Lozyska reduktora

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Lozyska reduktora

Post autor: Sparki » wt cze 07, 2005 10:38 pm

Witam, czeka mnie wymiana lozysk w reduktorze NP 242, mam pytanko czy ktos wie jakie tam sa lozyska ( wymiar, oznaczenie) bo wszedzie tylko numery katalogowe, a nie chcialbym stanac z robota i czekac, zamawiac.
Dokladnie to pozycje 31, 46, 14
http://jeep.avtograd.ru/xfer/encycloped ... _parts.gif
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt cze 07, 2005 11:14 pm

Na moim CD jest katalog lozysk rozmiarowek do XJta, tam zerknij.

Awatar użytkownika
Korn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Korn » czw cze 09, 2005 4:32 pm

Discotheque pisze:Na moim CD jest katalog lozysk rozmiarowek do XJta, tam zerknij.
na tym na który nie mogę się doczekać?? :)23
XJ'89 LIMITED

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw cze 09, 2005 6:47 pm

Korn pisze:
Discotheque pisze:Na moim CD jest katalog lozysk rozmiarowek do XJta, tam zerknij.
na tym na który nie mogę się doczekać?? :)23
A ja obiecywalem ze wysle?

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » czw cze 09, 2005 10:23 pm

Fakt w CD sa lozyska i nawet sie zgadzaja ale nie wszystkie sa podane.
Reduktor rozlozony bez sciagania z syfa lozyska nastepujace:
- wal przedni, przednie lozysko 6207 (ok 20 z³)
tylne lozysko 2416 B ( ? z³)
- wal tylni, 5210 C3 ANRX (ok 140 z³)
Jutro poszukiwania przedniego uszczelniacza na wyjsciu redyktora, szlifierz co by panewke na wyjsciu tylnego zrobil i skladnie.
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » czw cze 09, 2005 10:28 pm

Taka ciekawostka, na kapie reduktora od wewnatrz sa na wysokosci lancucha zrobione nalewki aluminium i jak lacuszek ma juz dosc to zaczyna najpierw po tych gorkach popierdzielac a potem tnie korpus :lol:
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw cze 09, 2005 10:58 pm

Sparki pisze:Fakt w CD sa lozyska i nawet sie zgadzaja ale nie wszystkie sa podane.
Reduktor rozlozony bez sciagania z syfa lozyska nastepujace:
- wal przedni, przednie lozysko 6207 (ok 20 zł)
tylne lozysko 2416 B ( ? zł)
- wal tylni, 5210 C3 ANRX (ok 140 zł)
Jutro poszukiwania przedniego uszczelniacza na wyjsciu redyktora, szlifierz co by panewke na wyjsciu tylnego zrobil i skladnie.
no ladnie ladnie lechu...!! nie lepiej bylo go na stole patroszyc...?? :)21

...jak lancuszek wygladal...??

co do uszczelniaczy to kupowalem do swojego tylny niedawno...na wislanej... !! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt cze 10, 2005 8:32 am

A da sie jakos skazowac luzy na wyjsciach walow (nie rozbieralem jeszcze skrzrzynki dlatego pytam)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Korn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Korn » pt cze 10, 2005 10:52 am

Discotheque pisze:
Korn pisze:
Discotheque pisze:Na moim CD jest katalog lozysk rozmiarowek do XJta, tam zerknij.
na tym na który nie mogę się doczekać?? :)23
A ja obiecywalem ze wysle?
mmhhyy, ale rozumie że troszku zajęty więc cierpliwie czekam :)21
XJ'89 LIMITED

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » pt cze 10, 2005 4:08 pm

Sparki pisze:Fakt w CD sa lozyska i nawet sie zgadzaja ale nie wszystkie sa podane.
Reduktor rozlozony bez sciagania z syfa lozyska nastepujace:
- wal przedni, przednie lozysko 6207 (ok 20 zł)
tylne lozysko 2416 B ( ? zł)
- wal tylni, 5210 C3 ANRX (ok 140 zł)
Jutro poszukiwania przedniego uszczelniacza na wyjsciu redyktora, szlifierz co by panewke na wyjsciu tylnego zrobil i skladnie.
Łożyska znalazłeś tanio
uszczelniacze są po
4 - 18,-
37 - 4,-
42 - 8,-

pozdrawiam
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt cze 10, 2005 4:14 pm

Korn pisze:
Discotheque pisze:
Korn pisze: na tym na który nie mogę się doczekać?? :)23
A ja obiecywalem ze wysle?
mmhhyy, ale rozumie że troszku zajęty więc cierpliwie czekam :)21

O w morde, no jak obiecalem to powinienem dotrzymac obietnicy. Zapodaj mi na priv namiary to podesle.

No faktycznie ostatnie pare miesiecy mam kociol gigantyczny.

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » pt cze 10, 2005 10:21 pm

lancuszek naszczescie ok :P co do uszczelniaczy to tylni dorabialem ok 60 (dwa pierscienie) przedni mam jutro do odbioru z wislanej 90 z³, ale jest jeden piec lozysko 46 (2416 B) nie jest zabezpieczone jak na rysunku i za konia nie mozna go wyciagnac pomimo podgrzewania korpusu a kosztowalo 80 z³ :(
Radek666 pisze:A da sie jakos skazowac luzy na wyjsciach walow (nie rozbieralem jeszcze skrzrzynki dlatego pytam)
tylny napewno kwestia panewki, przedni sprawa lozyska i mam nadzieje ze bedzie ok u mnie byl luz poprzeczny ok 2 mm i uszczelniacz zajechany. Jak ktos bedzie sie chcial bawic w rozkladanie to przed rozlozeniem zapiac LO4 i odkrecic nakretke przdniego walka 30 klucz i przedluzka :lol:
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob cze 11, 2005 7:44 am

Co do lancuszka to potwierdzam, jak zacznie szelescic to ostatni sygnał, potem reduktor się otwiera. :evil:
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » sob cze 11, 2005 9:23 pm

luz na tylnim wale kasuje sie poprzez wymiane tuleji w ostatniej częsci obudowy
koszt niewielki a działa
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » sob cze 11, 2005 11:11 pm

No i po robocie, narazie wszytko sie kula :P Jako ciekawostka zeby wymienic przedni uszczelniacz wystarczy odkrecic tylko mocowanie przedniego krzyzaka nakretka 30. Jeszcze zlokalizowalem dlaczego mi sie wlacza ABS przy 30 km/h, jebniety byl kabelek od czujnika (widzial trzy kola ale czeka nie zapalil :evil: )
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn cze 13, 2005 8:50 am

robert raffik pisze:luz na tylnim wale kasuje sie poprzez wymiane tuleji w ostatniej czêsci obudowy
koszt niewielki a dzia³a
:)2

A przedni? Trzeba drzec skrzynke?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » pn cze 13, 2005 7:36 pm

Radek666 pisze:
:)2

A przedni? Trzeba drzec skrzynke?
Niestety trzeba otworzyc karpia, lozycho 6207 co prawda moze byc wyczepane gniazdo wiec jak nie cieknie to nie ruszac.
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt cze 14, 2005 8:10 am

Sparki pisze:
Radek666 pisze:
:)2

A przedni? Trzeba drzec skrzynke?
Niestety trzeba otworzyc karpia, lozycho 6207 co prawda moze byc wyczepane gniazdo wiec jak nie cieknie to nie ruszac.
Nie cieknie (troszeczke moze podczas jadzd - jest delikatny slad na konserwacji) ale na obydwu wyjsciach pojawil sie lekki luz poprzeczny (po dluzszej jezdzie na 4Part time...
Ale wkuza strasznie jak gdziekolwiek w peepie jest cos nietak!! :evil:
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt cze 14, 2005 8:50 am

Sorki ze sie tak komus w temat wpieprzam ale patrzec na zdjecia to na lozysku tylnego walu nie bardzo da sie luz chyba skasowac?!
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/xfer/N ... C00016.jpg
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/xfer/N ... C00018.jpg
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/xfer/N ... C00019.jpg

Trzeba bedzie wymienic chyba.... no ale to wyglada na prosta sprawe naszczesicie....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt cze 14, 2005 8:56 am

No i zeby sie do przedniego dostac cala skrzynke trzeba jednak rozbebeszyc...

http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/xfer/N ... C00035.jpg
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr cze 15, 2005 1:52 pm

A moze mnie ktos upewnic co do lozysk do NP242 '96 (zdaje sie byla mala zniana od '94 ?)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość