Redukuje a nie przyśpiesza

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Redukuje a nie przyśpiesza

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 9:57 am

I znowu coś się popsuło w moim XJ-cie automat . Jadę ze stałą prędkością deptam w podłoge a skrzynia redykuje bieg nirzej i rozkręca się do 5 tyś ale nie pszyśpiesza tak jagby z manualną skrzynią ślizgało się sprzęgło.Oprócz tego przy ostrzejszym dodaniu gazu słychać syczenie z wydechu.Dzień wcześniej jeździłem po poligonie i lekko się ubłocił szczególnie spód .
seryjny xj91 ho limited 4.0 automat

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr maja 11, 2005 10:26 am

Wyglada na to jakby sie konwerter skonczyl albo olej w nim :-D
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 10:35 am

Można coś bliżej otym, konwerterze. Gdzie tego szukać i jaki olej .Dzieje się tak niezależnie czy jedzie na gazie czy benzynie.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr maja 11, 2005 10:49 am

Sprawdz poziom oleju w skrzyni biegow!! Powachaj czy nie przepalony. "Konwerter" jest pomiwdzy silnikiem a skrzynia - nic tam sam nie naprawisz - ale bardzo wazny jest dla niego poziom oleju w krzyni.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 10:52 am

Oleju w skrzyni jakby trochę za dużo . Tylko że było dobrze a teraz jest trochę więcej .

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 10:53 am

A drogie takie ustrojstwo ???

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » śr maja 11, 2005 11:16 am

raczej obstawiałbym na spalone sprzęgła a nie konwerter
jaki masz olej w skrzyni?
spalony i robi sie tak jakby żółty?
obstawiam spaloną skrzynię a szczegłonie trzeci bieg
pewnie jak jedziesz na 1-2 i zredukujesz to jest ok a tylko na D świruje i ślizga?

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr maja 11, 2005 11:48 am

Sluchaj Raffirgo - wie co mowi i zna sie na rzeczy (w razie czego naprawi) :)2
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 12:03 pm

Olej Dexterol IIIl. Olej spalony nie jest .

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 12:07 pm

Drogie bedą koszty napraw ????

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr maja 11, 2005 12:26 pm

A masz ten objaw?
"pewnie jak jedziesz na 1-2 i zredukujesz to jest ok a tylko na D ¶wiruje i ¶lizga?"
Czy slizga tylko na jednym z biegow (trojce) czy na wszystkich?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 12:34 pm

Przy płynnej jeździe wszystko jest ok rozpędza się normalnie. Tylko jak trzeba wyprzedzać i ostro się depnie to nie idzie.

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » śr maja 11, 2005 12:40 pm

Nie wierzę, że po jednym upalaniu 3 bieg by się skończył, no bo niby w jaki sposób...
A może ciągnąłeś ostatnio jakąś lawetkę??
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 12:43 pm

Nic nie było nigdy ciągnięte. A teren też był słaby generalnie sucha twarda czołgówa z paroma lekkimi górkami i może ze dwie kałuże . SUV by dał rade
a dla jeepa to był spacerek !!!!!!!

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 3:01 pm

Przed chwilą sprawdzałem jeszcze auto . Wygląda nato że coś z silnikiem.
Możliwe że to wina oleju . Ma już 10tyś i pora wymienić tak przynajmniej pisze na kontrolce z serwisu .Jest tam jakiś mobil semisyntetic.
Czy olej syntetyczny można lać ?????

Awatar użytkownika
Korn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Korn » śr maja 11, 2005 3:09 pm

ja bym syntetyka nie lał, przy tym roczniku nie jest to wskazane :)8
XJ'89 LIMITED

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 3:18 pm

Ma ktoś może linka do ruskiej strony z kodami . Z tego co odczytałem to pojawia się kod 55 . Barzo bym prosił bo sam niemoge znaleźć .

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr maja 11, 2005 4:24 pm

Domin_6kila pisze:Ma kto¶ mo¿e linka do ruskiej strony z kodami . Z tego co odczyta³em to pojawia siê kod 55 . Barzo bym prosi³ bo sam niemoge znale¼æ .
55 to kod konca scanowania?! (o ile sie nie myle)
Olej raczej nie bedzie przyczyna slabosci silnika. Jak miales syntetyk to spokojnie mozesz go dalej lac - nie chodzi o to ile km ma silnik ale na jaki oleju poprzednio pracowal - jezeli by dlugo byl katowany na mineralu to zalanie syntetykiem bedzie ryzykowne.
Moze masz po prostu katalizator albo wydech przytkany - wspomniales ze cos z wydechu syczy?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 4:33 pm

To napewno nie skrzynia auto poprostu niema mocy grzeje się

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Re: Redukuje a nie przyśpiesza

Post autor: Discotheque » śr maja 11, 2005 4:44 pm

Domin_6kila pisze:Dzień wcześniej jeździłem po poligonie i lekko się ubłocił szczególnie spód.
A po wodzie sie jezdzilo? Twierdzisz ze ATFu jest wiecej niz bylo poprzednio.
Jezeli nie chcesz tego zdiagnozowac w odpowiednim warsztacie to zmien olej na nowy lub zdejmij miske olejowa od skrzyni i obejrzyj dokladnie dno i filtr.
Roboty nieduzo a wiele mozna sie dowiedziec.

Ale generalnie i tak nic sam nie zrobisz w garazu a mozesz popsuc.

Przy okazji przypomnij co juz sie dzialo zlego z ta skrzynia? moze to po prostu ciag dalszy problemu.

Awatar użytkownika
Korn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Korn » śr maja 11, 2005 4:51 pm

.. a czy ten filtr ze skrzyni często sie wymienia??
XJ'89 LIMITED

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr maja 11, 2005 4:53 pm

Korn pisze:.. a czy ten filtr ze skrzyni często sie wymienia??
Przy kazdej wymianie ATFu

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 4:54 pm

Skrzynia jest raczej ok. To w 99% wygląda na silnik słychać że chodzi innaczej trochę syczy no z wydechu też syczy jakby ze sprężary jakiejś dmuchał. Być może wydech jest zapchany ale zobacze to dopiero po robocie i jutro dam znać .

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » śr maja 11, 2005 4:56 pm

Do końca oleju w skrzyni mam ze 4tyś km . Olej Castrol dext. III

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » śr maja 11, 2005 5:26 pm

Jeśli silnik się kręci a auto nie jedzie to na pewno nie wina silnika tylko skrzyni biegów.
Jak Discotheque napisał sprawdź olej w skrzyni biegów. Znaczy nie poziom ale jego jakość. Być może nalało ci się wody do skrzyni biegów skoro poziom 'oleju' jest wyższy niż był (domniemywam, że poziom oleju sprawdzałeś prawidłowo i w obydwu przypadkach (przed i po) tak samo).
W takim razie jak najszybciej zmień olej i to cały - wymiana dynamiczna.
Na mieszaninie oleju i wody długo nie pojeździsz a używaną skrzynię widziałem na allegro chyba za 1500 zł .
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość