ta rama ?? Nie lubisz białych napisów :lol: na oponach
Jest dosc leciutka :) Jesli chodzi o napisy na oponach to nie bardz: bo jak naderwiesz lekko gume ze strony z napisem to wiecej bialego widac....
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » wt paź 19, 2004 5:04 pm

straszne marnotrawstwo w tej hameryce u nas by zrobili tego białego w dwa tygodnie potem by był do sprzedania z kartką za szybą nie bity pierwszy właściciel z polski :wink:

sie nie takie strucle składało 8)
pamiętam toyke na której szyberdach weszło 4kg kitu a wydlądała jak beczka gościu co go sprzedawał (oczywiście z odpowiednią kartką za szybą) tłumaczył że dla tego ma inny bardziej okrągłu kształt niż inne LC bo to "speszialedyszyn " :)21

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 20, 2004 8:54 am

XJeep pisze:proponuje zalozyc sprezarke w aucie!!

mozna wykorzystac sprezarke od klimy!! :)2 - koles tak zmotal i jest si!! pompuje tak amortyzatory tylne !!

po zjechaniu z upalania na skalkach, zapodajesz z cisnienia i jest git !!

bez niepotrzebnej jazdy na stacje z kompresorem :lol:
A nie prościej kupić po prostu mały kompresor podłączany do gniazda zapalniczki , no może nie taki za 30 złotych ale powiedzmy za stówę (mam taki już z dziesięć lat i nadal działa ) i jeżeli już nie chcesz go wozić luzem w bagażniku to zabudować go na stałe w aucie , gdzieś z tyłu ? Ten który mam , spokojnie wli 10 atm. Trwa to trochę dłużej niż w przypadku "dorosłego " kompresora , ale co z tego ?
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr paź 20, 2004 2:58 pm

Stiopa pisze:Trwa to trochę dłużej niż w przypadku "dorosłego " kompresora , ale co z tego ?
Ale jak pompujesz z okolo 12PSI do okolo 30PSI opone o rozmiarze 33x1250 to trwa to wieki. I nawet jesli czas nie jest problemem to musisz wziac pod uwage ze przy dluzszym dzialaniu takiej malej sprezarki, zaczyna sie przegrzewac i topic w srodku (za duzo plastikow)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 20, 2004 3:12 pm

kejtar pisze:
Stiopa pisze:Trwa to trochę dłużej niż w przypadku "dorosłego " kompresora , ale co z tego ?
Ale jak pompujesz z okolo 12PSI do okolo 30PSI opone o rozmiarze 33x1250 to trwa to wieki. I nawet jesli czas nie jest problemem to musisz wziac pod uwage ze przy dluzszym dzialaniu takiej malej sprezarki, zaczyna sie przegrzewac i topic w srodku (za duzo plastikow)
Racja . Ale na początek mozna się takim srulem wspomagać .
Co ja tu będę dyskutował . Pooglądałem foty z wyjazdu i już się nie wychylam .
:D :D :D
Mogę tylko powiedzieć , że Ci zazdroszczę (zdrowo oczywiście , nie zawistnia ) . :)2 :)2 :)2
Stiopa
XJ Sport '93

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości