MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » czw cze 30, 2005 5:59 am
Koledzy
Czy przy standartowym lifciku 2' (habrowanie resorów + dodatkowa laga i podkładka pod przednie sprężyny ) trzeba wymieniać amorki na dłuższe
Jeśli nie to co sądzicie o amorkach frmy Bilstei B4

-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » czw cze 30, 2005 6:30 am
FilipW1 pisze:Koledzy
Czy przy standartowym lifciku 2' (habrowanie resorów + dodatkowa laga i podkładka pod przednie sprężyny ) trzeba wymieniać amorki na dłuższe
Jeśli nie to co sądzicie o amorkach frmy Bilstei B4

dwie stopy? 2/3 metra????????

masz chyba namysli 2"
Jesli masz oryginalne amortyzatore to raczej dluzsze powinny byc, ale jak zrobisz to wtedy zmierz i bedziesz wiedzial. Jesli chodzi o bilstein to sa bardo dobre.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:34 am
amorki można przedłużyć o te 2" pokładkami tak jak na stronie avtograd - do tego dodajesz podkładki 2" pod odboje mostów i masz lift z minimalnymi kosztami!
Michał Bartosiak
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » czw cze 30, 2005 6:38 am
Oczywiście chodziło mi o 2".
Czy przy takim lifcie jeszcze muszę coś zmieniać
W którym miejscu na avtogradzie jest to opisane

-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:39 am
zaraz poszperam
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:43 am
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:44 am
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:47 am
poprostu Almamach wiedzy o Jeepie!

Michał Bartosiak
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » czw cze 30, 2005 6:47 am
O Boże już zgłupiałem
A jest w Wawce jakiś mechanior co to wszystko może zrobić
Oczywiście za rozsądne szelesty

Ostatnio zmieniony czw cze 30, 2005 6:50 am przez
FilipW1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw cze 30, 2005 6:48 am
Tutaj :
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/chassi ... oblems.htm
jest strona pt. "woznikajuszczyje probljemy" ale tam przy dwóch calach: "niet probljemow".
Dopiero przy trzech zaczynają się schody . Chociaż po swoich doświadczeniach widzę , że robią tragedię z kątów pracy wałów a przy takim lifcie nic takiego się nie dzieje .
Stiopa
XJ Sport '93
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:54 am
FilipW1 pisze:O Boże jusz zgłupiałem
A jest w Wawce jakiś mechanior co to wszystko może zrobić
Oczywiście za rozsądne szelesty

Nie panikuj

to jest naprawdę proste.
podkładkę wg tego rysunku wykona Ci każdy tokarz, a z tego co wczoraj brać poznańska mi powiedziała (pozdrawiam Poznań) podkłądkę zrobili z kupionego w GS-ie krążka gumy .. za pomocą noża

Tylne lagi do resorów zrób np u kowala na Łodygowej u Burzymowskiego , namiary na stronie Chermola w warsztatach , on też może złożyć ci te przednie dystanse pod sprezyny i wsio OK!
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:56 am
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:58 am
Michał Bartosiak
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » czw cze 30, 2005 6:59 am
Cy ta potkładka pod tylnie odboje jest niezbędna
A gdzie można nabyć przednie sprężyny ( chodzi mi o nówki )
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 6:59 am
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 7:03 am
FilipW1 pisze:Cy ta potkładka pod tylnie odboje jest niezbędna
A gdzie można nabyć przednie sprężyny ( chodzi mi o nówki )
jeżeli nie chcesz robić często hamrowania resorów i na dokładkę wyłamać amortyzatorów przy tzw dobiciu, podkładka musi być .... długości skoków zawieszenia i skok amortyzatorów musi być zgrany , inaczej albo urwiesz amory przy max wykrzyżu albo połamiesz przy max dobiciu!
Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw cze 30, 2005 7:05 am
nowe sprężyny

? a co masz za dużo kasy???
sprężyny robi Polska firma Polspring poszukaj w necie,
a i podobno wpakowanie spręzyn od Granda daje właśnie od razu 2" liftu ( ale tu niech się wypowiedzą mądrzejsi)

Michał Bartosiak
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » czw cze 30, 2005 7:42 am
Jeśli faktycznie pójdziesz w stronę sprężyn od granda - to mogę Ci nawet takowe pożyczyć abyś zobaczył jak to wygląda i co się z furą dzieje.
Mam takowe swoje, ale używki - do testów w sam raz, a może je sobie zostawisz.
mel
oczywiście wydaje mi się, że od roku leżą w pudle tak jak je tam zostawiłem - jak kogoś to zainteresuje - to sprawdzę.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw cze 30, 2005 10:34 am
czy zamiast owych podkladek pod tylne odboje daloby sie zalozyc spraezyny w ich miejsce a most tak jak w innym watku?
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw cze 30, 2005 10:38 am
FilipW1 pisze:Koledzy
Czy przy standartowym lifciku 2' (habrowanie resorów + dodatkowa laga i podkładka pod przednie sprężyny ) trzeba wymieniać amorki na dłuższe
Jeśli nie to co sądzicie o amorkach frmy Bilstei B4

widzę, że kogoś wzięło po Borkach

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw cze 30, 2005 10:45 am
klimson pisze:czy zamiast owych podkladek pod tylne odboje daloby sie zalozyc spraezyny w ich miejsce a most tak jak w innym watku?
Masz na myśli patent sąsiada Piecha ?
Sprężyna sprężyną a odboje powinny być . No chyba , że zrobisz z tyłu taki beton , że się pod żadnym obciążeniem nie ugnie .

Stiopa
XJ Sport '93
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » czw cze 30, 2005 11:00 am
Kosa pisze:FilipW1 pisze:Koledzy
Czy przy standartowym lifciku 2' (habrowanie resorów + dodatkowa laga i podkładka pod przednie sprężyny ) trzeba wymieniać amorki na dłuższe
Jeśli nie to co sądzicie o amorkach frmy Bilstei B4

widzę, że kogoś wzięło po Borkach

Oj wzięło wzięło nas oboje

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw cze 30, 2005 11:06 am
Stiopa
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość