Skrzynia mi się kończy??

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Skrzynia mi się kończy??

Post autor: Kosa » czw cze 02, 2005 9:41 pm

:o :o :o ostatnio obserwuję taką rzecz:
Wsiadam rano do samochodu, odpalam, przerzucam na D puszczam hamulec a on... STOI !! !! !! :o :o :o mija pare sekund ( nie wiem może z 10-15) i dopiero zacyna jechać :o :o :o nie dzieje się tak zawsze, do tej pory w ciągu ostatnich 10 dni jakieś 3 razy...

Takich cudów to ja jeszcze nie widziałem, ma ktoś jakiś pomysł?? :roll:

PS.ten samochód doprowadza mnei do rozpaczy :cry: :cry: :cry:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Re: Skrzynia mi się kończy??

Post autor: jeep_user » czw cze 02, 2005 9:49 pm

[quote="Kosa
PS.ten samochód doprowadza mnei do rozpaczy :cry: :cry: :cry:[/quote]
Twardym trza być Kosa, a nie mientkim....
a próbowałeś np. wrzucić R - łapie od razu?? Może to coś z ciśnieniem w skrzynii... Ale niech się Raffi wypowie...
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » czw cze 02, 2005 10:52 pm

Pierwsze, o co należałoby się głupio zapytać, to poziom oleju... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » czw cze 02, 2005 11:33 pm

sprawdziłem; poziom jest ok i olej nie wygląda na przypalony ładnie pachnie i ma swój kolorek :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt cze 03, 2005 7:05 am

Może przywiesza ci się zawór w statorze lub w sterowniku ?

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pt cze 03, 2005 12:19 pm

A jak jest przy innych położeniach dźwigni: R, 3, 2 ?
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » pt cze 03, 2005 3:12 pm

Tego ne sprawdziłem, bo w sumie jest dośc ciężko z racji tego, że nie zawsze tak się dzieje a zapominam rano ruszać z innego biegu niż D. Ale dziś będę próbował 2 i zobaczymy. :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt cze 03, 2005 3:32 pm

WJ Jeep pisze:A jak jest przy innych po³o¿eniach d¼wigni: R, 3, 2 ?
A jaka to roznica czy z 2 czy z 3 - i tak TCU zacznie z jeden.....!?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Skrzynia mi się kończy??

Post autor: pezet » pt cze 03, 2005 4:06 pm

Kosa pisze::o :o :o ostatnio obserwuję taką rzecz:
Wsiadam rano do samochodu, odpalam, przerzucam na D puszczam hamulec a on... STOI !! !! !! :o :o :o mija pare sekund ( nie wiem może z 10-15) i dopiero zacyna jechać :o :o :o nie dzieje się tak zawsze, do tej pory w ciągu ostatnich 10 dni jakieś 3 razy...
No tak...
Jak kupilem swojego tez tak mial.

Trzeba bylo odczekac 2-5 sekund i ruszal.
Potem coraz gorzej i dluzej, az nie chcial ruszyc w ogole.

Wygladalo to na brak cisnienia, ale z jakiego powodu?
Dopiero po rozebraniu skrzyni okazalo sie ze jakis neptyk z Germanii ja rozbieral (dlaczego?) i skladajac nie zatrybil wszystkich wypustow na pompie, skrecajac calosc na chama.

Skonczylo sie na totalnej rozbiorce (u Rafikow zreszta), wymianie pompy, knwertera itd.

Ale jak u Ciebie wczesniej bylo OK to moze chodzi o rozszczelnienie jakichs uszczelek lub przewodow w skrzyni - bo takie sugestie mialem przed rozebraniem mojej.

Domyslam sie ze remont skrzyni to ostatecznosc, najpierw trzeba sprawdzic wszystko co zwiazane jest z elektryka i sterowaniem - wszystko co da sie sprawdzc bez demontazu.

PS.
Nie wiem czy Cie to pocieszy ale na swojego tez sie nieraz wkurwialem, ale jeden wyjazd w teren potrafi zatrzec w pamieci te uczucia :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » pt cze 03, 2005 6:05 pm

Dziękuję wszystkim za rady... i znowu ta cholerna elektryka :evil:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Stalker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: okolice boatcity

Post autor: Stalker » pt cze 03, 2005 10:10 pm

ano elektryka , fajnie jak dziala , ale im nowsze auto tym wiekszy koszmar jak sie popsuje ... ja oprocz syfka mam jeszcze mercedesa 123 , poczciwy ,kochany, ćwierczwieczny samochod , nie do zajechania , poniewaz mam diesla , to elektryki jest tam 0 słownie ZERO , oprocz rozrusznika , nie ma zadnego układziku , komputerka , czy innego paskudztwa ktore by moglo sie popsuc i nie pozwalalo na jazde i normalne uzytkowanie ....

to jest niestety luksus ktorego w dzisiejszych autach nie ma i dlatego ich nie lubie (oczywiscie oprocz tego ,ze sa brzydkie , bezduszne i robione coraz tandetniej :)3 ) , a komfortem jazdy , niezawodnoscia i klasa takiemu w zasadzie prostemu autku jak merc beczka do piet nie dorastaja

musisz chyba pojechac do machera od automatow , sam nie dziabniesz sprawy , mozesz co najwyzej cos dodatkowo uziemic
zaczynajcie ! ...czas dokończy :)
XJ '92 2,1TDi

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob cze 04, 2005 10:45 am

witam..ja mialem podobna sytuacje z chevim...rano byly problemy z ruszeniem a potem zaczal przy ostrym deptaniu wypadac ostatni bieg..potem ostal se tylko drugi:(skonczylo sie remontem skrzyni czego szczeze nie zycze..dodam ze podobno ok 220_250 tys km. to normalka a w peepach nawet wczesniej

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » sob cze 04, 2005 11:34 am

Witaj Kosa - to samo było u mnie po utopieniu samochodu i zalaniu wodą skrzyni.
Problem rozwiązany bo zrobiłem remont generalny skrzyni - w Krakowie zresztą + przygotowanie skrzyni do terenu i brodzenia.
Natomiast przed remontem R załączał od razu - myślał długo do przodu.
Zakres remontu - nawet się nie pytaj - praktycznie wszystko nowe - ale jak mam nadzieję i biorąc pod uwage zapewnienia mechaników - skrzynia pojeżdzi parę lat.
pzdr-mel
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob cze 04, 2005 9:03 pm

spodziewałem się, że remont kiedyś będzie trzeba zrobić :cry:
na szczęście mam dobrego mechanika którego jestem pewien, że zrobi remont zajebiście :)2 tylko kasa kasa kasa... :cry:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » sob cze 04, 2005 9:17 pm

[quote="golony"]witam..ja mialem podobna sytuacje z chevim...rano byly problemy z ruszeniem a potem zaczal przy ostrym deptaniu wypadac ostatni bieg..potem ostal se tylko drugi:(skonczylo sie remontem skrzyni czego szczeze nie zycze..dodam ze podobno ok 220_250 tys km. to normalka a w peepach nawet wczesniej[/quote

Bzdury kolego opowiadasz- AW 4 to jedna z lepszych skrzyni, która z niewielkimi modyfikacjami jeździ w różnych autach do dziś. Jak dbasz o oleum i przestrzegasz podstawowych zasad pojeździ dłużej niż manual..
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr cze 08, 2005 9:53 am

czlowieku...pojedz na ul spokojna do firmy Samko i pogadaj troche z mechanikami a nie bedziesz sie wymadrzal i mi opowiadanie bzdur zarzucal.mam autko od nowosci i bylo starannie serwisowane...ta skrzynia po takim przebiegu sie po prostu zluzywa i to narmalka...zobacz przy okazji ile tam peepow stoi w kolejce na remont

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » śr cze 08, 2005 3:54 pm

golony pisze:czlowieku...pojedz na ul spokojna do firmy Samko i pogadaj troche z mechanikami a nie bedziesz sie wymadrzal i mi opowiadanie bzdur zarzucal.mam autko od nowosci i bylo starannie serwisowane...ta skrzynia po takim przebiegu sie po prostu zluzywa i to narmalka...zobacz przy okazji ile tam peepow stoi w kolejce na remont
taaaa... Samko to zdecydowanie bardzo dobry warsztat i godny polecenia :lol: :lol: :lol: :evil:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Mechatronik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mechatronik » śr cze 08, 2005 4:25 pm

Witam..
"zobacz przy okazji ile tam peepow stoi w kolejce na remont ":lol: a jak zapytasz ile razy tu już byli to :o się zdziwisz :)4
Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » śr cze 08, 2005 5:06 pm

bardzo mozliwe ze elektrozawór zwany guwernerem ci padł
poszukaj a znajdziesz taniej niż w ASO
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » śr cze 08, 2005 5:21 pm

a tak naprawdę trzeba zacząć od ściągnięcia miski i obejrzenia filtra
wygląda na to że jak jest zimnu i olej jest gęsty to nie ssa a po nagrzaniu jest oki
kiepski olej lub filtr
ja obstawiam na filtr bo dużo pojawiło sie na rynku chińskich podróbek które powodują właśnie taki efekt
sami staliśmy się kiedyś ofiarami takiej kichy
a zmieniałeś ostatnio filtr ??
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr cze 08, 2005 5:24 pm

u mnie w XJ skrzynia chodzi jak ta lala ... ale

moj fader ostatnio mial cos podobnego w senatorze !!

po zapodaniu na D auto stalo...mozna bylo deptac gaz a on beeeee...stoi...!!

podjechalem nim do mojego machera od skrzyni....wymienil olej i filtr oleju ATF i jak reka odjol !!!...

acha...podregulowal jeszcze cisnienia i teraz to nowka funkiel...!!

a tez go wszyscy remontem straszyli...!! wiec

glowa do gory kolego !! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » śr cze 08, 2005 5:26 pm

jeep_user pisze:
golony pisze:witam..ja mialem podobna sytuacje z chevim...rano byly problemy z ruszeniem a potem zaczal przy ostrym deptaniu wypadac ostatni bieg..potem ostal se tylko drugi:(skonczylo sie remontem skrzyni czego szczeze nie zycze..dodam ze podobno ok 220_250 tys km. to normalka a w peepach nawet wczesniej[/quote

Bzdury kolego opowiadasz- AW 4 to jedna z lepszych skrzyni, która z niewielkimi modyfikacjami jeździ w różnych autach do dziś. Jak dbasz o oleum i przestrzegasz podstawowych zasad pojeździ dłużej niż manual..
ale kolega Kosa nie ma AW4 tylko A500 lub A518
ma ZJ-ta a nie XJ-ta
a AW4 nie były seryjnie chyba wkładane do Grandów
a szkoda bo to dobre skrzynie
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » śr cze 08, 2005 5:31 pm

XJeep pisze:u mnie w XJ skrzynia chodzi jak ta lala ... ale

moj fader ostatnio mial cos podobnego w senatorze !!

po zapodaniu na D auto stalo...mozna bylo deptac gaz a on beeeee...stoi...!!

podjechalem nim do mojego machera od skrzyni....wymienil olej i filtr oleju ATF i jak reka odjol !!!...

acha...podregulowal jeszcze cisnienia i teraz to nowka funkiel...!!

a tez go wszyscy remontem straszyli...!! wiec

glowa do gory kolego !! :)2
no własnie
może nie jest tak źle
sprawdz olej a przede wszystkim filtr
a jak wymieniasz to na dobry a nie najtańszy ( wcale nie mówie że tak zrobiłeś ) - bez urazy bo to info dla wszystkich a nie zarzut
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn cze 13, 2005 5:39 pm

samko to moze nie mistrzowie swiata ale tak jak mowie samochod mam od nowosci i serwisowany starannie jezdzony delikatnie a skrzynia sie skonczyla...tez bylem sceptycznie nastawiony dlatego rozbierali ja przy mnie i byla przypalona..kosz zowalizowany..generalnie jest oki ale nikt mi nie powie ze automat jest zywotniejszy od manuala:) bo to akurat bajka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość