i po lifcie 2"
Moderator: Mroczny
i po lifcie 2"
No i wyszło tylko na 2" a z tyłu trochę wyżej ok 2.5"
Resory i tak lekko klapną po kilku dniach więc się wyrówna.
Coś chyba Bocian wspominał że trzeba po lifcie powtórnie ustawić zbieżność. Czy się nie mylę?
Resory i tak lekko klapną po kilku dniach więc się wyrówna.
Coś chyba Bocian wspominał że trzeba po lifcie powtórnie ustawić zbieżność. Czy się nie mylę?
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
Trzeba niestety - inzynierowie jeepa tak to sprytnie pomysleli ze zaleznie od liftu i obciazenia zbieznosc sie zmienia (drazek miezy kolami jest w dwoch czesciach i podlaczony bezposrednio do wasa przekladni kierowniczej) - im wyzej auto stoi tym bardziej czola kol sa ku sobie.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
A ja jezdzilem Irokim na standardowych gumach i na 30" i na 31" i upieram sie ze 30x9,5x15 to rozmiar bliski idealu, a juz wogole BFG AT w tym rozmiarze. Nic nie traci z trakcji duzego kombi i stabilnosci a w terenie rowniez potrafi namieszac. Nie trzeba liftow ktore zaczynaja sprawiac problemy z ukladem przeniesienia napedu.
Jazda to mam na mysli latanie po 150-170kmh na trasie i kopanie go w dupe w srednim terenie.
Jazda to mam na mysli latanie po 150-170kmh na trasie i kopanie go w dupe w srednim terenie.
hmm jak tak czytam co piszesz to zastanawiam się nad celowością podnoszenia mojego o te dwa cale... w sumie to mam założone te prawie 31"/10,5/15 (piszę prawie bo na gumie jest tak napisane ale tak naprawdę to jest to 255/75/15) i obciera mi tylko przy maksymalnych skretach (bardzo mocno) i minimalnie przy minimalnych skrętach 

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
ZJ 95' V8 4,5"up
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Antek
- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
- Kontaktowanie:
Profesjonalny lift kosztuje duzo a ma sens jedynie tylko wtedy gdy pojazd jest przeznaczony do powaznej walki w terenie. Nawet najlepiej wykonany psuje wlasciwosci trakcyjne na czarnym. W koncu nie idioci przygotowuja prototyp przed wprowadzeniem na rynek, gdzie w przypadku takich samochodow jak Irokez zaklada sie, ze nabywca moze nawet bedzie jezdzil czesto po szutrach, ale raczej nie planuje ekstremalnego katowania w terenie.Discotheque pisze:Ja tam wogole jestem wrogiem liftowania (...) w furach uzywanych raz na miesiac w terenie a wozacych wlascicieli do pracy, na wakacje i inne mowimy stanowcze nie.
DEF 300 Tdi
No ale kiedy Dyskoteke ma rację. 31'' to ciut za dużo, ujmuje jednak ładny kawałek zrywności. No jeździć się da, ale ten ostatni bieg to taki słaaaaabyyyyy...Kosa pisze:hmm jak tak czytam co piszesz to zastanawiam się nad celowością podnoszenia mojego o te dwa cale... w sumie to mam założone te prawie 31"/10,5/15 (piszę prawie bo na gumie jest tak napisane ale tak naprawdę to jest to 255/75/15) i obciera mi tylko przy maksymalnych skretach (bardzo mocno) i minimalnie przy minimalnych skrętach





"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Disco, moja fura spelnia Twoje kryteria (praca, wakacje), co proponujesz? Opony i tak musze zmianic, planowalem BFG AT 235mm, do tego przod 1-1.5" gora (sprezyny z Granda) i tyl na tyle samo, ale moze zostac przy oponach 225 i nie podnosic? Ale kurcze, wyglada tak nierasowo 

1992 Jeep Cherokee Limited


A ja uważam , że tak do trzech cali w górę jeszcze nikomu nie zaszkodziło . Irokez bez liftu wygląda jak volvo combi , pomijam już sprawę prześwitu , który może i jest większy niż w bulwarach ale żadne halo .
A co do trakcyjności i zrywu po lifcie i na większych kołach , to wydaje mi się , że może to tylko dobrze wpłynąć na długotrwałość użytkowania auta . To znaczy takie przeróbki doskonale skracają prawą nogę a to może zrobić tylko dobrze .
Nie oszukujmy się panowie , cherokee nawet bez liftu to nie auto do wyścigów i można go objechać nawet srulem 1,4 , zwłaszcza po zakrętach . A jak ktoś nie wierzy to niech się zamontuje w winkiel na którym jest "pralka" i najlepiej jeszcze po deszczu z odpowiednią prędkością . Dwa pasy czasem może być mało . Takie są uroki zawieszenia na resorach .
A do wyścigów spod świateł to liftowany też jest dobry .

A co do trakcyjności i zrywu po lifcie i na większych kołach , to wydaje mi się , że może to tylko dobrze wpłynąć na długotrwałość użytkowania auta . To znaczy takie przeróbki doskonale skracają prawą nogę a to może zrobić tylko dobrze .
Nie oszukujmy się panowie , cherokee nawet bez liftu to nie auto do wyścigów i można go objechać nawet srulem 1,4 , zwłaszcza po zakrętach . A jak ktoś nie wierzy to niech się zamontuje w winkiel na którym jest "pralka" i najlepiej jeszcze po deszczu z odpowiednią prędkością . Dwa pasy czasem może być mało . Takie są uroki zawieszenia na resorach .
A do wyścigów spod świateł to liftowany też jest dobry .



Stiopa
XJ Sport '93
XJ Sport '93
ja nie moge sie dogdac ze spalaniem i teraz z Trucków 31" nalewek zmieniłem na szosówki 225/70/15 odpowiednik 27"+ i panowie moje auto odzyskało kopa zbiera
normalnie miodzio i teraz mam dylemat bo miałe kupowac BFG AT 31" i chyba zrezygnuje i kupie 29" bo do błota mam nalewki
a jak zyskam oszczednosci na spalaniu to juz wszystko do mnie przemówi zamniejszymi gumami








Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
No 2'' liftu i MAX(!) 31'' kapcie to jeszcze da się tym po czarnym jeździćStiopa pisze:A ja uważam , że tak do trzech cali w górę jeszcze nikomu nie zaszkodziło . Irokez bez liftu wygląda jak volvo combi , pomijam już sprawę prześwitu , który może i jest większy niż w bulwarach ale żadne halo .
A co do trakcyjności i zrywu po lifcie i na większych kołach , to wydaje mi się , że może to tylko dobrze wpłynąć na długotrwałość użytkowania auta . To znaczy takie przeróbki doskonale skracają prawą nogę a to może zrobić tylko dobrze .
Nie oszukujmy się panowie , cherokee nawet bez liftu to nie auto do wyścigów i można go objechać nawet srulem 1,4 , zwłaszcza po zakrętach . A jak ktoś nie wierzy to niech się zamontuje w winkiel na którym jest "pralka" i najlepiej jeszcze po deszczu z odpowiednią prędkością . Dwa pasy czasem może być mało . Takie są uroki zawieszenia na resorach .
A do wyścigów spod świateł to liftowany też jest dobry .
![]()
![]()


"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
eeeeeeetammmmmmm.... gadanie
...proponuje najpierw sprobowac a potem wyciagac wnioski...
po miesiecu smigania stwierdzam ze jest naprawde MIODZIO
no moze poza:
- wibracjami walu przy przyspieszaniu - czekam za klinami z USA i sie uspokoic powinno...jak nie to wal na zlom
- obcieranie przy wykrzyzu o nadkoal, delikatnie - idzie sie przyzwyczaic...
a pozatymym same plusy;
- wyglada rasowo
- zyskalem przeswitu troche wiecej
- szybciej jade
- tesciowa juz tak latwo do auta nie wchodzi a tm samym mniej sie laduje
- patrze nareszcie z gory na innych a nie jak kierowca Passata kombi - nie ublizajac wlascicielom passatow
- przy przyspieszaniu bardzo male roznice w porownaniu do fabryki... na pewno sie nie wstydze na swiatlach
pare waznych rzeczydo zrobienia po lifcie 2" - zebrane z autopsji :
- odbojniki tylnego mosty wydluzyc o 5 cm
- to samo z lacznikami stabilizatora - przodek to mus z tylem mysle intensywnie
- poliuretany na stabilizatory i laczniki
- zbieznosc skontrolowac - u mnie bylo ok!!
- swiatla przestawic
- skorygowac konty walu - o 6 stopni ( ok 1cm) wystarcza
inaczej krzyzaki nieciekawie sie zachowuja - plomby wypadaja przy byucie w podloge
- wozic maly taborecik w bagazniku - coby babcia mogla sie wdrapac do syfa...

...proponuje najpierw sprobowac a potem wyciagac wnioski...
po miesiecu smigania stwierdzam ze jest naprawde MIODZIO


no moze poza:
- wibracjami walu przy przyspieszaniu - czekam za klinami z USA i sie uspokoic powinno...jak nie to wal na zlom

- obcieranie przy wykrzyzu o nadkoal, delikatnie - idzie sie przyzwyczaic...
a pozatymym same plusy;
- wyglada rasowo
- zyskalem przeswitu troche wiecej
- szybciej jade
- tesciowa juz tak latwo do auta nie wchodzi a tm samym mniej sie laduje
- patrze nareszcie z gory na innych a nie jak kierowca Passata kombi - nie ublizajac wlascicielom passatow

- przy przyspieszaniu bardzo male roznice w porownaniu do fabryki... na pewno sie nie wstydze na swiatlach

pare waznych rzeczydo zrobienia po lifcie 2" - zebrane z autopsji :
- odbojniki tylnego mosty wydluzyc o 5 cm
- to samo z lacznikami stabilizatora - przodek to mus z tylem mysle intensywnie
- poliuretany na stabilizatory i laczniki
- zbieznosc skontrolowac - u mnie bylo ok!!
- swiatla przestawic
- skorygowac konty walu - o 6 stopni ( ok 1cm) wystarcza

- wozic maly taborecik w bagazniku - coby babcia mogla sie wdrapac do syfa...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Panowie nie słuchać dobrych rad tylko liftować
Fabryczne zawieszenie to kompromis dla pań, które chcą mieć terenówkę, a jednocześnie wygodnie wsiadać i wkładać zakupy i nie odbijać sobie nerek na dziurach. Zresztą nawet historia Wranglera mówi, że fabryka chciałaby wypuszczać go wyższym, ale przepisy się temu sprzeciwiają.
Także bardzo proszę bez babogadania. Zgadzam się ze Stiopą - delikatny lift nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodził

Także bardzo proszę bez babogadania. Zgadzam się ze Stiopą - delikatny lift nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodził

WJ '00 6.5"
XJeep - z tą teściową to Ty sie tak nie ciesz , bo moje doswiadczenia z wsiadaniem żony pokazują , że jak jest w spódnicy to żeby wsiąść musi ją zakasać po samą pupcię . No w przypadku mojej żony to nawet całkiem przyjemny widok . Nie wiem jak tam Twoja teściowa ale swojej bym nie chciał w takiej sytuacji oglądać , tfu , tfu .
Chociaż historia zna przypadki , że bywa odwrotnie .



Chociaż historia zna przypadki , że bywa odwrotnie .


Stiopa
XJ Sport '93
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość