Jeep Cherokee a Mitsubishi Pajero

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt gru 03, 2004 12:58 pm

Coś mi się wydaje, że Daimler Chrysler co roku obniżał prędkość dopuszczalną do włączania 4H. Dla WJ z 1999 z Selec-Trac napisali, że prędkość dopuszczalna wynosi 40 km/h, ale lepiej przełączać tak jak 4L czyli 3-5 km/h (oczywiście zawsze przez N w skrzyni). Widać mają jakieś nerwowe doświadczenia...

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pt gru 03, 2004 2:18 pm

Ale jak tu wierzyć Hamerykanom skoro oni na wszystko szukają dupokrytki ? Nawet na piłce plażowej o średnicy pół metra mają napisana żeby dziecko jej nie połkneło bo może mu sie stać kuku . To by [cenzura] chyba dziecko godzilli być musiało . Albo King Konga jakiegoś !!
Albo ten gość co dostał odszkodowanie za wypadek który spowodował jadąc campowozem bo przy prędkości 70 mil / godz. wyszedł do tyłu zrobić sobie kawę . Bo mu nie napisali , że jak się prowadzi to kawy robić nie należy .
:D :D :D
A na daszku przeciwsłonecznym w XJ też są fajne teksty .

No to może w przypadku załaczania reduktora też sobie chronią tyły ?
Bo przecież 3-5 km/h to tak jakby ten reduktor wogóle niesynchronizowany był .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt gru 03, 2004 2:30 pm

No właśnie nie wiem czy jest synchronizowany. Wał przedni i tak się obraca, przeważnie z taką samą prędkością jak tylny, więc jak zapinasz przód to teoretycznie nie potrzebujesz synchronizatora, bo nie ma różnicy prędkości. Ale są wersje z rozpinanymi podciśnieniowo półośkami, wał przedni nie obraca się przez cały czas... No ciekawe to jest...

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pt gru 03, 2004 3:28 pm

A w Grandzie też można zapinać w czasie jazdy ?
Bo tam chyba są jakieś podciśnienia w dyfrze .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt gru 03, 2004 3:30 pm

W Grandzie były 242, 231 (te same co w XJ-tach) oraz
249 - z wisko i 247 z Vari-Loc (oba zapinają same bez udziału kierowcy).

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt gru 03, 2004 10:53 pm

WJ Jeep pisze:No właśnie nie wiem czy jest synchronizowany. Wał przedni i tak się obraca, przeważnie z taką samą prędkością jak tylny, więc jak zapinasz przód to teoretycznie nie potrzebujesz synchronizatora, bo nie ma różnicy prędkości. Ale są wersje z rozpinanymi podciśnieniowo półośkami, wał przedni nie obraca się przez cały czas... No ciekawe to jest...
podcisnieniowo rozpinana polos na przodzie nie przeszkadza przy zalaczaniu reduktora.

osobiscie potwierdzam zalaczanie 2H i 4H przy dololnej predkosci bez szmeru.

reduktor do 30km/h tez ładnie sie załacza...

a na temat:
- diesel to pajero, ale czy czasy dyzli nie dobiegaja konca ? no dobra, nie chce wywoływać dyskusji....

jeśli benzyna to zdecydowanie uważam że pip w terenie bardziej sprawny, oczywiscie po drobnych przeróbkach, bo bez opon 31 i liftu 2-3" to pojarka go w koło objedzie. jak by co to mam porównanie, pojarka v6 długi na codzień, pip na teren.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości