Pajero 1994 v20 vs. Jepp Cherokee 1992

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 5:19 pm

techmark pisze:Nie ma tak lekko - mam automat bo tak chciałem. XJ służy mi do zabawy w terenie ale znam gościa który przeprowadził parę zmian w 4.0 ZJ i uzyskał 247 KM na hamowni silnikowej :D

Mam zamiar zabrać się do tego w przyszłym roku. :D
gdzie hamowalisci ten silnik? wiem ze godula ma taka hamownie ale troche kosztowny zabieg tak wyciagac i wkladac silnik :wink:

no i nie da sie wystroic tak jak na podwoziowej chocby nawet na inercji

jest mozliwosc zablokowac 3 bieg w automacie? moze jakis tryb awaryjny? wiem ze w nowych auta sie da i mozna zhamowac gada
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw lis 17, 2005 10:15 pm

Ehem, to ja sie w trace. Moj Jeep niedlugo po zakupie testowany g-techem: do 60mph 8.89s (sam na pokladzie) i 9.15s z osoba towarzyszaca. Po wymianie komponentow zaplonowych, tlumika i paru duperelach: 8.52s (sam), teraz wstawilem wezsze szosowe opony i przy tak chlodnej pogodzie licze ze spokojnie 8.4s pojdzie. Automat, 4.0, ciezke bydle 'limited', wersja europejska (a wiec tylko 182 hp) - no ale bez LPG i kabli 'janmor'. Lekki 'Sport' spokojnie wykreci 8s do setki. To tyle jesli chodzi o moje boje. A jakby ktos kwestionowal wiarygodnosc g-techa: pomiary Camaro na 1/4 mili (czyli pomiar duzo dluzszy niz 0-60mph) roznily sie o 0.05s z oficjalnymi pomiarami na zawodach SSS, wiec to calkiem dokladny sprzecik.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 10:28 pm

mi w octavi g-tech tez pokazuje 8,1-8,3 do 60 ale czy tym sie szczyce? nie bo twardo stoje na ziemi :wink:

jezeli interesujesz sie tematem to napewno tez wiesz ze nikt ale to nikt kto jest w temacie nie bierze wynikow z akceleratora na powaznie! sa dokladne jesli chodzi o powtarzalnosc i tu sie zgodze :)

testowales kiedys kilka gtechow na raz???? my tak i roznice siegaly 1.5sekundy hahaha i co ty na to???

poczytaj na forum sr.pl tam kiedys testowali rozne modele w jednym aucie i tez nie bylo kolorowo a byly to proRR
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw lis 17, 2005 11:09 pm

Jak napisalem rzetelnosc sprzetu potwierdzily pomiary na homologowanym sprzecie uzywanym na zawodach w randze Mistrzostw Polski. Poza tym mierzylem auto setki razy, badalem na hamowni, jezdzilem na wiele imprez z pomiarem czasu (mowa akurat o Camaro, nie Jeepie) i wiem ze wyniki z prawidlowo uzytego g-techa sa wiarygodne (poza predkoscia na 1/4 mili, ale to wynika ze specyfikacji tego pomiaru). A jak inaczej mierza czasy w swoich testach dziennikarze czy tunerzy, wykalaczka? Nie wiem duzo o jezdzie w terenie, o tym jak dziala naped 4x4 czy innych rzeczach nie potrzebnych mi do egzystencji, ale wiem ze moj Jeep robi setke ponizej 9 sekund za kazdym razem i to wlasnie dynamika (nad 4.3 w S10) i oszczednosc (nad 5.7 w Tahoe) zachecily mnie do kupna XJta. A jak ktos bedzie chcial sprawdzic sie to zapraszam za rok na tor, chetnie obejrze we wstecznym lusterku zagazowanego Granda 8)
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 11:19 pm

no zlosliwosci ci nie brakuje i jak bym byl tak bogaty jak ty to tez bym nie gazowal jeepa no ale tez bym nie kupowal takiego starego :wink: to taka moja mala zlosliwosc na dobranoc :)

a tak dla scislosci mam sekwencje wiec spadku mocy brak :)2
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw lis 17, 2005 11:38 pm

Jakbym byl bogaty to zmienilbym podpis (i pewnie kupil XJ 97+), po prostu malo jezdze i dobra instalacja zwrocilaby mi sie w przeciagu 2-3 lat, a przez tyle czasu to moze sie zmienic (na niekorzysc) cena gazu lub moja sytuacja finansowa (mam nadzieje na plus). No i lubie poczuc zapach benzyny o poranku i skasztanionego tematu na wieczor.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt lis 18, 2005 5:47 am

Stiopa pisze:A ja chciałbym mieć oba .

:)21 :)21 :)21

Rzepa bo go lubię a pajero bo fajne .

:D :D
kolega PKI ma oba...!! ale jakos tak odwrotnie ...

jeepa do katowanie a pojarke do smigania...!!

:)21

i mysle ze jedyna sluszna odpowiedz dostaniemy od niego...!! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt lis 18, 2005 8:21 am

No jo. Mam długie pajero. Uwaga, 3.0V6 nie jest równe. są od 150 do 185KM.
Są 12V i 24V.

Ogólnie mówiąc syf w teren, Pajero na ATkach do miasta, na codzień itd. Bardzo wygodne autko. Syf się lepjej prowadzi musze przyznać na koleinach :lol:

Ale co tam wiele mówić, w pojarke widlakiem stawiasz palete euro i jedziesz :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt lis 18, 2005 9:03 am

PKi pisze:
Ogólnie mówiąc syf w teren, Pajero na ATkach do miasta, na codzień itd. Bardzo wygodne autko. Syf się lepjej prowadzi musze przyznać na koleinach :lol:

Jaja sobie robisz :)21
Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny :)21
Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 9:09 am

Discotheque pisze: Jaja sobie robisz :)21
Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny :)21
Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie :)21
Trzeba po prostu dodatkowe pióro wsadzić w resory i prowadzi się :)2

:D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt lis 18, 2005 9:20 am

techmark pisze:
Discotheque pisze: Jaja sobie robisz :)21
Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny :)21
Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie :)21
Trzeba po prostu dodatkowe pióro wsadziæ w resory i prowadzi siê :)2

:D
Nie - wystarczy miec sprawne orginalne resory ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pt lis 18, 2005 9:23 am

Discotheque pisze:
PKi pisze:
Ogólnie mówiąc syf w teren, Pajero na ATkach do miasta, na codzień itd. Bardzo wygodne autko. Syf się lepjej prowadzi musze przyznać na koleinach :lol:

Jaja sobie robisz :)21
Jak pamietaj prowadzac Twojego syfa nie moglem w trajektorie jezdni sie wstrzelic bo zamiatal pobocza bez stabilizatorow a co dopiero koleiny :)21
Niemotany XJ to moze tak. Gdyby jeszcze w XJcie tak nie bujalo. Trzeba miec apteke z aviomarinem pod reka albo marynarza w rodzinie :)21
Z bujaniem można sobie łatwo poradzić przy pomocy twardych amortyzatorów . Tylko , że wtedy dużą męską przygodą jest trafić na poprzeczne nierówności ( "pralkę" ) , zwłaszcza na winklu .
Ale to już uroki resorów . Trzeba mieć dwa pasy do dyspozycji i spokojnie można jechać dalej .

:)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 9:29 am

Radek666 pisze: Nie - wystarczy miec sprawne orginalne resory ;-)
Za miękko, idzie jak fregata w sztormie
:D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pt lis 18, 2005 12:21 pm

Szczerze mówiąc, nie wiem o czym tu rozmawiacie 8) SOA#1: U mnie jest OK :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt lis 18, 2005 12:43 pm

No ja wlasnie tez nie bardzo wiem o co chodzi z tym bujaniem?! U mnie bylo jaknajbardziej ok!? Nie odczuwalem zadnego nadmiernego bujania porownujac z innymi samochodami!!
Moze kwestia amorow?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lis 18, 2005 12:45 pm

Wszystko przez amorki. Ja jak wymieniłem to zaczął więcej bujać, ale sram na to mnie tak dobrze.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 2:22 pm

Ja po dołożeniu pióra jestem zadowolony. Auto się utwardziło, prowadzi się lepiej, ogólnie :)2
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lis 18, 2005 2:23 pm

Generalnie nowy kolega dowiedzial sie to Jeep XJ to szybkie i dynamieczne auto jak audi TT lekko buja ale to subiektywna odczucia wrazie W wystraczy wymienic amory lub dolozyc jedno pioro i miec wszytsko w d.... :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 2:29 pm

Eskapada pisze:Generalnie nowy kolega dowiedzial sie to Jeep XJ to szybkie i dynamieczne auto jak audi TT lekko buja ale to subiektywna odczucia wrazie W wystraczy wymienic amory lub dolozyc jedno pioro i miec wszytsko w d.... :)21
Ty bądź cicho !! :wink: Z Andrzejkami to przegiąłeś !!
I tak bym nie pojechał ale dać znać mogłeś...

:)21 :)21 :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lis 18, 2005 2:42 pm

eeee ja jestem organizator a nie akwizytor :)21 teminarz jest imprez jest i trzeba tam zagladac ... :wink: OK next time Cie zaprosze :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 2:47 pm

Eskapada pisze:eeee ja jestem organizator a nie akwizytor :)21 teminarz jest imprez jest i trzeba tam zagladac ... :wink: OK next time Cie zaprosze :wink:
Zatrudniłeś Dark_Zdzicha jako akwizytora ??

:)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pt lis 18, 2005 3:30 pm

Eskapada pisze:Generalnie nowy kolega dowiedzial sie to Jeep XJ to szybkie i dynamieczne auto jak audi TT lekko buja ale to subiektywna odczucia wrazie W wystraczy wymienic amory lub dolozyc jedno pioro i miec wszytsko w d.... :)21
:)2 :)2 :D :D :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości