Gdzie jaki bieg w automacie??

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Gdzie jaki bieg w automacie??

Post autor: tiger » pt gru 17, 2004 5:45 pm

Jakiego biegu używać w mieście jakiego na trasie jakiego pod gorke itp??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pt gru 17, 2004 5:54 pm

eee...?
nie bardzo rozumie?

Choc moze to wynikac z tego, ze nie mialem nigdy peepa...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 17, 2004 5:57 pm

yyy...noo...w mieście...w mieście używamy D...a na trasie...hmmm...na trasie D.
a pod górke dla odmiany uzywamy D
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » pt gru 17, 2004 6:00 pm

Lepiej R jak Rakieta. :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt gru 17, 2004 6:02 pm

Najlepiej nie bawic sie. Dopiero jak wyczaisz o co biega to mozna sobie pozwolic na blokowanie nizszych biegow w czasie jazdy.

Normalnie D po miescie.

Jak slisko to 3 wtedy masz hamowanie silnikiem.
Nie hamuj raczej silnikiem na nizszych zblokowanych biegach typu 1-2. Chyba ze z ostrej niezbyt dlugiej gory pomagajac hamulcami.

Jezdzac np. w gorach po kretych drogach o duzych nachyleniach i blokujac skrzynie np na 3 przy duzym obciazeni wozu np. przyczepa lub kompletem pasazerow mozesz przypalic okladziny w skrzyni.

Jak sie scigasz z dresami po miescie :)21 z gazem w desce jak czujesz ze skrzynia bedzie zmieniac bieg, lekko odpusc. Zmiana bedzie lagodniejsza.

Teren, las, gorki, zabawy w piachu zalaczaj reduktor, zaoszczedzisz okladziny w skrzyni.

Jak masz przelacznik Power/Komfort to po miescie zalecana jest jazda na Power. Skrzynia przelacza biegi mniej lagodnie i poslizg tasm jest krotszy.

Na trasie Komfort i D.

A najlepiej to nie przeszkdzac skrzyni biegow, niech robi swoje jak uwaza :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 17, 2004 6:34 pm

Bocian pisze:A najlepiej to nie przeszkdzac , niech robi swoje jak uwaza :)21
i ten wers natchniony sobie wydrukuj i powieś na desce rozdzielczej w widocznym miejscu
:)21
#noichuj

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt gru 17, 2004 8:54 pm

Dzieki Bocian o to mi chodziło.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt gru 17, 2004 9:16 pm

tiger pisze:Dzieki Bocian o to mi chodziło.
No problem, korzystajcie poki w dziale Jeep jeszcze nadaje :)21

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn gru 20, 2004 9:43 am

Bocian pisze:
tiger pisze:Dzieki Bocian o to mi chodziło.
No problem, korzystajcie poki w dziale Jeep jeszcze nadaje :)21
A potem w jakim ? W "OBUWNICZYM" Cię szukać ? :)21 :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn gru 20, 2004 2:15 pm

Stiopa pisze: A potem w jakim ? W "OBUWNICZYM" Cię szukać ? :)21 :)21 :)21
Na forum w dziale "Czarna rozpacz czyli zamienil stryjek siekierkie na kijek"

:)21

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn gru 20, 2004 3:10 pm

Bocian pisze:
Stiopa pisze: A potem w jakim ? W "OBUWNICZYM" Cię szukać ? :)21 :)21 :)21
Na forum w dziale "Czarna rozpacz czyli zamienil stryjek siekierkie na kijek"

:)21
A czy nie będzie z mojej strony natręctwem i wścipstwem kiedy zapytam jakiej marki będzie "kijek" ? :D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn gru 20, 2004 7:25 pm

Stiopa pisze: A czy nie będzie z mojej strony natręctwem i wścipstwem kiedy zapytam jakiej marki będzie "kijek" ? :D :D :D
Bedzie czas to sie dowiesz :)21

Nie powiem ale uzyj opcji szukaj postow moich ostatnich i tam bedzie napisane :)21

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » pn gru 20, 2004 7:32 pm

Bocian pisze:Na forum w dziale "Czarna rozpacz czyli zamienil stryjek siekierkie na kijek"
To oczywiste. LR'a kupił :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn gru 20, 2004 8:31 pm

Kuszman pisze: To oczywiste. LR'a kupił :)21
Jeszcze nie kupil :)21 szuka i szuka i nie LRa a RRa

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » pn gru 20, 2004 8:34 pm

Jeden czort :)21

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pn gru 20, 2004 8:41 pm

To dopiero będzie !!

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Gdzie jaki bieg w automacie??

Post autor: Biga » pn gru 20, 2004 8:54 pm

tiger pisze:Jakiego biegu używać w mieście jakiego na trasie jakiego pod gorke itp??
Pod gorke robisz tak: Dajesz 1 i pedal jak sie koncza obroty to zmieniasz na 2 jak juz dochodzi do czerwonego pola, to dajesz P.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 21, 2004 8:33 am

To ty biga wrzuc jedynke do czerwonego dwujke trojke czwurke a pozniej wsteczny. Efekt bedzie taki sam.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt gru 21, 2004 1:38 pm

:)21

Nie taki sam :roll:

:)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt gru 21, 2004 2:16 pm

Oj.... na R efekt lepszy :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt gru 21, 2004 2:37 pm

Jasne :)21

P nie daje gwaracji spektakularnego wybuchu :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt gru 21, 2004 2:42 pm

Niestety w automacie szybkie wlaczenie rakietowego nie da takich samych efaktow jak w manualu; sprzeglo hydrokinetyczne dziala jak wolne kolo - silnik zgasi, ale go nie wybuchnie raczej :wink:
A za to P powoduje fajny pyrkanie zapadki :)18
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt gru 21, 2004 8:00 pm

Radek666 pisze: A za to P powoduje fajny pyrkanie zapadki :)18
To fajne pyrkanie zapadki dopiero moze sie skonczyc total shaden :)21

Zaprawde instrukcja prawi. Najpierw wpierw reczny potem P.
Absolutnie nie wolno P jak samochod stoi z gorki lub pod gorke i dopiero reczny. Jak Ci sie zapadka nie pyrknie to bedzie metaliczny stuk i pozamiatane 1750 netto za rozlozenie i zlozenie skrzyni :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt gru 21, 2004 8:07 pm

Radek666 pisze:Niestety w automacie szybkie wlaczenie rakietowego nie da takich samych efaktow jak w manualu; sprzeglo hydrokinetyczne dziala jak wolne kolo - silnik zgasi, ale go nie wybuchnie raczej
Sprawdz :) zapewniam ze pierdolnie az milo :)21

Sterownik skrzyni powinien zabezpieczyc przed takimi cudami jak i np przed zrobieniem redukcji przy 140 na 1-2, nie zalaczajac sprzegiel ale czy warto testowac?
To tak jak kazdy mial w dziecinstwie mysl patrzac na obracajaca sie tokarke :)21 zdaze wyjac reke czy nie zdaze :)21, madrzejsi nie probowali, glupsi podcieraja sie lewa reka.

Sam mialem kiedys w AUDI "przyjemnosc" zabic automatyczna skrzynie biegow wlasna glupota. Jak nie pierd...... :)21

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt gru 21, 2004 9:24 pm

Bocian pisze: Jak slisko to 3 wtedy masz hamowanie silnikiem.
Nie hamuj raczej silnikiem na nizszych zblokowanych biegach typu 1-2. Chyba ze z ostrej niezbyt dlugiej gory pomagajac hamulcami.

Jezdzac np. w gorach po kretych drogach o duzych nachyleniach i blokujac skrzynie np na 3 przy duzym obciazeni wozu np. przyczepa lub kompletem pasazerow mozesz przypalic okladziny w skrzyni.
Ja jeszcze wroce do tego fragmentu:

Czyli na 3 i 1-2 mamy hamowanie silnikiem, a na D nie. Dobrze rozumiem?
Z tego wynika, ze w terenie (zjazdy z gorki) - z reduktorem - nie nalezy jezdzic na D?

A po co w ogole rozdzial na 3 i 1-2?
Na 3 nie wlacza sie OD, a 1-2 ogranicza tylko do pierwszych 2 biegow.

A jak jest z przelozeniami?
Czy sa takie same i tylko mozna zablokowac 1 lub 2 najwyzsze przelozenia, czy na 3 i 1-2 sa inne przelozenia? (choc jak skrzynia ta sama, to wydaje sie ze powinny byc takie same?)

Moze moje pytania sa nieco trywialne, ale nie jezdzilem wczesniej automatem, a nie mam instrukcji obslugi :)

pozdrawiam
piotr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości