MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz lip 24, 2011 12:23 pm
Przemekslaw pisze:......................................................................................... takie usztywnienie mostu to prawie jak dorobienie LA xD
Hę

?Co to jest?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
iw@n
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 10:13 am
Post
autor: iw@n » ndz lip 24, 2011 1:22 pm
Przemekslaw pisze:jeśli problem jest tylko w esowaniu, to wolałbym zrobic krótkie Sye i zapodaj sobie sprezyny, takie usztywnienie mostu to prawie jak dorobienie LA xD
na sprężyny to ja go bede moze kiedys stawiał, ale raczej nie teraz

Wrangler YJ
-
codec
-

- Posty: 105
- Rejestracja: ndz sie 29, 2010 4:06 pm
- Lokalizacja: Darłowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: codec » wt lip 26, 2011 6:55 pm
iw@n, z tego co mi wiadomo, to z poliftowego reduktoira (jeep XJ) łatwo zrobić taką przeróbkę. kolega Jupi z jeep.org to przerabiał między innymi, tu cytuję go:
"... przerobiony reduktor poliftowy czyli z krotka dupka i wałkiem zewnetrznym... Jesli masz wewnetrzny to tak prosto nie jest... Do długiej dupki kit z USA to ok 750-800 zł...
Wieloklin z tylniego zabieraka wcisniety w rozwiercony przedni zabierak, obspawane... Do tego przedni wał z podwojnym kardanem ZJ 2,5VM "
np, 231 poliftowy
http://allegro.pl/reduktor-231j-jeep-ch ... 31777.html
Seaside Customs Garage --> seasidecustomsgarage.com
Mój blog --> seasidecustoms.blogspot.com
-
iw@n
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 10:13 am
Post
autor: iw@n » wt lip 26, 2011 7:22 pm
codec pisze:iw@n, z tego co mi wiadomo, to z poliftowego reduktoira (jeep XJ) łatwo zrobić taką przeróbkę. kolega Jupi z jeep.org to przerabiał między innymi, tu cytuję go:
"... przerobiony reduktor poliftowy czyli z krotka dupka i wałkiem zewnetrznym... Jesli masz wewnetrzny to tak prosto nie jest... Do długiej dupki kit z USA to ok 750-800 zł...
Wieloklin z tylniego zabieraka wcisniety w rozwiercony przedni zabierak, obspawane... Do tego przedni wał z podwojnym kardanem ZJ 2,5VM "
np, 231 poliftowy
http://allegro.pl/reduktor-231j-jeep-ch ... 31777.html
byłoby ok, ale korpus 242 i 242HD sie różni,wałki również,w USA jest tylko jedna opcja odesłanie do Tom Wood's-zrobią
nie ma opcji zamówienia kitu, albo samego wałka z frezem do łożyska.
Narazie mam pare innych spraw także nie śpieszy sie, może MooMoo sie ogarnie z robota to pogada z Tom Wood's

Wrangler YJ
-
codec
-

- Posty: 105
- Rejestracja: ndz sie 29, 2010 4:06 pm
- Lokalizacja: Darłowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: codec » śr lip 27, 2011 6:47 pm
Rozmawiałem z Tom Woods - wyśle kit do tego 242HD. dodatkowo pobiera 400 dolców kaucji za części które zdemontujesz z reduktora. należy mu je odesłać i kaucja będzie zwrócona. KIT kosztuje 409 dolarów (bez wału)
Seaside Customs Garage --> seasidecustomsgarage.com
Mój blog --> seasidecustoms.blogspot.com
-
iw@n
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 10:13 am
Post
autor: iw@n » czw lip 28, 2011 7:59 am
dzięki

Wrangler YJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości