MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Tadek
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: czw lis 14, 2002 3:48 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Tadek » czw gru 09, 2004 7:10 pm
Antek pisze:A w Europie

:
Belgia - 0,31 EUR = 1,3 PLN
Luxemburg - 0,34 = 1,42 PLN
Hiszpania - 0,40 EUR = 1,67 PLN
Holandia - 0,44 EUR = 1,84 PLN
Portugalia - 0,46 EUR = 1,92 PLN
ale mamy tez

:
Niemcy - 0,77 EUR = 3,20 PLN
i tylko retoryczne pytanie: dlaczego polski fiskus zawsze stara sie dazyc do rozwiazan ekstremalnych

... i tylko jeszcze:
1,0 EUR = 4,2 PLN
Czyli ze średniej krajowej ~1,5 kzł można kupić 750L gazu.
A ze średniej pensji ~1,5kEUR RFŃ-czyk może kupić ponad 1900L gazu.
Syf
Wyjeżdżam do Botswany.

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw gru 09, 2004 10:31 pm
Tą cene 0,77eur w rajchy to niewiem skąd masz....
0,54eur tam kosztuje...
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » czw gru 09, 2004 11:02 pm
Niestety po PZM mozna sie bylo takiej rzetelnosci spodziewac

DEF 300 Tdi
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » pn gru 20, 2004 12:47 pm
Witam
Ja zamontowalem do swojego Granda 4.0 wtrysk gazu , zaplacilem 4500zl butla 70L wzdluz kierunku jazdy.
Mysle ze cena niewygorowana i jestem bardzo zadowolony.
Pozdrawiam

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pn gru 20, 2004 1:08 pm
Jaki wtrysk, jaka firma, jaki sterownik, jakie wtryski, jaki reduktor ?
I ile pali ?
-
wof
- jestem tu nowy...

- Posty: 96
- Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: wof » pn gru 20, 2004 1:19 pm
No wlasnie ile pali?
Z moim chyba wybiore sie na kontrole, bo cosik mi sie zdaje, ze duzo pali.
W miescie jakies 19-20L a na trasie 13-14L. I wszystko przy bardzo spokojnej jezdzie.
Jakos zdawalo mi sie, ze instalacja z wtryskiem nie powinna az tyle pic

-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » wt gru 21, 2004 10:03 am
Co do instalki to :
Reduktor SIRROCO
Elektrozawóę SIRROCO
Wielozawór BRC
Elektronika tez SIRROCO
Jutro jade na przeglad po 3tys. i na regulacje bo cos zaduzo zaczyna palic tak mi sie wydaje (20L jazada mieszana 50/50 miasto/trsa, przy spokojnej jezdzie)

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » wt gru 21, 2004 10:30 am
reso pisze:Co do instalki to :
Reduktor SIRROCO
Elektrozawóę SIRROCO
Wielozawór BRC
Elektronika tez SIRROCO
Jutro jade na przeglad po 3tys. i na regulacje bo cos zaduzo zaczyna palic tak mi sie wydaje (20L jazada mieszana 50/50 miasto/trsa, przy spokojnej jezdzie)

Co to za produkcja? Włoska? A jakie wtryski i gdzie zakładałeś?
-
lc80
-

- Posty: 109
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 6:49 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: lc80 » wt gru 21, 2004 5:30 pm
witam
zainstalowalem wtrysk holenderski PRINS ,6 cylindrowa 4,5 ,przejechałem 85000 km ( auto ma 200000) chodzi perfect,wtrysk VSI, niestety droga ale za to zero jakichkolwiek problemow a ciezka mam noge
-
wof
- jestem tu nowy...

- Posty: 96
- Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: wof » śr gru 22, 2004 1:49 pm
lc80 pisze:witam
zainstalowalem wtrysk holenderski PRINS ,6 cylindrowa 4,5 ,przejechałem 85000 km ( auto ma 200000) chodzi perfect,wtrysk VSI, niestety droga ale za to zero jakichkolwiek problemow a ciezka mam noge
No to swietnie bo to tak samo jak ja

I jakie wrazenia? Ciekaw jestem ile Ci pali twoj wechikol z PRINS'em, bo jak czytales pewnie kilka postow powyzej to wlasnei naszla mnie mala watliwosc co do spalania i jestem bardzo ciekaw czy ma ona jakies logiczne uzasadnienie.
-
lc80
-

- Posty: 109
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 6:49 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: lc80 » śr gru 22, 2004 5:12 pm
wof pisze:lc80 pisze:witam
zainstalowalem wtrysk holenderski PRINS ,6 cylindrowa 4,5 ,przejechałem 85000 km ( auto ma 200000) chodzi perfect,wtrysk VSI, niestety droga ale za to zero jakichkolwiek problemow a ciezka mam noge
No to swietnie bo to tak samo jak ja

I jakie wrazenia? Ciekaw jestem ile Ci pali twoj wechikol z PRINS'em, bo jak czytales pewnie kilka postow powyzej to wlasnei naszla mnie mala watliwosc co do spalania i jestem bardzo ciekaw czy ma ona jakies logiczne uzasadnienie.
Pali na oko 15-20 % wiecej niz benzyny, szczerze mowiac nigdy dokladnie nie sledzilem spalania ,ale zwroce uwage.
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » czw gru 23, 2004 6:20 pm
-
slawekj
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:58 pm
Post
autor: slawekj » czw gru 23, 2004 10:16 pm
Czytam posty w temacie i widze, ze wszyscy pozakladali cuda za 2,4k+ ktorychs-tam-generacji. U mnie jakis pewnie badziew BRC, bo rachunek (od poprzedniego wlasciciela) mam za 1,7k - i chodzi bez jakichkolwiek problemow:rowno, przelacza sie jak trzeba, pali w normie, moc w normie. Ciekawym, czy przez to silnik mi sie szybciej rozleci, czy co? Aha - jest jeden problem: swieci kontrolka check engine na gazie (na benzynie nie) pewnie z powodu zlego "oszukania" kompa. Czy to grozne?
GAZior to mnustfo fajna pojazd
... Szczegolnie backupowany JEEPiorem.
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pt gru 24, 2004 9:36 am
To sterownik DIEGO z KME i wtryski MATRIX, to co obecnie mam w pojarce.
Chodzi dobrze, pali 18l/100km. Przypuszczam że w tym zimowym czasie palil by 15 benzyny tak że jest dobrze
Wtryski matrix są bardzo precyzyjne i musi być filtr fazy lotnej, na pierwszym zdjeciu po lewej stronie taka puszka.

-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » pt gru 24, 2004 4:19 pm
Ja dzisiaj sprawdzalem spalanie po regulacji(zmienialem dysze na mniejsze, auto dostalo wiekszego kopa

) i wyszlo mi ze wjezdzie mieszanej 30miasto 70 trasa, łyknoł mi 17,5 Lpg , hmm chcialbym zejsc troche nizej, niewiem czy da rade

-
KUBAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm
Post
autor: KUBAZ » pt gru 24, 2004 4:42 pm
witam
jak to mierzyles?
przejechales 100km i zatankowales znowu do pelna czy jezdziles caly bak i wtedy liczyles caly pomiar?
pozdrawiam
KUBA
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » pt gru 24, 2004 5:19 pm
Dokladnie tak zrobilem ale porownalem jeszcze z kompem pokladowym ale bylo o 0,7 ltra mniej na kompie pokazane niestety
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pt gru 24, 2004 7:57 pm
Wiarygodny pomiar wychodzi dopiero po 3-4 tankowaniach.
Pozatym na scisłość winno odjąć się kilometrzy przejechane na benzynie i wyjdzie duzo wiecej....
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » sob gru 25, 2004 1:35 am
odjalem odjalem teraz jade w gory na Sylwka wiec ze 3 razy zatankuje napewno to sie dowiem doladnie ile pali

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości