Co sprawdzić przed zakupem

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Co sprawdzić przed zakupem

Post autor: waltz » wt lut 22, 2005 3:07 pm

Wydaje mi się, że widziałem gdzies na ten temat wątek, ale nie mogę go teraz zlokalizować :(

Chciałem zapytać, co należy sprawdzić przed kupnem XJ '92 2.1TDi - jak dobrze pójdzie nabędę takiego wkrótce i chciałbym uniknąć niespodzianek..? (wiem, wiem, to "traktor", ale mnie wystarczy :) )

Czyli; na co zwrócić uwagę, zwłaszcza w kontekście późniejszej konieczności wydania $ na naprawę.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Re: Co sprawdziæ przed zakupem

Post autor: Radek666 » wt lut 22, 2005 3:52 pm

Sorry ale nie moglem sie powstrzymac - nalezy sprawdzic przede wszystkim czy wszystko z glowa jest ok ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt lut 22, 2005 4:07 pm

"Każdy ma prawo wybrać źle." :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Co sprawdzić przed zakupem

Post autor: czesław&jarząbek » wt lut 22, 2005 4:12 pm

waltz pisze:Chciałem zapytać, co należy sprawdzić przed kupnem XJ '92 2.1TDi..?
należy sprawdzić czy w tej samej cenie nie stoi obok terenówka innej marki
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt lut 22, 2005 4:17 pm

Dobra, ironię przyjąłem :)

A teraz może jakieś szczegóły ?

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt lut 22, 2005 4:20 pm

Ja się nie podejmuję doradzania, bo potem będzie na mnie. :D
Naprawdę zastanów się dobrze, bo możesz żałować.

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Re: Co sprawdzić przed zakupem

Post autor: PIORUN » wt lut 22, 2005 4:22 pm

czesław&jarząbek pisze:
waltz pisze:Chciałem zapytać, co należy sprawdzić przed kupnem XJ '92 2.1TDi..?
należy sprawdzić czy w tej samej cenie nie stoi obok terenówka innej marki
:)21
nalezy sprawdzić czy obok nie stoi zadna terenowka :lol:
RAYO OFFROAD CENTRUM

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » wt lut 22, 2005 4:31 pm

rady poszły na priv bo długo by pisać a temat byl walkowany

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt lut 22, 2005 4:47 pm

Raffi - dziękuję, odezwę się. Auto jest niestety na drugim końcu Polski, ale jak będzie moje, to pewno do Was z nim zaglądne.

Reszta - aaaa, piszcie sobie co chcecie, ja zdania na razie nie zmienie. Najwyżej za jakiś czas będę szukał chętnego na odkupienie :evil:

Miałem okazję pojeździć wczoraj takim autem i dla mnie jest ono wystarczające - więc na prawdę prosiłbym o jakies cenne rady (jeśli posiadacie :) ) - z wyjątkiem tej o wybraniu innego silnika.

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt lut 22, 2005 4:56 pm


Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt lut 22, 2005 5:01 pm

Khem, khem :evil: :evil:

:)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » wt lut 22, 2005 8:01 pm

hmm nie rozumiem, czemu Wy tak strasznie ciągle narzekacie na te samochody... no może nie jest to szczyt techniki ale kurna bez przesady :lol:
to nie maluch :lol: ( no offence)
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » wt lut 22, 2005 8:46 pm

Nie przejmuj sie Waltz uszczypliwosciami. Ja jezdze dieslem czwarty rok i NIGDY nie zdazylo mi sie aby mnie to auto zawiodlo.Smiem twierdzic ze francuski diesel jest rownie niezawodny jak benzyniak.A od gazowych zmot nawet bardziej. A o jakosci tych silnikow swiadczy to, ze montowane byly kiedys nawet do gelendy!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt lut 22, 2005 8:52 pm

intruz pisze:Nie przejmuj sie Waltz uszczypliwosciami.
Spoko, już się nauczyłem, że to pewnego rodzaju "frycowe" jakie się tu płaci :D

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt lut 22, 2005 8:55 pm

Popierduchy i wszystko. Jeep nie jest zly.

Waltz jak bedziesz kupowal gdzies w okolicach 3city to moge Ci pomoc w ogledzinach. Ale uprzedzam na tych silnikach to sie nie znam.

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt lut 22, 2005 9:11 pm

Dzięki, ale to 180 km na zachód od Gdańska - nie chce Cię ciągać :)

Ale jadę potem do Starogardu Gdańskiego (sobota), więc może będziesz mieć chwilę po południu....

Mirek Kal
 
 
Posty: 163
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Mirek Kal » wt lut 22, 2005 11:55 pm

A ja Panowie też ciągle twierdzę , że nawet 2,5l VM da się całkiem dobrze jeździć. Mam takowego już dwa lata i nigdy nie zawiódł. Mam porównanie z 4,0l gdyż takiego również posiadam. To są dwie różne bajki. XJ 4,0l daje mnóstwo frajdy przy jeździe po czarnym. Śmieszne są miny kolesi w plaskaczach, których jeepek robi na szaro bez żadnego wysiłku mimo że mają taaaakie maszyny. Ale do rekreacji sobotnio-niedzielnej w terenie, VM jest naprawdę fajnym koniem roboczym. Musi mieć tylko sprawne chłodzenie - wisko 100% sprawności. Przegrzanie grozi śmiercią tak jak w każdym zresztą dieslu. :P
Mirek

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » śr lut 23, 2005 9:10 am

a moje glowice po remoncie wytrzymaly juz 1000 km :)2
moze trzebaby to jakos uczcic??
2,5TD to calkiem zwawe autko - kompakty na starcie bierze az milo...
LRD3

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » śr lut 23, 2005 1:27 pm

Wczoraj rozpedzilem na autostradzie swojego do 16o-u! Jezzzzzu! Jeszcze nigdy nie jechalem dzipem z ta zawrotna predkoscia! !! !To dopiero przezycie! :D :o :D A tak na powaznie -przy zakupie zwroc uwage na kolor spalin przy cieplym silniku. Najlepiej jakby byly bezbarwne. odkrec korek oleju i sprawdz czy nie dymi. Pociagnij do 4 tys. obrotow i zwroc uwage jak turbo oddaje moc i czy wskazowka nie wchodzi na czerwone pole. Auto w najslabszej niemieckiej wersji powinno bez problemu osiagnac 140 km/h.Sprawdz pneumatyczne zlaczanie przedniej polosi. Jesli jest padniete to pomimo zalaczonego napedu 4x4 part time auto ruszy z napedzanymi tylko tylnymi kolami. Udanego zakupu!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość