MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt kwie 08, 2005 12:43 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » pt kwie 08, 2005 2:16 pm
Nie wiem, co rozumiesz przez "czynny"

, ale patrząc w manual (u mnie na wajsze są nieczytelne), to jest tak, że przełącznik na lewo to "off", na środku "on", a całkiem na prawo (pozycja, z której przełącznik powraca), to "resume". Wciśnięcie przycisku na końcu wajchy ustawia zadaną prędkość (przy przełączniku na 'on')
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt kwie 08, 2005 2:38 pm
tak tylko w tej tabeli był opis jak sprawdzic przewodnnosc kabli czy nie sa popekane w srodku

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pt kwie 08, 2005 7:41 pm
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » pt kwie 08, 2005 10:15 pm
Intruz: A no wygląda, że mam

To "coś" pod maską, czego jak mówiłeś u Ciebie nie ma, to servo od tempomatu. Ale nie powiem Ci jak działa, bo u mnie nie działa

Jest w środku mojej listy rzeczy do sprawdzenia/naprawienia.... Jak do tego dojde, to dam Ci znać.
Kasprol: jeśli mówisz o kablach od wajchy, to w manualu jest tabelka z opisem gdzie trzeba wetknąć lampkę (między które kable), żeby posprawdzać przełączniki. Jeśli o to chodzi, to poszukam jutro (to ten manual od PKI) i Ci napisze.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob kwie 09, 2005 6:52 am
do mnie ten manual nie przemawia jakos nie odpowiada mi wertowanie kartek wirtualnych

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » sob kwie 09, 2005 4:28 pm
Kasprol, o to Ci chodziło ? :

-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » śr kwie 20, 2005 8:42 pm
Czy dźwignia od tempomatu/wyciraczek/świateł drogowych jest podświetlana?
Przy jeździe na światłach mijania grzeje mi się sama końcówka dźwigienki.
A może to jakieś zwarcie ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
franky
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: gdañsk, hiphip
Post
autor: franky » śr kwie 20, 2005 10:01 pm
Czy d¼wignia od tempomatu/wyciraczek/¶wiate³ drogowych jest pod¶wietlana?
Przy je¼dzie na ¶wiat³ach mijania grzeje mi siê sama koñcówka d¼wigienki.
A mo¿e to jakie¶ zwarcie ?
noooo nie, wojtku!
troche za duzo wymagasz!
tyle swietlowek a ty jeszcze chcesz wiecej?
zwarcia.
nie ma prawo byc "ogrzewane"
chyba ze ty masz opcje: winter fresh

-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » śr kwie 20, 2005 10:31 pm
franky pisze:Czy dźwignia od tempomatu/wyciraczek/świateł drogowych jest podświetlana?
Przy jeździe na światłach mijania grzeje mi się sama końcówka dźwigienki.
A może to jakieś zwarcie ?
moze masz puszczony kabel od swiatel przez wlacznik tempomatu? Zobacz czy jak wciskasz pstryczki tempomatowe, to zmienia sie cos w swiatlach (mijania)... nie ma prawa sie grzac, nic a nic. A wlacznik swiatel drogowych to podobno wogole w dziwnym miejscu jest

pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw kwie 21, 2005 8:43 am
waltz pisze:przełącznik na lewo to "off", na środku "on", a całkiem na prawo (pozycja, z której przełącznik powraca), to "resume".
A czego dotyczy "resume"?
Z nazwy wynika, ze przywolanie poiprzedniego ustawienia, ale jakiego?
BTW, w instrukcji pisza, ze tempomat dziala od 30mph (48/h), a u mnie ponizej 60 nie zaskakuje.
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw kwie 21, 2005 8:51 am
zółta skrzynka pod kierownicą. tam można wyreulować szybkosci na jakich działą, ale sciagnij sobie z netu jak reglować bo zrobisz że wcale nie będzie działać.
Resume przowołuje ostatnią prędkość, czyli jechałeś 100km/h na tempomacie, zhamowałeś do 60 bo cos wyjechalo, tempomat sie wyłączył. klikasz resume i nadgania spowrotem do 100. to chyba nie aż takie trudne.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw kwie 21, 2005 9:55 am
Jak sobie wcisniesz resume przy duzej roznicy predkosci aktualnej i zapamietanej to dopiero zobaczysz jak sie powinno peepem jezdzic - niesamowite wrazenie - gaz do dechy

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz maja 01, 2005 1:25 pm
no i zrobiłem diagnostyke kabelka jest chyba walniety lub przełaczniki na dzwigni

czy ktos to reperował lutował itd itp prosze o wskazówki
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » ndz maja 01, 2005 5:21 pm
Sprawdz kabelki z tylu dzwigni tempomatu w tej wnece tam beda przetarte na bank. Normalnie je lekko wyciagasz odizolowywujesz, lutujesz, izolujesz - pycisz.
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » pn maja 02, 2005 3:13 pm
ok, a co z taki fantem; tempomat dzielal (jakis czas-hahaha) a potem czasem tak czasem nie- np. po postoju i nowym odpaleniu irokeza ruszal. A teraz sie obrazil i nie daje znaku zycia... Kabelki wzrokowo tzn tyle ile widac przy dzwigni niby ok- leciutkie przetarcie czarnej rurki ale reszta na oko ok, czyli wszyskie kolory w calosci. Niestety nie kumam jak dobrac sie do pstryka na koncu dzwigni bo moze to tam tkwi problem... ogolnie pomocy pls! i pozdrawiam.
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn maja 02, 2005 3:26 pm
Te kabelki beda wygladaly ok. Ich problemem jest ich sztywnosc.
Pekaja w izolacji i raz dziala a raz nie. W skrajnej sytuacji potrafia sie zewrzec i spalic wtyczke pod deska przy kolumnie.
Proste podlaczasz multimetr z sygnalizacja dzwiekowa i paluchami mieszasz w tym zgieciu na dzwigni. Nie ma tam takich natezen pradu zeby ten koncowy przycisk sie przypalil albo cos. Wiec jak sprezynuje i nie wpada to na bank sa kabelki.
A wogole to zescie sie uparli na te tempomaty

moim zdaniem ten w Irokezie jest zwalony juz od fabryki. Praktycznie nie da sie z nim jezdzic bo albo szarpie na rownym albo daje deske pod gore i odpuszcza.
Ten tempomat nadaje sie tylko zeby zaimponowac pci przeciwnej dodajac gazu w czasie jazdy z wywalonymi kopytami na desce

-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » pn maja 23, 2005 8:18 am
Ha !
A ja właśnie odkryłem że u mnie tempomat działa.
Strasznie głupie uczucie jak pedał gazu sam spod nogi ucieka a skrzynia redukuje o dwa biegi i przyspiesza do ustawionej prędkości...
Generalnie to fajnie, ze działa.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » pn maja 23, 2005 9:59 am
A naprawiałeś go czy sam z siebie zaczął działać

-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » pn maja 23, 2005 11:13 am
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn maja 23, 2005 11:20 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » pn maja 23, 2005 11:36 am
cholera nie mam zadnego miernika

i nie moge sprawdzic w czym rzecz... a wkurza mnie jak cos nie dziala nawet jak tego nie uzywam
a moze jakis adres eloektryka co to w Krakowie (lub Zakopanem) robi xj i wie o co biega

bo mam jeszcze do zdemontowania jakis tajemniczy alarm po poprzednim wlascicielu niemcu...... strach sie samemu dotykac

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
elita
-

- Posty: 192
- Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: elita » pn maja 23, 2005 11:49 am
miernik to w jeepie podstawa!
sam już tego doświadczyłem i bez miernika się nie ruszam, najlepiej zanabyć jakieś nawet maleństwo i wrzucić do kufra
dokumentacja elektryczna jest imo perfekcyjnie wykonana, u mnie co szukałem zgadza się co do koloru kableka itp, więc nie ma strachu.
Zastanawiam się tylko jak przenieść schematy z pdf na palm-a, tak aby przy sobie je mieć jakby co

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn maja 23, 2005 12:14 pm
Nie rozbieraj dzwigni
Wez miernik w dlon schyl sie wyjmij wtyczke pod kolumna kierownicy i zmierz wedlug schematu.
Po rozebraniu samego wlacznika tempomatu wlacznik moze juz nie byc taki jak kiedys

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn maja 23, 2005 12:18 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość