Noooooo
Moj ulubiony temat czyli naprawa tempomatu
Jezeli masz rocznik do91 to naprawa to pikus. Masz pod deska na wysokosci cohones duuuza zolta skrzynke, to jest to.
Jak po 91 roku to juz masz sterownik tempomatu w ECU silnika.
Poszukaj na forum juz raz opisywalem jak za pomoca prostego miernika uruchomic tempomat i co na 90% bedzie powodem awarii.
Dwa tylko miejsca i to kabelki. Jeden przy przelaczniku swiatel kierunkow tam gdzie masz sterowanie tempomatem, tam od tylu zobaczysz taka jakby szczeline i w niej wiazki kabli w czarnej twardej "rurce". W tym miejscu wlasnie w 90% z powodu ze sa zbyt twarde przelamuja siekable sterujace. Drugie miejsce to wtyczka polaczenie tego tej wlasnie wiazki kabli z instalacja samochodu, zaraz kolo rury kolumny kierownicy taka smieszna zlaczka z 4 stykami wygladajaca jak plytka drukowana,. Dwa styki z jednej i dwa z drugiej strony. Tam tez sprawdzaj miernikiem wedlug opisu jaki zamiescilem poprzednio napiecia przy poszczegolnych ustawieniach przelacznika tempomatu. Jak sie przygotujesz mentalnie wczesniej

to naprawa tempomatu to jakies 15 minut. A komforcik potem na trasie spory. Jak ustawiac tempomat i jak dziala to pewnie wiesz. Gdyby juz dzialal ale nie wylaczal sie samoczynnie po nacisnieciu pedalu hamulca to przy pedale masz dwa rozowe kabelki, jeden grubszy i drugi cienszy sprawdz ten cienszy.
Co do wlacznika power/comfort to tez bez tragedii
nie rozbieraj go!!! wez do reki miernik, i sprawdz na pinie C11 TCU czy masz tam sygnal z wlacznika.
Tutaj masz lopatologiczny schemat:
http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee/tr ... ircuit.htm
To jest schemat tego potwornie "skomplikowanego" urzadzenia jakim jest TCU w AW4.