przy hamowaniu??

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt paź 15, 2004 5:47 pm

Pompa (elektryczna ABSu)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » pt paź 15, 2004 8:37 pm

witam
to jest to co jest na wieczystej gwarancji?
mam dzwonic do chryslera w takim razie?
KUBA

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob paź 16, 2004 6:39 am

A nie dzwoniłeś jeszcze ?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » sob paź 16, 2004 9:09 am

witam
zadzwonilem do serwisu.facet powiedzial ,ze nie zajmoje sie tymi sprawami ,kazal zadzwonic w poniedzialek bo od tego jest jego kolega.zaznaczyl;u nas cos takiego sie nie zdarzylo ,nie mielismy takiego przypadku.
od poniedzialku im przypiluje tylek
pozdrawiam
KUBA

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » sob paź 16, 2004 2:48 pm

Taki dźwięk, to moż być jeszcze wspomaganie hamulców. Nie wiem jak jest w XJ, ale jak ma pompę (nie bierze podciśnienia z kolektora) to może być właśnie ta pompa. No ale jak się kolega nie zna to tylko do serwisu. Odradzałbym ASO bo na hamulcach to prawie każdy mechanik się zna. W ASO zabulisz trzy razy więcej.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 18, 2004 8:37 am

LSD, poczytaj cały wątek najpierw. Na pompe jest wieczysta gwaracja. Pozatym XJ bierze podcisnienie z kolektora.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » pn paź 25, 2004 8:57 pm

witam
historia z dziwnym dzwiekiem jest wyjasniona.
okazalo sie wogole ze nie mialem wlozonego bezpiecznika.gdy zostal wlozony bezpiecznik auto zostalo podlaczone pod komputer i wykazalo ,ze mam walniety przedni prawy czujnik abs-u.
teraz jest troche dziwnie i nie bezpiecznie,bo np po zapaleniu auta na poczatku jak sie wrzuci na D i zachwile zachamuje to tak jakby dzialaa ten abs bo odbija noge ale za to nie hamuje i sciaga na prawo.jak kilka razy popompuje hamulec to przestaje i dziala normalnie.zastanawiam sie czy przypadkiem nie wyjac tego bezpiecznika zeby cos sie nie stalo puki nie kupie tego czujnika.mam pytanko czy ktos z was zamawial taka czesc i ile to moze kosztowac?
pozdrawiam
KUBA

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 25, 2004 9:51 pm

Zanim kupisz czujnik - nie wyciągaj bezpiecznika a odłącz czujnik całkiem. Komputer zapisze błąd i odpowiednio postąpi. 8)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt paź 26, 2004 9:25 am

Jeśli czujnik jest walnięty, to komputer ABS-u powinien to rozpoznać, zapalić (jak jest) kontrolkę i wyłączyć ABS. Taki jest standard nie tylko w Jeepie.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt paź 26, 2004 6:10 pm

...powinien.....
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » czw paź 28, 2004 8:39 am

witam
z tego co piszacie mam nie wyciagac bezpiecznika.zalozenie nowego czujnika to duza robota ,trzeba siagac kolo czy wystarczy wjechac na kanal?
KUBA

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw paź 28, 2004 4:42 pm

Ważniejsze jest że czujnik musi być odpowiednio wydregulowany - odległość do ząbków jest istotna. Czasami nawet nadmiernu luz łożyska potrafi powodować błędy.

A czy trzeba zdjąć koło czy nie to ci nie powiem, ale to chyba każdy kierowca opanuje ?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt paź 29, 2004 11:07 am

Wystarczy zdjąć koło, ale można próbować z kanału bez zdejmowania, tylko po co się męczyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość