MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt paź 05, 2004 4:20 pm
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » wt paź 05, 2004 4:28 pm
Trac loc dobry, pomaga.
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt paź 05, 2004 4:28 pm
Jak jest pulpeciarskie blotko to zadna blokada Ci nie pomoze.
Blokadka pomoze jak masz odrobine trakcji a nie jak siadasz podwoziem na glebie.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt paź 05, 2004 6:07 pm
i w przypadku jak ja mialem, czyli zawis przednim lewym i tylnym prawym w powietrzu na sladzie czolgowym!! slisko jak na lodzie pozatym, przyczepnosci zero!!
bez blokatki to kinetyk mnie wyciagnol z GR'em po drogiej stronie hehe!!
czyli reasumujac PART TIME to zawracanie glowy w terenowym upalanku blotno - wodnym!!
na szuter, snieg, piaseczek to OWSZEM

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 8:03 am
XJeep pisze:i w przypadku jak ja mialem, czyli zawis przednim lewym i tylnym prawym w powietrzu na sladzie czolgowym!! slisko jak na lodzie pozatym, przyczepnosci zero!!
bez blokatki to kinetyk mnie wyciagnol z GR'em po drogiej stronie hehe!!
czyli reasumujac PART TIME to zawracanie glowy w terenowym upalanku blotno - wodnym!!
na szuter, snieg, piaseczek to OWSZEM

No nie do końca . Bo wyobraź sobie sytuację , że wdupczyłeś przednimi kołami w bagno ale tylne zostały na twardym (albo odwrotnie) i jak nie masz blokady międzyosiwego mech . różn. to już możesz szukać pomocy . A na part timie masz szansę jeszcze się cofnąć .
P.S.
Co do przekładni to jeszcze nic nie wiem bo koleś był wczoraj nieosiągalny , ale pamiętam o tym i będę go atakował dzisiaj .
Stiopa
XJ Sport '93
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 8:12 am
A w ogóle to jeżdżąc np. po śniegu z dużą prędkością na part timie trzeba dać se pozor bo przód wyjeżdża na winklach aż miło . Po prostu przednie koła kiedy tylko mają możliwość , uślizgują się ( są wypychane ) na zewnątrz i masz wrażenie , że ktoś kieruje struclem za Ciebie .
Dlatego na twardym chce budę rozerwać przy skręcie bo koła przednie i tylne kręcą się z tą samą prędkością a do pokonania mają różną drogę .
Na full timie auto jedzie jak po szynach . Odkąd zmieniłem reduktor naliskim i twardym jeżdzi mi się , że łolaboga .

Stiopa
XJ Sport '93
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr paź 06, 2004 10:24 am
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 10:30 am
Zmieniłeś
Wszystko siadło bez problemu .Trochę kombinacji z kabelkami było żeby kontrolki full i part timu działały ale się udało .
Miałem szczęście bo zdarza się że jest inna ilość zębów na wieloklinie przy wejściu na reduktor i wtedy trza koło w reduktorze zmieniać.
Zresztą całą sprawę dobrze Ruscy na swojej stronie opisują ( trzeba tylko umieć buchwy czytać ).

Stiopa
XJ Sport '93
-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » śr paź 06, 2004 11:02 am
Ja też od dawna chcę zmienić

, ale czy łatwo sprzedać NP 231

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr paź 06, 2004 12:03 pm
a jakie przelozenie ma 242 'ka - 4:1

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 12:16 pm
Mnie w całym zamieszaniu bardzo pomógł Wiktor . Dzięki !
Sprzedał mi jeden reduktor i odkupił odemnie drugi .
Oczywiście troszkę dopłaciłem , ale naprawdę niewiele i waaarto było !
A przełożenia są w obu reduktorach takie same z tego co wiem .
Stiopa
XJ Sport '93
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr paź 06, 2004 12:31 pm
to w czym sie roznia ze 242 ka jest tak poszukiwana??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » śr paź 06, 2004 12:56 pm
231 nie ma dyfra miedzyosiami, czyli ma tylko Part Time

niestety
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 06, 2004 1:21 pm
DanielF pisze:231 nie ma dyfra miedzyosiami, czyli ma tylko Part Time

niestety
O to to !
Chodzi właśnie o to jedno położenie wajchy więcej .
Można sobie śmigać na czterech butach i po suchym asfalcie .

Stiopa
XJ Sport '93
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr paź 06, 2004 4:05 pm
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » śr paź 06, 2004 9:45 pm
Jak nic stary za dlugo siedzisz w tym garazu i spaliny ten tego zrobily swoje

Jak chcesz zabijac komorki w mozgu to lepiej przez denaturyzacje

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr paź 06, 2004 10:48 pm
A jak by ci nikt nie powiedział to chciałbyś ten "lepszy" hyhyhy.
Wydaje mi się jeszcze że 242 ma większy łańcuch i większe zębatki pod łańcuch.. Jeśli to nie prawda to 242 Dodge i Hummer napewno mają większy łancych (szerszy, mocniejszy)
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw paź 07, 2004 6:21 pm
ja to jestem troche w goracej wodzie kompany ...
kurna, nie zastanowi sie czlowiek i sie napali niezdrowo nad duperela ktora juz dawno ma

a wystarczy pomyslec
jak to ktos kiedys powiedzial - ... myslenie to ciezka robota ...
normalnie wstyd mi jak diabli!!
ach ... co tam, wazne ze w koncu krzyzaki dzis nasmarowalem z przodu i chamulce z tyulu podregulowalem hehe
samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Tołdi

- Posty: 527
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
- Lokalizacja: Margonin
Post
autor: Tołdi » czw paź 07, 2004 7:20 pm
-
Tołdi

- Posty: 527
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
- Lokalizacja: Margonin
Post
autor: Tołdi » czw paź 07, 2004 7:26 pm
I przekładnia kierownicza licha, i skrzynia(w automacie) kiepska, i dyfry kiepskie, i mocno buja, ale i tak go lubię.

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw paź 07, 2004 7:36 pm
Tołdi pisze:samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly


[/quote]
ee dziamdzolicie. system jak kazdy inny spotyka sie je w polowie osobowek. tylko trza pomyslec ze po 10 latach to nic nie dziala jak trzeba. wystarczy kupic nowe i dziala.
Teraz sobie kupilem tylne hamulce calosc nowka, kazda sprezynke i duperelke nowa + nowe bebny, okladziny, cylinderki. Teraz tylko czas trzeba znalezc na zmiane. I bede mial spokoj na kolejne 10 lat.
regulatory kupuje sie osobno z linkami (ok 60zet za komplet na kolo) a komplet sprezynek i innych zapinek duperelek (ok 80zet komplet za dwa kola)
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pt paź 08, 2004 7:20 am
ee dziamdzolicie. system jak kazdy inny spotyka sie je w polowie osobowek. tylko trza pomyslec ze po 10 latach to nic nie dziala jak trzeba. wystarczy kupic nowe i dziala.
Teraz sobie kupilem tylne hamulce calosc nowka, kazda sprezynke i duperelke nowa + nowe bebny, okladziny, cylinderki. Teraz tylko czas trzeba znalezc na zmiane. I bede mial spokoj na kolejne 10 lat.
regulatory kupuje sie osobno z linkami (ok 60zet za komplet na kolo) a komplet sprezynek i innych zapinek duperelek (ok 80zet komplet za dwa kola)[/quote]
Ale cie poniosło
Samoregulatory itak nie bedą działać

U mnie w '99 też nie działały mimo odnowienia wszelkich elementów. I nie spotkałem żeby działały. Normalnie co miesiąc śrubokręt, dociągasz i gra.
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pt paź 08, 2004 7:58 am
XJeep pisze:ja to jestem troche w goracej wodzie kompany ...
kurna, nie zastanowi sie czlowiek i sie napali niezdrowo nad duperela ktora juz dawno ma

a wystarczy pomyslec
jak to ktos kiedys powiedzial - ... myslenie to ciezka robota ...
normalnie wstyd mi jak diabli!!
ach ... co tam, wazne ze w koncu krzyzaki dzis nasmarowalem z przodu i chamulce z tyulu podregulowalem hehe
samoregulatory TEZ sie jeepowi nie udaly

No no ! Znam takich co zapomnieli , że już żonę mają i napalali się na drugą , trzecią , czwartą i to w dodatku cudzą !
Nie wiem tylko czy te żony też zapomniały ?!

Stiopa
XJ Sport '93
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob paź 16, 2004 5:57 pm
Bocian pisze:
Teraz sobie kupilem tylne hamulce calosc nowka, kazda sprezynke i duperelke nowa + nowe bebny, okladziny, cylinderki. Teraz tylko czas trzeba znalezc na zmiane. I bede mial spokoj na kolejne 10 lat.
regulatory kupuje sie osobno z linkami (ok 60zet za komplet na kolo) a komplet sprezynek i innych zapinek duperelek (ok 80zet komplet za dwa kola)
bociek
zapodaj mi na priva jakies namiary na klamoty do generalki tylu!!
posprawdzam ceny z 3 city z pyrlandia i z krakofem!!
na cos sie musze zdecydowac, moje bebny juz nastepnego szlifu nie dadza rady przejsc!!

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pn paź 18, 2004 12:48 pm
XJeep pisze:
na cos sie musze zdecydowac, moje bebny juz nastepnego szlifu nie dadza rady przejsc!!

Na ebaju w dojczlandii jest troche bebnow w przyzwoitych cenach.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość