MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 23, 2005 9:06 am
zamierzam zmienic dolot na taki jak w temacie tylko jakos nie moge znalezc odpowiednio duzego

czy ktos zna miejsce gdzie moge to zakupic? najlepiej Krakow, i okolice Zakopka lub przez siec

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » czw cze 23, 2005 9:11 am
Gielda w Balicach.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 23, 2005 9:17 am
moze orientujesz sie jakie koszta

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Max

- Posty: 575
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Max » czw cze 23, 2005 9:21 am
moze wysylkowy tuning.jedrasik.pl - wiem, ze ma w kilku wariantach - gotowy kit K&N'a, sam stozek do montazu, wkladki... zadaj pytanie ze strony, mozesz powolac sie na mnie napewno cos doradzi i wysle... sam z reszta ten temat z nim walkowalem odnosnie mojego autka

Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » czw cze 23, 2005 10:16 am
poltora roku temu zaplacilem okolo 70 zeta za taki ladny, czerwony z chromami:D
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw cze 23, 2005 10:25 am
A nie boisz sie ze do silnika bedzie sie drobny pyl dostawal? Przy jezdzie offrodolwej to sie go nawet duzo tam moze dostac...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw cze 23, 2005 10:30 am
Także w związku z tym co napisał Radek polecam filtry renomowanych firm, a nie badziewie za parę groszy.
WJ '00 6.5"
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » czw cze 23, 2005 10:42 am
Tak- u mnie stozek nie sprawdzil sie i powrocilem do oryginalu...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw cze 23, 2005 10:50 am
pytanie po co taki filtr??? bo mocy on napewno nie doda ale lans jest wiekszy wiec chyba tylko po to

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » czw cze 23, 2005 10:56 am
No tak- lans byl glownym kryterium w wyborze tegoz filtra. Niestety bez efektu

Ale moze chromowana koncowka wydechu cos da?

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw cze 23, 2005 11:45 am
jesli bedzie pod maska to zadna panna go nie dostrzeze i znow bez ekektu

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw cze 23, 2005 11:45 am
A po co stozek?
Jak zamontujesz bezposrednio na dolocie powietrza to straci silnik moc i zwieksza sie ryzyko zanieczyszczen.
Do filtra powinno wpadac powietrze zimne, a w komorze silnika jest gorace (mniej tlenu).
Chyba ze przedluzysz rure i sam filtr zamontujesz gdzies poza komora silnika.
Mialem w Mondeo filtr K&N - przez kilka dni. Potem wrocilem do zwyklego bo na stozku znacznie spadly osiagi silnika.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 23, 2005 2:24 pm
mowiac szczerz chcialem uzyskac wiecej miejsca na wepchniecie tam tez reduktora pod gaz bo jedyne inne miejsce to nad filtrem oleju a to kiepski pomysl - kazda wymiana tegoz filtra i oleju skutkuje rozbiorka reduktora

a moze macie inne pomysly?
PS. zamierzalem dodoac do owego stozka oslone z cienkie blachy, a poza tym opinie w sieci sa takie ze odpowiednio duzy (160x130x77mm) stozek daje wiecej powietrza.... jak na razie poza KN nie znalazlem takiego duzego ( a te 160mm to sam filtr bez kolnierza do mocowania)
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw cze 23, 2005 2:35 pm
klimson pisze:mowiac szczerz chcialem uzyskac wiecej miejsca na wepchniecie tam tez reduktora pod gaz bo jedyne inne miejsce to nad filtrem oleju a to kiepski pomysl - kazda wymiana tegoz filtra i oleju skutkuje rozbiorka reduktora

a moze macie inne pomysly?
PS. zamierzalem dodoac do owego stozka oslone z cienkie blachy, a poza tym opinie w sieci sa takie ze odpowiednio duzy (160x130x77mm) stozek daje wiecej powietrza.... jak na razie poza KN nie znalazlem takiego duzego ( a te 160mm to sam filtr bez kolnierza do mocowania)
Ja mam puche filtra przesunieta blizej ECU i reduktor wstawiony po lewej stronie puchy/ponizej. Akurat sie fajnie miesci i jest bliziutko do miksera.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw cze 23, 2005 2:36 pm
Na stronie Pirsa było pokazane jak to wszystko fajnie zrobić , tzn. zbiornik płynu do spryskiwaczy był przeniesiony na drugą stronę , filtr powietrza (stożek) był na miejscu tegoż zbiornika ( oczywiście musi dostać zimne powietrze ) co wydłuża dolot do kolektora , a to bardzo poprawia elastyczność silnika . Natomiast reduktor był upchany w miejscu obudowy filtra powietrza .
Nie pamiętam adresu strony Pirsa ale może ktoś da linkę ?

Stiopa
XJ Sport '93
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 23, 2005 2:38 pm
Stiopa pisze:Na stronie Pirsa było pokazane jak to wszystko fajnie zrobić , tzn. zbiornik płynu do spryskiwaczy był przeniesiony na drugą stronę , filtr powietrza (stożek) był na miejscu tegoż zbiornika ( oczywiście musi dostać zimne powietrze ) co wydłuża dolot do kolektora , a to bardzo poprawia elastyczność silnika . Natomiast reduktor był upchany w miejscu obudowy filtra powietrza .
Nie pamiętam adresu strony Pirsa ale może ktoś da linkę ?

link to chyba to:
http://www.atone.pl/pirs/ ale tam jakos nie ma zdjec

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw cze 23, 2005 3:15 pm
No faktycznie nie ma

, a kiedyś było ich całkiem sporo .

Stiopa
XJ Sport '93
-
dark_zdzich

- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: dark_zdzich » czw cze 23, 2005 3:15 pm
co do stożka
miałem w placku kadett 1.3 powietrze dostawało sie zimne bezpośrednio przez wlot na masce i pięknie syczało osiągi sie poprawiły i plaskacz na gaznikowym silniku 1,3 cisnoł ciut ponad 180 (no miał tam jeszcze pare innych bajerów)
ale storzek powodował sgtraszne problemy z całym syfem dostającym sie do gażnika
Pain is temporary, pride is forever
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » czw cze 23, 2005 4:07 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » czw cze 23, 2005 4:21 pm
Dawaj na maila to Ci posadze na serwerze.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 23, 2005 9:12 pm
tylko nie zapomnijcie podac linka

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 23, 2005 9:33 pm
nad tym tez mysle...taka pucha to jest to
no wlasnie, Pirs uzyl po KN ie , chyba czegos podobnego - od Lublina II/III tylko nie moge znalezc w sieci jak toto wyglada

moze ktos zapoda line

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » pt cze 24, 2005 12:33 am
Wszystkie 're-usable' filtry KNa, Accela i innych trzeba myc co 5-6k mil, a mycie tego i potem olejenie nie jest fajne (mam dwa w drugim aucie), a jeszcze zestawy do czyszczenia drogie, dlatego w Jeepie wole sobie za 40 zl wymienic co 10k mil zwykly, papierowy filtr i jest git.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pt cze 24, 2005 9:10 am
Zamiast zestawu do czyszczenia mozna spokojnie uzyc benzyny ekstrakcyjnej- cena 5 zl za litr

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość