MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Marcinz21
-

- Posty: 127
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: Marcinz21 » czw gru 23, 2010 2:52 pm
yanosik pisze:andrzej:) pisze:yanosik pisze:u mnie przy 2 calach podkladkach obylo sie bez wydluzania amorow, i nikt z moich znajomych nie musial kombinowacz amorami.
nie wyciekły jeszcze
Nie i raczej nie wyciekną przy maksymalnie opuszczonym kole jest jeszcze z 2 centy zapasu na amorku, więc nie ma sensu przedłużać.
A przy 3,5 cala , cóż nie znam nikogo kto nie opuszczałby reduktora , a z czasem nie inwestował w regulowanego pana hardego , ale każdy ma swoją teorie na liftowanie rzepa

Ja nie opuszczałem reduktora a raczej opuściłem i musiałem wywalić bo kąty na tylnym wale

lift RC 3,5 " wyszło 4" winda z przodu przednie wahacze z kompletu podcięty zderzak. Tylne fabryczne i z tyłu nie trzeba było nic podcinać przy oponach 32/10,5. idealnie wchodzą w tylne nadkole.
był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
-
Mario78
- jestem tu nowy...

- Posty: 16
- Rejestracja: pn lis 15, 2010 4:43 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Mario78 » czw gru 23, 2010 6:42 pm
andrzej:) pisze:Jak pozakładali RC 3,5" to nie mają 3,5" a 4,5", to i podkładki pod reduktor się przydają

czyli mam rozumieć że zamiast 3.5 wychodzi 4.5

Jeep Grand Cherokee 94r. 4.0 Plaskacz
-
andrzej:)
-

- Posty: 2894
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
- Lokalizacja: p-ń
Post
autor: andrzej:) » czw gru 23, 2010 9:42 pm
W przypadku RC wychodzi więcej niż producent deklaruje (zobacz dla przykładu dwa posty wyżej), w przypadku RE jest odwrotnie - wychodzi nieco mniej.
Zresztą to może zależeć także od przyjętej metodologii liczenia

-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » pt gru 24, 2010 10:35 am
W tym zestawie brakuje przedniego Panharda (regulowany) sprężyn na tył.
Przełożenie przednich sprężyn na tył nie da 3,5", wiec kicha.
Brakuje też przewodów hamulcowych.
Będziesz musiał obniżyć belkę reduktora.
-
Mario78
- jestem tu nowy...

- Posty: 16
- Rejestracja: pn lis 15, 2010 4:43 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Mario78 » ndz gru 26, 2010 10:06 am
z obniżeniem belki i Panhardem to wiem a czy jak zapodam spręzyny przednie od 5.2/5.9 na tył to wydadzą

powinny być dłuższe
Jeep Grand Cherokee 94r. 4.0 Plaskacz
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » ndz gru 26, 2010 12:07 pm
Mario78 pisze:z obniżeniem belki i Panhardem to wiem a czy jak zapodam spręzyny przednie od 5.2/5.9 na tył to wydadzą

powinny być dłuższe
Dadzą ok 2" z tylu
-
Marcinz21
-

- Posty: 127
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: Marcinz21 » pn sty 10, 2011 4:44 pm
suchorz pisze:Mario78 pisze:z obniżeniem belki i Panhardem to wiem a czy jak zapodam spręzyny przednie od 5.2/5.9 na tył to wydadzą

powinny być dłuższe
Dadzą ok 2" z tylu
Darek u mnie wyszło 4" z tyłu na sprężynach z 4.0 a spręzyny z 93r ja nie zmieniałem a poprzedni właściciel
Lift RC 3,5"

był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości