Sprężyny

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » wt paź 26, 2004 12:24 pm

KAZ pisze:A co to jest ta manta cała to jaki unochod czy cooo ??? 8)
A to jest Michale taki sobie samochód , który możesz czasem zauważyć jak Ci przejeżdża pod spodem miedzy kołami , jak Swoim Peepkiem po twardym posuwasz. :)21 :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt paź 26, 2004 12:24 pm

stary ale jary opel sportowy :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt paź 26, 2004 6:02 pm

a szpickop to po polsku śruba sercowa 8)

kliny to wyjście awaryjne bo zmieniasz kąt pracy krzyzaków i to powoduje wibracje od strony wału !!

Prawidłowo oś wychodząca z reduktora MUSI być równolegle to wałka atakującego.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 7:27 am

No a jak to jest zrobine w firmowych kitach do liftu ? Bo z tego co widzę jest tam sporo gratów ale nic co by kąt dyfra ustawiało na właściwy ?
Pytam bo takie graty widziałem tylko na zdjęciach ale nigdy w naturze . :(
Stiopa
XJ Sport '93

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » śr paź 27, 2004 8:05 am

Opel Manta w wersji A była małą kopią Chevy Corvette ale już od 1975roku była produkowana jako B. Była ona już bardziej europejskim coupe początkowo z silnikiem 1,9 potem 2,0 a nawet 2,4. Z historii rajdów samochodowych mogę dodać, że był to ostatni wóz tylnonapędowy, który zdobył MISTRZOSTWO ŚWIATA !!!! Produkcję zakończona w 1988roku. Niczym nie przypomina naszych wspaniałych Terenówek, ale tak jak Garbusy i Fordy Capri powodują szybsze bicie serca u wielu ludków. Prawda Stiopa ?

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 8:24 am

Podpisuję się pod tym czterema kopytami !!

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » śr paź 27, 2004 8:28 am

NOOO Korwete to ja rozumiem i wiem jakie toto i nawet jest pomysłoplan coby kupic kiedys... a ta MAnta to chyba jakos mołopopularna jest bom chyba nie widział jeszcze .....

A co doi sprezyn to mam z Pospringu narazie krótko ale działaja dobrze, zobaczymy jak długo. Zamiast drutu 12 kazałem zrobic z drutu 14 wiec moze tak szybko nie pękną. Pożyjemy zobaczymy....
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr paź 27, 2004 8:32 am

A zmoty powstaja rownie ciekawe jak tutaj. Moj kolega (szczesliwy posiadacz Manty) wlasnie walczy z zamonotwaniem silnika 3l R6 (od siakiegos Opla Senatora, czy innego Kapitana). Mocowania juz przerobil, stary silnik sprzedal (tyz wiekszy od oryginalu). Jedyny problem to ze brakuje troche cm. pod klapa, w wysokosci nie problem i ale na dlugosc tez sie zmiescic nie chce...
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » śr paź 27, 2004 8:42 am

no to dostanę zjebkę za to ale jak wstawia R6 to niech wytnie trochę przedniego wzmocnienia i wstawi dlugą i niską chłodnicę. Może to głupi pomysł by była poniżej silnika ale tak robią i działa. Częsta sprawa z 3,0 w Mancie tylko silnik wymusza zmiany w zawieszeniu a zwłaszcza w sprężynach (nie polecam Poznania ) Lepszym silnikiem jest Omega 2,6 V6 ale to już inne koszta :-( Jeżdziałem taką zmotą 2,3 od BMW. Niby mały silnik ale moc ok. 200KM.

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr paź 27, 2004 8:58 am

Do przodu juz ten silnik wysunal i chlodnice wywalil przed wzmocnienie, teraz mu brakuje pare cm z tylu :D Jako zyczliwi koledzy proponowalismy mu zeby wycial dziure w grodzi, w srodku przykryl kocykiem jak w Starze, a do biegow wajche lamana (bo skrzynia sie skonczy przed tylnym siedzeniem) i bedzie dobrze :D
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 9:37 am

Historia zna przypadki wepchania silnika OHC (nie pamiętam pojemności ale Żeber na pewno wie o czym mówię ) , z tym , że już miejsca na nagrzewnicę nie starczyło i auto po prostu nie miało ogrzewania . :D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 9:43 am

Obrazek

KAZ . Tak wyglądałem JO i moja Manii cztery lata temu . :D
A teraz już jej nie mam !! :cry:
Stiopa
XJ Sport '93

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » śr paź 27, 2004 9:43 am

Fabryka wpadła na pomysł ekonomicznego i nowoczesnego silnika 1,8 OHC i wsadzili to do Mani. Problem był w tym, że specjalnie zrobili zapłon do tego samochodu by nie kolidował z budą. Kolega H. pomyślał by zamiast 90KM z takiego silnika mieć 115 z 2,0. Problem się zaczął po zamontowaniu bo aparaty zapłonowe nie pasowały a były potrzebne heheheheehe no w poszly iskry z blachy :-))))))

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » śr paź 27, 2004 9:47 am

czego mi to zrobiłeśśśśśśśśśśśśśśśśśśś???????????????????????????????
takie zdjęcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jest piekna prawda chlopyy ?

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 9:54 am

Ma być teraz jeszcze piękniejsza . Goście wpakują w nią 25-30 tys. PLN (tak tak - dwadzieścia pięć tysięcy ) . Sama skóra do środka ma kosztować 8 tys. Idą po bandzie na maksa .Żadnego srania po krzakach-wszystkie graty nowe prosto z Niemiec i Anglii !! Zobaczymy co z tego wyjdzie .

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 10:00 am

A CIO TO ??

Obrazek



:)21 :)21 :)21

P.S. Dobrze , dobrze ! Przyrzekam , że to już ostatni post na tym forum w temacie Manty . Wybaczcie o czcigodni Łoffrołderzy , ale nie mogłem się powstrzymać .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » śr paź 27, 2004 10:33 am

NIe podoba mi sie ta cała Manta .................. co innego Corvetta :D
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 10:37 am

KAZ pisze:NIe podoba mi sie ta cała Manta .................. co innego Corvetta :D

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :)11 :)11 :)11 :)11 :)11
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » śr paź 27, 2004 10:44 am

Szczepan nie złość sie z gustem jest jak z dupą ......... każdy ma swoja :P
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 10:50 am

:)2 :D :D :D

Nie złoszczę się . Mnie też się Corvetta podoba, a najlepiej stara . Te współczesne , plastikowe to tylko erzatz .
Stiopa
XJ Sport '93

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » śr paź 27, 2004 11:26 am

Co do tego drugiego zdjęcia jest to mój pomysł na cabrio. Mialem zbedną Mantę w wersji B-CC. Najbrzydsza z mozliwych bo 3 drzwiowa. Piękna jest 2 drzwiowa !!! No więc jak ją już posiadałem to stwierdziłem, ze może wyjdzie cabrio albo pick-up. Postawiłem na podwórku blacharza i zrobił to. Obiął część dachu ale wyglądąła koszmarnie no to odciął więcej i więcej aż wylądowała na polu jako kwietnik :-)

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 11:35 am

He he he ! To co w tym polu leżało to się nawet na kwietnik nie nadawało !! Ale pomysł był wzniosły ! A ile płaczu na forum na ten temat było ?!

:)21 :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości