12-27-55 takie kody
Moderator: Mroczny
12-27-55 takie kody
wiem wiem ze sa na ruskiej stronie ale ja tego nie kumam wiec moze ktos pomoze? 55 to koniec operacji a 12 i 27???
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

The Code 12 - the Storage battery has been disconnected during last 50 inclusions of ignition. The information can appear useful at purchase and the seller, possibly will mean, that, disconnected the accumulator in attempt to dump the codes of malfunctions written down by a computer.
The Code 27 ** - One of atomizers does not answer an operating signal
mam nadzieję, że teraz będzie Ci łatwiej
The Code 27 ** - One of atomizers does not answer an operating signal
mam nadzieję, że teraz będzie Ci łatwiej

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
ZJ 95' V8 4,5"up
jeden z ,,atomizers" ( nie wiem co to znaczy) nie odpowiada na na sygnał wysyłany mu przez komputer czyli ja to rozumiem tak, że to coś co gdzieś jest nie działa i nie jest w stanie byc sprawdzone, czy jest ono zepsute...może po prostu nie dochodzi do niego prąd...
radziłbym ci odłącz na pół godzinki akumulator niech sie komp zresetuje i pojeździj chwile... zobaczysz czy znowu nałapie... może sie przyzwyczaja do nowej bakterii
radziłbym ci odłącz na pół godzinki akumulator niech sie komp zresetuje i pojeździj chwile... zobaczysz czy znowu nałapie... może sie przyzwyczaja do nowej bakterii

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
ZJ 95' V8 4,5"up
Tu chyba chodzi o wtryskiwacz (atomizer n, rodz. m 1. rozpylacz 2. atomizator). Proponuję się bliżej zainteresować tematem, bo może jest niestyk, przerwa na cewce lub inna niespodzianka. Jeśli masz V8 to możesz na dobrą sprawę nawet nie odczuć że jeden kociołek nie podgrzewa...Kosa pisze:jeden z ,,atomizers" ( nie wiem co to znaczy) nie odpowiada na na sygnał wysyłany mu przez komputer czyli ja to rozumiem tak, że to coś co gdzieś jest nie działa i nie jest w stanie byc sprawdzone, czy jest ono zepsute...może po prostu nie dochodzi do niego prąd...
radziłbym ci odłącz na pół godzinki akumulator niech sie komp zresetuje i pojeździj chwile... zobaczysz czy znowu nałapie... może sie przyzwyczaja do nowej bakterii

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
w XJ 4.0 HOwojtek_pl pisze:Witam,
mam kolejne głupie pytanie:
od którego roku w XJ można sprawdzać (czy w ogóle można i w jaki sposób) kody błędów?

wychodzily chyba od 93 roku o ile sie nie myle...


w 90 roku masz wtrysk RENIXA wiec kodow nie odczytasz za chiny bo ich nie ma ...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Przełącz na benzynę i najlepiej słuchaj przy wylocie wydechu: powinien raczej jednostajnie "prrrrukkkac"danielpoz pisze:mam R6, na gazie i tak wtryskiwacze sa wyl. ale na pb tez nie czuje zeby bylo cos nie tak...sam juz nie wiem
fura bangla ale troche mi to nie daje spokoju



A może jak już proponowano: zrób pełny reset kompa, i zobaczy czy znów Cię opluje o jakieś "atomizery"

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Robisz on- off, on- off, on- i nie wyłanczasz, tak ma być dokładnieKosa pisze:misman może mieć rację chociaż wtrysk to jest prawidłowo injector przeciez ale nei wiem moze chrysler ma inną nomenklaturę
@Wojtek trzy razy stacyjka off---->on i za czwartym razem na on i patrz na check engine... jak zacznie mrygać to odczytujesz:)
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
GG 3814878
Ruscy pisza ze to albo problem z ECU albo wtyskiwacz (raczej to drugie).
Jak masz gaz to wez przeresetuj ECU i pojezdzij tylko na Pb troche i zobacz czy Ci tez wyawla ten kod. Jezeli tak to najpewniej problem z wtryskiwaczem/kablami do niego prowadzacymi (ida przez przekazniki w emulatorze wtryskow) a jezeli nie to problem w samym emulatorze Jezeli tak Ci sie robi od poczatku po zalozeniu gazu to masz zle dobrzene cewki w emulatorze albo przekazniki sie wieszaja..... no chyba ze "fachowiec" Ci zle emulator podlaczyl...
Jak masz gaz to wez przeresetuj ECU i pojezdzij tylko na Pb troche i zobacz czy Ci tez wyawla ten kod. Jezeli tak to najpewniej problem z wtryskiwaczem/kablami do niego prowadzacymi (ida przez przekazniki w emulatorze wtryskow) a jezeli nie to problem w samym emulatorze Jezeli tak Ci sie robi od poczatku po zalozeniu gazu to masz zle dobrzene cewki w emulatorze albo przekazniki sie wieszaja..... no chyba ze "fachowiec" Ci zle emulator podlaczyl...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

to takie pytanie w tym temacie. tez jestem w trakcie gazowania auta i pojawia sie podobny problemRadek666 pisze:Kazdy szanujacy sie producent wstawia emulatory indukcyjne - mam i ja![]()
najpierw spalil 30 litrow - zalozyli mniejsze dysze (niz te co sugerowali w manualu producenta)
teraz pojawia sie check engine i poprzekluczykowaniu wyskoczyly 2 bledy 12 i 27 - 12 to normal bo odlaczany aku byl i 27 to problem z tym odlaczonym wtryskiem beny... ale pytanie takie - ja od razu zasugerowalem im, zeby zalozyli te emulatory indukcyjne, ale dostalem odpowiedz, ze je sie zaklada przy zwyklej instalce, a przy sekwencji powinien tym sterowac komputer od instalki - i stad moje pytanie co zrobic, zeby nie wywalal tego bledu?
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
Nie bardzo rozumiem - sterownik od sekwencji ma wbudowane emulatory wtrysku czy jak? Tak czy inaczej trzeba oglupic ECU w jakis sposob przy jedzie na gazie - czyli emulator wtryskow jest niezbedny ale mozliwe ze jest on wbudowany w sterownik LPG (sprawdz w opisie centralki). Moze po prostu gdzies na okablowaniu cos Ci nie laczy?!Max pisze:
najpierw spalil 30 litrow - zalozyli mniejsze dysze (niz te co sugerowali w manualu producenta)
teraz pojawia sie check engine i poprzekluczykowaniu wyskoczyly 2 bledy 12 i 27 - 12 to normal bo odlaczany aku byl i 27 to problem z tym odlaczonym wtryskiem beny... ale pytanie takie - ja od razu zasugerowalem im, zeby zalozyli te emulatory indukcyjne, ale dostalem odpowiedz, ze je sie zaklada przy zwyklej instalce, a przy sekwencji powinien tym sterowac komputer od instalki - i stad moje pytanie co zrobic, zeby nie wywalal tego bledu?
Czy przy przeresetowaniu kompa i jezdzie na benzynie tylko blad 27 tez wyskakuje?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

co zrobić?? ja Ci powiem... popierdolili kable przy wpinaniu się w emulację wtrysków... oczywiście tym steruje komputer ale jak źle się powpinali w wiążkę a tych kabli jest tam od zajechania sam widziałem bo patrzyłem na ręce jak robił to będzie Ci wywalał błąd i nie będzie chodził tak jak powinien...
IMO spie#@yli sprawę
IMO spie#@yli sprawę

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
ZJ 95' V8 4,5"up
- jaki masz sterownik ? DIEGO ?
- jeśli masz diego to emulacja jest na rezystorach i teraż może ktoś mądry podpowie jaka wartość odpowiednia dla syfa, bo tego nie wiem. W pajeraku musialem wstawić inne rezystory - mniejsze, wyszło po konsultacji z producentem kompa i tam radze ci zadzwonić i pogadac z działem technicznym.
- nie daj se wcisnąć przez gazownika jakiejś lipy w stylu że założy ci przekaźnik co zgasi lampke check a tryb awaryjny zostanie
- jeśli masz diego to emulacja jest na rezystorach i teraż może ktoś mądry podpowie jaka wartość odpowiednia dla syfa, bo tego nie wiem. W pajeraku musialem wstawić inne rezystory - mniejsze, wyszło po konsultacji z producentem kompa i tam radze ci zadzwonić i pogadac z działem technicznym.
- nie daj se wcisnąć przez gazownika jakiejś lipy w stylu że założy ci przekaźnik co zgasi lampke check a tryb awaryjny zostanie
Poradzcie co zrobic... instalacja jest firmy Zavolli (chyba tak to sie pisze) - na dzien dzisiejszy chodzi i pracuje OK, tyle, ze pali ok 25 litrow na setke (beny ciagnal 14-18), do zbiornika 80 litrowego weszlo ok 50 litrow gazu i pali sie Check Engine... w poniedzialek tak jak pisalem maja dostac ten modul i maja sie skonsultowac z firma, od ktorej maja instalacje, ktora juz kilka takich silnikow zagazowala...
Sami gazownicy sa na rynku od ladnych paru lat, gazowali nam niejeden samochod prawidlowo, a fakt, ze 5.2 V8 robili po raz pierwszy, ale przeciez zalozenie gazu nie jest, az tak trudne dla kogos kto zna sie na rzeczy... czy zanim uzyskaja pomoc od producenta cos ja im moge podrzucic? Czy nawet jesli zle wpieli kabel to moze sie tak dziac? Jakis schemat, zeby sprawdzili czy all ok? HELP
Sami gazownicy sa na rynku od ladnych paru lat, gazowali nam niejeden samochod prawidlowo, a fakt, ze 5.2 V8 robili po raz pierwszy, ale przeciez zalozenie gazu nie jest, az tak trudne dla kogos kto zna sie na rzeczy... czy zanim uzyskaja pomoc od producenta cos ja im moge podrzucic? Czy nawet jesli zle wpieli kabel to moze sie tak dziac? Jakis schemat, zeby sprawdzili czy all ok? HELP

Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
- Domin_6kila
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
- Lokalizacja: Żagań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości