MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:18 pm
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:35 pm
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr sie 25, 2004 8:35 pm
Sa rozne inne rozwiazania ale sa albo drogie albo wolne albo zajmuja duzo miejsca.
1. Butla ze sprezonym gazem. Bardzo wydajne, bardzo ciche i szybkie. Mozna nawet narzedzia pneumatyczne uzywac ale..... zajmuje duzo miejsca i jak sie wykorzysta i nie nabije to klapa.
2. Wysokoprezne (?) elektryczne sprezarki. Strasznie drogie i glosne (taka porzadna okolo $500)
3. elektryczne sprezarki ogolno dostepne. Niezbyt drogie ($100+) ale niestety zeby napompowac 33x1250x15 zajmuje bardzo dlugo no i przegrzewaja sie po drugiej oponie.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:38 pm
faktiko
1800 pln to twoje 500 $$
ale ta ARB to pompuje 4 kola 31" na raz, wspolpracuje z systemem sterowania cisnieniem i kontrola tegoz cisnienia - zreszta o tym juz bylo powyzej!!
chyba lepiej i taniej faktiko bedzie zmotanie ramy do dodatkjowej sprezarki
juz sobie daje spokoj z pomyslami z krypty hehe
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr sie 25, 2004 8:44 pm
XJeep pisze:faktiko
1800 pln to twoje 500 $$
ale ta ARB to pompuje 4 kola 31" na raz, wspolpracuje z systemem sterowania cisnieniem i kontrola tegoz cisnienia - zreszta o tym juz bylo powyzej!!
chyba lepiej i taniej faktiko bedzie zmotanie ramy do dodatkjowej sprezarki
juz sobie daje spokoj z pomyslami z krypty hehe
hahahha pomysly nie sa zle. Gdybym mial wiecej $$ to bym moze i nawet zainwestowal ale........ coz.... zawsze z forsa krucho

Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 a Currie kosztuje okolo $500.
http://www.fourwheeler.com/techarticles/62758/
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 25, 2004 8:51 pm
no to ladne roznice!!
no to zapodam z innej flanki : za ile mozna zanabyc w hameryce owiewke maski do xj'a tzw "bug deflector"
szukam tego ustrojstwa u nas w kraju i wolaja najtaniej jak znalazlem ok 500 pln o zgrozooo

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr sie 25, 2004 9:07 pm
XJeep pisze:no to ladne roznice!!
no to zapodam z innej flanki : za ile mozna zanabyc w hameryce owiewke maski do xj'a tzw "bug deflector"
szukam tego ustrojstwa u nas w kraju i wolaja najtaniej jak znalazlem ok 500 pln o zgrozooo

To chyba mniej wiecej tyle co u nas bo kosztuja okolo $100. Ale tak w ogole to edlug mnie nie zdaja one zbytnio egzaminu (mialem truck z czyms takim) i jak muchy sie rozbijaly na szybie przedtem to i tak samo pozniej

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 25, 2004 10:51 pm
no tak!! ale umieraja o maske wczaesniej hehe
pozdrawiam

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr sie 25, 2004 11:04 pm
kejtar pisze:...Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 ...
gdzies ty ten kompresor znalazl

i czy jest on napedzany mechanicznie czy elektrycznie??
Czy to jest ten kompresor o ktorym mowisz i czy wiesz jakie sa jego parametry
http://www.rocky-road.com/airlocker.html
Kolejna sprawa to czy oni wogole nie robia blokad do mercedesa G

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pt sie 27, 2004 4:58 am
ELektryczny:
http://www.tellico4x4.com/catalog/produ ... offroad/28
MOC pisze:kejtar pisze:...Jesli chodzi o koszta ARB to u nas kosztuje to okolo $200 ...
gdzies ty ten kompresor znalazl

i czy jest on napedzany mechanicznie czy elektrycznie??
Czy to jest ten kompresor o ktorym mowisz i czy wiesz jakie sa jego parametry
http://www.rocky-road.com/airlocker.html
Kolejna sprawa to czy oni wogole nie robia blokad do mercedesa G

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pn sie 30, 2004 4:22 pm
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr wrz 01, 2004 8:42 pm
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr wrz 01, 2004 8:53 pm
Super. Jak mozesz to podsyłaj następne.
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr wrz 01, 2004 8:58 pm
PKi pisze:Super. Jak mozesz to podsyłaj następne.

Powinienem go ukonczyc do konca miesiaca, tzn musze bo jade na tydzien go "przetestowac" na poczatpu pazdziernika.
Pozostalo mi przyciac blache w nadkolu z przodu i zamocowac plastiki z wranglera (flare? nie wiem jak to sie nazywa po polsku). Rownierz musze uporzadkowac tylne nadkola (poprzedni wlasciciel je zchrzanil). Rownierz musze wykonczyc srodek (zamontuje z tylu zamiast lawy 2 przednie siedzenia bo mam ze starego), wykonczyc elektryke (zainstalowac kable i czujke do pilota na otwieranie drzwi), no i musze oszukac komputer (PCM) ze istnieje taka jedna czujka (system od emisji powoduje u mnie bole glow y bo komp jest z 98 rocznika a elektryka z 97).
No i duzo malych drobiazgow

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Blady78
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
- Lokalizacja: Kamienna Góra
Post
autor: Blady78 » śr wrz 01, 2004 9:39 pm
U mnie po rozwalce swojego Xj'ta z 90 r marne by byly szanse na zakup drugiego

(tego bym prostowal)
Tymczasem patrze jak powstaje ten czerwony "krasnal" i ciesze sie wraz z Toba.
Juz pal licho zarobki - ale po kiego grzyba u nas paliwko tyle kosztuje (ale odglos tego silnika jest warty kazdej ceny).
Na weekend szykuję sie na odwiedzenie Zagórza i Walimia (średniowieczne zamczysko + poniemieckie olbrzymie sztolnie - "podziemne miasto") oj oczka sie cieszyc beda. Pozdrawiam
Pozdrowienia
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pt wrz 03, 2004 7:37 pm
No mnie sie upieklo ze ubezpieczenie mnie niezle wyplacilo. Mojego prostowac nie mozna bylo bo cala "podrama" byla schrzaniona i zgieta (czesc od wypadku czesc od kamieni na szlakach). A gora... no ... gora to by byla do sciecia i tylko klatke wrzucic i jezdzic bez dachu

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Wiktor

- Posty: 311
- Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
- Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE
Post
autor: Wiktor » sob wrz 04, 2004 3:22 pm
dawaj go do mnie na czesci

-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » sob wrz 04, 2004 3:53 pm
Wiktor pisze:dawaj go do mnie na czesci

hahahah jak ja z nim skoncze to bedzie tylko pusta skorupa

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pn paź 18, 2004 9:53 pm
ok... koniec z bialym.... zabrany juz na zlom, ale do konca go oskubalem

Pod spodem sa fotki jak go zabierali, i jak widac... poza blacha i 4 metalowymi kolkami podspodem (takie od szaf garazowych) to nic nie pozostalo
stary jeep
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » wt paź 19, 2004 8:00 am
ile waży ta rama

Nie lubisz białych napisów

na oponach
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » wt paź 19, 2004 4:08 pm
belfer pisze:
ile waży ta rama

Nie lubisz białych napisów

na oponach
Jest dosc leciutka

Jesli chodzi o napisy na oponach to nie bardz: bo jak naderwiesz lekko gume ze strony z napisem to wiecej bialego widac....
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » wt paź 19, 2004 5:04 pm
straszne marnotrawstwo w tej hameryce u nas by zrobili tego białego w dwa tygodnie potem by był do sprzedania z kartką za szybą nie bity pierwszy właściciel z polski
sie nie takie strucle składało
pamiętam toyke na której szyberdach weszło 4kg kitu a wydlądała jak beczka gościu co go sprzedawał (oczywiście z odpowiednią kartką za szybą) tłumaczył że dla tego ma inny bardziej okrągłu kształt niż inne LC bo to "speszialedyszyn "

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 20, 2004 8:54 am
XJeep pisze:proponuje zalozyc sprezarke w aucie!!
mozna wykorzystac sprezarke od klimy!!

- koles tak zmotal i jest si!! pompuje tak amortyzatory tylne
po zjechaniu z upalania na skalkach, zapodajesz z cisnienia i jest git
bez niepotrzebnej jazdy na stacje z kompresorem

A nie prościej kupić po prostu mały kompresor podłączany do gniazda zapalniczki , no może nie taki za 30 złotych ale powiedzmy za stówę (mam taki już z dziesięć lat i nadal działa ) i jeżeli już nie chcesz go wozić luzem w bagażniku to zabudować go na stałe w aucie , gdzieś z tyłu ? Ten który mam , spokojnie wli 10 atm. Trwa to trochę dłużej niż w przypadku "dorosłego " kompresora , ale co z tego ?
Stiopa
XJ Sport '93
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr paź 20, 2004 2:58 pm
Stiopa pisze:Trwa to trochę dłużej niż w przypadku "dorosłego " kompresora , ale co z tego ?
Ale jak pompujesz z okolo 12PSI do okolo 30PSI opone o rozmiarze 33x1250 to trwa to wieki. I nawet jesli czas nie jest problemem to musisz wziac pod uwage ze przy dluzszym dzialaniu takiej malej sprezarki, zaczyna sie przegrzewac i topic w srodku (za duzo plastikow)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 20, 2004 3:12 pm
kejtar pisze:Stiopa pisze:Trwa to trochę dłużej niż w przypadku "dorosłego " kompresora , ale co z tego ?
Ale jak pompujesz z okolo 12PSI do okolo 30PSI opone o rozmiarze 33x1250 to trwa to wieki. I nawet jesli czas nie jest problemem to musisz wziac pod uwage ze przy dluzszym dzialaniu takiej malej sprezarki, zaczyna sie przegrzewac i topic w srodku (za duzo plastikow)
Racja . Ale na początek mozna się takim srulem wspomagać .
Co ja tu będę dyskutował . Pooglądałem foty z wyjazdu i już się nie wychylam .
Mogę tylko powiedzieć , że Ci zazdroszczę (zdrowo oczywiście , nie zawistnia ) .

Stiopa
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości