
Jeszcze jedno: nie wystarczy mieć terenówki, trzeba dużo ćwiczyć.

Moderator: Mroczny
To moze ja sie np. do Cie usmiechne ladnie, szeroko i zebato, i juz zaczne cwiczyc? Poki co plaskaczem latamWJ Jeep pisze:Dokładnie, zwłaszcza, że trzeba pamiętać, że terenówki mają podwyższony środek ciężkości i ktoś kto przesiadł się z plaskacza może zrobić sobie kuku. XJ tutaj i tak dość dobrze wypada w porównaniu np. z liftowanymi Wranglerami. Ma to jeszcze tę wadę, że uderzenia boczne praktycznie zawsze kończą się zaliczeniem boku.
Jeszcze jedno: nie wystarczy mieć terenówki, trzeba dużo ćwiczyć.
Na to żeby Cię na lajcik zabrali to nie licz . Ale jak będą jechać w ciężki teren to masz jak w banku . Zawsze to jeden jeleń do łopaty więcej . Albo żeby z liną do drzewa przez bagno przeleźć . Wtedy to jest łoś bo ma mieć duże stopy , żeby się nie zapadał .Voytass pisze:To moze ja sie np. do Cie usmiechne ladnie, szeroko i zebato, i juz zaczne cwiczyc? Poki co plaskaczem latamWJ Jeep pisze:Dokładnie, zwłaszcza, że trzeba pamiętać, że terenówki mają podwyższony środek ciężkości i ktoś kto przesiadł się z plaskacza może zrobić sobie kuku. XJ tutaj i tak dość dobrze wypada w porównaniu np. z liftowanymi Wranglerami. Ma to jeszcze tę wadę, że uderzenia boczne praktycznie zawsze kończą się zaliczeniem boku.
Jeszcze jedno: nie wystarczy mieć terenówki, trzeba dużo ćwiczyć.![]()
A powazniej - moze warszawskie towarzystwo czasem zjezdza z czarnego w weekendy? Nie mowie o wyprawie, ekstremie, ale moze ktos jedzie w plener, to by sie pochwalil? Zabralbym sie jako balast czy cos, a moze i przydal - przy okazji zapoznajac z Peepem troche... Nie mowiac juz o Towarzystwie, ze sie bym tez zapoznal ofkors![]()
No, bucik 43 to niby predysponuje, ale prawie 100 kg masy wlasnej, to chyba jednak nie blotolazStiopa pisze: Na to żeby Cię na lajcik zabrali to nie licz . Ale jak będą jechać w ciężki teren to masz jak w banku . Zawsze to jeden jeleń do łopaty więcej . Albo żeby z liną do drzewa przez bagno przeleźć . Wtedy to jest łoś bo ma mieć duże stopy , żeby się nie zapadał .
![]()
![]()
A niech i do szpadla bedzie - wprawe mam, rylem juz plaskaczem w sniegu, wykopywalem go potem (ze plaskacz maly, to jak sie kopac znudzilo, to wyjmowalem go ze sniegu wlasnemy lapamyStiopa pisze:No nie wiem bo ten współczynnik 100/43 to Ci niebardzo wychodzi .
Przynejmniej w odniesieniu do błota . No bo do łopaty to już całkiem , całkiem . Duży nacisk na szpadel . Coś z tego będzie .
![]()
![]()
Monitoruje, zachowujac rewolucyjna czujnoscKuszman pisze:Patrz dział Warszawa. Bądz czujny i jakby co to zgłaszaj gotowość.
Grzac toto grzeje, wiec chyba nie jest zle z nagrzewnica. Problem pojawil sie jak jechal po szosie, wiec stowke i pewno nieco lepiej tez - wywiewalo mu cieple powietrze dziurami, az sie zirytowal nieco i szmatami pouszczelnialKuszman pisze:Tez mam szmate i mam cieplutko. Niech nagrzewnice poczyści.
2h z Piaseczna, to raptem dwukrotnie dluzej, niz na codzien, co?belfer pisze:Wrócę do tematu: tak zasypało Warszawke, że po raz pierwszy przejechałem całą trasę do pracy na Ursynowie z włączonym part-time. Przednia zabawa![]()
poza tym, że 17km pokonywałem 2 godz.
Spróbuję wrócić przez las Kabacki
, żeby ominąć korki
Kosa pisze:Odświerzę temat, bo była w nim mowa o reduktorach a nie chcę zakłądac nowego, żeby zaraz nie było, że nie potrafię przeszukiwać forum![]()
Dziś przeczytałem na sun shade' dzie że rzekomo mam Quadra Trac ale przecież system ten był montowany tylko w WJach podobno, biorąc pod uwagę że reduktor mam NP 249 to o co tu w tym wszystkim chodzi??
Wogóle to chciałbym się dowiedzieć czy to jest dobry reduktor czy nie, jakie ma opinie czy może lepszy jest ten co ma tak dużo różnych trybów pracy 4part time 4all time 2 itd..
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości