MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 13, 2005 9:29 am
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » śr lip 13, 2005 9:44 am
Kosa- moze powodem szybkiego zuzywania si sworzni sa te wielgachne kola. Z moich pomiarow wynika, ze felga z opona 31-ka jest o jakies 10 kg ciezsza od standartowej. Moze w tym przyczyna, a moze sie myle...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 13, 2005 9:45 am
możliwe, też się nad tym zastanawiałem ale szkoda by było powracać do normalnych rozmiarów...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr lip 13, 2005 9:55 am
Myśle że to nie ma większego znaczenia bo jesli nie ma gdzieś na układzie kierowniczym luzów innych np: na końcówkach to nie powinny tak szybko lecieć. Aczkolwiek coś na pewno więcej cierpi niz na normalnych oponach fabrycznych ale czy to taka duża różnica w tych wymiarach

no bo 33" oponka to już tak.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr lip 13, 2005 10:23 am
Wazne jest tu jak bardzo sa odstawione te felgi - tzn czy sila dziala na swoznie w pionie czy pod katem ni i przy wiekszych kolach ramie jest wieksze....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » śr lip 13, 2005 1:57 pm
SiMarco pisze:No tak mi się jakoś wydawało, że ceny Booma nie były tak dołujące. Wrzuć Robercie zatem dla porównania.
Patriik, czy to możliwe że za wymianę świec zażądali więcej niż za same świece? <świece zapłonowe - wymiana 93,10 PLN
świece zapłonowe szt. 6 75,69 PLN >
Wiecie co? Ja też uważam, że wszystko jest dla ludzi i są tacy, którzy z ASO korzystają bo chcą. I nikomu nic do tego. Ale do cholery, czasem po prostu zwykłej ludzkiej przyzwoitości brakuje w tych cennikach usług...
Jak wrócę do domu to sprawdzę, czy swiece tyle kosztowały.

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » śr lip 13, 2005 3:27 pm
Panowie to tylko Warszawa i Łódź są takie drogie. We Wrocławiu trochę taniej. Nie mówię oczywiście o ASO bo oni wszędzie równo łupią i nigdy nie mają części na miejscu. W ASO Wrocławskim nigdy jeszcze nie usłyszałem, że coś jest - wszystko będzie za parę dni - a najlepiej jak pan wpłaci zaliczkę i przyjedzie za trzy dni. A ile pracy przy komputerze, żeby stwierdzić, że pasuje. Część przychodzi a tu się okazuje, że nie taka Najlepiej mieć mechanika własnego który robi tak jak ASO, każdą śrubkę sprawdzi trzy razy a bierze 0 50% mniej. Jeszcze są takie złote rączki.

Mirek
-
exeter
- jestem tu nowy...

- Posty: 20
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 6:49 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: exeter » sob lip 16, 2005 11:45 pm
panowi zadzwonilem do w-wy o gorny przewod chlodnicy OK za dwadni juz byl 59pln nawet taniej niz powiedzieli na dziendobry
drugi telefon pobudzony oczywiccie czescismi firmowymi zadzwonilem o filtr do skrzyni i CO uslyszalem "do starych to my niemamy"
spostrzezenia
zalezy kto odbieze telefon
jednemu zalezy a drugi (stary)ma to w nosie
pozdrawiam
XJ 4.0 HO '91/2 2"
PERFORMANCE
Darz Bór
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość