mam 31x10,5x15 BFG AT przy lifcie 2,5" i jest rewelka
na przyspieszeniu nie widze zbytniej roznicy, nadal wymiata jak szatan
porownywalem sie z seryjnym XJ i szly leb e leb!!
poszukaj na stronie
www.kilometr.com -> garaz ->
przelicznik rozmiaru opon
roznice minimalne -> moim zdaniem nieodczuwalne
a w zamian :
PLUSY:
-> przeswit zwiekszony = lepiej w terenie sobie poradzi...duzo lepiej
-> rasowy wyglad auta -> nie jak passat

ZACZYNA XJ wygladac

tak jak powinien
-> szybciej smigasz na autobanie ...
-> 100 x lepszy w prowadzeniu po naszych dziurawych drogach
-> widzisz w koncu kierowcow szosowek z "gory"
-> tesciowa juz tak latwo sie do auta nie wdrapie
-> dobrze jest zamontowac wzmocniony amorek skretu

HD - rewelka

tnie wtedy koleiny i blocko jak papier
MINUSY:
-> slabsze hamowanie

malo odczowalne ale zawsze ...

-> delikatnie oszukuje licznik...

kwestia przyzwyczajenia
moim zdaniem problem nie tkwi w tamtym XJ w oponach ale w czyms innym...

a w czym....hmmmm

kup to pomyslimy

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...