Przesiadka ZJ <> WJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lut 21, 2006 8:35 pm

Ale to kurcze nie wyścigówka :) Ja pisałem o normalnej codziennej jeździe. Jak chcę poszaleć to wykopuję z garażu alfę :) To chyba kwestia właśnie silnika, bo ten 4.0 jakos nie chce poszaleć, więc i mnie się odechciewa :) Wszyscy mówią, że jeepa prowadzę diametralnie inaczej od pozostałych aut :) Dla moich potrzeb ten napęd jest :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » wt lut 21, 2006 8:46 pm

WJ - bardzo dobry wózek z tym , że faktycznie trzeba się nim nauczyć jeździć!!! Co prawda mam go od 3 tygodni , ale trochę terenowych furek już objeździłem / inne pipy też / więc i porównanie jest . Nie zastanawiaj się tylko kupuj!!! Z roku 2000 Limited- a możesz trafić nawet ponizej 50tys. Gdzieś tam na allegro widziałem . Zanim kupisz zrób sobie ze sprzedającym dalszą wycieczkę . Przy prędkościach 80-120 km/h słuchaj mostów ! Przy wciskaniu i puszczanie gazu . Zwróć uwagę czy skrzynia nie szarpie . Sprawdź z dużej prędkości jak hamuje . Czy nie drży kierownica! To tak z grubsza ale gdyby co to zawsze możesz się z jakiegoś powodu potargować! I tak pewne rzeczy wyjdą jak zaczniesz sam jeździć i po prostu przyzwyczaisz się do niego . Wybór ŚWIETNY! Acha! Tylko 4,7 V8. Pamiętaj!
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » wt lut 21, 2006 8:48 pm

kurczę piszecie o tych 4,0 i 4,7 jakby to conajmniej porównanie jakiejś 4 cylindrówki 1,6 z V8 było?

naprawdę aż taka różnica w mocy jest??????

jak wyglądają suche osiągi na papierze w porównaniu do XJta 4.0??

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lut 21, 2006 8:49 pm

Tylko 4,7 V8. Pamiętaj!
Potwierdzam! 4.0 w przeliczeniu na zwykłe auto to 90 koni. Mało, co?

Ps. To porównanie 6 i 8 cylindrówki, różniącej się prawie 20% pojemności. Wierz mi, że jest różnica. o jakieś 100 Nm choćby
Ps. 2: XJ jest o 300 kilo lżejszu- 15% jakby nie patrzeć...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » wt lut 21, 2006 9:01 pm

apex pisze:kurczę piszecie o tych 4,0 i 4,7 jakby to conajmniej porównanie jakiejś 4 cylindrówki 1,6 z V8 było?

naprawdę aż taka różnica w mocy jest??????

jak wyglądają suche osiągi na papierze w porównaniu do XJta 4.0??
4.0 się przemieszcza
4.7 pomyka

Ot i cała różnica

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt lut 21, 2006 9:06 pm

Bartek 4.7 pisze:
4.0 się przemieszcza
4.7 pomyka

Ot i cała różnica
A 5.7 zapierd@la aż miło :)21

Faktycznie walnałem literówke chodziło mi o JEEP GRAND CHEROKEE LIMITED V8 5.7L HEMI, dodam że czarniutki :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lut 21, 2006 9:09 pm

Wiesz, ten 5.7 to jest pomyłka moim zdaniem. Klasyczny dragster. Mistrz prostej i wysokiego spalania, ani w teren za bardzo ani na drogę. Kapa. W WJ królem 4.7, w WK 3.0 CRD i koniec. :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lut 21, 2006 9:11 pm

Za to 5.7 w Wranglerze (swap) to jest to :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lut 23, 2006 8:23 pm

Bartek 4.7 pisze:
apex pisze:kurczę piszecie o tych 4,0 i 4,7 jakby to conajmniej porównanie jakiejś 4 cylindrówki 1,6 z V8 było?

naprawdę aż taka różnica w mocy jest??????

jak wyglądają suche osiągi na papierze w porównaniu do XJta 4.0??
4.0 się przemieszcza
4.7 pomyka

Ot i cała różnica
a jak się do tego ma 5.2 bo coś mnie naszło na zmiane syfa i może by teraz pip mną sponiewierał.

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lut 23, 2006 8:28 pm

4.7 zastąpił 5.2. Możliwosci ma podobne, tylko ze spalaniem gorzej. Jakby była opcja wyboru to of course 4.7, ale ponieważ takowej nie ma, to 5.2 będzie git zamiast 4.0
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lut 23, 2006 8:59 pm

no nawet sobie znalazłem tylko przeraziła mnie zwykła instalacja gazowa a nie chce mi się walczyć z gazownią już to przerabiałem.
wolałbym samą benzyne poszukam jeszcze czegoś.

a aż tak wielka jest różnica w spalaniu na tym 5.2 chyba w 20l się mieści.

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » czw lut 23, 2006 9:01 pm

leszek pisze:
Bartek 4.7 pisze:
apex pisze:kurczę piszecie o tych 4,0 i 4,7 jakby to conajmniej porównanie jakiejś 4 cylindrówki 1,6 z V8 było?

naprawdę aż taka różnica w mocy jest??????

jak wyglądają suche osiągi na papierze w porównaniu do XJta 4.0??
4.0 się przemieszcza
4.7 pomyka

Ot i cała różnica
a jak się do tego ma 5.2 bo coś mnie naszło na zmiane syfa i może by teraz pip mną sponiewierał.
Jeden mechanik wytłumaczył mi to tak:
5.2 i 5.9 to klasyczne wolnoobrotowe wiejty z charakterystycznym gulgotem z rury. 4.7 to jest silnik nowej generacji, wysokoobrotowy i on nigdy tego charakterystycznego gulgotu mieć nie będzie.
Enyłej 4.7 jest bardzo wytrzymałym silnikiem, a do offrołdu o niebo lepiej przystosowanym niż wspominany wyżej HEMI
Ostatnio zmieniony czw lut 23, 2006 9:02 pm przez Bartek 4.7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lut 23, 2006 9:02 pm

No różnica jest spora, bo silniki technologicznie baaardzo różne. Ale dokładnie to ci nie powiem, niech się wypowiedzą ci co mają...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » czw lut 23, 2006 9:09 pm

leszek pisze: a aż tak wielka jest różnica w spalaniu na tym 5.2 chyba w 20l się mieści.
A to zależy od nogi. Ale przy ciężkiej to bym nawet wyższe wartości brał pod uwagę

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lut 23, 2006 9:12 pm

Z innej beczki, dziś stuknąłem mój rekord niskiego spalania- na autostradzie, specjalnie się starajac jechać tużpo lock-upie itd... 9.3l :) A poszedłby pewnie i niżej jakbym jechał dalej, ale to tylko z 8-10 km było :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » czw lut 23, 2006 10:05 pm

4,7 gulgoce pięknie a max obroty to 5500 tak że wcale szybkoobrotowy nie jest. Jak depniesz to masz wrażenie że chce asfalt zwinąć. Na gazie sekwencyjnym robi pięknie (nie ma różnicy między benzyną). Do tego skrzynia pracująca bajecznie. Ten napęd jest chyba jednym z najlepszych napędów jeepa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość