MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » wt paź 26, 2004 12:24 pm
Stiopa
XJ Sport '93
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt paź 26, 2004 12:24 pm
stary ale jary opel sportowy

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » wt paź 26, 2004 6:02 pm
a szpickop to po polsku śruba sercowa
kliny to wyjście awaryjne bo zmieniasz kąt pracy krzyzaków i to powoduje wibracje od strony wału
Prawidłowo oś wychodząca z reduktora MUSI być
równolegle to wałka atakującego.
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 7:27 am
No a jak to jest zrobine w firmowych kitach do liftu ? Bo z tego co widzę jest tam sporo gratów ale nic co by kąt dyfra ustawiało na właściwy ?
Pytam bo takie graty widziałem tylko na zdjęciach ale nigdy w naturze .

Stiopa
XJ Sport '93
-
żeber
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: żeber » śr paź 27, 2004 8:05 am
Opel Manta w wersji A była małą kopią Chevy Corvette ale już od 1975roku była produkowana jako B. Była ona już bardziej europejskim coupe początkowo z silnikiem 1,9 potem 2,0 a nawet 2,4. Z historii rajdów samochodowych mogę dodać, że był to ostatni wóz tylnonapędowy, który zdobył MISTRZOSTWO ŚWIATA

!! Produkcję zakończona w 1988roku. Niczym nie przypomina naszych wspaniałych Terenówek, ale tak jak Garbusy i Fordy Capri powodują szybsze bicie serca u wielu ludków. Prawda Stiopa ?
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 8:24 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » śr paź 27, 2004 8:28 am
NOOO Korwete to ja rozumiem i wiem jakie toto i nawet jest pomysłoplan coby kupic kiedys... a ta MAnta to chyba jakos mołopopularna jest bom chyba nie widział jeszcze .....
A co doi sprezyn to mam z Pospringu narazie krótko ale działaja dobrze, zobaczymy jak długo. Zamiast drutu 12 kazałem zrobic z drutu 14 wiec moze tak szybko nie pękną. Pożyjemy zobaczymy....
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » śr paź 27, 2004 8:32 am
A zmoty powstaja rownie ciekawe jak tutaj. Moj kolega (szczesliwy posiadacz Manty) wlasnie walczy z zamonotwaniem silnika 3l R6 (od siakiegos Opla Senatora, czy innego Kapitana). Mocowania juz przerobil, stary silnik sprzedal (tyz wiekszy od oryginalu). Jedyny problem to ze brakuje troche cm. pod klapa, w wysokosci nie problem i ale na dlugosc tez sie zmiescic nie chce...
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
żeber
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: żeber » śr paź 27, 2004 8:42 am
no to dostanę zjebkę za to ale jak wstawia R6 to niech wytnie trochę przedniego wzmocnienia i wstawi dlugą i niską chłodnicę. Może to głupi pomysł by była poniżej silnika ale tak robią i działa. Częsta sprawa z 3,0 w Mancie tylko silnik wymusza zmiany w zawieszeniu a zwłaszcza w sprężynach (nie polecam Poznania ) Lepszym silnikiem jest Omega 2,6 V6 ale to już inne koszta

Jeżdziałem taką zmotą 2,3 od BMW. Niby mały silnik ale moc ok. 200KM.
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » śr paź 27, 2004 8:58 am
Do przodu juz ten silnik wysunal i chlodnice wywalil przed wzmocnienie, teraz mu brakuje pare cm z tylu

Jako zyczliwi koledzy proponowalismy mu zeby wycial dziure w grodzi, w srodku przykryl kocykiem jak w Starze, a do biegow wajche lamana (bo skrzynia sie skonczy przed tylnym siedzeniem) i bedzie dobrze

Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 9:37 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 9:43 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
żeber
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: żeber » śr paź 27, 2004 9:43 am
Fabryka wpadła na pomysł ekonomicznego i nowoczesnego silnika 1,8 OHC i wsadzili to do Mani. Problem był w tym, że specjalnie zrobili zapłon do tego samochodu by nie kolidował z budą. Kolega H. pomyślał by zamiast 90KM z takiego silnika mieć 115 z 2,0. Problem się zaczął po zamontowaniu bo aparaty zapłonowe nie pasowały a były potrzebne heheheheehe no w poszly iskry z blachy

)))))
-
żeber
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: żeber » śr paź 27, 2004 9:47 am
czego mi to zrobiłeśśśśśśśśśśśśśśśśśśś???????????????????????????????
takie zdjęcie

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jest piekna prawda chlopyy ?
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 9:54 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 10:00 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » śr paź 27, 2004 10:33 am
NIe podoba mi sie ta cała Manta .................. co innego Corvetta

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 10:37 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » śr paź 27, 2004 10:44 am
Szczepan nie złość sie z gustem jest jak z dupą ......... każdy ma swoja

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 10:50 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
żeber
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: żeber » śr paź 27, 2004 11:26 am
Co do tego drugiego zdjęcia jest to mój pomysł na cabrio. Mialem zbedną Mantę w wersji B-CC. Najbrzydsza z mozliwych bo 3 drzwiowa. Piękna jest 2 drzwiowa

! No więc jak ją już posiadałem to stwierdziłem, ze może wyjdzie cabrio albo pick-up. Postawiłem na podwórku blacharza i zrobił to. Obiął część dachu ale wyglądąła koszmarnie no to odciął więcej i więcej aż wylądowała na polu jako kwietnik

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr paź 27, 2004 11:35 am
Stiopa
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości