czujnik plynu spryskiwacza?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

czujnik plynu spryskiwacza?

Post autor: klimson » sob lip 16, 2005 3:41 pm

nie dziala jak w temacie :cry: i nie bradzo przychodzi mi do glowy jak mam sprwdzic co jesttego przyczyna ?? mam w zbiorniku plywak , nie zacial sie a cholerstwo nie pokazuje kiedy brak plynu? :x :x
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » sob lip 16, 2005 4:07 pm

Może skorodowały połączenia elektryczne ?

Mam pytanie podobne: jak zdemontować zbiornik spryskiwacza ?

Ten model co jest po lewej stronie samochodu.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob lip 16, 2005 10:33 pm

ale kontrolka sie swieci caly czas czy nie swieci??

jak nie swici to moze byc przepalona zaroweczka??

zobacz czy zamyka obwod jak pomajtasz plywakiem !! miernik do reki i cheja !!

bo jak caly czas swieci to plywak sie zawiesil - jest tam taki mikrostycznik w rurce a w plywaku magnes !! wszystko zalane wiec dojscia nie ma !! pewno sie nadpalilo!!

jak zmostkujesz to powinno zgasnac !!

NOWY w aso TO KOSZT 250 PLN !! MASAKRA !! :)3

ja sie przyzwyczailem i smigam z pomaranczowa lampka na desce !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

exeter
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: pn maja 09, 2005 6:49 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: exeter » sob lip 16, 2005 11:27 pm

to wyjmij zarowke
nie bedzie wkurzac :lol:
u mnie wogule nic nie swieci :)
XJ 4.0 HO '91/2 2"
PERFORMANCE

Darz Bór

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz lip 17, 2005 7:34 am

Ja sie z poczatku dziwilem czemu ciagle swieci, mimo ze dolalem plynu.
Bo zaraz po wlaniu gasl, ale po kilkunastu min. juz sie zapalal.

Okazalo sie ze jak wleje plynu do pelna to wycieka ze zbiornika - ale tylko kilka cm i to wystarcza zeby sie zapalila kontrolka.

Sprawe olalem, a zarowke w desce wymontuje przy najblizszej okazji :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz lip 17, 2005 8:36 am

u mnie tez sie swieci :lol: :lol: :lol: przynajmniej jest kolorowo bo jeszcze abs sie swieci
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » ndz lip 17, 2005 2:13 pm

u mnie sie wcale nie swieci :( plywak nie jest zwieszomy bo nim pomerdalem w zbiorniku :wink: moze rzeczywicie zrowka tylko jak sie do niej dobrac i ktory to wskaznik na desce bo od ze tak powiem nowosci :lol: :lol: u mnie sie nie swieci !!
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 311
Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE

Post autor: Wiktor » ndz lip 17, 2005 2:50 pm

krzyzakiem musisz odkrecic ten plastik co oslania szybkosciomierz i zachodzi na radio , potem tym samym krzyzakiem odkrec szybkosciomierz i od tylu masz zarowki do panela "usterkowego" Ktora ? podswietl sobie latarka i zobaczysz ktora jest od plynu.
TYLKO C*PY MAJA DŻIPY
XJ
askow@op.pl

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » ndz lip 17, 2005 3:01 pm

Wiktor pisze:krzyzakiem musisz odkrecic ten plastik co oslania szybkosciomierz i zachodzi na radio , potem tym samym krzyzakiem odkrec szybkosciomierz i od tylu masz zarowki do panela "usterkowego" Ktora ? podswietl sobie latarka i zobaczysz ktora jest od plynu.
wiktor przyjacielu :wink: dzieki :)2 a swoja droga dzieki za fotke z obudowa pzrepustnicy - to ta o ktora chodzi tylko na razie troche drogo chcesz :cry:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

franky
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 27, 2002 1:00 am
Lokalizacja: gdañsk, hiphip

Post autor: franky » ndz lip 17, 2005 8:18 pm

a mnie naprawiali za 50 zetas.
i dzia³a poprawnie 8) .
i te¿ fajne. :wink:

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » ndz lip 17, 2005 11:14 pm

mnie wyświetla ze czujnik jest zeputy na ,, komputerku" ale nie wiem co z tym zrobić a bardzo bym chciał:/ :cry: :cry: :cry:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » pn lip 18, 2005 10:22 am

a tak nawiasem mowiec przejzalem manuale do xj i nie bardzo wiem co to jest ten wskaznik z taka strzalka, chyba na samym dole- co prawda nigdy sie mi nie zapalil ale jestem ciekaw :-? i dodatkowe pytanie czy tylko z lewej strony zegarow sa kontrolki ?? bo z prawej pod zegarkiem tez sa takie same szybki tylko caly czas ciemne i z manuala nie wynika czy tam cos jest ?? :(
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » wt lip 19, 2005 11:35 am

klimson pisze:a tak nawiasem mowiec przejzalem manuale do xj i nie bardzo wiem co to jest ten wskaznik z taka strzalka, chyba na samym dole- co prawda nigdy sie mi nie zapalil ale jestem ciekaw :-? i dodatkowe pytanie czy tylko z lewej strony zegarow sa kontrolki ?? bo z prawej pod zegarkiem tez sa takie same szybki tylko caly czas ciemne i z manuala nie wynika czy tam cos jest ?? :(
moze jakas wskazowka ?? czy tez pytanie jest tak beznadziejne ze nalezy przemilczec :-? :lol:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » wt lip 19, 2005 11:39 am

klimson pisze:a tak nawiasem mowiec przejzalem manuale do xj i nie bardzo wiem co to jest ten wskaznik z taka strzalka, chyba na samym dole- co prawda nigdy sie mi nie zapalil ale jestem ciekaw :-? i dodatkowe pytanie czy tylko z lewej strony zegarow sa kontrolki ?? bo z prawej pod zegarkiem tez sa takie same szybki tylko caly czas ciemne i z manuala nie wynika czy tam cos jest ?? :(
BYŁO ! Strzałka w górę ma przy manualnej skrzyni zachęcać ciedo zmiany biegu na wyższy.
A jeśli chodzi o wskaźniki to po prawej stronie nic nie ma.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt lip 19, 2005 4:31 pm

Kosa pisze:mnie wyświetla ze czujnik jest zeputy na ,, komputerku" ale nie wiem co z tym zrobić a bardzo bym chciał:/ :cry: :cry: :cry:
Pzreczyść styki czujnika, sprawdź dochodzące kabelki i czy jest zailanie, a jak jest wszystko OK to kup se nowy czujnik. Albo zrób, wystarczy wychylić winko, albo szampana i juz jest pływaczek :)21 oraz głowa pełna pomysłów (tylko nie przesadź z tymi pomysłami)
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » wt lip 19, 2005 6:59 pm

a po co wam wogule jakas kontrolka pynu do spryskiwaczy?u mnie nie ma i zyje:)to nie wplywa na prace silnika :lol:

Awatar użytkownika
FilipW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FilipW1 » wt lip 19, 2005 7:04 pm

golony pisze:a po co wam wogule jakas kontrolka pynu do spryskiwaczy?u mnie nie ma i zyje:)to nie wplywa na prace silnika :lol:

Działająca kontrolka poprawia samopoczucie że jeszcze jeden dodatkowy gadżet jest i działa :wink: :D :D :D
Only at ...
Jeep.Org.PL

Cherokee '90

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » wt lip 19, 2005 7:16 pm

haha oki ...no to sobie chyba zaloze :wink:

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » śr lip 20, 2005 10:59 am

FilipW1 pisze:
golony pisze:a po co wam wogule jakas kontrolka pynu do spryskiwaczy?u mnie nie ma i zyje:)to nie wplywa na prace silnika :lol:

Działająca kontrolka poprawia samopoczucie że jeszcze jeden dodatkowy gadżet jest i działa :wink: :D :D :D
no doookladnie tak! zeby jescze tempomat uruchomic :lol: :lol:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » śr lip 20, 2005 3:20 pm

WJ Jeep pisze:
Kosa pisze:mnie wyświetla ze czujnik jest zeputy na ,, komputerku" ale nie wiem co z tym zrobić a bardzo bym chciał:/ :cry: :cry: :cry:
Pzreczyść styki czujnika, sprawdź dochodzące kabelki i czy jest zailanie, a jak jest wszystko OK to kup se nowy czujnik. Albo zrób, wystarczy wychylić winko, albo szampana i juz jest pływaczek :)21 oraz głowa pełna pomysłów (tylko nie przesadź z tymi pomysłami)
hehe no pewnie się za to wezmę tylko na razie mam duuuużo innych problemów z peepem duuużo poważniejszych ehh :evil: :evil:
zachciało mi się bawić z peepem w różne rzeczy :evil: :evil: :evil:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » wt wrz 20, 2005 10:48 am

no to sie zebralem i .....wymienilem zarowke w konsoli i ozyl :)2 ( na marginesie te usamerykanskie patenty na demontaz to rewlka- kilka srub i cala konsola na ziemi :)2 ) i zaowocowalo to spostrzezeniem ze zbiornik plynu do szyb czyszczenia jest chyba mocno niesczelny bo po napelnieniu w dwie doby zapala sie kontrolka i jest do polowy pusty lub do polowy pelny :lol: .... czy ktos wymontowywal to ustrojstwo lub zetknal sie z problemem? :roll:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » wt wrz 20, 2005 10:55 am

Zrobiłem sekcję zwłok takiego zaciętego czujnika. Problem nie lezy w pływaku, tylko w stykach zatopionych kaims laminatem ( nie robieralne) styki zwierająsię od pola magnetycznego generowanego przez taki okrągły magnes sterowany pływakiem. Niestety doszedłem do wniosku , że jest to nienaprawilne i kupiłem uzywkę. Ale może tobie sie uda :D
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » wt wrz 20, 2005 10:57 am

klimson pisze:no to sie zebralem i .....wymienilem zarowke w konsoli i ozyl :)2 ( na marginesie te usamerykanskie patenty na demontaz to rewlka- kilka srub i cala konsola na ziemi :)2 ) i zaowocowalo to spostrzezeniem ze zbiornik plynu do szyb czyszczenia jest chyba mocno niesczelny bo po napelnieniu w dwie doby zapala sie kontrolka i jest do polowy pusty lub do polowy pelny :lol: .... czy ktos wymontowywal to ustrojstwo lub zetknal sie z problemem? :roll:
Ja sę z tym spotkalem, problemem było pękniecie szyjki pompki do spryskiwacza. Podczas demontażu up...łem to g...no do końca, ale dałem cińszą gumową uszczelkę i skręciłem na ścisk, narazie trzyma.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » wt wrz 20, 2005 11:58 am

SiwyJeep pisze:Zrobiłem sekcję zwłok takiego zaciętego czujnika. Problem nie lezy w pływaku, tylko w stykach zatopionych kaims laminatem ( nie robieralne) styki zwierająsię od pola magnetycznego generowanego przez taki okrągły magnes sterowany pływakiem. Niestety doszedłem do wniosku , że jest to nienaprawilne i kupiłem uzywkę. Ale może tobie sie uda :D
jak to kupowałeś to co dokładnie kupowałeś?/ :D cały czujnik pływak cy co?
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » wt wrz 20, 2005 12:10 pm

Jak kupujesz uzywkę to najwazniejszy jest taki element, z którego wychodzą styki. Ja próbowałem sie dostać do środka, ale po rozbiórce tego elemntu juz nie dało sie go ponownie zamontować :)21 . Czujnik, kótry kupilem, był od starszego modelu, więc przełozyłem tylko pływaki ( bo rózniły sie) i dziala.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości