MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 5:19 pm
techmark pisze:Nie ma tak lekko - mam automat bo tak chciałem. XJ służy mi do zabawy w terenie ale znam gościa który przeprowadził parę zmian w 4.0 ZJ i uzyskał 247 KM na hamowni silnikowej
Mam zamiar zabrać się do tego w przyszłym roku.

gdzie hamowalisci ten silnik? wiem ze godula ma taka hamownie ale troche kosztowny zabieg tak wyciagac i wkladac silnik
no i nie da sie wystroic tak jak na podwoziowej chocby nawet na inercji
jest mozliwosc zablokowac 3 bieg w automacie? moze jakis tryb awaryjny? wiem ze w nowych auta sie da i mozna zhamowac gada
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » czw lis 17, 2005 10:15 pm
Ehem, to ja sie w trace. Moj Jeep niedlugo po zakupie testowany g-techem: do 60mph 8.89s (sam na pokladzie) i 9.15s z osoba towarzyszaca. Po wymianie komponentow zaplonowych, tlumika i paru duperelach: 8.52s (sam), teraz wstawilem wezsze szosowe opony i przy tak chlodnej pogodzie licze ze spokojnie 8.4s pojdzie. Automat, 4.0, ciezke bydle 'limited', wersja europejska (a wiec tylko 182 hp) - no ale bez LPG i kabli 'janmor'. Lekki 'Sport' spokojnie wykreci 8s do setki. To tyle jesli chodzi o moje boje. A jakby ktos kwestionowal wiarygodnosc g-techa: pomiary Camaro na 1/4 mili (czyli pomiar duzo dluzszy niz 0-60mph) roznily sie o 0.05s z oficjalnymi pomiarami na zawodach SSS, wiec to calkiem dokladny sprzecik.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 10:28 pm
mi w octavi g-tech tez pokazuje 8,1-8,3 do 60 ale czy tym sie szczyce? nie bo twardo stoje na ziemi
jezeli interesujesz sie tematem to napewno tez wiesz ze nikt ale to nikt kto jest w temacie nie bierze wynikow z akceleratora na powaznie! sa dokladne jesli chodzi o powtarzalnosc i tu sie zgodze
testowales kiedys kilka gtechow na raz???? my tak i roznice siegaly 1.5sekundy hahaha i co ty na to???
poczytaj na forum sr.pl tam kiedys testowali rozne modele w jednym aucie i tez nie bylo kolorowo a byly to proRR
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » czw lis 17, 2005 11:09 pm
Jak napisalem rzetelnosc sprzetu potwierdzily pomiary na homologowanym sprzecie uzywanym na zawodach w randze Mistrzostw Polski. Poza tym mierzylem auto setki razy, badalem na hamowni, jezdzilem na wiele imprez z pomiarem czasu (mowa akurat o Camaro, nie Jeepie) i wiem ze wyniki z prawidlowo uzytego g-techa sa wiarygodne (poza predkoscia na 1/4 mili, ale to wynika ze specyfikacji tego pomiaru). A jak inaczej mierza czasy w swoich testach dziennikarze czy tunerzy, wykalaczka? Nie wiem duzo o jezdzie w terenie, o tym jak dziala naped 4x4 czy innych rzeczach nie potrzebnych mi do egzystencji, ale wiem ze moj Jeep robi setke ponizej 9 sekund za kazdym razem i to wlasnie dynamika (nad 4.3 w S10) i oszczednosc (nad 5.7 w Tahoe) zachecily mnie do kupna XJta. A jak ktos bedzie chcial sprawdzic sie to zapraszam za rok na tor, chetnie obejrze we wstecznym lusterku zagazowanego Granda

1992 Jeep Cherokee Limited

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 11:19 pm
no zlosliwosci ci nie brakuje i jak bym byl tak bogaty jak ty to tez bym nie gazowal jeepa no ale tez bym nie kupowal takiego starego

to taka moja mala zlosliwosc na dobranoc
a tak dla scislosci mam sekwencje wiec spadku mocy brak

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » czw lis 17, 2005 11:38 pm
Jakbym byl bogaty to zmienilbym podpis (i pewnie kupil XJ 97+), po prostu malo jezdze i dobra instalacja zwrocilaby mi sie w przeciagu 2-3 lat, a przez tyle czasu to moze sie zmienic (na niekorzysc) cena gazu lub moja sytuacja finansowa (mam nadzieje na plus). No i lubie poczuc zapach benzyny o poranku i skasztanionego tematu na wieczor.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pt lis 18, 2005 5:47 am
kolega PKI ma oba...

ale jakos tak odwrotnie ...
jeepa do katowanie a pojarke do smigania...
i mysle ze jedyna sluszna odpowiedz dostaniemy od niego...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pt lis 18, 2005 8:21 am
No jo. Mam długie pajero. Uwaga, 3.0V6 nie jest równe. są od 150 do 185KM.
Są 12V i 24V.
Ogólnie mówiąc syf w teren, Pajero na ATkach do miasta, na codzień itd. Bardzo wygodne autko. Syf się lepjej prowadzi musze przyznać na koleinach
Ale co tam wiele mówić, w pojarke widlakiem stawiasz palete euro i jedziesz

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 18, 2005 9:03 am
PKi pisze:
Ogólnie mówiąc syf w teren, Pajero na ATkach do miasta, na codzień itd. Bardzo wygodne autko. Syf się lepjej prowadzi musze przyznać na koleinach
Jaja sobie robisz

Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny

Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 9:09 am
Discotheque pisze:
Jaja sobie robisz

Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny

Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie

Trzeba po prostu dodatkowe pióro wsadzić w resory i prowadzi się

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt lis 18, 2005 9:20 am
techmark pisze:Discotheque pisze:
Jaja sobie robisz

Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny

Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie

Trzeba po prostu dodatkowe pióro wsadziæ w resory i prowadzi siê

Nie - wystarczy miec sprawne orginalne resory

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pt lis 18, 2005 9:23 am
Discotheque pisze:PKi pisze:
Ogólnie mówiąc syf w teren, Pajero na ATkach do miasta, na codzień itd. Bardzo wygodne autko. Syf się lepjej prowadzi musze przyznać na koleinach
Jaja sobie robisz

Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny

Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie

Z bujaniem można sobie łatwo poradzić przy pomocy twardych amortyzatorów . Tylko , że wtedy dużą męską przygodą jest trafić na poprzeczne nierówności ( "pralkę" ) , zwłaszcza na winklu .
Ale to już uroki resorów . Trzeba mieć dwa pasy do dyspozycji i spokojnie można jechać dalej .

Stiopa
XJ Sport '93
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 9:29 am
Radek666 pisze:
Nie - wystarczy miec sprawne orginalne resory

Za miękko, idzie jak fregata w sztormie

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pt lis 18, 2005 12:21 pm
Szczerze mówiąc, nie wiem o czym tu rozmawiacie

SOA#1: U mnie jest OK

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt lis 18, 2005 12:43 pm
No ja wlasnie tez nie bardzo wiem o co chodzi z tym bujaniem?! U mnie bylo jaknajbardziej ok!? Nie odczuwalem zadnego nadmiernego bujania porownujac z innymi samochodami!!
Moze kwestia amorow?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt lis 18, 2005 12:45 pm
Wszystko przez amorki. Ja jak wymieniłem to zaczął więcej bujać, ale sram na to mnie tak dobrze.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 2:22 pm
Ja po dołożeniu pióra jestem zadowolony. Auto się utwardziło, prowadzi się lepiej, ogólnie

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt lis 18, 2005 2:23 pm
Generalnie nowy kolega dowiedzial sie to Jeep XJ to szybkie i dynamieczne auto jak audi TT lekko buja ale to subiektywna odczucia wrazie W wystraczy wymienic amory lub dolozyc jedno pioro i miec wszytsko w d....

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 2:29 pm
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt lis 18, 2005 2:42 pm
eeee ja jestem organizator a nie akwizytor

teminarz jest imprez jest i trzeba tam zagladac ...

OK next time Cie zaprosze

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 2:47 pm
Eskapada pisze:eeee ja jestem organizator a nie akwizytor

teminarz jest imprez jest i trzeba tam zagladac ...

OK next time Cie zaprosze

Zatrudniłeś
Dark_Zdzicha jako akwizytora

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pt lis 18, 2005 3:30 pm
Stiopa
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości