
Dziwny klekot
Moderator: Mroczny
Może klima chodzi cały czas, mimo wyłaczenia na desce rozdzielczej. Najlepiej wyjąć bezpiecznik lub przekaźnik. Pochylałeś się nad silnikiem w celu zlokalizowania silnika? Dobrze do tego jest mieć taki stetoskop dla mechaników (zwany również walkmanem
). Klekocze ewidentnie spod pokrywy zaworów, czy niekoniecznie? Może to łożyska na którymś z kółek - lubią padać zwłaszcza na kółku napinacza i jałowym?

Mekanik zalał mi ten olej i sie grzecznie pytam czy moze być, czy mam go wyp.... i zalać no właśnie czym.vladimir pisze:A co sądzicie o Mobil S 10w40 półsyntetyk. Dla przebiegu 70kkm.?
auto chodzi , silnik jak po myciu.
pozdrawiam
ale: własnie
b. rzadko jezdżę na 4PART TIME czasem 4FULL TIME i wcale na 4LO
zapodałem 4FULL TIME pali sie PART TIME, potem 2WD pali sie PART TIME a gdy 4LO nic sie nie pali i 2WD tez nic.
Jak dałem w kosc zaczęło sie palić PART TIME i 4FULL TIME tam gdzie miało być.
Reszta jak wyżej.
Dzieje sie cos? czy tylko lampki nie kontaktują.
vl
XJ90 ltd 4.0
Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d
Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d
Czasami tak jest, że trzeba kawałek przejechać, żeby zaskoczył i zapaliła się właściwa lampka (przeważnie pali się PART TIME gdy włączasz FULL TIME). Generalnie im częściej się korzysta z reduktora tym lepiej się przełącza, także dla higieny czasami trzeba pojechać w teren 
W zimę jak jest nawet troszeczkę ślisko jeździć na FULL TIME, niektóre źródła mówią także, żeby używać tego do szybkiej jazdy i ma to sens bo prowadzenie jest dużo lepsze, tyle tylko, ze troszkę więcej benzynki chce pić ten kochany Jeep.

W zimę jak jest nawet troszeczkę ślisko jeździć na FULL TIME, niektóre źródła mówią także, żeby używać tego do szybkiej jazdy i ma to sens bo prowadzenie jest dużo lepsze, tyle tylko, ze troszkę więcej benzynki chce pić ten kochany Jeep.
Ja jezdze wlasnie na Mobilu S; bodajze 15W40 ale glowy nie dam - taki mi dawno temu w ASO zalali i od tej pory juz tak zostalo....vladimir pisze:Mekanik zala³ mi ten olej i sie grzecznie pytam czy moze byæ, czy mam go wyp.... i zalaæ no w³a¶nie czym.vladimir pisze:A co s±dzicie o Mobil S 10w40 pó³syntetyk. Dla przebiegu 70kkm.?
auto chodzi , silnik jak po myciu.
pozdrawiam
ale: w³asnie
b. rzadko jezd¿ê na 4PART TIME czasem 4FULL TIME i wcale na 4LO
zapoda³em 4FULL TIME pali sie PART TIME, potem 2WD pali sie PART TIME a gdy 4LO nic sie nie pali i 2WD tez nic.
Jak da³em w kosc zaczê³o sie paliæ PART TIME i 4FULL TIME tam gdzie mia³o byæ.
Reszta jak wy¿ej.
Dzieje sie cos? czy tylko lampki nie kontaktuj±.
vl
Co do redutkora to jak juz wczesniej 100tki razy bylo stwierdzane na tym forum - narzady nieuzywane zanikaja; im czesciej uzywasz tym lepiej chodzi (nie bez znaczenia jest tez roznica w stopniu zuzycia opon pomiedzy przodem a tylem!)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości