chce do gazu
Moderator: Mroczny
chce do gazu
Jeep Grand Szeroki, rok 1993, silnik 4l, automat, przebieg 145 000 km.
jaki mam gaz zalozyc? za wtrysk powiedzieli mi 6000 pln - nie mam tyle.
za zwykla instalacje 1800 pln - mam tyle.
czy ktos moze mi powiedziec jak z tego wybranac, moze cos pomiedzy, moze najtansza ale z jakimis gadzetami?
HELP
jaki mam gaz zalozyc? za wtrysk powiedzieli mi 6000 pln - nie mam tyle.
za zwykla instalacje 1800 pln - mam tyle.
czy ktos moze mi powiedziec jak z tego wybranac, moze cos pomiedzy, moze najtansza ale z jakimis gadzetami?
HELP
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl
http://www.muddoctors.pl
I Generacja to gaz sterowany jedynie podciśnnieniem w dolocie
II Gen - to to samo + silnik krokowy sterowany sondą lambda. - lepsze sterowanie mieszanką
III Gen - to wtrysk gazu (w postaci lotnej) bazujący na sygnałach z lambdy,MAP lub MAF i TPS
IV Gen - wtrysk gazu (w postaci lotnej) bazujący na czasach otwarcia wtrysków benzynowych
V Generacja - wtrysk gazu w fazie ciekłej
Jak się myle to niech mnie ktoś poprawi
II Gen - to to samo + silnik krokowy sterowany sondą lambda. - lepsze sterowanie mieszanką
III Gen - to wtrysk gazu (w postaci lotnej) bazujący na sygnałach z lambdy,MAP lub MAF i TPS
IV Gen - wtrysk gazu (w postaci lotnej) bazujący na czasach otwarcia wtrysków benzynowych
V Generacja - wtrysk gazu w fazie ciekłej
Jak się myle to niech mnie ktoś poprawi
XJ LTD 4.0 '90
pierwsza generacja to chyba nawet nie miała śrubki do regulacji czy coś takiego robiona bardzo dawno i bez żadnych emulacji komputerów ani innych bajerów druga generacja to też mieszalnikowa ale ma już regulację śhrubką i jakies tam emulacje sondy i wtrysków trzecia generacja to druga plus komputer sterujący a 4ta to wtrysk...
jak coś popieprzyłem to mnie poprawcie
jak coś popieprzyłem to mnie poprawcie
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
ZJ 95' V8 4,5"up
DZIĘKIAndrzejM pisze:I Generacja to gaz sterowany jedynie podciśnnieniem w dolocie
II Gen - to to samo + silnik krokowy sterowany sondą lambda. - lepsze sterowanie mieszanką
III Gen - to wtrysk gazu (w postaci lotnej) bazujący na sygnałach z lambdy,MAP lub MAF i TPS
IV Gen - wtrysk gazu (w postaci lotnej) bazujący na czasach otwarcia wtrysków benzynowych
V Geeracja - wtrysk gazu w fazie ciekłej
Jak się myle to niech mnie ktoś poprawi




Znaczy ja mam Gen 1. Lub 2 według co poniektórych

I działa

Znaczy mam śrubkę i emulator wtrysków, nie mam silnika krokowego.
Ostatnio zmieniony pt sie 12, 2005 10:32 am przez wojtek_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
wszystko do gazu mozna kupić w specjalistycznym sklepie. rzecz w tym, że zainstalowac gaz moze tylko zakład posiadajacy upowaznienie. i tu zaczynaja sie schody. u mnie na wsi mechanik zakładał tanio instalacje jeszcze rok temu, a teraz rynek został uszczelniony i musi działkowac z facetem mającym uprawnienia.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
heh..a jaka jest za duza a jaka za mala? Sa na to reguly, czy tylko organoleptyczie?Radek666 pisze:No to reduktor masz wojskowy (super major) ale chodzi o to co wlozyli w rure dolotowa - mieszacz. jak jest za mala srednica to strasznie tlumi dolot (ale dobrze miesza) a jak za duza to moze palic duzo a slabo jechac...
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

chce do gazu - NAMIARY
OK. To teraz pytanie czy ktos moze polecic na Slasku jakis zaklad, ktory dobrze zaklada gaz do Jeepa?
dziekuje za pomoc, rozjasnilo mi sie.
dziekuje za pomoc, rozjasnilo mi sie.
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl
http://www.muddoctors.pl
Kiedys widzialem chyba nawet na sieci opracowanie natemat wlasnie liczenia srednicy przewezenia miksera. Gosc to wyprowadzal uwzgledniajac dlugosc dolotu i takie tam inne.... ale teraz nie znajde.solt pisze:heh..a jaka jest za duza a jaka za mala? Sa na to reguly, czy tylko organoleptyczie?Radek666 pisze:No to reduktor masz wojskowy (super major) ale chodzi o to co wlozyli w rure dolotowa - mieszacz. jak jest za mala srednica to strasznie tlumi dolot (ale dobrze miesza) a jak za duza to moze palic duzo a slabo jechac...
Ale tak naprawde to organoleptycznie/ z doswiadczenia wlasnego i innych uzytkownikow najlepiej dobrac chyba (jak Ci zle dobrali przy zakladaniu)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości