Oczekauje na PORADE (napalilem sie na Jeepa Cherokee 2.)!!!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw kwie 27, 2006 6:58 pm

Ta cena pewnie wynika z tego, że to, że to auto tyle przejechało to prawdziwy cud i zalicza się do zabytków motoryzacji oraz jako relikwia sekt religijnych ;)
Przykro mi, ale raczej będę obstawał przy swoim, że do takiego auta ten diesel jest za mały i za słaby. 4.0 zmiata go parametrami dokładnie w każdym punkcie. Jak ktoś potrzebuje auta którym musi pykać tysiące kilometrów niewielkimi prędkosciami to ok z tym dieslem, ale do użytkowania pod tytułem auto sprawiające frajdę- 4.0 only.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » czw kwie 27, 2006 7:58 pm

benzyniaki 4.0 są tańsze ze względu na:
- opłaty, podatki
- większą ilość aut na rynku
- koszty paliwa
wiadomo że jak ktoś kupuje stare auto za 2 tys euro to raczej by wolał płacić mniej za eksploatację

Grzesiu Zalczyk
 
 
Posty: 104
Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
Lokalizacja: Korbielów

Post autor: Grzesiu Zalczyk » czw kwie 27, 2006 10:07 pm

Lesio!..nie będę pięćsetny raz pisał,że nie znam się na pyrtaniu w terenie,ale napiszę coś co może i Ciebie rozgrzeje jak ciepłe słońce nad Marsylią.W życiu swym miałem parę dieselków,lecz były to tylko autka ciężarowe.Me myśli takie,że tylko tam to one się spełniają.Dlaczego?-zapytasz.Wrażliwy ze mnie gość i jakoś ciężko by mi było...Posłuchaj..wsiadam rano do autka..odpalam...a tu mi jak nie zacznie walić ,tyrkolić,terlepać,pyrkać,warczek,pyrchać...i tak mam zaczynać dzień?Tak odpala się w takich autkach o silniczku na ropkę..Nie?!..odpaliłem...zimny jeszcze jest to wali z rury ile wlezie..zapaszek jak od Diora...Jedziemy...wolno...rzec można,że i mułowato,ale jedziemy..mułowato,bo to już takie auto jest,więc...aby jechać trzeba i cosik tam nalać (ależ mało spalił..oj..)....nalewamy i łapy nawet nam tym dziadostwem walą...bllleeee...i kierownica też (ta co skakała rano przy odpaleniu)...Skrzyżowanie..Dwa pasy w jednym kierunku...Obok Jeepek 4l..benzynka (to ten zamieniony za felgi z fiata pandy)...poszedł...paaaaaa....polna dróżka..też go nie ma (tego jeepa 4l)...teraz czas na teeeeeren...ta 4 litrówka jedzie ..ten dieselek obok..jakoś sobie radzą,co?...i to ma być radość z posiadania auta co robi przebiegi,których nie przeżyjemy...Lesio!Wiem,że to historyjka taka,ale takie jest życie,że przyjemność górą jest.Nie wszystko można traktować,jak coś co można powtórzyć...Szanuje Twoją wiedzę na ten i na inne tematy,ale ...nie daje wiary,że jazda dieselkiem może dawać tyyyyle radości co benzynką.Pozdrawiam z szacunkiem....(nie mam jeepka 4l)...
...to ja poproszę!!
ZJ V8

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt kwie 28, 2006 12:15 pm

--------------------------------------------------------------------------------

benzyniaki 4.0 są tańsze ze względu na:
- opłaty, podatki
- większą ilość aut na rynku
- koszty paliwa
wiadomo że jak ktoś kupuje stare auto za 2 tys euro to raczej by wolał płacić mniej za eksploatację
A masz Jakies dane o ilosci aut z tymi silnikami ? w zabowni wiekszosc
gnopijcow a i tak drogie za 2tys ojro to mozna XJ 4l
a CJ 2,1 td taki 25 letni to min 8 tys euro i jeszce prawie nieosiagalne
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » pt kwie 28, 2006 2:23 pm

lesio jeep pisze:...A masz Jakies dane o ilosci aut z tymi silnikami ? w zabowni wiekszosc
gnopijcow a i tak drogie za 2tys ojro to mozna XJ 4l
a CJ 2,1 td taki 25 letni to min 8 tys euro i jeszce prawie nieosiagalne
właśnie dlatego że jest mała podaż, to ceny wzrastają, chyba logiczne? Jeśli czegoś jest bardzo mało to drożeje

Poza tym to że ktoś woła za auto bardzo dużo nie znaczy że:
1. tyle dostanie
2. dlatego że ma akurat silnik diesla

gdyby między dieslem a benzyniakiem była 5 krotna różnica w cenie, to handlarzom opłacałoby się przekładać silniki na diesle, bo jest ich od groma, jak wiadomo silnik 2.1td pasuje od renault 21 a 2.5td od scorpio i ze zmianami od voyagera, alfy 164 i innych parchów w których montowano ten 4 głowicowy zabytek motoryzacji

co do danych, możesz poszukać w necie jeśli chcesz dokładnie sprawdzić których aut wyprodukowano więcej :P

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt kwie 28, 2006 4:53 pm

gdyby między dieslem a benzyniakiem była 5 krotna różnica w cenie, to handlarzom opłacałoby się przekładać silniki na diesle, bo jest ich od groma, jak wiadomo silnik 2.1td pasuje od renault 21
Wlasnie tak robia ale to jusz nie orginaly bo i reduktor i przelozenie mostow inne wiec i cany bardziej przystepne
nie mowiac jusz o homologacji a bardziej zabytkowym od VM to chyba tylko R6 4L nawet nie wiem czy nie zapozyczony z Opla jako kontrybucjia
wojenna moge sie mylyc :lol:
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » pt kwie 28, 2006 6:35 pm

to fakt że 4 litrówka też jest przedpotopwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość