jakie amory są najtwardsze?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

jakie amory są najtwardsze?

Post autor: TTom » wt sie 09, 2005 4:00 pm

Witam!
Temat różnego rodzaju amortyzatorów był przerabiany wielokrotnie, niemniej mam pytanie jakiej firmy amortyzatorów szukać żeby miały jak nawiększą twardość, chodzi mi o jak najmniejszą podatność na ugięcie. Czy to prawda że gazowe Bilstein? Długość jak w serii, żadnych liftów, auto - TJ.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt sie 09, 2005 4:03 pm

OME LTR
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » wt sie 09, 2005 4:59 pm

KONI - jest nowa seria Heavy Truck. Amorki są super ale tylko na stadart - nie ma wersji do TJ na lift. Jak będziesz chciał usłyszeć opinie urzytkownika to daj cynk - dam Ci namiar do kumpla.
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » wt sie 09, 2005 5:07 pm

:)2 i o to chodziło, sprawdziłem w sieci ofertę OME wygląda nieźle, także cenowo. Wagooner - jak możesz to daj namiary gościa na priv. warto porównać. Dzięki :D
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: jakie amory są najtwardsze?

Post autor: zu-tec » śr sie 10, 2005 10:22 am

TTom pisze:Witam!
Temat różnego rodzaju amortyzatorów był przerabiany wielokrotnie, niemniej mam pytanie jakiej firmy amortyzatorów szukać żeby miały jak nawiększą twardość, chodzi mi o jak najmniejszą podatność na ugięcie. Czy to prawda że gazowe Bilstein? Długość jak w serii, żadnych liftów, auto - TJ.
Co to za brednie - chłopie, czy ty w ogóle wiesz do czego służą amortyzatory :roll: ??
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: jakie amory są najtwardsze?

Post autor: bartosiak » śr sie 10, 2005 10:25 am

zu-tec pisze:
TTom pisze:Witam!
Temat różnego rodzaju amortyzatorów był przerabiany wielokrotnie, niemniej mam pytanie jakiej firmy amortyzatorów szukać żeby miały jak nawiększą twardość, chodzi mi o jak najmniejszą podatność na ugięcie. Czy to prawda że gazowe Bilstein? Długość jak w serii, żadnych liftów, auto - TJ.
Co to za brednie - chłopie, czy ty w ogóle wiesz do czego służą amortyzatory :roll: ??
Może trochę delikatniej bym to ujął ale też zapytam PO CO do zawieszenia standard tak utwardzać amorki??
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr sie 10, 2005 10:25 am

Wstaw kawał pręta to będziesz miał najtwardsze :)21
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » śr sie 10, 2005 10:29 am

Tak dla żartu zobaczcie jak wygląda profesjonalny zestaw do obniżania samochodów!

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59927898

Tez można autko utwardzic :-)
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr sie 10, 2005 10:31 am

bartosiak pisze:Tak dla żartu zobaczcie jak wygląda profesjonalny zestaw do obniżania samochodów!

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59927898

Tez można autko utwardzic :-)
rozumiem ze to propozycja z ironia :wink: i nie chodzi mi tu o obnizenie bo to w plaskich sprawa normalna a raczej o sposob tego wykonania
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr sie 10, 2005 10:33 am

A może kolega chce startować na 1/4 mili ?? Albo w wyścigach ulicznych :wink:

McRabbit
 
 
Posty: 240
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska

Post autor: McRabbit » śr sie 10, 2005 10:43 am

dokladnie

OME LTR

5000 euro i masz zestawik caly


ale taniej bedzie wspawac kawalek preta :-)
_______________________
taki sobie landek

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » śr sie 10, 2005 10:48 am

danielpoz pisze:
bartosiak pisze:Tak dla żartu zobaczcie jak wygląda profesjonalny zestaw do obniżania samochodów!

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59927898

Tez można autko utwardzic :-)
rozumiem ze to propozycja z ironia :wink: i nie chodzi mi tu o obnizenie bo to w plaskich sprawa normalna a raczej o sposob tego wykonania
No nie napisałem "profesjonalny" zestaw he,he,he
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr sie 10, 2005 10:57 am

Mialem amorki Mopara w wersji HD i mowie Wam ze to dupa jest nie jazda.
Plomby wypadaja, syf sie rozkreca...

Od tego czasu laduje do aut najzwyklejsze olejowki.

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr sie 10, 2005 11:08 am

Kolega wsadzil do CJty amorki od stara jakiegos lzejszego, celem uzyskania dluzszej zywotnosci. Niestety komfort jazdy - jak mozna przewidziec, ale kolega twardy jest i dalej twierdzi ze to byl dobry pomysl :D Moze to jest optymalne rozwiazenie dla TToma ?? Dlugosc chyba jednak bardziej pasuje do wyliftowanego, i gor w amorach to oczka, ale ta cena... :D
Po za tym mozna sprawdzic, moze pasuja jakis od zuka, czy innego robura. Na tyl do YJ pasuja np. Bilsteiny od Transportera (niestety drozsze niz starowskie - ok. 200 PLN za szt.).
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr sie 10, 2005 11:14 am

Qrfa mć, amortyzatory nie służą do utwardzania albo zmiękczaniania zawieszenia - do tego sa elementy resorujące (pióra, spręzyny, drążki skrętne i co tam jeszcze) :evil: :)24
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » śr sie 10, 2005 11:16 am

zu-tec pisze:Qrfa mć, amortyzatory nie służą do utwardzania albo zmiękczaniania zawieszenia - do tego sa elementy resorujące (pióra, spręzyny, drążki skrętne i co tam jeszcze) :evil: :)24
jasne, tylko do usztywniania badz nie, ale wszyscy wiedza o co chodzi
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr sie 10, 2005 11:20 am

suziXL pisze: (...) wszyscy wiedza o co chodzi
...nie jestem pewien, delikatnie mówiąc :cry: :)24
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
AndrzejM
 
 
Posty: 295
Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
Lokalizacja: Kielce, Wolica

Post autor: AndrzejM » śr sie 10, 2005 11:21 am

zu-tec pisze:Qrfa mć, amortyzatory nie służą do utwardzania albo zmiękczaniania zawieszenia - do tego sa elementy resorujące (pióra, spręzyny, drążki skrętne i co tam jeszcze) :evil: :)24
Tak do końca to się z Tobą nie zgodzę. Zupełnie inaczej zachowuje się samochód na miękkich elementach resorujących i twardych amortyzatorach, niż na twardych resorach i miękkich amortyzatorach.

Zupełnie inny jest rodzaj i czas reakcji takiego zawieszenie. Inna też podatność na przechyły budy. No i zdecydowanie inne siły działają na zawieche przy wykrzyżach.

A.
XJ LTD 4.0 '90

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » śr sie 10, 2005 11:29 am

AndrzejM pisze: (...) na twardych resorach i miękkich amortyzatorach (....)
Coś takiego jest technicznym absurdem i nie powinno wystepować w przyrodzie... :wink:
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » śr sie 10, 2005 11:32 am

zu-tec pisze:
AndrzejM pisze: (...) na twardych resorach i miękkich amortyzatorach (....)
Coś takiego jest technicznym absurdem i nie powinno wystepować w przyrodzie... :wink:
tak do konca sie z toba nie zgodze, bo to zalezy od masy pojazdu i warunkow uzytkowania, a poza tym mysle, ze miejsca na serwerze jest za malo zeby rozstrzygnac te kwestie i wyjasnic wszystkie niuanse
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr sie 10, 2005 11:34 am

A do czego sluzy w zawieszeniu amor mozna sprawdzic jezdzac bez :D Murzynska fura, wystarczy sie po nosie podrapac zeby sie bujac zaczela :D
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
PIECH
 
 
Posty: 167
Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
Lokalizacja: Krasnobród

Post autor: PIECH » śr sie 10, 2005 12:14 pm

Sąsiad dodał po dodatkowym amorku na każdą stronę i tak se "utwardził" syfa.
Teraz już ma sprężyny, resory i 4 amorki (z tyłu) :D
A i z przodu dodał po amorku, zapomniałbym dodać. :D

Pozdr.
XJ

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » śr sie 10, 2005 12:15 pm

PIECH pisze:Sąsiad dodał po dodatkowym amorku na każdą stronę i tak se "utwardził" syfa.
Teraz już ma sprężyny, resory i 4 amorki (z tyłu) :D
A i z przodu dodał po amorku, zapomniałbym dodać. :D

Pozdr.
Dobre do skakania na progach zwalniających :D
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
PIECH
 
 
Posty: 167
Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
Lokalizacja: Krasnobród

Post autor: PIECH » śr sie 10, 2005 12:16 pm

wojtek_pl pisze:
PIECH pisze:Sąsiad dodał po dodatkowym amorku na każdą stronę i tak se "utwardził" syfa.
Teraz już ma sprężyny, resory i 4 amorki (z tyłu) :D
A i z przodu dodał po amorku, zapomniałbym dodać. :D

Pozdr.
Dobre do skakania na progach zwalniających :D
Masz na myśli samochód czy kierowcę :lol: :lol: :lol:
XJ

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » śr sie 10, 2005 12:21 pm

PIECH pisze: Dobre do skakania na progach zwalniających :D
Masz na myśli samochód czy kierowcę :lol: :lol: :lol:[/quote]
Jedno i drugie oczywiście. :)21
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość