Jedyny_w_Polsce
Moderator: Mroczny
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Bryka oczywiście jest moja, myślałem że się kapniecie bo na avatarze obok to przecież prawie to samo auto. Nie wiedziałem że tak się tak się temat rozwinie bo dałem tylko link do oceny
Bryczkę skróciłem bo waliłem budą ostro po drzewach na ciężkich trawersach. Nie skończyłem jej jeszcze do końca, zamierzam skrócić ją jeszcze trochę gdyż nabyłem danę 44 i chcę wywalić resory i ozdobić go w sprężyny.
W dołkach niestety jeszcze wieszam się lekko na dupci.
Przód wyprowadziłem już nowym zderzakiem gdzie wyciągarka prototypowa hydrauliczna jest cała schowana pod machą i kąt natarcia przy 32 calowych simexach osiągnąłem niemal 90 stopni.
Cały czas testuję bolida i dłubie w garażu.

Bryczkę skróciłem bo waliłem budą ostro po drzewach na ciężkich trawersach. Nie skończyłem jej jeszcze do końca, zamierzam skrócić ją jeszcze trochę gdyż nabyłem danę 44 i chcę wywalić resory i ozdobić go w sprężyny.
W dołkach niestety jeszcze wieszam się lekko na dupci.
Przód wyprowadziłem już nowym zderzakiem gdzie wyciągarka prototypowa hydrauliczna jest cała schowana pod machą i kąt natarcia przy 32 calowych simexach osiągnąłem niemal 90 stopni.
Cały czas testuję bolida i dłubie w garażu.
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Nie było żadnej lipy, bryka nie zmarła w żadnym miejscu a tydzień przed rajdem wycięte było stężenie przednie podłużnic. A jeepek musiał jeszcze wrócić do Krakowa. Na grudnową edycję pucharu przód będzie już prawie całkowicie gotowy.Miskiller pisze:na pierwszym pucharze wymiatala niezlemixio55 pisze:Musielibyście zobaczeć jak bryka wymiata !... a na drugim juz lipa...
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Staram się zachować wszystkie elementy i podzespoły Jeepa, tak więc nie ma innych prócz tylnych lamp od ciągnika ale są dość ładne.Adamek pisze:Hmmmm, ot tak sobie. Co jeszcze zmienione jest
Generalnie nastawiam się i kładę nacisk na konstrukcję samej budy - co by się nie złamała. Ale myślę że to zostało już załatwione po ostatnim rajdzie.
Reszta to : spora zmiana pod machą praktycznie został sam silnik, zlikwidowane visko, alternator przeniesiony, wywalone zostały łapy alternatora i klimy "której już też nie ma" zrobione zostały nowe, chłodnica wywalona na tył spory problem w jeepie, wkomponowałem pompę hydrauliczną napędzaną .......
usunięte zostało dość sporo zbędnej instalacji elektrycznej, zlikwidowany abs, wywalona nagrzewnica i cała instalacja ogrzewania którą zastąpił wiatrak podwójny od chłodnic, dodatkowo zamontowana chłodnica skrzyni biegów oraz chłodnica wspomagania..........
Wiele innych takich ciekawostek które wynikają z rajdu na rajd
Widziałem z bliska - jest wery ocień haraszo
Auto wzbudza respekt .
Wiem też kto do tego przyłożył łapę ale nie chcę się wyrywać przed orkiestrę (właściciela znaczy ) .
Ja ich znam tych co tutaj przesiadują - to dobre chłopaki są - pomogą .



Auto wzbudza respekt .


Wiem też kto do tego przyłożył łapę ale nie chcę się wyrywać przed orkiestrę (właściciela znaczy ) .


A to już żaden problem . Podaj tutaj na forum numer do żony .mixio55 pisze:Ja się uwziąłem, jedyny problem to żona którą lekko odstawiłem dla jeepa.
Będe musiał sporo nadrabiać, tym bardziej że jeszcze mi troche zejdzie z przeróbkami.
Ja ich znam tych co tutaj przesiadują - to dobre chłopaki są - pomogą .



Stiopa
XJ Sport '93
XJ Sport '93
Ja też mogę potwierdzić, że pojazd wygląda sympatycznie.
Moją radość zwiększa fakt, że mogłem się zaopiekować kilkoma zbędnymi elementami
Moją radość zwiększa fakt, że mogłem się zaopiekować kilkoma zbędnymi elementami

'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Już odpowiadamMax pisze:To w takim razie powtorze pytanie juz personalnie... Gdzie robiles progi i jaki mniej wiecej koszt?
Progi w brew pozorom nie są takie zwyczajne bo to kratownica wzmacniająca środek podłużnic, wykonywał je mój obecny pilot Jacek Prowadzisz firma PRACOWNIA METALU METALTUNING- drogie k...a były ale lepiej raz zainwestować i mieć problem z głowy.
Progi są wykonane tak aby można było się nimi podepszeć bokiem na przeszkodzie np.drzewie "lecz z szacunku do nich tego unikam" lub głazku i skręcić w miejscu o 180 stopni, chodzi o dobry rozstaw poprzecznych łączeń co by nie pogiąć samej rury.
Próg jest równy pomiędzy tylnym a przednim kołem nie wystaje, czuby zakręcone i celowo zrobione mniej odporne na uderzenie boczne.
Oczywiście miejsce pod lifta dobrane do równego podnoszenia bryczki.
Jacek wykonał to doskonale, kurde mistrzostwo świata sprawdzone i przetestowane.
Myślę że Ci odpowiedziałem , co do ceny to musisz sie sam dogadywać ,ale warto.
Ostatnio zmieniony wt lis 15, 2005 11:59 am przez mixio55, łącznie zmieniany 1 raz.
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
A Masz ty stronkę do Jacka z kontaktem, Możesz powołać sie na mnie
http://www.pracowniametalu.pl/
http://www.pracowniametalu.pl/
Stiopa pisze:
A to już żaden problem . Podaj tutaj na forum numer do żony .
Ja ich znam tych co tutaj przesiadują - to dobre chłopaki są - pomogą .
![]()
![]()




Tak sobie wydumałem że mój rzep też jest "jedyny w Polsce" - tu wgniecenie, tam rysa a tam lakier odłazi...



Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości