
Most tylny po remoncie ale wyje
Moderator: Mroczny
-
-
- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
Most tylny po remoncie ale wyje
Witam mam mały problem ( na razie dopóki się nie rozleci) wyje mi most pod obciążenim jak dodaje gazu wyje jak puszczam nic nie słychać był robiony jakiś czas temu al kolo który robił powiedział że tak ma być nie chce mi śie wierzyć że tak ma być bo jak by tak miało być to by wył i po odpuszczeniu gazu może ma toś namiar w okolicy WAWY na jakiegoś machera co by zerknął do tego ustrojstwa olej sprawdzałem jest ok POMOCY 

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
-
-
- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
Ok tylko ja niestety nie wiem jak to zrobić silnik owszem ale przeniesienie napędu ni w ząb podajcie jakieś namiary do macherów od mostówXJeep pisze:2 kolesi to ostatnio mialo...
miedzy innymi jeep_user!!
wystarczylo zniwelowac luzy i wszystko gra i ...nie buczy...![]()

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
Mój most też się odzywa ale nie mam czasu do niego zajrzeć.
Wczoraj zauważyłem że coś mi stuka przy tylnym kole na wybojach. Stuki pojawiają się tak jakby w momencie gdy amortyzator przestaje się ściskać a zaczyna rozprężać. Nie miałem okazji grzebać ale chciałem zapytać czy ktoś to przechodził
Może to górne mocowanie amortyzatora
Na ulicy - cisza.
Poza tym: kod 15 - co to za czujnik
Wczoraj zauważyłem że coś mi stuka przy tylnym kole na wybojach. Stuki pojawiają się tak jakby w momencie gdy amortyzator przestaje się ściskać a zaczyna rozprężać. Nie miałem okazji grzebać ale chciałem zapytać czy ktoś to przechodził

Może to górne mocowanie amortyzatora

Na ulicy - cisza.
Poza tym: kod 15 - co to za czujnik

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Czy to kasowanie luzow to skomplikowana sprawa. Ile taki zabieg powinien kosztowac i kto w okolicach krakowka to zrobi. Ostatnio zaczelo mi wyc pod obciazeniem i na dodatak szarpie( jedno szarpniecie) jak gwaltownie dodam lub ujme gazu.( skrzynia manual, nowy olej w dyfrze). Z gory dzieki za info!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Jak puszczę gaz to robi się cicho.intruz pisze:wydaje mi sie , ze most bo wyje tylko pod obciazeniem...a nic nie klepalem i nie podnosilem.
Wejdź pod auto i poruszaj wałem na boki - jak będą luzy to zobaczysz.
Ja też myślałem, że to most ale nie mam podstaw do takiego twierdzenia.
Za to krzyżaki NA PEWNO mają u mnie luzy i będę musiał je wymienić...

Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Takie luzy moga powstac i w moscie i na krzyzakach walu i w samym reduktorze.intruz pisze:Ostatnio zaczelo mi wyc pod obciazeniem i na dodatak szarpie( jedno szarpniecie) jak gwaltownie dodam lub ujme gazu.( skrzynia manual, nowy olej w dyfrze). Z gory dzieki za info!
Ja na poczatek wymienie krzyzaki walu - bo to najprostsze i najtansze, a pozniej zobacze co dalej.
Domyslam sie ze przy cofaniu i ruszaniu do przodu jak uklad sie "przekreca" w druga strone to slyszysz stukniecie?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Kolega po zrobieniu liftu jak podniesie auto to kat pod ktorym jest wal zupelnie blokuje krzyzak.wojtek_pl pisze:A jesteś pewien, ze to most ? Bo u mnie po wyklepaniu resorów, czytaj podniesieniu tyłu) też zaczęło coś wyć tak mniej więcej od 60 km/6 - i okazało się, że mam do wymiany krzyzaki na wale.
Jak auto stoi to jest OK, ale w ekstremalnej sytuacji - np. skok, gdzie cale zawieszenie jest odciazone a kola i wal sie kreca - to zwyczajnie urwie/polamie krzyzaki. Ale jak narazie nie udalo mu sie zrobic Malysza wiec jest caly

Dlatego przy wiekszym lifcie trzeba tez to miec na uwadze (oprocz kilku innych rzeczy)
PS
A mnie juz z tylu resory tak oklaply ze chyba musze dolozyc pioro (klepane byly jakies 3tys km temu)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Stukanie w podloge to moze byc jeszcze jedna rzecz - gumy trzymajace stabilizatory. Przykrecone sa do podwozia zwyklymi blaszkami w ksztalcie U.Prest pisze:U mnie z tyłu też tłukło coś w podłogę , okazało sie że skończyłu sie tulejki
gumowe w amorach. Powciskałem nowe od transita i cisza.
Ja sie zastanawialem co mi tak stuka podczas jazdy w terenie, ale jak wlazlem pod auto i szarpnalem za drazki to lataja luzno w tych obejmach.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
-
-
- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
Jeszcze nie słyszałem coby krzyżaki wyły tam nie ma co wyć bo one się kręcą razem z wałemwojtek_pl pisze:A jesteś pewien, ze to most ? Bo u mnie po wyklepaniu resorów, czytaj podniesieniu tyłu) też zaczęło coś wyć tak mniej więcej od 60 km/6 - i okazało się, że mam do wymiany krzyzaki na wale.
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
Dlaczego?Adam Lewandowski pisze:Jeszcze nie słyszałem coby krzyżaki wyły tam nie ma co wyć bo one się kręcą razem z wałemwojtek_pl pisze:A jesteś pewien, ze to most ? Bo u mnie po wyklepaniu resorów, czytaj podniesieniu tyłu) też zaczęło coś wyć tak mniej więcej od 60 km/6 - i okazało się, że mam do wymiany krzyzaki na wale.
Jak mają luzy to wał wpada w drgania (rezonans) i wyje (to taka moja teoria...).
Wiesz, mnie zaczęło wyć po wyklepaniu resorów. W moście nie było nic grzebane. Co się zmieniło ? Kąty pracy krzyżaków. No i one MAJĄ luzy.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
-
- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
Rezonans i drgania to co innego niż wycie wyje nmost anie krzyżaki dalej sie będe upierał chyba że ktos to dobrze wytłumaczywojtek_pl pisze:Dlaczego?Adam Lewandowski pisze:Jeszcze nie słyszałem coby krzyżaki wyły tam nie ma co wyć bo one się kręcą razem z wałemwojtek_pl pisze:A jesteś pewien, ze to most ? Bo u mnie po wyklepaniu resorów, czytaj podniesieniu tyłu) też zaczęło coś wyć tak mniej więcej od 60 km/6 - i okazało się, że mam do wymiany krzyzaki na wale.
Jak mają luzy to wał wpada w drgania (rezonans) i wyje (to taka moja teoria...).
Wiesz, mnie zaczęło wyć po wyklepaniu resorów. W moście nie było nic grzebane. Co się zmieniło ? Kąty pracy krzyżaków. No i one MAJĄ luzy.

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
Wybaczcie taką smiałość, ale wydaje mi się, że trocę sie znam na samochodac i ztego co wiem, to krzyżaki raczej stukają, nie wyja, natomiast wycie raczej powoduje źle ustawiony luz miedzyzębny na przekladni głównej. Wieć myślę, że jeżeli ten most byl nidawno robiony to może warto byłoby odszukać tego " fachowca" który ten most robił, żeby jednak udoskonalił swoje dzieło w ramach reklamacji.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
XJ'93 4.0HO, Sj413
Stukają może jak sięnimi ręcznie rusza. U mnie wyły na potęgę powyżej 60 km/h a auto zachowywało się jakby ktoś je za tyłek trzymał. Po wymianie krzyżaków efekty te znikneły.SiwyJeep pisze:Wybaczcie taką smiałość, ale wydaje mi się, że trocę sie znam na samochodac i ztego co wiem, to krzyżaki raczej stukają, nie wyja, [...]
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
-
- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
Popieram krzyżaki nie wyją chyba że "KRZYŻACY JAK DOSTALI ŁOMOT" a most naprawiony nie odszukałem fachowca ale jest inny zrobił i aż miło się jeżdzi jak taka cisza polecam jak ktoś potrzebuje namiar to niech się zgłosi podam jaknajbardziejSiwyJeep pisze:Wybaczcie taką smiałość, ale wydaje mi się, że trocę sie znam na samochodac i ztego co wiem, to krzyżaki raczej stukają, nie wyja, natomiast wycie raczej powoduje źle ustawiony luz miedzyzębny na przekladni głównej. Wieć myślę, że jeżeli ten most byl nidawno robiony to może warto byłoby odszukać tego " fachowca" który ten most robił, żeby jednak udoskonalił swoje dzieło w ramach reklamacji.
Pozdrawiam

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
-
-
- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
- Kontaktowanie:
wymienione od nowa wszystkie łożyskai krzyżaki ALE TE NIE WYJĄCE zalany nowy olej i ustawiony most terz jest tak jak powinno być koszt nie mały w granicach 1000 zł ale warto byłopezet pisze:No dobra, ale najwazniejsza jest odpowiedz CO wylo - i jak to napraiwl?

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości