
Diesel VM
Moderator: Mroczny
elita pisze:hmm, a myślałem że 1" co już miałeś wcześniej
taaaaaa......

tez tak myslalem....


lecz po dokladnych pomiarach sie okazalo ze tym 1" wczesniejszym to tylko do fabrycznego wymiaru doszedlem.....

..... siadlo wszystko przez te 11 latek

tak to jest ze stara "gimela" na resorach .....

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
A moj 15-letni dizel wciaz trzyma wymiary!
Ale to wersja ciezarowa, wiec moze jest wzmocniony na zawieszeniu
Ja swojego nie liftuje bo uwazam ze taki dwu calowy lift goowno daje do zwyklej turystycznej jazdy w terenie.(po za poprawa estetyki,co w terenie nie ma znaczenia
) Zwiekszaja sie jedynie troche katy( moze ktos policzyl o ile), a podwyzsza sie srodek ciezkosci co jest nie wskazane bo auto staje sie bardziej wywrotne. Zmieniam za to gumy na 30-ki coby zwiekrzyc nieco przeswit, ktorego nigdy dosc.



XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
no i w tym momencie sam sobie przeczysz...intruz pisze:A moj 15-letni dizel wciaz trzyma wymiary!Ale to wersja ciezarowa, wiec moze jest wzmocniony na zawieszeniu
Ja swojego nie liftuje bo uwazam ze taki dwu calowy lift goowno daje do zwyklej turystycznej jazdy w terenie.(po za poprawa estetyki,co w terenie nie ma znaczenia
) Zwiekszaja sie jedynie troche katy( moze ktos policzyl o ile), a podwyzsza sie srodek ciezkosci co jest nie wskazane bo auto staje sie bardziej wywrotne. Zmieniam za to gumy na 30-ki coby zwiekrzyc nieco przeswit, ktorego nigdy dosc.

30 tki bez mini liftu ( a 2" to wlasnie MINI lift) to cienko widze .... obcierac beda na wykrzyzach .... wiem z autopsji i z relacji kolegow ....
...chcesz zwiekszyc przeswit a negujesz lift 2" .... costu nie do konca przemyslales.... a niby po co ja zaladowalem 31"

a z tym srodkiem ciezkosci to.....ja CIE prosze... bez przesady


przy 4 albo 8" to rozumiem


pomyslunku ...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
nie no.....zmienia... jak nie jak takintruz pisze:Lift nawet 10-o calowy nie zwieksza przeswitu.Zmiana opon tak. Przy dwucalowym lifcie i oponach 31' xj jest okolo 10-u cm wyzszy.Jesli uwazasz, ze to nie zmienia srodka ciezkosci ,to ciekawe...


ale nie o tyle zeby sie bac szybko smigac i zakrecac.....

ja przynajmniej roznicy nie widze....jeszcze kwestia sprawnych amortyzatorow ( najlepiej wzmocnione) i dobrego ogumowania w stabilizatorach ...
a co do przeswitu to jasne ze tylko opona lub zwolnica....

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Tyle, ze lift sie robi po to, zeby wlozyc odpowiednio duze opony... Pozostaje kwestia osobna - czy to, co chcesz wlozyc zmiesci sie bez liftuintruz pisze:Lift nawet 10-o calowy nie zwieksza przeswitu.Zmiana opon tak. Przy dwucalowym lifcie i oponach 31' xj jest okolo 10-u cm wyzszy.Jesli uwazasz, ze to nie zmienia srodka ciezkosci ,to ciekawe...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości