MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » ndz gru 04, 2005 12:48 pm
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Wszystko zalezy od tego, czy:
- Twoje auto bedzie na sprzedaz
- spelni moje zalozenia dot. stanu
- sprzedasz mi go niedrogo
Jesli 3xtak to braz tego 3d

-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » ndz gru 04, 2005 2:13 pm
Voytass pisze:
Wszystko zalezy od tego, czy:
- Twoje auto bedzie na sprzedaz
- spelni moje zalozenia dot. stanu
- sprzedasz mi go niedrogo
Jesli 3xtak to braz tego 3d


"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » ndz gru 04, 2005 2:20 pm
Mam 4.0 z manualem. Moim zdaniem to bardzo udane polaczenie ( pewnie zaraz sie odezwa krytycy, ze automat najlepszy...).Skrzynia ax15 jest produkcji japonskiej i przez fabryke jest okreslana jako medium duty, a wiec jest najmocniejsza ze stosowanych. Inne sa okreslane jako light duty. Auto z manualna skrzynka ma niesamowitego kopa, a przy tym jest zdecydowanie oszczedniejsze od automatow. Skrzynia pracuje bez zarzutu, jest fajnie zestopniowana( na dwojce osiaga setke), na trasie przy stu kmh, na piatce silnik kreci tylko 1600 obr/min( przelozenie 3.07-stad oszczedna praca) Co do reduktora- ja zakupilem auto wyposazone w 231, ale bez problemu zamienilem na 242 i smigam na full time.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Karol STWA
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: Karol STWA » ndz gru 04, 2005 2:55 pm
a mozna zastąpic skrzynie auto -na manualna i ile by sama skrzynia kosztowała
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0

GG3336142
-
Karol STWA
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: Karol STWA » ndz gru 04, 2005 2:55 pm
a mozna zastąpic skrzynie auto -na manualna i ile by sama skrzynia kosztowała??
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0

GG3336142
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » ndz gru 04, 2005 4:25 pm
Wszystko zalezy od tego, czy:
- Twoje auto bedzie na sprzedaz
- spelni moje zalozenia dot. stanu
- sprzedasz mi go niedrogo
Jesli 3xtak to braz tego 3d
no coz pisz na
klimson007@wp.pl bo juz raz moderatory daly mi zolta kartke
Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2005 4:29 pm przez
klimson, łącznie zmieniany 1 raz.
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » ndz gru 04, 2005 4:27 pm
intruz pisze:Mam 4.0 z manualem. Moim zdaniem to bardzo udane polaczenie ( pewnie zaraz sie odezwa krytycy, ze automat najlepszy...).Skrzynia ax15 jest produkcji japonskiej i przez fabryke jest okreslana jako medium duty, a wiec jest najmocniejsza ze stosowanych. Inne sa okreslane jako light duty. Auto z manualna skrzynka ma niesamowitego kopa, a przy tym jest zdecydowanie oszczedniejsze od automatow. Skrzynia pracuje bez zarzutu, jest fajnie zestopniowana( na dwojce osiaga setke), na trasie przy stu kmh, na piatce silnik kreci tylko 1600 obr/min( przelozenie 3.07-stad oszczedna praca) Co do reduktora- ja zakupilem auto wyposazone w 231, ale bez problemu zamienilem na 242 i smigam na full time.
liczylem ze sie odezwiesz

dzieki

a jak prowadzi sie trzy drzwiowka-> jest sztywniejsza?
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » ndz gru 04, 2005 10:17 pm
Automatem wygodniej sie jezdzi, ale manual jest oszczedniejszy i tak sie nie sypie
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » ndz gru 04, 2005 10:47 pm
Podejrzewam, ze trzydrzwiowy jest sztywniejszy, ale w normalnej eksploatacji roznice sa niewyczuwalne. Zreszta modele od 94 roku w zwyz mialy wzmocniona karoserie, dodatkowa belke w dachu oraz wzmocnienia boczne w drzwiach( ochrona w przypadku bocznego uderzenia)
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » ndz gru 04, 2005 11:58 pm
JGC pisze:Automatem wygodniej sie jezdzi, ale manual jest oszczedniejszy i tak sie nie sypie

Aleś powiedział...

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » pn gru 05, 2005 11:26 am
intruz pisze:Podejrzewam, ze trzydrzwiowy jest sztywniejszy, ale w normalnej eksploatacji roznice sa niewyczuwalne. Zreszta modele od 94 roku w zwyz mialy wzmocniona karoserie, dodatkowa belke w dachu oraz wzmocnienia boczne w drzwiach( ochrona w przypadku bocznego uderzenia)
a w kwestii reduktora 242 to tak kawa na lawe

poprostu kupiles np. uzywke i ciach ; wyjales 231 wlozyles 242 i jazda....

tak o, bez kloptu jak klocki lego

a co z kontrolkami FT

a i ile , tak ca about, wynioslo kasy

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
PIECH
-

- Posty: 167
- Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
- Lokalizacja: Krasnobród
Post
autor: PIECH » pn gru 05, 2005 1:16 pm
klimson pisze:intruz pisze:Podejrzewam, ze trzydrzwiowy jest sztywniejszy, ale w normalnej eksploatacji roznice sa niewyczuwalne. Zreszta modele od 94 roku w zwyz mialy wzmocniona karoserie, dodatkowa belke w dachu oraz wzmocnienia boczne w drzwiach( ochrona w przypadku bocznego uderzenia)
a w kwestii reduktora 242 to tak kawa na lawe

poprostu kupiles np. uzywke i ciach ; wyjales 231 wlozyles 242 i jazda....

tak o, bez kloptu jak klocki lego

a co z kontrolkami FT

a i ile , tak ca about, wynioslo kasy

Dobre pytanie , przyszła zima i też się zastanawiam nad full time co by sobie dołożyć.
Pozdr.
XJ
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pn gru 05, 2005 1:21 pm
Tak- kupilem uzywany reduktor i zamienilem- po prostu- jak klocki lego. Zadnych problemow! Trzeba bylo tylko przedluzyc kable od kontrolek ( niestety swieci na razie tylko part time) oraz zamienic naped predkosciomierza-w starym byla elektronika a w nowym linka. Koszt ok.1 t zl. Pol dnia spedzone w garazu...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » pn gru 05, 2005 4:40 pm
intruz pisze:Tak- kupilem uzywany reduktor i zamienilem- po prostu- jak klocki lego. Zadnych problemow! Trzeba bylo tylko przedluzyc kable od kontrolek ( niestety swieci na razie tylko part time) oraz zamienic naped predkosciomierza-w starym byla elektronika a w nowym linka. Koszt ok.1 t zl. Pol dnia spedzone w garazu...
ok, rozumiem ale co z wajcha, chyba tez kupiles razem z reduktorem

bo ta bez ft nie ma takiej pozycji....

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pn gru 05, 2005 5:12 pm
Sama wajha jest taka sama- inna jest tylko jej prowadnica, a dokladnie ta stara ma dodatkowy zabek, ktory mozna zpilowac i tez bedzie robic...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » pn gru 05, 2005 11:00 pm
Intruz, foty miałeś zapodać

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości