Problemy z przełączniem reduktora

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt paź 05, 2004 4:20 pm

czyli w blocku to mi za bardzo nie pomoze !! :lol: :lol:



a swoja droga to blokada osi by sie przydala !! :)21

rubikony takie maja chyba ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt paź 05, 2004 4:28 pm

Trac loc dobry, pomaga.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt paź 05, 2004 4:28 pm

Jak jest pulpeciarskie blotko to zadna blokada Ci nie pomoze.
Blokadka pomoze jak masz odrobine trakcji a nie jak siadasz podwoziem na glebie.

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt paź 05, 2004 6:07 pm

i w przypadku jak ja mialem, czyli zawis przednim lewym i tylnym prawym w powietrzu na sladzie czolgowym!! slisko jak na lodzie pozatym, przyczepnosci zero!! :lol:

bez blokatki to kinetyk mnie wyciagnol z GR'em po drogiej stronie hehe!!

czyli reasumujac PART TIME to zawracanie glowy w terenowym upalanku blotno - wodnym!!

na szuter, snieg, piaseczek to OWSZEM !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 8:03 am

XJeep pisze:i w przypadku jak ja mialem, czyli zawis przednim lewym i tylnym prawym w powietrzu na sladzie czolgowym!! slisko jak na lodzie pozatym, przyczepnosci zero!! :lol:

bez blokatki to kinetyk mnie wyciagnol z GR'em po drogiej stronie hehe!!

czyli reasumujac PART TIME to zawracanie glowy w terenowym upalanku blotno - wodnym!!

na szuter, snieg, piaseczek to OWSZEM !!
No nie do końca . Bo wyobraź sobie sytuację , że wdupczyłeś przednimi kołami w bagno ale tylne zostały na twardym (albo odwrotnie) i jak nie masz blokady międzyosiwego mech . różn. to już możesz szukać pomocy . A na part timie masz szansę jeszcze się cofnąć .

P.S.
Co do przekładni to jeszcze nic nie wiem bo koleś był wczoraj nieosiągalny , ale pamiętam o tym i będę go atakował dzisiaj .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 8:12 am

A w ogóle to jeżdżąc np. po śniegu z dużą prędkością na part timie trzeba dać se pozor bo przód wyjeżdża na winklach aż miło . Po prostu przednie koła kiedy tylko mają możliwość , uślizgują się ( są wypychane ) na zewnątrz i masz wrażenie , że ktoś kieruje struclem za Ciebie .
Dlatego na twardym chce budę rozerwać przy skręcie bo koła przednie i tylne kręcą się z tą samą prędkością a do pokonania mają różną drogę .

Na full timie auto jedzie jak po szynach . Odkąd zmieniłem reduktor naliskim i twardym jeżdzi mi się , że łolaboga . :D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr paź 06, 2004 10:24 am

Stiopa pisze: Na full timie auto jedzie jak po szynach . Odkąd zmieniłem reduktor naliskim i twardym jeżdzi mi się , że łolaboga . :D :D :D
Zmieniałeś 231 na 242 ?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 10:30 am

Zmieniłeś :D :D :D

Wszystko siadło bez problemu .Trochę kombinacji z kabelkami było żeby kontrolki full i part timu działały ale się udało .
Miałem szczęście bo zdarza się że jest inna ilość zębów na wieloklinie przy wejściu na reduktor i wtedy trza koło w reduktorze zmieniać.
Zresztą całą sprawę dobrze Ruscy na swojej stronie opisują ( trzeba tylko umieć buchwy czytać ).

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

belfer
Posty: 349
Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: belfer » śr paź 06, 2004 11:02 am

Ja też od dawna chcę zmienić :P , ale czy łatwo sprzedać NP 231 ??
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr paź 06, 2004 12:03 pm

a jakie przelozenie ma 242 'ka - 4:1 ?? :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 12:16 pm

Mnie w całym zamieszaniu bardzo pomógł Wiktor . Dzięki ! :)2 :)2
Sprzedał mi jeden reduktor i odkupił odemnie drugi .
Oczywiście troszkę dopłaciłem , ale naprawdę niewiele i waaarto było !
:D :D :D
A przełożenia są w obu reduktorach takie same z tego co wiem .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr paź 06, 2004 12:31 pm

to w czym sie roznia ze 242 ka jest tak poszukiwana??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr paź 06, 2004 12:56 pm

231 nie ma dyfra miedzyosiami, czyli ma tylko Part Time :( niestety
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 1:21 pm

DanielF pisze:231 nie ma dyfra miedzyosiami, czyli ma tylko Part Time :( niestety
O to to ! :)2
Chodzi właśnie o to jedno położenie wajchy więcej .
Można sobie śmigać na czterech butach i po suchym asfalcie .

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr paź 06, 2004 4:05 pm

:oops: :oops: :oops:

ale jaja!! ja niezdara ... !!

przeca ja TAKI mam :o


:lol: :lol: :lol: :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr paź 06, 2004 9:45 pm

XJeep pisze::oops: :oops: :oops:

ale jaja!! ja niezdara ... !!

przeca ja TAKI mam :o


:lol: :lol: :lol: :lol:
Jak nic stary za dlugo siedzisz w tym garazu i spaliny ten tego zrobily swoje :)21
Jak chcesz zabijac komorki w mozgu to lepiej przez denaturyzacje :)21

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr paź 06, 2004 10:48 pm

XJeep pisze::oops: :oops: :oops:

ale jaja!! ja niezdara ... !!

przeca ja TAKI mam :o


:lol: :lol: :lol: :lol:
A jak by ci nikt nie powiedział to chciałbyś ten "lepszy" hyhyhy.

Wydaje mi się jeszcze że 242 ma większy łańcuch i większe zębatki pod łańcuch.. Jeśli to nie prawda to 242 Dodge i Hummer napewno mają większy łancych (szerszy, mocniejszy)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw paź 07, 2004 6:21 pm

ja to jestem troche w goracej wodzie kompany ... :lol:

kurna, nie zastanowi sie czlowiek i sie napali niezdrowo nad duperela ktora juz dawno ma !! a wystarczy pomyslec !!

jak to ktos kiedys powiedzial - ... myslenie to ciezka robota ... :oops: :oops:

normalnie wstyd mi jak diabli!!

ach ... co tam, wazne ze w koncu krzyzaki dzis nasmarowalem z przodu i chamulce z tyulu podregulowalem hehe

samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » czw paź 07, 2004 7:20 pm

samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly :lol:[/quote]
:)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » czw paź 07, 2004 7:26 pm

I przekładnia kierownicza licha, i skrzynia(w automacie) kiepska, i dyfry kiepskie, i mocno buja, ale i tak go lubię. :lol:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw paź 07, 2004 7:36 pm

Tołdi pisze:samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly :lol:
:)2 :)2 :)2[/quote]

ee dziamdzolicie. system jak kazdy inny spotyka sie je w polowie osobowek. tylko trza pomyslec ze po 10 latach to nic nie dziala jak trzeba. wystarczy kupic nowe i dziala.

Teraz sobie kupilem tylne hamulce calosc nowka, kazda sprezynke i duperelke nowa + nowe bebny, okladziny, cylinderki. Teraz tylko czas trzeba znalezc na zmiane. I bede mial spokoj na kolejne 10 lat.
regulatory kupuje sie osobno z linkami (ok 60zet za komplet na kolo) a komplet sprezynek i innych zapinek duperelek (ok 80zet komplet za dwa kola)

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt paź 08, 2004 7:20 am

Bocian pisze:
Tołdi pisze:samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly :lol:
:)2 :)2 :)2
ee dziamdzolicie. system jak kazdy inny spotyka sie je w polowie osobowek. tylko trza pomyslec ze po 10 latach to nic nie dziala jak trzeba. wystarczy kupic nowe i dziala.

Teraz sobie kupilem tylne hamulce calosc nowka, kazda sprezynke i duperelke nowa + nowe bebny, okladziny, cylinderki. Teraz tylko czas trzeba znalezc na zmiane. I bede mial spokoj na kolejne 10 lat.
regulatory kupuje sie osobno z linkami (ok 60zet za komplet na kolo) a komplet sprezynek i innych zapinek duperelek (ok 80zet komplet za dwa kola)[/quote]

Ale cie poniosło !!

Samoregulatory itak nie bedą działać !! U mnie w '99 też nie działały mimo odnowienia wszelkich elementów. I nie spotkałem żeby działały. Normalnie co miesiąc śrubokręt, dociągasz i gra.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pt paź 08, 2004 7:58 am

XJeep pisze:ja to jestem troche w goracej wodzie kompany ... :lol:

kurna, nie zastanowi sie czlowiek i sie napali niezdrowo nad duperela ktora juz dawno ma !! a wystarczy pomyslec !!

jak to ktos kiedys powiedzial - ... myslenie to ciezka robota ... :oops: :oops:

normalnie wstyd mi jak diabli!!

ach ... co tam, wazne ze w koncu krzyzaki dzis nasmarowalem z przodu i chamulce z tyulu podregulowalem hehe

samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly :lol:
No no ! Znam takich co zapomnieli , że już żonę mają i napalali się na drugą , trzecią , czwartą i to w dodatku cudzą ! :D :D :D
Nie wiem tylko czy te żony też zapomniały ?! :)21 :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob paź 16, 2004 5:57 pm

Bocian pisze: Teraz sobie kupilem tylne hamulce calosc nowka, kazda sprezynke i duperelke nowa + nowe bebny, okladziny, cylinderki. Teraz tylko czas trzeba znalezc na zmiane. I bede mial spokoj na kolejne 10 lat.
regulatory kupuje sie osobno z linkami (ok 60zet za komplet na kolo) a komplet sprezynek i innych zapinek duperelek (ok 80zet komplet za dwa kola)
bociek !!

zapodaj mi na priva jakies namiary na klamoty do generalki tylu!!

posprawdzam ceny z 3 city z pyrlandia i z krakofem!!

na cos sie musze zdecydowac, moje bebny juz nastepnego szlifu nie dadza rady przejsc!! :cry:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn paź 18, 2004 12:48 pm

XJeep pisze:
na cos sie musze zdecydowac, moje bebny juz nastepnego szlifu nie dadza rady przejsc!! :cry:
Na ebaju w dojczlandii jest troche bebnow w przyzwoitych cenach.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość