Strona 1 z 2
Jedyny_w_Polsce
: pn lis 14, 2005 6:24 pm
autor: mixio55
: pn lis 14, 2005 6:31 pm
autor: PIECH
Mnie się podoba

: pn lis 14, 2005 6:46 pm
autor: intruz
: pn lis 14, 2005 7:06 pm
autor: bartosiak
Kto i dlaczego taką krzywdę zrobił biedakowi!????
: pn lis 14, 2005 7:08 pm
autor: mixio55
Musielibyście zobaczeć jak bryka wymiata !
: pn lis 14, 2005 7:26 pm
autor: Kasprol
znam Własciela z pieknego XJ zrobił potfora a wymiata az miło z przodu wyciagara hydraulik zawieszenie miodzio no i kierowca swir

ale pozytywny swir
: pn lis 14, 2005 7:31 pm
autor: mixio55
: pn lis 14, 2005 8:37 pm
autor: Max
A wiecie gdzie i za ile robil te progi?
: pn lis 14, 2005 9:05 pm
autor: Miskiller
mixio55 pisze:Musielibyście zobaczeć jak bryka wymiata !
na pierwszym pucharze wymiatala niezle

... a na drugim juz lipa...

: pn lis 14, 2005 9:06 pm
autor: Pawelec
: pn lis 14, 2005 9:13 pm
autor: Adamek
Hmmmm, ot tak sobie. Co jeszcze zmienione jest

: pn lis 14, 2005 9:28 pm
autor: mixio55
Bryka oczywiście jest moja, myślałem że się kapniecie bo na avatarze obok to przecież prawie to samo auto. Nie wiedziałem że tak się tak się temat rozwinie bo dałem tylko link do oceny
Bryczkę skróciłem bo waliłem budą ostro po drzewach na ciężkich trawersach. Nie skończyłem jej jeszcze do końca, zamierzam skrócić ją jeszcze trochę gdyż nabyłem danę 44 i chcę wywalić resory i ozdobić go w sprężyny.
W dołkach niestety jeszcze wieszam się lekko na dupci.
Przód wyprowadziłem już nowym zderzakiem gdzie wyciągarka prototypowa hydrauliczna jest cała schowana pod machą i kąt natarcia przy 32 calowych simexach osiągnąłem niemal 90 stopni.
Cały czas testuję bolida i dłubie w garażu.
: pn lis 14, 2005 9:36 pm
autor: mixio55
Miskiller pisze:mixio55 pisze:Musielibyście zobaczeć jak bryka wymiata !
na pierwszym pucharze wymiatala niezle

... a na drugim juz lipa...

Nie było żadnej lipy, bryka nie zmarła w żadnym miejscu a tydzień przed rajdem wycięte było stężenie przednie podłużnic. A jeepek musiał jeszcze wrócić do Krakowa. Na grudnową edycję pucharu przód będzie już prawie całkowicie gotowy.
: pn lis 14, 2005 9:55 pm
autor: mixio55
Adamek pisze:Hmmmm, ot tak sobie. Co jeszcze zmienione jest

Staram się zachować wszystkie elementy i podzespoły Jeepa, tak więc nie ma innych prócz tylnych lamp od ciągnika ale są dość ładne.
Generalnie nastawiam się i kładę nacisk na konstrukcję samej budy - co by się nie złamała. Ale myślę że to zostało już załatwione po ostatnim rajdzie.
Reszta to : spora zmiana pod machą praktycznie został sam silnik, zlikwidowane visko, alternator przeniesiony, wywalone zostały łapy alternatora i klimy "której już też nie ma" zrobione zostały nowe, chłodnica wywalona na tył spory problem w jeepie, wkomponowałem pompę hydrauliczną napędzaną .......
usunięte zostało dość sporo zbędnej instalacji elektrycznej, zlikwidowany abs, wywalona nagrzewnica i cała instalacja ogrzewania którą zastąpił wiatrak podwójny od chłodnic, dodatkowo zamontowana chłodnica skrzyni biegów oraz chłodnica wspomagania..........
Wiele innych takich ciekawostek które wynikają z rajdu na rajd
: pn lis 14, 2005 10:15 pm
autor: Mroczny
zazdroszę weny
mnie czasem opuszcza
ładne auto i fajnie dostosowane do potrzeb użytkownika

: pn lis 14, 2005 10:20 pm
autor: mixio55
Ja się uwziąłem, jedyny problem to żona którą lekko odstawiłem dla jeepa.
Będe musiał sporo nadrabiać, tym bardziej że jeszcze mi troche zejdzie z przeróbkami.
: wt lis 15, 2005 9:09 am
autor: Adamek
mixio55 pisze:Ja się uwziąłem, jedyny problem to żona którą lekko odstawiłem dla jeepa.
Będe musiał sporo nadrabiać, tym bardziej że jeszcze mi troche zejdzie z przeróbkami.
hihihiihhihi, ten sam mam problem

: wt lis 15, 2005 9:22 am
autor: Stiopa
: wt lis 15, 2005 10:43 am
autor: Max
To w takim razie powtorze pytanie juz personalnie... Gdzie robiles progi i jaki mniej wiecej koszt?
: wt lis 15, 2005 10:45 am
autor: waltz
Ja też mogę potwierdzić, że pojazd wygląda sympatycznie.
Moją radość zwiększa fakt, że mogłem się zaopiekować kilkoma zbędnymi elementami

: wt lis 15, 2005 11:55 am
autor: mixio55
Max pisze:To w takim razie powtorze pytanie juz personalnie... Gdzie robiles progi i jaki mniej wiecej koszt?
Już odpowiadam
Progi w brew pozorom nie są takie zwyczajne bo to kratownica wzmacniająca środek podłużnic, wykonywał je mój obecny pilot Jacek Prowadzisz firma PRACOWNIA METALU METALTUNING- drogie k...a były ale lepiej raz zainwestować i mieć problem z głowy.
Progi są wykonane tak aby można było się nimi podepszeć bokiem na przeszkodzie np.drzewie "lecz z szacunku do nich tego unikam" lub głazku i skręcić w miejscu o 180 stopni, chodzi o dobry rozstaw poprzecznych łączeń co by nie pogiąć samej rury.
Próg jest równy pomiędzy tylnym a przednim kołem nie wystaje, czuby zakręcone i celowo zrobione mniej odporne na uderzenie boczne.
Oczywiście miejsce pod lifta dobrane do równego podnoszenia bryczki.
Jacek wykonał to doskonale, kurde mistrzostwo świata sprawdzone i przetestowane.
Myślę że Ci odpowiedziałem , co do ceny to musisz sie sam dogadywać ,ale warto.
: wt lis 15, 2005 11:58 am
autor: mixio55
A Masz ty stronkę do Jacka z kontaktem, Możesz powołać sie na mnie
http://www.pracowniametalu.pl/
: wt lis 15, 2005 12:10 pm
autor: Max
OK, thx, juz naskrobalem mailika do nich. Dzieki.
: wt lis 15, 2005 12:39 pm
autor: mixio55
Lepiej zadzwoń, Jacek twardo rzeza metal do pózna więc niewiem czy Ci odpisze
: wt lis 15, 2005 3:19 pm
autor: SławekXJ