MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
elita
-

- Posty: 192
- Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: elita » czw sie 25, 2005 4:48 pm
po przebojach xjeepa z kultowym wyłącznikiem

zainteresowałe się tematem, więc jutro ide kupić zestaw porządnych przekaźników, grubych kabli i odpowiednich bezpieczników i pomyślałem o mocniejszych żaródkach, bo będzie można

(warto?)
Co do przekaźników, to montować je przy kloszach (woda?;(, ale mniej drutów) , czy lepiej gdzieś na sucho koło pdc i szarpnąć kabelki sterowania i zasiłu w 2 kierunkach?
Jakie przekaźniki polecacie? polonezowskie 4 sztuki, czy są jakieś nierozłączne długie/krótkie monolityczne? może coś polecicie o mniejszych gabarytach?
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » czw sie 25, 2005 5:00 pm
Ile ty tych przekaźników chcesz

?
Ja zrobiłem na jednym, światła mijania. Drogowe mają chyba swój przekaźnik w standardzie...
Przekaźnik zamontowałem pod podpórką maski, przykręcony do blachy, obok akumulatora. Kabel 2,5 mm2 ale pociągnąłem też masowy nowy.
Z bezpiecznikiem oczywiście.
Sterowanie przekaźnikiem z dotychczasowego kabla od św. mijania.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
elita
-

- Posty: 192
- Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: elita » czw sie 25, 2005 5:07 pm
chciałem osobne na każdą lampe, osobno na mijania i drogowe, wyszło mi 4

ale może faktycznie 2 stykną

drogowe zrobie jednak też przez przekaźnik bo na schematach nie widze żeby przez bezpiecznik szły.
A co do żarówek: warto, nie podgrzeje takimi np setkami zabardzo kloszy, warstwy odblaskowej itp? może 75/75?
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » czw sie 25, 2005 5:10 pm
Jak cię złapię z mocniejszymi żarówkami to ci je wytłukę !

Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
LAREDO
- jestem tu nowy...

- Posty: 89
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 pm
- Lokalizacja: Zawiercie
Post
autor: LAREDO » czw sie 25, 2005 5:20 pm
ja mam od dawien dawna (czyli lutego) 90/100 W i jak na razie nic się nie dzieje z kloszami czy lampą wogóle. Jednak czasem i to za mało dlatego chcę dokupić dwa halogeny drogowe z setkami oczywiście

. Słyszałem że policja może mieć obiekcje co do mocy żarówek ale jak na razie żaden kierowca nie mrugał mi swiatłami że go ślepią - ustawiałem na oko

szykuje się ponownie na 4x4 ale nie wiem na co

GSM 695 659 000
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw sie 25, 2005 6:53 pm
Nie wkladajcie mocniejszych to nie ma sensu. Szlag trafi odblysniki mimo ze beda Ci sie wydawaly "srebrne"
Zabilem tak w dwoch autach lampy stosujac zarowki z adnotacja "not for use in europe"

150/140W W koncu zalozylem przekazniki, nowe lampy, standardowe zarowki dobrej firmy i jasnosc nieporownywalna.
-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » czw sie 25, 2005 6:55 pm
Polecam OSRAM Silverstar +50% Założyłem takie w plaskatym i oczywiście instalacja na przekaźnikach (po dwa na stronę). Zasilanie 4mm2 z bezpiecznikiem. Efekt - REWELACJA

XJ LTD 4.0 '90
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw sie 25, 2005 7:36 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » sob sie 27, 2005 2:10 am
Mam przekazniki, zalozylem Silverstary+50% i jest suuper (mam tez reflektory Helli). Przekazniki radze dac na prawa i lewa strone oddzielnie + bezpieczniki do nich - bo moze sie zdarzyc ze jeden wysiadzie i wtedy zostaje drugie 'oko' (zgas sobie na chwile swiatla jadac 80-100 km/h w nocy nieoswietlona droga - robi sie nieciekawie). Moze pstrykne jutro jakies foty co do polozenia, to zapodam.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » sob sie 27, 2005 11:55 am
Faktycznie moze jakis schemacik bo seryjne to naprawde kultowe
legenda legenda a widziec trzeba
tesz bym sobie zapodal normalne oswietlenie
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » sob sie 27, 2005 4:09 pm
1992 Jeep Cherokee Limited

-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » sob sie 27, 2005 10:02 pm
ma sie rozumiec ze przekazniki sa sterowane nadal legendarnym wichajsrtem

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » ndz sie 28, 2005 2:07 am
lesio jeep pisze:ma sie rozumiec ze przekazniki sa sterowane nadal legendarnym wichajsrtem

no wlasnie, skad bierzesz sygnal sterujacy przekazniki? Ciagnales kabelek z wichajstra? czy pod stare swiatelka podpiales?
pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » ndz sie 28, 2005 12:19 pm
Tak, steruje stary kabelek od swiatel.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
rozprza
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: rozprza » wt wrz 13, 2005 3:17 pm
też o dodatkowym oświetleniu pomyślałem ostatnio, jeżeli może ktoś zapodać parę fotek albo linka (chodzi o zwykłego szerookiego) będę wdzięczny. Widziałem juz kilka fotek ale przyznam że niektóre okrągłe dodatkowe lampki w moim przekonaniu jakoś sie gryzły z surowymi prostokątami cheeroka
vojager 3.3 grand 5.9
-
kurpi
- jestem tu nowy...

- Posty: 82
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 8:02 pm
- Lokalizacja: Mikołów
Post
autor: kurpi » wt wrz 13, 2005 5:25 pm
rozprza pisze:też o dodatkowym oświetleniu pomyślałem ostatnio, jeżeli może ktoś zapodać parę fotek albo linka (chodzi o zwykłego szerookiego) będę wdzięczny. Widziałem juz kilka fotek ale przyznam że niektóre okrągłe dodatkowe lampki w moim przekonaniu jakoś sie gryzły z surowymi prostokątami cheeroka
ja mam dodatkowo zamontowane bodajże polskie WESBAM czy coś takiego,są prostokątne(patrz zdjątko po lewej)w nich żaróweczki 100w i w ciemnościach jest rewelka,mam podpięte razem z długimi.jasno na 300m conajmiej

gg:6701054
był terrano 2.4i,został vw golf 4x4 a teraz doszedł ssangyong kyron

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt wrz 13, 2005 7:14 pm
przekaznik najlepiej wyglada tam gdzie go nie widac ... czyli przy bezpiecznikach

pod legendarnym "wichajstrem"...
Podlaczenie banalnie proste!! bez ciecia zadnego kabna

wszystko na konektorkach

2 szt stykna

choc mysle jeszcze o dodatkowych na swiatla "drogowe"

stala 30stke macie pod reka, wysterowanie tez, o masie nie wspomnie
polecam
mom zarowki philipsa silverstar czy jakos tam + 50

REWELACJA
Do tego 2 szt. halogenow hella mikro FF - prostokatnych i ...
jasnosc widze....jasnosc

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
rozprza
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: rozprza » wt wrz 13, 2005 7:19 pm
ale fotke zapodaj bo nie wiem jak to wygląda czy lepiej bliżej środka czy na zewnątrz, na dole czy u góry itp.... widziałem peepa ostatnio i miał chyba 6szt. na zderzaku ale jakoś mi to nie podeszło...

vojager 3.3 grand 5.9
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt wrz 13, 2005 7:33 pm
mam mase fotek swojego sztrucla ale nie mam jak TU wsadzic

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt wrz 13, 2005 7:35 pm
XJeep pisze: bez ciecia zadnego kabna

wszystko na
konektorkach
na bulwar moze tak ale w teren takie polaczenia umieraja po paru wyjazdach , lutowanie dziala 100 %
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt wrz 13, 2005 7:40 pm
Ja zalozylem dwa okragle halogeny polskiej firmy Wesem z Wieliczki. Dzialaja bez zarzutu, sa dobrej jakosci i cena smieszna. Polecam zamontowac w fabrycznych otworach u gory zderzaka. ( wystarczy wyjac zaslepki ). W tym miejscu beda najmniej narazone na uszkodzenie.Foto:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C505544
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt wrz 13, 2005 7:48 pm
Miskiller pisze:XJeep pisze: bez ciecia zadnego kabna

wszystko na
konektorkach
na bulwar moze tak ale w teren takie polaczenia umieraja po paru wyjazdach , lutowanie dziala 100 %
no nie do konca sie z kolega zgodze
bo....
po pierwsze
przez takie polaczenie nie niszczysz oryg. instalacji a dziala i wytrzymuje tak samo jak lutowane

wszysko w auce masz na konektorach wiec ...

(przeca konektorki sa polutowane z przewodem, nie jakas partyzantka) Wystarczy zastosowac "dwojnik" czy "zlodziejke" i z pojedynczej koncowki "męskiej" robisz dwie

OT i cala filozofia
po 2gie

Duze lepszym rozwiazaniem jest chyba umieszczenie przekaznikow wysoko w kabinie niz na pasie przednim

wszystkiego najlepszego przy brodzeniu...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt wrz 13, 2005 8:51 pm
XJeep pisze: wszysko w auce masz na konektorach wiec ...
Duze lepszym rozwiazaniem jest chyba umieszczenie przekaznikow wysoko w kabinie niz na pasie przednim

wszystkiego najlepszego przy brodzeniu...

nie unos sie, orginalne kostki w nissanie maja uszczelki... a u mnie zdarzylo sie ze wilgoc panujaca , panowala tez wysoko w kabinie... a za zyczenia dziekuje
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt wrz 13, 2005 8:53 pm
Miskiller pisze:... a za zyczenia dziekuje
a prosem bardzoooo!! ja siem nie unosiem

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Bogdan 4x4
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: ndz paź 10, 2004 7:49 pm
- Lokalizacja: z podkarpackiej wioski
Post
autor: Bogdan 4x4 » wt wrz 13, 2005 9:15 pm
Jakby takie zapodać...

kolega militarysrta ma takie reflekory, co się samolotów w czasie wojny na niebie szukało

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość