MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » sob gru 18, 2004 11:33 am
Czy w tym 4-ro litrowym potworze jest konieczna okresowa regulacja luzu zaworowego
Przy okazji, jeśli znacie jakiś serwis Jeepa w Warszawce, gdzie nie strach oddać auto, to prosiłbym o namiary.
Adresy sklepów z częściami także będą mile widziane

Pozdrawiam

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » sob gru 18, 2004 4:40 pm
W XJ masz automatyczna regulacje. mimo konstrukcji silnika z 64 roku.
Jezeli "szklanki" popychaczy nawalaja to przewaznie slychac je zaraz po zapaleniu na zimnym. Tez moga tluc przy wlaniu niewlasciwego oleju.
W moim przypadku tak bylo. Zmienilem olej na lekko gestszy bo jak mi sie wydawalo stary silnik to mu ulze a tu guzik. Szklanki cos tam stukaly rano.
Za rada innych wlalem dokladnie taki jaki przewiduje instrukcja i jak reka odjal. Zero problemow.
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » sob gru 18, 2004 4:42 pm
Acha adresow to pewnie Ci nikt nie poda bo to reklama bedzie. Ale na priv to no problem. O ile wczesniej trzeba sie bylo rozgladac za czesciami do peepa to teraz od 2-3 miesiecy jest ich w cholere i w normalnych cenach o wiele tansze niz do japonczykow. Kazda praktycznie dostepna od reki.
-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » sob gru 18, 2004 4:46 pm
Aby mieć jeepa to trza niezły kurs z mechaniki stosowanej przejść dobra szkoła życia , hart ducha, ekstrem mentalny i zakupy dżemu z biedronki.

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » sob gru 18, 2004 4:52 pm
Ech Baku

nigdy tego nie zrozumiesz dopoki nie bedziesz mial Jeepa.
To jak czlonek rodziny

to jak ognista kochanka

a toyota to jak stara dupa w podartych rajstopach
Moj Peep chyba czuje ze idzie pod mlotek

albo to wina oparow z nowej wykladziny w biurze albo wydaje mi sie ostatnio ze spoglada na mnie smetnie jakbym mu krzywde robil

normalnie serce sie kraje.
XJ to zajebiste auto i tyle!
-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » sob gru 18, 2004 5:34 pm
Bocian pisze:Acha adresow to pewnie Ci nikt nie poda bo to reklama bedzie. Ale na priv to no problem. O ile wczesniej trzeba sie bylo rozgladac za czesciami do peepa to teraz od 2-3 miesiecy jest ich w cholere i w normalnych cenach o wiele tansze niz do japonczykow. Kazda praktycznie dostepna od reki.
Jakby ktoś był taki miły i podesłał na priva, to też bym był bardzo miły. Dajcie znać gdzie serwisujecie fury, chyba że robicie wszystko sami

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » pn gru 20, 2004 3:31 pm
Znam bodajże wszystkie serwisy samochodów amerykańskich w Warszawie i okolicach i z czystym sumieniem nie mogę polecić żadnego. W każdym coś popsuli, nie wiedzieli dokładnie co robią i w ogóle partolą aż miło i w dodatku nie mają pojęcia o XJ-tach. Wnioski same się narzucają.
-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » pn gru 20, 2004 5:00 pm
A co z częściami

Gdzie mają przystępne ceny

Dzisiaj musiałem dokonać pierwszego zakupu, zapłaciłem 165zł za rolkę, przez którą przechodzi pasek, zwykłem kupować taniej takie pierdółki do mojego ostatniego auta, ale w tych centrach raczej niewiele mają do Jeep-a

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » pn gru 20, 2004 5:23 pm
Poszukaj w ostatnich postach - ktoś ładnie wypisał gdzie się kupuje
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » pn gru 20, 2004 5:28 pm
Kurde za jaką rolke

?? Npinacz paska klinowego

?? a nie moznabyło łozyska za 10 pln wymienic samego czy rolka peknieta była czy cuś ?
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn gru 20, 2004 7:22 pm
KAZ pisze:Kurde za jaką rolke

?? Npinacz paska klinowego

?? a nie moznabyło łozyska za 10 pln wymienic samego czy rolka peknieta była czy cuś ?
Frycowe musi byc

-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » pn gru 20, 2004 8:17 pm
Jutro oddaję tę rolkę i jadę szukać łożyska, bo i tak nie pasuje

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » wt gru 21, 2004 12:00 am
No słuszna decyzja bo wymiana tego łozyska to jakies 15 min. w tym 9,5 na browara. Tylko kup jakieś dobre a nie najtańsze bo mimo wszystko troche takie łozysko jest obciązone .... aha kup od razu 2 bo jak jedno poszło to i w kole pasowym tez do wymiany bedzie niedługo

-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » śr gru 22, 2004 9:08 pm
Problem solved

Wymiana łożyska zajęła rzeczywiście mniej niż 5min., gorzej było z montarzem rolki, bo pompa wspomagania się zbuntowała i nie dało rady zmniejszyć naciągu paska

Zamiast rolki mam dwa nowe łożyska, nowy korek wlewu paliwa i jeszcze na kratę browarów

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw gru 23, 2004 9:31 am
KAZ pisze:No s³uszna decyzja bo wymiana tego ³ozyska to jakies 15 min. w tym 9,5 na browara.
Tylko kup jakie¶ dobre a nie najtañsze bo mimo wszystko troche takie ³ozysko jest obci±zone .... aha kup od razu 2 bo jak jedno posz³o to i w kole pasowym tez do wymiany bedzie nied³ugo

W powyzszej wypowiedzi chodzilo oczywiscie o jakosc browara a nie lozyska

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
moa
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 7:27 am
- Lokalizacja: konstancin-jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moa » czw gru 23, 2004 11:04 am
toc,
ok, to ja się podepnę. jako nowoupieczony właściciel wronglera też szukam miejsc z częściami. gdzie w okolicach wawy? na razie głównie chodzi o "płyny", kupujecie oryginalne mopary (na pierwszy ogień pójdzie automatyczna skrzynia) czy jakieś zamienniki? bo po suzuce to pojemności układów w 4.0 budzą lekkie przerażenie...

-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » czw gru 23, 2004 11:59 pm
moa pisze:
na razie głównie chodzi o "płyny", kupujecie oryginalne mopary (na pierwszy ogień pójdzie automatyczna skrzynia) czy jakieś zamienniki?
Myślałem, żeby w tej sprawie utworzyć nowy post. Też jestem ciekaw jaki olej warto wlać do automatu i jak często go wymieniać

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt gru 24, 2004 10:14 am
Do automatu wlewac dokladnie taki sam olej jak byl, typ, firma.
Dlatego przy zakupie auto pierwsze pytanie brzmi a pokaz mi pan naklejke albo flaszke jaki olej jest w automacie.
Nie mieszac nie kombinowac a moze nowszy to bedzie lepiej.
Nie bedzie lepiej, bedzie gorzej! Na forum juz klepalismy te tematy, chyba ze te watki sie ulotnily.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości