MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » sob lip 16, 2005 3:41 pm
nie dziala jak w temacie

i nie bradzo przychodzi mi do glowy jak mam sprwdzic co jesttego przyczyna

mam w zbiorniku plywak , nie zacial sie a cholerstwo nie pokazuje kiedy brak plynu?

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » sob lip 16, 2005 4:07 pm
Może skorodowały połączenia elektryczne ?
Mam pytanie podobne: jak zdemontować zbiornik spryskiwacza ?
Ten model co jest po lewej stronie samochodu.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob lip 16, 2005 10:33 pm
ale kontrolka sie swieci caly czas czy nie swieci??
jak nie swici to moze byc przepalona zaroweczka??
zobacz czy zamyka obwod jak pomajtasz plywakiem

miernik do reki i cheja
bo jak caly czas swieci to plywak sie zawiesil - jest tam taki mikrostycznik w rurce a w plywaku magnes

wszystko zalane wiec dojscia nie ma

pewno sie nadpalilo!!
jak zmostkujesz to powinno zgasnac
NOWY w aso TO KOSZT 250 PLN

MASAKRA
ja sie przyzwyczailem i smigam z pomaranczowa lampka na desce

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
exeter
- jestem tu nowy...

- Posty: 20
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 6:49 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: exeter » sob lip 16, 2005 11:27 pm
to wyjmij zarowke
nie bedzie wkurzac
u mnie wogule nic nie swieci

XJ 4.0 HO '91/2 2"
PERFORMANCE
Darz Bór
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » ndz lip 17, 2005 7:34 am
Ja sie z poczatku dziwilem czemu ciagle swieci, mimo ze dolalem plynu.
Bo zaraz po wlaniu gasl, ale po kilkunastu min. juz sie zapalal.
Okazalo sie ze jak wleje plynu do pelna to
wycieka ze zbiornika - ale tylko kilka cm i to wystarcza zeby sie zapalila kontrolka.
Sprawe olalem, a zarowke w desce wymontuje przy najblizszej okazji

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz lip 17, 2005 8:36 am
u mnie tez sie swieci

przynajmniej jest kolorowo bo jeszcze abs sie swieci
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » ndz lip 17, 2005 2:13 pm
u mnie sie wcale nie swieci

plywak nie jest zwieszomy bo nim pomerdalem w zbiorniku

moze rzeczywicie zrowka tylko jak sie do niej dobrac i ktory to wskaznik na desce bo od ze tak powiem nowosci

u mnie sie nie swieci

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Wiktor

- Posty: 311
- Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
- Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE
Post
autor: Wiktor » ndz lip 17, 2005 2:50 pm
krzyzakiem musisz odkrecic ten plastik co oslania szybkosciomierz i zachodzi na radio , potem tym samym krzyzakiem odkrec szybkosciomierz i od tylu masz zarowki do panela "usterkowego" Ktora ? podswietl sobie latarka i zobaczysz ktora jest od plynu.
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » ndz lip 17, 2005 3:01 pm
Wiktor pisze:krzyzakiem musisz odkrecic ten plastik co oslania szybkosciomierz i zachodzi na radio , potem tym samym krzyzakiem odkrec szybkosciomierz i od tylu masz zarowki do panela "usterkowego" Ktora ? podswietl sobie latarka i zobaczysz ktora jest od plynu.
wiktor przyjacielu

dzieki

a swoja droga dzieki za fotke z obudowa pzrepustnicy - to ta o ktora chodzi tylko na razie troche drogo chcesz

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
franky
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: gdañsk, hiphip
Post
autor: franky » ndz lip 17, 2005 8:18 pm
a mnie naprawiali za 50 zetas.
i dzia³a poprawnie

.
i te¿ fajne.

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » ndz lip 17, 2005 11:14 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » pn lip 18, 2005 10:22 am
a tak nawiasem mowiec przejzalem manuale do xj i nie bardzo wiem co to jest ten wskaznik z taka strzalka, chyba na samym dole- co prawda nigdy sie mi nie zapalil ale jestem ciekaw

i dodatkowe pytanie czy tylko z lewej strony zegarow sa kontrolki

bo z prawej pod zegarkiem tez sa takie same szybki tylko caly czas ciemne i z manuala nie wynika czy tam cos jest

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » wt lip 19, 2005 11:35 am
klimson pisze:a tak nawiasem mowiec przejzalem manuale do xj i nie bardzo wiem co to jest ten wskaznik z taka strzalka, chyba na samym dole- co prawda nigdy sie mi nie zapalil ale jestem ciekaw

i dodatkowe pytanie czy tylko z lewej strony zegarow sa kontrolki

bo z prawej pod zegarkiem tez sa takie same szybki tylko caly czas ciemne i z manuala nie wynika czy tam cos jest

moze jakas wskazowka

czy tez pytanie jest tak beznadziejne ze nalezy przemilczec

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » wt lip 19, 2005 11:39 am
klimson pisze:a tak nawiasem mowiec przejzalem manuale do xj i nie bardzo wiem co to jest ten wskaznik z taka strzalka, chyba na samym dole- co prawda nigdy sie mi nie zapalil ale jestem ciekaw

i dodatkowe pytanie czy tylko z lewej strony zegarow sa kontrolki

bo z prawej pod zegarkiem tez sa takie same szybki tylko caly czas ciemne i z manuala nie wynika czy tam cos jest

BYŁO ! Strzałka w górę ma przy manualnej skrzyni zachęcać ciedo zmiany biegu na wyższy.
A jeśli chodzi o wskaźniki to po prawej stronie nic nie ma.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » wt lip 19, 2005 4:31 pm
Pzreczyść styki czujnika, sprawdź dochodzące kabelki i czy jest zailanie, a jak jest wszystko OK to kup se nowy czujnik. Albo zrób, wystarczy wychylić winko, albo szampana i juz jest pływaczek

oraz głowa pełna pomysłów (tylko nie przesadź z tymi pomysłami)
WJ '00 6.5"
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » wt lip 19, 2005 6:59 pm
a po co wam wogule jakas kontrolka pynu do spryskiwaczy?u mnie nie ma i zyje:)to nie wplywa na prace silnika

-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » wt lip 19, 2005 7:04 pm
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » wt lip 19, 2005 7:16 pm
haha oki ...no to sobie chyba zaloze

-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » śr lip 20, 2005 10:59 am
no doookladnie tak! zeby jescze tempomat uruchomic

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 3:20 pm
WJ Jeep pisze:
Pzreczyść styki czujnika, sprawdź dochodzące kabelki i czy jest zailanie, a jak jest wszystko OK to kup se nowy czujnik. Albo zrób, wystarczy wychylić winko, albo szampana i juz jest pływaczek

oraz głowa pełna pomysłów (tylko nie przesadź z tymi pomysłami)
hehe no pewnie się za to wezmę tylko na razie mam duuuużo innych problemów z peepem duuużo poważniejszych ehh
zachciało mi się bawić z peepem w różne rzeczy

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » wt wrz 20, 2005 10:48 am
no to sie zebralem i .....wymienilem zarowke w konsoli i ozyl

( na marginesie te usamerykanskie patenty na demontaz to rewlka- kilka srub i cala konsola na ziemi

) i zaowocowalo to spostrzezeniem ze zbiornik plynu do szyb czyszczenia jest chyba mocno niesczelny bo po napelnieniu w dwie doby zapala sie kontrolka i jest do polowy pusty lub do polowy pelny

.... czy ktos wymontowywal to ustrojstwo lub zetknal sie z problemem?

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
SiwyJeep
-

- Posty: 133
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: SiwyJeep » wt wrz 20, 2005 10:55 am
Zrobiłem sekcję zwłok takiego zaciętego czujnika. Problem nie lezy w pływaku, tylko w stykach zatopionych kaims laminatem ( nie robieralne) styki zwierająsię od pola magnetycznego generowanego przez taki okrągły magnes sterowany pływakiem. Niestety doszedłem do wniosku , że jest to nienaprawilne i kupiłem uzywkę. Ale może tobie sie uda

"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
-
SiwyJeep
-

- Posty: 133
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: SiwyJeep » wt wrz 20, 2005 10:57 am
klimson pisze:no to sie zebralem i .....wymienilem zarowke w konsoli i ozyl

( na marginesie te usamerykanskie patenty na demontaz to rewlka- kilka srub i cala konsola na ziemi

) i zaowocowalo to spostrzezeniem ze zbiornik plynu do szyb czyszczenia jest chyba mocno niesczelny bo po napelnieniu w dwie doby zapala sie kontrolka i jest do polowy pusty lub do polowy pelny

.... czy ktos wymontowywal to ustrojstwo lub zetknal sie z problemem?

Ja sę z tym spotkalem, problemem było pękniecie szyjki pompki do spryskiwacza. Podczas demontażu up...łem to g...no do końca, ale dałem cińszą gumową uszczelkę i skręciłem na ścisk, narazie trzyma.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » wt wrz 20, 2005 11:58 am
SiwyJeep pisze:Zrobiłem sekcję zwłok takiego zaciętego czujnika. Problem nie lezy w pływaku, tylko w stykach zatopionych kaims laminatem ( nie robieralne) styki zwierająsię od pola magnetycznego generowanego przez taki okrągły magnes sterowany pływakiem. Niestety doszedłem do wniosku , że jest to nienaprawilne i kupiłem uzywkę. Ale może tobie sie uda

jak to kupowałeś to co dokładnie kupowałeś?/

cały czujnik pływak cy co?
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
SiwyJeep
-

- Posty: 133
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: SiwyJeep » wt wrz 20, 2005 12:10 pm
Jak kupujesz uzywkę to najwazniejszy jest taki element, z którego wychodzą styki. Ja próbowałem sie dostać do środka, ale po rozbiórce tego elemntu juz nie dało sie go ponownie zamontować

. Czujnik, kótry kupilem, był od starszego modelu, więc przełozyłem tylko pływaki ( bo rózniły sie) i dziala.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości