i po lifcie 2"

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

i po lifcie 2"

Post autor: Lawek » czw kwie 28, 2005 3:17 pm

No i wyszło tylko na 2" a z tyłu trochę wyżej ok 2.5"
Resory i tak lekko klapną po kilku dniach więc się wyrówna.

Coś chyba Bocian wspominał że trzeba po lifcie powtórnie ustawić zbieżność. Czy się nie mylę?
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » czw kwie 28, 2005 3:23 pm

i jeszcze jedno.
Te opony tandardy to jakoś tak tramwaj przypominają.
Nawet nie tyle ich szerokość ale pustka w nadkolach (jeszcze błotkiem nie wypełniona)
Mayślę że BFG 235/75/15 coś na to poradzą
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw kwie 28, 2005 3:24 pm

Trzeba niestety - inzynierowie jeepa tak to sprytnie pomysleli ze zaleznie od liftu i obciazenia zbieznosc sie zmienia (drazek miezy kolami jest w dwoch czesciach i podlaczony bezposrednio do wasa przekladni kierowniczej) - im wyzej auto stoi tym bardziej czola kol sa ku sobie.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw kwie 28, 2005 4:14 pm

235/75 to smiech na sali, dla suzuki jest to rozmiar, wloz 31 cali i nie marudz... 2 cale liftu spokojnie wydadza.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » czw kwie 28, 2005 4:31 pm

Jesli masz zamiar jezdzic glownie w terenie to zakladaj 31 cali, jesli przewaznie na czarnym to 235 sa moim zdaniem optymalne, bo jeszcze tak bardzo nie zmieniaja przelozenia :)21
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw kwie 28, 2005 6:49 pm

31 to musiz zmierzyc najpierw
bo 31 w cziroku z liftem rancho 2.5" totroche na wcisk i na wykrzyzu obcieraly
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw kwie 28, 2005 7:05 pm

Zaloz 30x9,5x15

Tu mowi wujek dobra rada :)

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw kwie 28, 2005 7:17 pm

235/75/15 to jakies 29.5

30" to zadna roznica

ja bym raczej sugerowal cos waskiego ale wyzszego 32x9.5 albo jakos tak
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw kwie 28, 2005 7:42 pm

A ja jezdzilem Irokim na standardowych gumach i na 30" i na 31" i upieram sie ze 30x9,5x15 to rozmiar bliski idealu, a juz wogole BFG AT w tym rozmiarze. Nic nie traci z trakcji duzego kombi i stabilnosci a w terenie rowniez potrafi namieszac. Nie trzeba liftow ktore zaczynaja sprawiac problemy z ukladem przeniesienia napedu.

Jazda to mam na mysli latanie po 150-170kmh na trasie i kopanie go w dupe w srednim terenie.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » czw kwie 28, 2005 7:51 pm

hmm jak tak czytam co piszesz to zastanawiam się nad celowością podnoszenia mojego o te dwa cale... w sumie to mam założone te prawie 31"/10,5/15 (piszę prawie bo na gumie jest tak napisane ale tak naprawdę to jest to 255/75/15) i obciera mi tylko przy maksymalnych skretach (bardzo mocno) i minimalnie przy minimalnych skrętach :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw kwie 28, 2005 9:59 pm

Ja tam wogole jestem wrogiem liftowania. Inaczej w furach typowo do katowania gdzie malo co sie po czarnym jezdzi, tam jak najbardziej lekkie dlubniecie jest OK.
Ale w furach uzywanych raz na miesiac w terenie a wozacych wlascicieli do pracy, na wakacje i inne mowimy stanowcze nie.

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » czw kwie 28, 2005 10:26 pm

Discotheque pisze:Ja tam wogole jestem wrogiem liftowania (...) w furach uzywanych raz na miesiac w terenie a wozacych wlascicieli do pracy, na wakacje i inne mowimy stanowcze nie.
Profesjonalny lift kosztuje duzo a ma sens jedynie tylko wtedy gdy pojazd jest przeznaczony do powaznej walki w terenie. Nawet najlepiej wykonany psuje wlasciwosci trakcyjne na czarnym. W koncu nie idioci przygotowuja prototyp przed wprowadzeniem na rynek, gdzie w przypadku takich samochodow jak Irokez zaklada sie, ze nabywca moze nawet bedzie jezdzil czesto po szutrach, ale raczej nie planuje ekstremalnego katowania w terenie.
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » czw kwie 28, 2005 10:31 pm

Kosa pisze:hmm jak tak czytam co piszesz to zastanawiam się nad celowością podnoszenia mojego o te dwa cale... w sumie to mam założone te prawie 31"/10,5/15 (piszę prawie bo na gumie jest tak napisane ale tak naprawdę to jest to 255/75/15) i obciera mi tylko przy maksymalnych skretach (bardzo mocno) i minimalnie przy minimalnych skrętach :roll:
No ale kiedy Dyskoteke ma rację. 31'' to ciut za dużo, ujmuje jednak ładny kawałek zrywności. No jeździć się da, ale ten ostatni bieg to taki słaaaaabyyyyy... :roll: :)21 Faktem jest, że na takich kapciach (i w dodatku MT, + 2'' liftu) to fura jednak bardzo klimatycznie wygląda 8) :)2 Jednakże jeśli chodzi o pragmatyzm, jest to rozwiązanie średnie :)21 Z perspektywy czasu teraz zamieniłbym swoje MT'ki na AT, a 31'' to max rozmiar, jaki aplikowałbym do auta. 30'' istotnie może być niezłym kompromisem..
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw kwie 28, 2005 10:39 pm

Disco, moja fura spelnia Twoje kryteria (praca, wakacje), co proponujesz? Opony i tak musze zmianic, planowalem BFG AT 235mm, do tego przod 1-1.5" gora (sprezyny z Granda) i tyl na tyle samo, ale moze zostac przy oponach 225 i nie podnosic? Ale kurcze, wyglada tak nierasowo :(
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » pt kwie 29, 2005 6:47 am

BFG AT 235/75 R15 dalem mojemu bez liftu (jedynie klepnalem resory) i samochod poszedl troche w gore a nic nie obciera :)21
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » pt kwie 29, 2005 7:05 am

Sorry Bocian, to pytanie bylo przeciez do Ciebie :oops:
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pt kwie 29, 2005 9:59 am

A ja uważam , że tak do trzech cali w górę jeszcze nikomu nie zaszkodziło . Irokez bez liftu wygląda jak volvo combi , pomijam już sprawę prześwitu , który może i jest większy niż w bulwarach ale żadne halo .
A co do trakcyjności i zrywu po lifcie i na większych kołach , to wydaje mi się , że może to tylko dobrze wpłynąć na długotrwałość użytkowania auta . To znaczy takie przeróbki doskonale skracają prawą nogę a to może zrobić tylko dobrze .
Nie oszukujmy się panowie , cherokee nawet bez liftu to nie auto do wyścigów i można go objechać nawet srulem 1,4 , zwłaszcza po zakrętach . A jak ktoś nie wierzy to niech się zamontuje w winkiel na którym jest "pralka" i najlepiej jeszcze po deszczu z odpowiednią prędkością . Dwa pasy czasem może być mało . Takie są uroki zawieszenia na resorach .
A do wyścigów spod świateł to liftowany też jest dobry .

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt kwie 29, 2005 10:34 am

ja nie moge sie dogdac ze spalaniem i teraz z Trucków 31" nalewek zmieniłem na szosówki 225/70/15 odpowiednik 27"+ i panowie moje auto odzyskało kopa zbiera :lol: :lol: :lol: normalnie miodzio i teraz mam dylemat bo miałe kupowac BFG AT 31" i chyba zrezygnuje i kupie 29" bo do błota mam nalewki :lol: :lol: a jak zyskam oszczednosci na spalaniu to juz wszystko do mnie przemówi zamniejszymi gumami :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pt kwie 29, 2005 11:18 am

Stiopa pisze:A ja uważam , że tak do trzech cali w górę jeszcze nikomu nie zaszkodziło . Irokez bez liftu wygląda jak volvo combi , pomijam już sprawę prześwitu , który może i jest większy niż w bulwarach ale żadne halo .
A co do trakcyjności i zrywu po lifcie i na większych kołach , to wydaje mi się , że może to tylko dobrze wpłynąć na długotrwałość użytkowania auta . To znaczy takie przeróbki doskonale skracają prawą nogę a to może zrobić tylko dobrze .
Nie oszukujmy się panowie , cherokee nawet bez liftu to nie auto do wyścigów i można go objechać nawet srulem 1,4 , zwłaszcza po zakrętach . A jak ktoś nie wierzy to niech się zamontuje w winkiel na którym jest "pralka" i najlepiej jeszcze po deszczu z odpowiednią prędkością . Dwa pasy czasem może być mało . Takie są uroki zawieszenia na resorach .
A do wyścigów spod świateł to liftowany też jest dobry .

:D :D :D
No 2'' liftu i MAX(!) 31'' kapcie to jeszcze da się tym po czarnym jeździć :)21 Jakkolwiek teraz to bym się chyba rozglądał za 30'' AT :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt kwie 29, 2005 2:58 pm

eeeeeeetammmmmmm.... gadanie !!


...proponuje najpierw sprobowac a potem wyciagac wnioski...

po miesiecu smigania stwierdzam ze jest naprawde MIODZIO !! :)2

no moze poza:
- wibracjami walu przy przyspieszaniu - czekam za klinami z USA i sie uspokoic powinno...jak nie to wal na zlom !!
- obcieranie przy wykrzyzu o nadkoal, delikatnie - idzie sie przyzwyczaic...

a pozatymym same plusy;
- wyglada rasowo
- zyskalem przeswitu troche wiecej
- szybciej jade
- tesciowa juz tak latwo do auta nie wchodzi a tm samym mniej sie laduje
- patrze nareszcie z gory na innych a nie jak kierowca Passata kombi - nie ublizajac wlascicielom passatow :lol:
- przy przyspieszaniu bardzo male roznice w porownaniu do fabryki... na pewno sie nie wstydze na swiatlach :wink:


pare waznych rzeczydo zrobienia po lifcie 2" - zebrane z autopsji :
- odbojniki tylnego mosty wydluzyc o 5 cm
- to samo z lacznikami stabilizatora - przodek to mus z tylem mysle intensywnie
- poliuretany na stabilizatory i laczniki
- zbieznosc skontrolowac - u mnie bylo ok!!
- swiatla przestawic
- skorygowac konty walu - o 6 stopni ( ok 1cm) wystarcza !! inaczej krzyzaki nieciekawie sie zachowuja - plomby wypadaja przy byucie w podloge
- wozic maly taborecik w bagazniku - coby babcia mogla sie wdrapac do syfa... :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt kwie 29, 2005 5:08 pm

Panowie nie słuchać dobrych rad tylko liftować !! Fabryczne zawieszenie to kompromis dla pań, które chcą mieć terenówkę, a jednocześnie wygodnie wsiadać i wkładać zakupy i nie odbijać sobie nerek na dziurach. Zresztą nawet historia Wranglera mówi, że fabryka chciałaby wypuszczać go wyższym, ale przepisy się temu sprzeciwiają.
Także bardzo proszę bez babogadania. Zgadzam się ze Stiopą - delikatny lift nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodził :D
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pt kwie 29, 2005 11:28 pm

Malemu fiatowi tez kiedys zrobili lifting i jaki sie fajny od razu zrobil... :D
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » sob kwie 30, 2005 6:05 am

XJeep - z tą teściową to Ty sie tak nie ciesz , bo moje doswiadczenia z wsiadaniem żony pokazują , że jak jest w spódnicy to żeby wsiąść musi ją zakasać po samą pupcię . No w przypadku mojej żony to nawet całkiem przyjemny widok . Nie wiem jak tam Twoja teściowa ale swojej bym nie chciał w takiej sytuacji oglądać , tfu , tfu .

:)21 :)21

Chociaż historia zna przypadki , że bywa odwrotnie .

:)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt maja 03, 2005 7:50 pm

:)21 ... :)2

taaaaa....widzialem juz taka mamusie z coreczka....ajajaaaaj ...corka m :)3 ale za to taka"tesciowa" ... :o
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość