mam to co mam ale .....

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

mam to co mam ale .....

Post autor: klimson » ndz gru 04, 2005 12:48 pm

no wlasnie mam jak w podpisie a tu pojawil sie na horyzoncie jeepek w wersji sport z 1996, manual, 4.0, o ile pamietam HO, 3 drzwiowy, podniesiony jakies 2" nawet na ladnej feldze i z opona oraz gazem (ponoc wersja kanadyjska...co kolwiek to znaczy :wink: ) aha ma nawet elektryke w szybach i lustrach i przebieg na poziomie 65K mil :roll:
Zastanawiam sie czy nie zamienic jako ze zawszechcialem 3 drzwiowke... tylko co sadzicie o tej skrzyni- brak FT..... i ogolnie..... ?? ?? :-?
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: mam to co mam ale .....

Post autor: Voytass » ndz gru 04, 2005 2:10 pm

klimson pisze:no wlasnie mam jak w podpisie a tu pojawil sie na horyzoncie jeepek w wersji sport z 1996, manual, 4.0, o ile pamietam HO, 3 drzwiowy, podniesiony jakies 2" nawet na ladnej feldze i z opona oraz gazem (ponoc wersja kanadyjska...co kolwiek to znaczy :wink: ) aha ma nawet elektryke w szybach i lustrach i przebieg na poziomie 65K mil :roll:
Zastanawiam sie czy nie zamienic jako ze zawszechcialem 3 drzwiowke... tylko co sadzicie o tej skrzyni- brak FT..... i ogolnie..... ?? ?? :-?
Wszystko zalezy od tego, czy:
- Twoje auto bedzie na sprzedaz
- spelni moje zalozenia dot. stanu
- sprzedasz mi go niedrogo

:)21

Jesli 3xtak to braz tego 3d :lol:
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: mam to co mam ale .....

Post autor: misman » ndz gru 04, 2005 2:13 pm

Voytass pisze:
klimson pisze:no wlasnie mam jak w podpisie a tu pojawil sie na horyzoncie jeepek w wersji sport z 1996, manual, 4.0, o ile pamietam HO, 3 drzwiowy, podniesiony jakies 2" nawet na ladnej feldze i z opona oraz gazem (ponoc wersja kanadyjska...co kolwiek to znaczy :wink: ) aha ma nawet elektryke w szybach i lustrach i przebieg na poziomie 65K mil :roll:
Zastanawiam sie czy nie zamienic jako ze zawszechcialem 3 drzwiowke... tylko co sadzicie o tej skrzyni- brak FT..... i ogolnie..... ?? ?? :-?
Wszystko zalezy od tego, czy:
- Twoje auto bedzie na sprzedaz
- spelni moje zalozenia dot. stanu
- sprzedasz mi go niedrogo

:)21

Jesli 3xtak to braz tego 3d :lol:
:)20 :)20 :)20 :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz gru 04, 2005 2:20 pm

Mam 4.0 z manualem. Moim zdaniem to bardzo udane polaczenie ( pewnie zaraz sie odezwa krytycy, ze automat najlepszy...).Skrzynia ax15 jest produkcji japonskiej i przez fabryke jest okreslana jako medium duty, a wiec jest najmocniejsza ze stosowanych. Inne sa okreslane jako light duty. Auto z manualna skrzynka ma niesamowitego kopa, a przy tym jest zdecydowanie oszczedniejsze od automatow. Skrzynia pracuje bez zarzutu, jest fajnie zestopniowana( na dwojce osiaga setke), na trasie przy stu kmh, na piatce silnik kreci tylko 1600 obr/min( przelozenie 3.07-stad oszczedna praca) Co do reduktora- ja zakupilem auto wyposazone w 231, ale bez problemu zamienilem na 242 i smigam na full time.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » ndz gru 04, 2005 2:55 pm

a mozna zastąpic skrzynie auto -na manualna i ile by sama skrzynia kosztowała
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » ndz gru 04, 2005 2:55 pm

a mozna zastąpic skrzynie auto -na manualna i ile by sama skrzynia kosztowała??
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Re: mam to co mam ale .....

Post autor: klimson » ndz gru 04, 2005 4:25 pm

Wszystko zalezy od tego, czy:
- Twoje auto bedzie na sprzedaz
- spelni moje zalozenia dot. stanu
- sprzedasz mi go niedrogo

:)21

Jesli 3xtak to braz tego 3d :lol:
no coz pisz na klimson007@wp.pl bo juz raz moderatory daly mi zolta kartke
Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2005 4:29 pm przez klimson, łącznie zmieniany 1 raz.
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » ndz gru 04, 2005 4:27 pm

intruz pisze:Mam 4.0 z manualem. Moim zdaniem to bardzo udane polaczenie ( pewnie zaraz sie odezwa krytycy, ze automat najlepszy...).Skrzynia ax15 jest produkcji japonskiej i przez fabryke jest okreslana jako medium duty, a wiec jest najmocniejsza ze stosowanych. Inne sa okreslane jako light duty. Auto z manualna skrzynka ma niesamowitego kopa, a przy tym jest zdecydowanie oszczedniejsze od automatow. Skrzynia pracuje bez zarzutu, jest fajnie zestopniowana( na dwojce osiaga setke), na trasie przy stu kmh, na piatce silnik kreci tylko 1600 obr/min( przelozenie 3.07-stad oszczedna praca) Co do reduktora- ja zakupilem auto wyposazone w 231, ale bez problemu zamienilem na 242 i smigam na full time.
liczylem ze sie odezwiesz :wink: :)2 dzieki !! a jak prowadzi sie trzy drzwiowka-> jest sztywniejsza?
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JGC » ndz gru 04, 2005 10:17 pm

Automatem wygodniej sie jezdzi, ale manual jest oszczedniejszy i tak sie nie sypie
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz gru 04, 2005 10:47 pm

Podejrzewam, ze trzydrzwiowy jest sztywniejszy, ale w normalnej eksploatacji roznice sa niewyczuwalne. Zreszta modele od 94 roku w zwyz mialy wzmocniona karoserie, dodatkowa belke w dachu oraz wzmocnienia boczne w drzwiach( ochrona w przypadku bocznego uderzenia)
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz gru 04, 2005 11:58 pm

JGC pisze:Automatem wygodniej sie jezdzi, ale manual jest oszczedniejszy i tak sie nie sypie
:o Aleś powiedział... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » pn gru 05, 2005 11:26 am

intruz pisze:Podejrzewam, ze trzydrzwiowy jest sztywniejszy, ale w normalnej eksploatacji roznice sa niewyczuwalne. Zreszta modele od 94 roku w zwyz mialy wzmocniona karoserie, dodatkowa belke w dachu oraz wzmocnienia boczne w drzwiach( ochrona w przypadku bocznego uderzenia)
a w kwestii reduktora 242 to tak kawa na lawe :P poprostu kupiles np. uzywke i ciach ; wyjales 231 wlozyles 242 i jazda.... ?? tak o, bez kloptu jak klocki lego :roll: a co z kontrolkami FT ?? a i ile , tak ca about, wynioslo kasy :wink: ??
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
PIECH
 
 
Posty: 167
Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
Lokalizacja: Krasnobród

Post autor: PIECH » pn gru 05, 2005 1:16 pm

klimson pisze:
intruz pisze:Podejrzewam, ze trzydrzwiowy jest sztywniejszy, ale w normalnej eksploatacji roznice sa niewyczuwalne. Zreszta modele od 94 roku w zwyz mialy wzmocniona karoserie, dodatkowa belke w dachu oraz wzmocnienia boczne w drzwiach( ochrona w przypadku bocznego uderzenia)
a w kwestii reduktora 242 to tak kawa na lawe :P poprostu kupiles np. uzywke i ciach ; wyjales 231 wlozyles 242 i jazda.... ?? tak o, bez kloptu jak klocki lego :roll: a co z kontrolkami FT ?? a i ile , tak ca about, wynioslo kasy :wink: ??
Dobre pytanie , przyszła zima i też się zastanawiam nad full time co by sobie dołożyć.

Pozdr.
XJ

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn gru 05, 2005 1:21 pm

Tak- kupilem uzywany reduktor i zamienilem- po prostu- jak klocki lego. Zadnych problemow! Trzeba bylo tylko przedluzyc kable od kontrolek ( niestety swieci na razie tylko part time) oraz zamienic naped predkosciomierza-w starym byla elektronika a w nowym linka. Koszt ok.1 t zl. Pol dnia spedzone w garazu...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » pn gru 05, 2005 4:40 pm

intruz pisze:Tak- kupilem uzywany reduktor i zamienilem- po prostu- jak klocki lego. Zadnych problemow! Trzeba bylo tylko przedluzyc kable od kontrolek ( niestety swieci na razie tylko part time) oraz zamienic naped predkosciomierza-w starym byla elektronika a w nowym linka. Koszt ok.1 t zl. Pol dnia spedzone w garazu...
ok, rozumiem ale co z wajcha, chyba tez kupiles razem z reduktorem ?? bo ta bez ft nie ma takiej pozycji.... :-?
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn gru 05, 2005 5:12 pm

Sama wajha jest taka sama- inna jest tylko jej prowadnica, a dokladnie ta stara ma dodatkowy zabek, ktory mozna zpilowac i tez bedzie robic...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » pn gru 05, 2005 11:00 pm

Intruz, foty miałeś zapodać :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości