MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » wt lut 22, 2005 3:07 pm
Wydaje mi się, że widziałem gdzies na ten temat wątek, ale nie mogę go teraz zlokalizować
Chciałem zapytać, co należy sprawdzić przed kupnem XJ '92 2.1TDi - jak dobrze pójdzie nabędę takiego wkrótce i chciałbym uniknąć niespodzianek..? (wiem, wiem, to "traktor", ale mnie wystarczy

)
Czyli; na co zwrócić uwagę, zwłaszcza w kontekście późniejszej konieczności wydania $ na naprawę.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » wt lut 22, 2005 3:52 pm
Sorry ale nie moglem sie powstrzymac - nalezy sprawdzic przede wszystkim czy wszystko z glowa jest ok

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » wt lut 22, 2005 4:07 pm
"Każdy ma prawo wybrać źle."

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » wt lut 22, 2005 4:12 pm
waltz pisze:Chciałem zapytać, co należy sprawdzić przed kupnem XJ '92 2.1TDi..?
należy sprawdzić czy w tej samej cenie nie stoi obok terenówka innej marki

#noichuj
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » wt lut 22, 2005 4:17 pm
Dobra, ironię przyjąłem
A teraz może jakieś szczegóły ?
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » wt lut 22, 2005 4:20 pm
Ja się nie podejmuję doradzania, bo potem będzie na mnie.
Naprawdę zastanów się dobrze, bo możesz żałować.
-
PIORUN
-

- Posty: 939
- Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PIORUN » wt lut 22, 2005 4:22 pm
czesław&jarząbek pisze:waltz pisze:Chciałem zapytać, co należy sprawdzić przed kupnem XJ '92 2.1TDi..?
należy sprawdzić czy w tej samej cenie nie stoi obok terenówka innej marki

nalezy sprawdzić czy obok nie stoi zadna terenowka

RAYO OFFROAD CENTRUM
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » wt lut 22, 2005 4:31 pm
rady poszły na priv bo długo by pisać a temat byl walkowany
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » wt lut 22, 2005 4:47 pm
Raffi - dziękuję, odezwę się. Auto jest niestety na drugim końcu Polski, ale jak będzie moje, to pewno do Was z nim zaglądne.
Reszta - aaaa, piszcie sobie co chcecie, ja zdania na razie nie zmienie. Najwyżej za jakiś czas będę szukał chętnego na odkupienie
Miałem okazję pojeździć wczoraj takim autem i dla mnie jest ono wystarczające - więc na prawdę prosiłbym o jakies cenne rady (jeśli posiadacie

) - z wyjątkiem tej o wybraniu innego silnika.
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » wt lut 22, 2005 4:56 pm
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » wt lut 22, 2005 5:01 pm
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » wt lut 22, 2005 8:01 pm
hmm nie rozumiem, czemu Wy tak strasznie ciągle narzekacie na te samochody... no może nie jest to szczyt techniki ale kurna bez przesady
to nie maluch

( no offence)
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt lut 22, 2005 8:46 pm
Nie przejmuj sie Waltz uszczypliwosciami. Ja jezdze dieslem czwarty rok i NIGDY nie zdazylo mi sie aby mnie to auto zawiodlo.Smiem twierdzic ze francuski diesel jest rownie niezawodny jak benzyniak.A od gazowych zmot nawet bardziej. A o jakosci tych silnikow swiadczy to, ze montowane byly kiedys nawet do gelendy!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » wt lut 22, 2005 8:52 pm
intruz pisze:Nie przejmuj sie Waltz uszczypliwosciami.
Spoko, już się nauczyłem, że to pewnego rodzaju "frycowe" jakie się tu płaci

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt lut 22, 2005 8:55 pm
Popierduchy i wszystko. Jeep nie jest zly.
Waltz jak bedziesz kupowal gdzies w okolicach 3city to moge Ci pomoc w ogledzinach. Ale uprzedzam na tych silnikach to sie nie znam.
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » wt lut 22, 2005 9:11 pm
Dzięki, ale to 180 km na zachód od Gdańska - nie chce Cię ciągać
Ale jadę potem do Starogardu Gdańskiego (sobota), więc może będziesz mieć chwilę po południu....
-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » wt lut 22, 2005 11:55 pm
A ja Panowie też ciągle twierdzę , że nawet 2,5l VM da się całkiem dobrze jeździć. Mam takowego już dwa lata i nigdy nie zawiódł. Mam porównanie z 4,0l gdyż takiego również posiadam. To są dwie różne bajki. XJ 4,0l daje mnóstwo frajdy przy jeździe po czarnym. Śmieszne są miny kolesi w plaskaczach, których jeepek robi na szaro bez żadnego wysiłku mimo że mają taaaakie maszyny. Ale do rekreacji sobotnio-niedzielnej w terenie, VM jest naprawdę fajnym koniem roboczym. Musi mieć tylko sprawne chłodzenie - wisko 100% sprawności. Przegrzanie grozi śmiercią tak jak w każdym zresztą dieslu.

Mirek
-
pan.boczek
-

- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Post
autor: pan.boczek » śr lut 23, 2005 9:10 am
a moje glowice po remoncie wytrzymaly juz 1000 km
moze trzebaby to jakos uczcic??
2,5TD to calkiem zwawe autko - kompakty na starcie bierze az milo...
LRD3
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » śr lut 23, 2005 1:27 pm
Wczoraj rozpedzilem na autostradzie swojego do 16o-u! Jezzzzzu! Jeszcze nigdy nie jechalem dzipem z ta zawrotna predkoscia!

!To dopiero przezycie!

A tak na powaznie -przy zakupie zwroc uwage na kolor spalin przy cieplym silniku. Najlepiej jakby byly bezbarwne. odkrec korek oleju i sprawdz czy nie dymi. Pociagnij do 4 tys. obrotow i zwroc uwage jak turbo oddaje moc i czy wskazowka nie wchodzi na czerwone pole. Auto w najslabszej niemieckiej wersji powinno bez problemu osiagnac 140 km/h.Sprawdz pneumatyczne zlaczanie przedniej polosi. Jesli jest padniete to pomimo zalaczonego napedu 4x4 part time auto ruszy z napedzanymi tylko tylnymi kolami. Udanego zakupu!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość