Diesel VM

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: elita » ndz kwie 10, 2005 1:13 am

hmm, a myślałem że 1" co już miałeś wcześniej :)

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz kwie 10, 2005 1:52 am

elita pisze:hmm, a myślałem że 1" co już miałeś wcześniej :)

taaaaaa...... !!

tez tak myslalem.... !! :-?

lecz po dokladnych pomiarach sie okazalo ze tym 1" wczesniejszym to tylko do fabrycznego wymiaru doszedlem..... !!
..... siadlo wszystko przez te 11 latek !!

tak to jest ze stara "gimela" na resorach .....:)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz kwie 10, 2005 11:27 am

A moj 15-letni dizel wciaz trzyma wymiary! :o Ale to wersja ciezarowa, wiec moze jest wzmocniony na zawieszeniu :-? Ja swojego nie liftuje bo uwazam ze taki dwu calowy lift goowno daje do zwyklej turystycznej jazdy w terenie.(po za poprawa estetyki,co w terenie nie ma znaczenia :D ) Zwiekszaja sie jedynie troche katy( moze ktos policzyl o ile), a podwyzsza sie srodek ciezkosci co jest nie wskazane bo auto staje sie bardziej wywrotne. Zmieniam za to gumy na 30-ki coby zwiekrzyc nieco przeswit, ktorego nigdy dosc.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz kwie 10, 2005 12:06 pm

intruz pisze:A moj 15-letni dizel wciaz trzyma wymiary! :o Ale to wersja ciezarowa, wiec moze jest wzmocniony na zawieszeniu :-? Ja swojego nie liftuje bo uwazam ze taki dwu calowy lift goowno daje do zwyklej turystycznej jazdy w terenie.(po za poprawa estetyki,co w terenie nie ma znaczenia :D ) Zwiekszaja sie jedynie troche katy( moze ktos policzyl o ile), a podwyzsza sie srodek ciezkosci co jest nie wskazane bo auto staje sie bardziej wywrotne. Zmieniam za to gumy na 30-ki coby zwiekrzyc nieco przeswit, ktorego nigdy dosc.
no i w tym momencie sam sobie przeczysz... :)21

30 tki bez mini liftu ( a 2" to wlasnie MINI lift) to cienko widze .... obcierac beda na wykrzyzach .... wiem z autopsji i z relacji kolegow ....

...chcesz zwiekszyc przeswit a negujesz lift 2" .... costu nie do konca przemyslales.... a niby po co ja zaladowalem 31" ?? teraz to przez wyjeby przelatuje z gracja a nie z lomotem jak na standardowych gumach...


a z tym srodkiem ciezkosci to.....ja CIE prosze... bez przesady !! :wink:

przy 4 albo 8" to rozumiem !! ale nie przy 5 cm !!! troche
pomyslunku ... :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz kwie 10, 2005 12:49 pm

Lift nawet 10-o calowy nie zwieksza przeswitu.Zmiana opon tak. Przy dwucalowym lifcie i oponach 31' xj jest okolo 10-u cm wyzszy.Jesli uwazasz, ze to nie zmienia srodka ciezkosci ,to ciekawe...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz kwie 10, 2005 1:03 pm

intruz pisze:Lift nawet 10-o calowy nie zwieksza przeswitu.Zmiana opon tak. Przy dwucalowym lifcie i oponach 31' xj jest okolo 10-u cm wyzszy.Jesli uwazasz, ze to nie zmienia srodka ciezkosci ,to ciekawe...
nie no.....zmienia... jak nie jak tak !! :lol:

ale nie o tyle zeby sie bac szybko smigac i zakrecac..... :roll:

ja przynajmniej roznicy nie widze....jeszcze kwestia sprawnych amortyzatorow ( najlepiej wzmocnione) i dobrego ogumowania w stabilizatorach ...

a co do przeswitu to jasne ze tylko opona lub zwolnica.... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » pn kwie 11, 2005 11:07 am

intruz pisze:Lift nawet 10-o calowy nie zwieksza przeswitu.Zmiana opon tak. Przy dwucalowym lifcie i oponach 31' xj jest okolo 10-u cm wyzszy.Jesli uwazasz, ze to nie zmienia srodka ciezkosci ,to ciekawe...
Tyle, ze lift sie robi po to, zeby wlozyc odpowiednio duze opony... Pozostaje kwestia osobna - czy to, co chcesz wlozyc zmiesci sie bez liftu ;)
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości