Strona 1 z 11
Grand 2.7 CRD mial byc, ale jest 4.7 V8.
: pt sie 29, 2014 9:01 pm
autor: Adamek
Jako, ze za uja pana nie moge znalesc fajnej Delici, to musze rozgladac sie za czyms innym. Padlo na granada 2.7.
Napiszcie mnie jakie ten wozek ma bolaczki w gratisie od producenta, na co zwrocic szczegolna uwage przy kupnie. Rozgladam sie od paru dni i jako, ze chce Quadra Drive, to juz widze, ze nie bedzie latwo, bo wszystkie na ktore trafiam to Quadra Trac II a Selec Trac to nie widzialem wogole.
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:09 pm
autor: Misiek Cypr
Chyba 2.7 za slaby byl na Quadra, tylko 4.7 wystepowaly.
2.7 to dobry piec, z bardzo dobra, jesli nie najlepsza w tym modelu automatyczna skrzynia biegoow.
Bolaczka auta to: wtryskiwacze, a szczegolnie Nr 5.
Podkladki pod nimi sie wypalaja, ale zeby go wydlubac, trzeba ciac podszybie, lub wydlubac silnik.
jesli bedzie okopcone, to I glowica juz do roboty, napawania.
Sa patenty, robia tam juz zaslepki. generalnie, ten piec to w sprinterach I E-klasse jezdzil.
Blend doors, czyli trzeba dobrze sprawdzic czy klima I ogrzewanie dmucha tam gdzie powinna. Przelec wszelkie nastawy I obacz, czy silniczki elekstryczne steruja klapkami nawiewow. Remont tego, wymaga wyjecia calej deski rozdzielczej, a co za tym idzie, wyjatkowo upierdliwy...
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:37 pm
autor: fonnes
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:37 pm
autor: Adamek
Troche mnie zmartwiles tym, ze QD nie wystepuje w 2.7. To jest pewne ?
O tych klapkach w nawiewach czytalem, ze sie jebio jakies tam silniczki i choc koszt samych niski, to roboty od zajechania. Jak dobrze obczaic czy te podkladki po wtryskami nie sa przypadkiem do wymiany.
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:38 pm
autor: fonnes
QD występuje w 2,7
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:39 pm
autor: Misiek Cypr
Adamek pisze:Troche mnie zmartwiles tym, ze QD nie wystepuje w 2.7. To jest pewne ?
O tych klapkach w nawiewach czytalem, ze sie jebio jakies tam silniczki i choc koszt samych niski, to roboty od zajechania. Jak dobrze obczaic czy te podkladki po wtryskami nie sa przypadkiem do wymiany.
Wymiana latwa, poza 5 ukladem

Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:40 pm
autor: Adamek
fonnes pisze:QD występuje w 2,7
Tez mi sie wydaje, ze byly z QD. Ale wole sie upewnic, czy nie szukam czasem czegos, czego nie ma. Z tym, ze jak na razie to nie trafilem na QD, wszystko z QT II.
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:42 pm
autor: Adamek
Misiek Cypr pisze:Adamek pisze:Troche mnie zmartwiles tym, ze QD nie wystepuje w 2.7. To jest pewne ?
O tych klapkach w nawiewach czytalem, ze sie jebio jakies tam silniczki i choc koszt samych niski, to roboty od zajechania. Jak dobrze obczaic czy te podkladki po wtryskami nie sa przypadkiem do wymiany.
Wymiana latwa, poza 5 ukladem

No, tam gdzie sie szczegolnie jebie nie moze byc latwo. Jak to sie przedstawia to ciecie poszybia, gdzie to sie tnie, gdzies w rynnie czy jak.
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:46 pm
autor: fonnes
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 9:50 pm
autor: Adamek
Jak przy zakupie sprawdzic dobrze QD, czy czasem jakis Mietek nie zapodal zlego oleju i tym samym wykonczyl vari-lok. Wiem, wiem, dobrze bylo by go zabrac na jakas lake, ale jak sprzedajacy nie pozwoli ?

Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 10:11 pm
autor: Sygma
2.7 były tylko z QD
5 wymienia się przez zrobienie dziurki na podszybiu
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 10:24 pm
autor: Adamek
Sygma pisze:2.7 były tylko z QD
5 wymienia się przez zrobienie dziurki na podszybiu
No jak tylko z QD ? Ogladam od tygodnia ogloszenia i wszystkie sa QT II, nie trafilem jeszcze na QD ani na ST.
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 10:31 pm
autor: Sygma
Re: Grand 2.7
: pt sie 29, 2014 10:35 pm
autor: fonnes
Odróżnienie napędów jest proste, wystarczy spojrzeć na wybierak trybu napędów obok dźwigni automatu. Jeśli ma tylko trzy pozycje: 4H, N
i 4L - mamy do czynienia z Quadra-Drive.
Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 12:44 am
autor: Adamek
fonnes pisze: Odróżnienie napędów jest proste, wystarczy spojrzeć na wybierak trybu napędów obok dźwigni automatu. Jeśli ma tylko trzy pozycje: 4H, N
i 4L - mamy do czynienia z Quadra-Drive.
Dupa tam, tak samo ma QT II. Tez ma trzy pozycje a mosty puste, no chyba ze tyl na w opcji.
Sigma, ja musze miec kiere po drugiej stronie.

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 5:37 am
autor: fonnes
Adamek pisze:
ja musze miec kiere po drugiej stronie.

Kup na kontynencie i zrobisz se przekładkę

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 10:09 am
autor: Adamek
Taaaa, as wymyslil.

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 10:38 am
autor: fonnes
Tu masz opis co i jak tylko zrobisz w "drugą mańkę"
http://www.jeepnieci.pl/wj_zrob_poradnik_z_uk.html
A na poważnie, aż dziwne że w UK nie można znaleźć używki WG 2,7 z QD

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 11:06 am
autor: tomek 79
kazdy jeep na gnojowke to kibel
koniec transmisji

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 12:10 pm
autor: Adamek
tomek 79 pisze:kazdy jeep na gnojowke to kibel
koniec transmisji

Tomus, powtarzasz sie.
I nie kazdy, tylko 2.5 to kibel a i jeszcze 3.1 tez kibel. 2.7 to juz inna bajka, bardzo fajny silnik. Kazdy mercedesowiec to wie.

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 1:16 pm
autor: Sygma
2.5 też nie...
o ile kupisz nie uszkodzony/przegrzany, zrobisz mu pakiet i właściwie eksploatujesz
Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 1:31 pm
autor: tomek 79
i bede powtarzal
chcesz disla to kup sobie passata
swietny ten silnik byle tylko znalezdz taki co ma mnie niz 300 stowki nakulane
Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 1:41 pm
autor: suzi4WD
niedotarty chcesz?

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 2:56 pm
autor: Adamek
Zeznawac jak sprawdzic dokladnie QD, o ile znajde taki model.

Re: Grand 2.7
: sob sie 30, 2014 7:34 pm
autor: javelin
Postaw mu oba prawe albo oba lewe koła na grząskim/śliskim/sypkim podłożu a pozostałe 2 na przyczepnym (np asfalt z sypkim poboczem) i but

Koła na sypkim powinny zamielić aż vari się zapnie

Ale to też 100% pewności nie da - chyba że Jeepek byłby lekko "zakotwiczony", np do innego auta z lekko zaciągniętym ręcznym - wtedy można by spokojnie i powoli ruszać, aż koła na asfalcie dostaną napęd. Tylko pewnie żaden sprzedający się na taki test nie zgodzi - może coś na stacji diagnostycznej na rolkach da się sprawdzić? Ewentualnie 2 koła z jednej strony unieść lekko w powietrze i sprawdzić czy varilocki się zapną i autko ruszy - ale szczerze to nie wiem, czy Vari zapinają się, jak koła są w powietrzu i nie przenoszą absolutnie żadnego obciążenia...