JAKI SMAR ??????????????????????

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

JAKI SMAR ??????????????????????

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 9:00 am

Jestem w trakcie wymiany krzyżaków , swożni , końcówek i tarcz hamulcowych i teraz mam pytanie jakim najlepiej smarem posmarować to wszystko (oprócz tarcz oczywiście) wiem że są takie które nie mieszają się z wodą i o taki mi właśnie chodzi, widziałem taki z bp ale czy on jest dobry to nie wiem.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr lip 13, 2005 9:18 am

mobila smary takowe sa uzywałem ich kiedys do piast Uaz-a
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 9:40 am

A cos więcej cena gdzie kupić i jaka nazwa dokładnie
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » śr lip 13, 2005 11:00 am

zwykłe ŁT3 lub ŁT4 ale często

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 11:12 am

No właśnie często ufff. a jak często jeszcze powiedz
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr lip 13, 2005 11:16 am

raffi pisze:zwykłe ŁT3 lub ŁT4 ale często
Nie no...bez przesadyzmu... jakikolwiek, zgoda, ale z oznaczeniem EP na końcu
(EP=odporny na wysokie naciski jednostkowe w połączeniu smarowanym)
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » śr lip 13, 2005 11:29 am

Zgadzam sie z Raffim: LT-3, ŁT-4, ŁT-4S3 , Polskie i dobre , kupujesz wiaderko i masz na lata, smarujesz gdy masz chęć i fantazję , smary sprawdzone w wielu samochodach również terenowych i w ciężkich warunkach. A jak wiem większość znanych mi ;-) jeep'ów nie warjujue w cięzkim terenie
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 11:31 am

zu-tec pisze: (EP=odporny na wysokie naciski jednostkowe w połączeniu smarowanym)

No właśnie EP ale jaki podajcie jakąs nazwe lubh producenta..........
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » śr lip 13, 2005 11:32 am

Adamek pisze:
zu-tec pisze: (EP=odporny na wysokie naciski jednostkowe w połączeniu smarowanym)

No właśnie EP ale jaki podajcie jakąs nazwe lubh producenta..........
eh Adamek , porównaj najpierw koszty ŁT 4 i np . jakiś BP czy Shell czy nawet Spirax .. wrócisz do wiaderka ŁT -4
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 11:41 am

bartosiak pisze:Zgadzam sie z Raffim: LT-3, ŁT-4, ŁT-4S3 , Polskie i dobre , kupujesz wiaderko i masz na lata, smarujesz gdy masz chęć i fantazję , smary sprawdzone w wielu samochodach również terenowych i w ciężkich warunkach. A jak wiem większość znanych mi ;-) jeep'ów nie warjujue w cięzkim terenie

No to jeszcze nie poznałeś mnie :lol: bo ja sprzęta katuje bardzo mocno w terenie. I nie chodzi mi o smar tani a do dupy podobny ja nie chce mieć dużo smaru w przeliczeniu na wiadra tylko coś dobrego...............

A po to ten temat bo kompletnie nie jestem w temacie co do tych smarów, po prostu się na tym nie znam
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » śr lip 13, 2005 12:14 pm

Więc pisze, po co w ydawać forse na super samry skoro ŁT 4 jest Very OK!!!! lata praktyki ale przeciez wybór należy do Ciebie :-)
Ja w swoim Patrolu od 7 lat stosuję Polskie typowe smary i jest cacy!
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr lip 13, 2005 12:39 pm

jak sie nie znasz na smarach i pytasz na forum to kpij z kupowania smaru na wiaderka ...on jest tak konfekcjonowany trudno zeby byl w tubce od pasty :)21 skoro do samrownicy wchodzi tak z 1/2 kg

Jak ostro :wink: upalasz to samruj krzyrzaki przeguby przed kazdym wyjazdem w teren na pewno nie zaszkodzi :)2 tylko bez przesady jak wyjdzie bokiem to starczy...z krzyrzakow jak wyjdzie przetrzyj szmatka bo moze być śiłą odrsodkowa wyrzucony na wydech i bedzie smrod :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 12:44 pm

Może faktycznie macie racje ............. no cóż bedzie mnie troche wkurzać to smarowanie przed wyjazdem w teren. Aha a tak w woli ścisłości to myśle że trzy smarowania w tygodniu to troche za dużo nie sądzicie bo tyle razy syf wypada w teren
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr lip 13, 2005 12:49 pm

je tez nie rozumiem czemu uwazasz ze jesli jest cos tanie to musi byc do od razu do dupy..polskie wcale nie znaczy gorsze...akurat w tym przypadku ŁT-4 to dobry smar...ale jak masz duzo kasy to idz do sklepu popros o najdrozszy tylko po co sie pytasz?

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lip 13, 2005 12:59 pm

golony pisze:je tez nie rozumiem czemu uwazasz ze jesli jest cos tanie to musi byc do od razu do dupy..polskie wcale nie znaczy gorsze...akurat w tym przypadku ŁT-4 to dobry smar...ale jak masz duzo kasy to idz do sklepu popros o najdrozszy tylko po co sie pytasz?

Czytaj dokładnie bo nikt nie powiedział że Ł4 jest do dupy a już na pewno nie ja. Ja tylko pisze że nie znam się na tym a nie chce posmarowac jakimś gównem który nic nie robi, a na drogi smar też nie chce wydawać szelestów bo lepiej żeby na piwko zostało.............nawet z Tobą jak się kiedyś spikniemy :lol:
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » czw lip 14, 2005 10:45 am

ja uzywam Kernite L-K-LC super
ma taki zielonkawy kolor jest odporny nawet na wode morska
co do ceny to niewiem bo zalatwiam go za piwo od mechaniora z portu
jest pakowany w tuby 400g wiec idealnie do smarownicy :)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw lip 14, 2005 11:02 am

No to musi być cos fajnego skoro nawet na wode morsą odporny.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw lip 14, 2005 11:41 am

Adamek pisze:No to musi być cos fajnego skoro nawet na wode morsą odporny.
No pewnie . Śledź , flądra , dorsz itp. też są odporne na wodę morską i też są fajne .

:D :D :D

A tak poważnie to zobacz jeszcze jakie masz kalamitki w krzyżakach . Bo lubią być takie wklęsłe do których zwykła końcówka od smarownicy ni chu...a nie pasuje . Zmienić się za bardzo na zwykłe nie da bo gwint jest jakiś potłuczony . Trzeba sobie wtedy nabyć za 25-30 zł smarownicę w sklepie z akcesoriami do maszyn rolniczych . Tam są takie końcówki .

:D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw lip 14, 2005 11:54 am

No żebyś wiedział że miałem takie końcówki plaskate że nie wiedziałem jaką tam końcówką smar zapodać ....... wymieniłem na standard i jest git.



Szczególnie flądry są niezłe......ale czy można nimi smarować :lol: :lol: :lol: chyba po gorzałce :lol: :lol: :lol:
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw lip 14, 2005 12:01 pm

Adamek pisze:No żebyś wiedział że miałem takie końcówki plaskate że nie wiedziałem jaką tam końcówką smar zapodać ....... wymieniłem na standard i jest git.
Nie jest GIT :wink: bynajmniej nie do konca, te kalamidki co miales są bardziej odporne na zabrudzenia ziemia :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw lip 14, 2005 12:06 pm

A to niby dlaczego w końcu to one mają wgłębienie i tam sie będzie błotko zbierać i zasychac.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt lip 15, 2005 3:03 pm

dokladnie ..te wystaja i mozna nawet cos na nie nacignac coby sie nie papraly...za bardzo

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lip 15, 2005 3:09 pm

golony pisze:dokladnie ..te wystaja i mozna nawet cos na nie nacignac coby sie nie papraly...za bardzo



No fakt mały kondonik i kalamidka czysta jak nowa.......... :lol:
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 15, 2005 3:47 pm

golony pisze:dokladnie ..te wystaja i mozna nawet cos na nie nacignac coby sie nie papraly...za bardzo
a na tamte nie trzeba nic nakladac :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob lip 16, 2005 9:46 am

[quote="Eskapada"][quote="golony"]dokladnie ..te wystaja i mozna nawet cos na nie nacignac coby sie nie papraly...za bardzo[/quote]

a na tamte nie trzeba nic nakladac :)21[/quote]

heheeh widze ze jestes przeciwnikiem kondonikow....ale czasem sa pozyteczne:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość