MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
JACEK 1
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 7:57 pm
- Lokalizacja: Podkarpackie
Post
autor: JACEK 1 » śr lip 27, 2005 9:01 pm
Witam Panowie i Panie też
potrzebuję dwie szpilki do przedniego koła, a mam problem ze znalezieniem ich w sklepie.
Ale dlaczego je wymieniam ?
Bo dureń w zakładzie wulkanizacyjnym odkręcał i zakręcał śruby kluczem pneumatycznym. I jeszcze powiedział że to nie jego wina.
Mam pepka z 1992 roku 2,1 TD
Proszę jak możecie to pomóżcie
pozdrowienia Jacek

Jacek XJ 2,1 TD 92r.
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lip 27, 2005 9:03 pm
w ASO sa napewno
moze na zamowienie ale najczesciej trwa to jeden dzien
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » śr lip 27, 2005 9:04 pm
Zerwał szpilki

U mnie zrywają nakładki na nakrętki. Aż się wkurzyłem i kazałem dokręcać ręcznie. A szpilki może mieć Wiktor w Jelczu

Mirek
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr lip 27, 2005 9:09 pm
120Nm. - powinniście sobie to piaskiem na szybach pisać.
Ile kosztują szpilki w ASO ? Bo temat się ostatnio zrobił modny a ja mam 5sztuk ?
-
JACEK 1
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 7:57 pm
- Lokalizacja: Podkarpackie
Post
autor: JACEK 1 » śr lip 27, 2005 9:10 pm
popsuł gwint na szpilce
jak to zauważyłem to też mu kazałem dokręcać ręcznie
Jacek XJ 2,1 TD 92r.
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr lip 27, 2005 9:16 pm
To ją wybij i przegwintuj na mniejszy - potem pomaluj na żołto aby nie mylić nakrętek.
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lip 27, 2005 9:18 pm
boris.blank pisze:120Nm. - powinniście sobie to piaskiem na szybach pisać.
Ile kosztują szpilki w ASO ? Bo temat się ostatnio zrobił modny a ja mam 5sztuk ?
do chryslera w ASO szpilka i nakretka prawie 40zl

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr lip 27, 2005 9:20 pm
To lubię... chyba poprosze mrówkę zeby mi zza wielkiej wody kilka kilogramów tego przyniosła.
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lip 27, 2005 9:22 pm
ale jest prawie od reki i jak jestes w potrzebie to masz

a ze ASO mam pod nosem to sam rozumiesz

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » śr lip 27, 2005 10:41 pm
Eeee tam uwaga 2,1 TD ma inne szpilki z pszodu i z tylu to taki zabi
kaprys a szpilka to groszowy temat wiecej roboty nisz placenia
a ogolnie to co wy robicie z tymi kolami ja zmienialem kiedys wszystkie bo pajac ktory zmienial felgi a nie pasowaly dobil je 5 kilowym mlotem
ze weszlo

20 szpilek na jedna sobote wiec bez problemu da sie wymien i zapomnij o tym zakladzie gdzie ci to zrobili

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw lip 28, 2005 2:46 am
niecałe 20 złotych płaciłem za szpile w aso dzisiaj...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » czw lip 28, 2005 6:43 am
Pytanko kogoś kto jeszcze tego nie przerabiał...
Szpilki to juz wiem ile i gdzie. Ale dlaczego to tak drastycznie siada? Szpilki są delikatnie mówiąć kiepskie czy nakrętki? Jeśli nakreki to czy mozna wymienić na stalowe normalne wytrzymujące więcej niż oryginalne?
A.
P.S. Jeśli stalowe to od czego pasują?
XJ LTD 4.0 '90
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » czw lip 28, 2005 9:04 am
AndrzejM pisze:...
P.S. Jeśli stalowe to od czego pasują?
Tez poszukuje jakis przyzwoitych stalowych bez tych badziewiarskich odpadajacych kapturkow

DEF 300 Tdi
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw lip 28, 2005 1:22 pm
Jeżdżę Jeepami już siedem lat, zdejmuję koła mniej więcej raz na miesiąc (średnio jedno w tygodniu) i nie zdarzyło mi się, żeby urwać szpilkę lub nakrętkę. Jak to możliwe? Co wy robicie z tymi kluczami? Większość Jeepów ma felgi alu, które mają właściwość odprężania, więc trzeba pamiętać o właściwym momencie dokręcenia nakrętek zamiast psioczyć i utyskiwać. Jak się przynajmniej trochę nie myśli to wszystko można zepsuć.
WJ '00 6.5"
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » czw lip 28, 2005 2:13 pm
Moj przyjechal z Niemiec bez 4 kolpaczkow na nakretkach, czyli nie do mnie ta reprymenda

DEF 300 Tdi
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw lip 28, 2005 2:15 pm
Przyznam, że kołpaczek raz mi spadł. Ale to dlatego, że nie przypilnowałem wulkanizatora.
WJ '00 6.5"
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 28, 2005 2:40 pm
Dorobienie szpilek z dobrego materiału u tokarza 5zł za szt

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw lip 28, 2005 2:54 pm
ja jak kupiłem swojego rok temu to nie zdejmowałem kół, bo nie było takiej potrzeby... w końcu jak nastąpiła taka potrzeba to się okazało, że dwie nakretki są w połowie okragłe... no i rzeczywiście dałem ciała bo mogłem wziąć pilniczek i spróbować zrobić z nich 18tki ale poszedłem po mniejszeli linii oporu postanawiając nabić 18tke... a jak już ją nabiłem i zjechała nakretke do końca, potem to samo zrobiła 17tka to efekty widzieliście...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » czw lip 28, 2005 4:25 pm
Poza tym każda nabita nasadka - im ciaśniejsza tym bardziej zaciśnie ci nakrętkę na szpilce i efekt znasz.
-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » czw lip 28, 2005 6:10 pm
Jak się przynajmniej trochę nie myśli to wszystko można zepsuć.
Powiedz to tym od wulkanizacji. Idą po najmniejszej lini oporu, kupili wspaniałe maszyny do dokręcania kół i nie dadzą sobie wyrwać ich z rąk. Ja stoję nad takim dzięciołem i pilnuję aby dokręcał ręcznie.
Mirek
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » czw lip 28, 2005 8:37 pm
Faktycznie klucze pneumatyczne to nie najlepszy sposob na nakretki do Jeepa ale raczej nie zmizniaj na stalowe bo wtedy zamiast nakretki
ukreciczsc szpilke a i polaczenie alu- felga -stal to takie ognisko korozji elektrolitycznej na solonym sniegu moze ci zerzrec szpilke nakredke i pol felgi za jedna zime wiec lepiej pilnowac by recznie dokrecali
i bedzie git

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość