Strona 1 z 2
Jeep Wrangler 4.0 1997
: śr paź 22, 2014 10:02 am
autor: michu26
Witam mam do was pytanie odnośnie Jeep Wrangler 4.0 1997
Czy możecie coś powiedzieć odnośnie mostów w tym modelu, interesuje mnie wytrzymałość przy oponach typu simex i rozmiarze 35"
jakieś porównanie do mostów Patrola

?
z góry dziękuję za info
ps. w moim XJ przy 35" półosie padają bardzo szybko
pozdrawiam
Michał
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: sob paź 25, 2014 8:20 pm
autor: suchorz
Zwykły Wrangler ma te same mosty co XJ, mocniejsze są tylko w Rubiconie, bo ma 2 mosty Dana 44 z blokadami i te są dużo mocniejsze, ale do Patroli to im daleko.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: sob paź 25, 2014 8:30 pm
autor: Dżem
suchorz pisze:Zwykły Wrangler ma te same mosty co XJ, mocniejsze są tylko w Rubiconie, bo ma 2 mosty Dana 44 z blokadami i te są dużo mocniejsze, ale do Patroli to im daleko.
W sensie że dużo dalej od patrola odjadą w terenie czy odwrotnie?
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: sob paź 25, 2014 8:31 pm
autor: suchorz
Jeepowe Dana 44 są dużo słabsze od patrolowych mostów, bo o mosty było pytanie.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: sob paź 25, 2014 8:35 pm
autor: Dżem
Tak sobie przy sobocie zażartowałem

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 6:46 am
autor: michu26
ok wielkie dzięki za wszystkie informacje
pozdrawiam
Michał
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 7:16 am
autor: michu26
Pytanie do Suchorza muszę chyba podjechać do ciebie z kilkoma pytaniami odnośnie mostów

chyba potrzebuję zasięgnąć porady z innego źródła
pozdrawiam
Michał
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 7:52 am
autor: suchorz
To podjedź, nie ma problemu.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 9:18 am
autor: Misiek Cypr
Masz wyzej napisane, Dana 30 I dana 35, czyli to samo co w XJ=35" to dosc zawodny temat. Choc mozna z tego zrobic SuperDane, montujac wzmocnione polosie. Niestety dalej do Patrola bedzie im daleko, choc kierownik co sie potrafi powstrzymac przed palowaniem, dosc dlugo na tym pojezdzi.
D44, ktore chyba moza spotkac tez gdzies poza Rubiconem, to duzo lepszy most. Na D44 mozna juz budowac niezle zmoty. D44 nie jest tak pancerna jak mosty Patrola, ale za to jest duzo od niego lzejsza ale I drozsza.
Jak chcesz budowac zmote, to warto sie pobawic w Patrole, jesli chcesz sie tylko pobawic w terenie, to zaloz 33" I jezdzij na orginalnych mostach. Jak sa zdrowe to pojezdza troche.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 11:37 am
autor: michu26
Widzisz ja mam w swoim XJ Dana 30 i Dana 35 koła 35" i zmienione przełożenia na 4:88 , wzmocnione półosie ale i tak jest to bardzo delikatne zmieliłem ostatnio wieńce w mostach i półosie
a opony to nie simex

ps. na pewno podjadę po poradę

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 1:12 pm
autor: Sygma
rzeźbisz strasznie.. i do tego pod górkę
kup mosty z Patrola i będziesz miał problem z głowy
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 1:22 pm
autor: vandall_jr
Sygma pisze:rzeźbisz strasznie.. i do tego pod górkę
kup mosty z Patrola i będziesz miał problem z głowy
Dobrze godosz jeep jedyne co ma fajne to ...

no na bank nie są to mosty. Patrol 35 cali śmiga na śniadanie lecz zamontowanie ich do cipka to problem układu napędowego. Grucha jest z innej strony mus zwalić te gruchę i obracać, ew. kupę (dana czysta) wsadzać. Ale to droga do tyłu.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 1:36 pm
autor: suchorz
Silnik 4,0, skrzynia automat, masa auta.
Patrol tego nie ma

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 2:18 pm
autor: Sygma
vandall_jr pisze:Sygma pisze:rzeźbisz strasznie.. i do tego pod górkę
kup mosty z Patrola i będziesz miał problem z głowy
Dobrze godosz jeep jedyne co ma fajne to ...

no na bank nie są to mosty. Patrol 35 cali śmiga na śniadanie lecz zamontowanie ich do cipka to problem układu napędowego. Grucha jest z innej strony mus zwalić te gruchę i obracać, ew. kupę (dana czysta) wsadzać. Ale to droga do tyłu.
roboty trochę jest
ale RAZ zrobione dobrze, rozwiązuje problem
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 3:11 pm
autor: vandall_jr
Most przedni to raczej banalny temat.
Pozwala to na zachowanie lepszego układu napędowego. W połączeniu z zawiasem który
suchorz pisze:suchorz

robi, daje fajną alternatywę dla cipiastych mostów, których modyfikacje są ekonomicznie nieuzasadnione.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 3:16 pm
autor: Dżem
Faktycznie banalny....normalnie Adam Słodowy

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: ndz paź 26, 2014 3:42 pm
autor: vandall_jr
Ale, że szoooo, kolor dowolny.
Dżem pisze:Faktycznie banalny....normalnie Adam Słodowy

Adam robił w drewnie

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 7:25 am
autor: michu26
Jak bym chciał mieć mosty od Patrola to bym kupił PATROLA
ale ja mam Jeepa i to jest piękne

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 7:37 am
autor: michu26
Jazda techniczna to dla mnie jest jeszcze nowość powoli mam nadzieję że do tego dojdę

ale wiem że jeszcze trochę czasu mi to zajmie,człowiek się stara powoli rozważnie ale nie wiem jak wy u mnie siedzi taki jeden na ramieniu

i mówi co ty nie dasz rady!!!!!
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 7:43 am
autor: suchorz
To prawda, tego trzeba sie nauczyć.
Druga sprawa to dobry nauczyciel, pilot, a nie narwaniec, który krzyczy but, but - dasz radę.
To nie Patrol bez mocy i mocnymi mostami.
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 8:16 am
autor: michu26
Taka prawda życiowa

Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 8:20 am
autor: michu26
pytanko podpowiedział byś mi gdzie się podpiąć z metromierzem (teoretycznie wszystko wiem ) kolega montował u siebie ale on ma 94 r a ja 98 czyli po lifcie i nie wiem czy kable będą korespondować kolorami
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 8:25 am
autor: Sygma
a nie myślałeś o takim GPS'owym ?
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 9:19 am
autor: michu26
wiesz co kupiłem taki jest ok
http://allegro.pl/metromierz-drogomierz ... 31188.html
z GPS-owym nie jest tak kolorowo miałem przekłamuje bo liczy razem z prędkością ( czas opóźnienia odczytu z satelity względem prędkości przy stałych prędkościach to działa ale start stop zakręty) jest mało dokładny a przynajmniej w moim przypadku tak było
Re: Jeep Wrangler 4.0 1997
: pn paź 27, 2014 10:59 am
autor: Sygma
tylko taki będzie oszukiwał kiedy koła stracą trakcję... a sam wiesz, że bardzo często tracą i to na dłużej