LSD BYŁ SIĘ ZMYŁ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

LSD BYŁ SIĘ ZMYŁ

Post autor: Adam Lewandowski » czw cze 02, 2005 5:25 pm

Podobno miałem LSD w moście tylko nic nie zabserwowałem coby się inaczej jeżdziło nieważne czy ktoś słyszał o zestawie naprawczym do LSD bo jak mam to coś to dobrze coby działało pprawnie a nie tylko zwiększało minimalnie wagę JEEPA :lol:
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » czw cze 02, 2005 9:25 pm

a skąd wiesz, że go nie ma?? robiłeś test?? Jeśli faktycznie był i sie skończył to moim skromnym zdaniem lepiej szelesty na co innego przeznaczyć... troszkę to kosztuje..
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » czw cze 02, 2005 9:38 pm

Wiem że był ( znaczy jest fizycznie w moście ) ale umarnięty mechanik to stwierdził ściągnął dekiel i powiedział że nie żyje :-? :cry:
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » czw cze 02, 2005 9:46 pm

hmm ja też muszę zdjąc dekiel, żeby sprawdzić czy żyje ( podejrzewam, że juz nie )
podłączę się do tematu... badał ktoś czy może są jakieś aftermarketowe dyfry z LSD?? może np jakiś zexel-thorsten( czy jak to sie tam pisze) robi bo może warto by było wsadzić coś mocniejszego?? zaczyna mnie denerwować to że mam to zepsute :evil:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw cze 02, 2005 9:46 pm

A pali gume na oba kola czy na jedno?
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » czw cze 02, 2005 9:50 pm

Greg_pl pisze:A pali gume na oba kola czy na jedno?
Mój kiedyś palił na oba i to mnie zdziwiło ale jak zaczoł palić na jedno to chyba wtedy powinienem sie zdziwić cóż człowiek uczy się na błedach :o
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » czw cze 02, 2005 9:51 pm

Greg_pl pisze:A pali gume na oba kola czy na jedno?
Mój kiedyś palił na oba i to mnie zdziwiło ale jak zaczoł palić na jedno to chyba wtedy powinienem sie zdziwić cóż człowiek uczy się na błedach :o
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » czw cze 02, 2005 10:13 pm

Greg_pl pisze:A pali gume na oba kola czy na jedno?
spalić gume pipkiem :lol: :lol: :lol: to ci dopiero musi być frajda :lol: :wink:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt cze 03, 2005 12:22 pm

Co to za mechanik, że sprawdził LSD po zdjęciu dekla? Chyba sam nałykał się LSD :)21, albo może jest fachowcem z SLD...
Manual wyraźnie podaje procedurę sprawdzenia, robi się to zegarowym kluczem dynamometrycznym poprzez przystawkę przykręconym do piasty.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt cze 03, 2005 3:48 pm

Kosa pisze:spalić gume pipkiem :lol: :lol: :lol: to ci dopiero musi być frajda :lol: :wink:
Jak swojego kupilem - na starych oponach to palilem dla zabawy :)
Jak dobrze poszlo to dym byl jak na amerykanckich filmach.

Ale teraz BFG wymagaja szacunku...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » pt cze 03, 2005 4:29 pm

A jak przy skręcaniu chrupie strzela z tyłu tak jakby go trzymało co i popuszczało to lsd czy raczej bębny.Bo mam taki objaw i niewiem coto ?????

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt cze 03, 2005 4:50 pm

Domin_6kila pisze:A jak przy skrêcaniu chrupie strzela z ty³u tak jakby go trzyma³o co i popuszcza³o to lsd czy raczej bêbny.Bo mam taki objaw i niewiem coto ?????
LSD - zly olej?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » pt cze 03, 2005 6:05 pm

A mój jest niestety trochęzatarty, wg fachowca. I wg mnie też, bo koła piszczą przy skręcaniu, czyli jest duży opór w mech. różnicowym...
Jak nie zatrze się na sztywno to może być. Grunt, że w terenie oba koła będą szły :D
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » pt cze 03, 2005 6:32 pm

Domin_6kila pisze:A jak przy skręcaniu chrupie strzela z tyłu tak jakby go trzymało co i popuszczało to lsd czy raczej bębny.Bo mam taki objaw i niewiem coto ?????
mam dokłądnie to samo
też myślałem, że to bębny !! !! !!
ale okazało się że to zły olej zmieniłem olej i na pare miesięcy był spokój a teraz znowu zaczyna się ,,przycinać" i zaczęły koła piszczeć tak więc LSD już na wykończeniu

( zresztą pisąłem już o tym na forum ) :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » pt cze 03, 2005 6:42 pm

Podobno pomóc może wypolerowanie tarczek...
Albo wymiana na nowe, jeśli nie kosztują dużo.
Niestety tak czy siak trzeba rozebrać mechanizm różnicowy i pewnie przy okazji wyjdzie coś jeszcze - łożyska itp.
Jak chrupie i strzela to raczej szybko należy tam zajrzeć ! Bo w końcu może chrupnąć raz a dobrze i mech. różnicowy się skończy... :(

Acha, zapomniałem dodać, że wymiana oleju nie pomogła.
Ostatnio zmieniony sob cze 04, 2005 8:25 am przez wojtek_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt cze 03, 2005 6:55 pm

Normalnie lac Was panowie po lbach i to kluczem francuskim :)21

Troche szacunku dla swoich samochodow.

Pierwsze co robimy to zmieniamy olej na specjalny do LSD. Potem po pewnym przebiegu sprawdzamy czy dziala lub nie. Procedura dokladnie opisana. Super sprawne LSD moze wymagac uzycia nawet 270Nm co moze powodowac piskanie na rozgrzanym asfalcie.

Jednak piskanie to przewaznie pierwszy objaw zlego oleju i zacierania sie tarczek.

LSD na wykonczeniu przewaznie wogole nie daje zadnego tarcia a nie blokuje tarczki. Jak mieliscie kiedys motorynke to w baardzo duzym uproszczeniu LSD dziala na tej samej zasadzie co w romecie lub motocyklach sprzeglo. Jaka jest zuzyte to sie slizga. Jak peknie ktoras tarczka to moze dopiero blokowac.

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » pt cze 03, 2005 7:54 pm

WJ Jeep pisze:Co to za mechanik, że sprawdził LSD po zdjęciu dekla? Chyba sam nałykał się LSD :)21, albo może jest fachowcem z SLD...
Manual wyraźnie podaje procedurę sprawdzenia, robi się to zegarowym kluczem dynamometrycznym poprzez przystawkę przykręconym do piasty.
Mechanik zrobil tak podniósł cały samochód zakręcił kołem i powiedział że LSD poszł na ryby zapytałem dlaczego a on na to że przy zakręceniu jednego koła powinny się kręci drugie w tą samą strone a t umnie działało tylko jak mechanizm różnicowy nie wiem jak powinno działać niech ktoś opiszenbo ten człek ma mi ustawiać most więc wolał bym wiedzieć czy się troche zna czy leje wode wydaje mi się że się trocze zna :lol:
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » pt cze 03, 2005 7:55 pm

a jak olej zmienilismy i po jakimś czasie znowu zaczełu sie problemy to co wtedy robimy mistrzu?? :roll: :D
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: płaski » pt cze 03, 2005 8:27 pm

Sprawdzisz to sam.Podnieś jedno koło i zakręć nim,nie powinno się nim dać obrucić jak twoja szpera działa :lol:

Awatar użytkownika
Stalker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: okolice boatcity

Post autor: Stalker » pt cze 03, 2005 9:54 pm

no to ja mam tez pewna zagwostke - otorz ostatnio mam efekt tego typu ,ze po przejechaniu okolo 15km jak sie calosc syfa troche nagrzeje , jak zahamuje a potem ruszam to z tylu dochodza dzwieki takie jak byly tu opisywane , cos chwile pochrobocze , postrzela pare obrotow kol a potem cisza

i efekt ten wystepuje tylko wtedy , nigdy przy skrecaniu , nie piszcza opony , zadnych innych efektow nie stwierdzilem

6kkm wstecz wymienialem wszystkie plyny , do mostu zalalem castrola z dodatkiem mopara , lsd bylo sprawdzane i banglalo prawidlowo

moze to w moim przypadku bebny ?
zaczynajcie ! ...czas dokończy :)
XJ '92 2,1TDi

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob cze 04, 2005 9:05 pm

Stalker pisze:no to ja mam tez pewna zagwostke - otorz ostatnio mam efekt tego typu ,ze po przejechaniu okolo 15km jak sie calosc syfa troche nagrzeje , jak zahamuje a potem ruszam to z tylu dochodza dzwieki takie jak byly tu opisywane , cos chwile pochrobocze , postrzela pare obrotow kol a potem cisza

i efekt ten wystepuje tylko wtedy , nigdy przy skrecaniu , nie piszcza opony , zadnych innych efektow nie stwierdzilem

6kkm wstecz wymienialem wszystkie plyny , do mostu zalalem castrola z dodatkiem mopara , lsd bylo sprawdzane i banglalo prawidlowo

moze to w moim przypadku bebny ?
u mnie też się tak zaczynało... rok pojeździłęm z takimi objawami ( prawie)... IMO nie wierzę że to bębny :D

no ale może jestem przewrażliwony :lol:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn cze 06, 2005 9:26 am

p³aski pisze:Sprawdzisz to sam.Podnie¶ jedno ko³o i zakrêæ nim,nie powinno siê nim daæ obruciæ jak twoja szpera dzia³a :lol:
Trzeba jeszcze reduktor na N wrzucic i powinno sie dac pokrecic ale trzeba miec troche krzepy w lapach ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pn cze 06, 2005 9:42 am

Przyłączam się do Bociana jesli chodzi o młotek i bicie w głowę! :D
Jeszcze raz powtarzam Trac-Locka sprawdza się tylko kluczem, kręceniem kołami można sprawdzić tylko Vari-Loca.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn cze 06, 2005 6:41 pm

Stalker pisze:no to ja mam tez pewna zagwostke - otorz ostatnio mam efekt tego typu ,ze po przejechaniu okolo 15km jak sie calosc syfa troche nagrzeje , jak zahamuje a potem ruszam to z tylu dochodza dzwieki takie jak byly tu opisywane , cos chwile pochrobocze , postrzela pare obrotow kol a potem cisza
U mnie był to objaw śmierci krzyżaka. Wydaje mi się, że dla spokoju sumienia winieneś dokładnie owe krzyżaki obejrzeć, aby pewnego dnia się nie zdziwić :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw cze 09, 2005 8:03 pm

Ja przy okazji podniesienia auta zakrecilem tylnym kolem i objawienie sie zrobilo takie:
krece lewym kolem, a prawe stoi w miejscu :)
Ani w przod, ani w tyl.

Hamulce go na pewno nie trzymaly bo kazde kolo z osobna obraca sie w miare lekko.

Wniosek? ja chyba w ogole DYFRA nie mam, a kola w czasie jazdy obracaja sie jakas nadprzyrodzonom silom :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość